ik zal je er niet meer mee plagen hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mannen. [ afbeelding ]
Als ze maar iets kunnen inwrijven.
* qu63 bezem geeftquote:
Ik ben trots op je qu, wat er ook gebeurtquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:54 schreef qu63 het volgende:
Het zal er vast niet netjes uit zien, maar hier is mijn zogenaamde 'eindverhaal' te lezen. Eigenlijk mijn behandeling in vogelvlucht, door mijzelf geschreven en voorgedragen in de groep afgelopen donderdag
welterustenquote:
Hetzelfde gevoel speelt hier na het lezen van jouw verhaalquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben trots op je qu, wat er ook gebeurt
netjesquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:54 schreef qu63 het volgende:
Het zal er vast niet netjes uit zien, maar hier is mijn zogenaamde 'eindverhaal' te lezen. Eigenlijk mijn behandeling in vogelvlucht, door mijzelf geschreven en voorgedragen in de groep afgelopen donderdag
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben trots op je qu, wat er ook gebeurt
Dankquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hetzelfde gevoel speelt hier na het lezen van jouw verhaal
jawel je gaat dagelijks zeggen hoeveel bouwvakkers je hoe hard onder de kont geschupt hebtquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:07 schreef leonieke het volgende:
Ah die weblog, ja die van ons moet ik tegenwoordig niet meer updaten
slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:10 schreef leonieke het volgende:
Ik ga afsluiten. Ik begin hier in slaap te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |