Misschien klapt ze steeds wel te vroeg, en dat de camera dan niet op ze gericht staat...quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:18 schreef dolfg het volgende:
Verder iemand opgevallen dat Nathalie voor helemaal niemand klapt?
Oeh, leuk icoontjequote:Op zaterdag 22 december 2007 21:19 schreef MissBliss het volgende:
Hoe was nathalie?
Ik vond dat hij tegen kandidaat #2 of #3 (vergeef me, weet zn naam niet, maar ik bedoel die negroïde jongen om het ff politiek correct te houden) wel te hard was. Zeggen dat voor hem deze jongen in vergelijking met de rest van de kandidaten exit is terwijl er nog 9 moeten optreden vind ik wat voorbarig.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
Gordon is streng maar wel heel eerlijk en niet nodeloos streng vind ik.
Ik vond r super! Niet over the top, ze zong Hot Shot en kreeg goed commentaarquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:19 schreef MissBliss het volgende:
Hoe was nathalie?
Ze klapt gewoon niet, was me ook al opgevallen. Beetje vreemd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien klapt ze steeds wel te vroeg, en dat de camera dan niet op ze gericht staat...
De tweede maandag in Januariquote:
Ben het alweer vergeten, dus zal niet echt heel indrukwekkend of slecht zijn geweestquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:19 schreef MissBliss het volgende:
Hoe was nathalie?
Nigel bedoel je. En de jury heeft natuurlijk al lang de repetities gezien vanmiddag en weet dus ongevéér wat er nog gaat komen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:20 schreef britneyspearsch het volgende:
[..]
Ik vond dat hij tegen kandidaat #2 of #3 (vergeef me, weet zn naam niet, maar ik bedoel die negroïde jongen om het ff politiek correct te houden) wel te hard was. Zeggen dat voor hem deze jongen in vergelijking met de rest van de kandidaten exit is terwijl er nog 9 moeten optreden vind ik wat voorbarig.
Zeggen dat Nigel in dit veld een exit verdient getuigt van een lichte tot zware vorm van doofheid.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nigel bedoel je. En de jury heeft natuurlijk al lang de repetities gezien vanmiddag en weet dus ongevéér wat er nog gaat komen.
Middelmatige show.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het maakt allemaal niet zoveel indruk trouwens
Nou, die donkere griet maakt best indruk op me. Als ze niet 'over the top' doet. En vandaag liet ze een prettige indruk op me achterquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het maakt allemaal niet zoveel indruk trouwens
Ja ook wel aardig, maar het was allemaal niet zo indrukwekkend.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:23 schreef MissBliss het volgende:
En nikky? Ja had ook in de vorige post gekund..
Of van een verschil in smaakquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeggen dat Nigel in dit veld een exit verdient getuigt van een lichte tot zware vorm van doofheid.
Ik vond Nikki geweldig, toffe stem en toffe performance. Jury en andere FOK!kers waren gematigd enthousiast. Maar ze was leueueukquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:23 schreef MissBliss het volgende:
En nikky? Ja had ook in de vorige post gekund..
Misschien is het het thema wel. Het komt gewoon niet goed over ofzo.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, die donkere griet maakt best indruk op me. Als ze niet 'over the top' doet. En vandaag liet ze een prettige indruk op me achter
Gave opname zegquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:23 schreef Knipoogje het volgende:
Ik verlang al naar de bigband ronde
Kijken hoe Nathalie het daar doet.
Nou, nou...wat een bejaarde is het.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:24 schreef Burdie het volgende:
of die hele oude.
ow leuk nummer!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Misschien is het het thema wel. Het komt gewoon niet goed over ofzo.
Voor de show wel, bedoel ikquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, nou...wat een bejaarde is het.
heb ik niet echt gehoord...quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ai... vals...
Jij zit echt op een hele vreemde golflengte.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:27 schreef Wilskracht het volgende:
Sandy 9,5 beste van de avond
en niet eens heel erg verkaptquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:28 schreef amaranta het volgende:
Is dit een verkapte ik vind je een hoer? Van Jerney?>
Je hebt de rest ook bekeken?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:27 schreef robert2006 het volgende:
sandy is goed, de beste vanavond
Bas is going downquote:
Die waar 'ie niet meezong?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het geluid is beroerd, maar de eerste tonen zijn beter dan die anderen
Die quote blijft mij altijd bij. Maar dit is de enige beetje swingend wat ik vanavond heb gezienquote:Bas vind zich maar net iets te geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |