Ik zelf niet. Wel es overwogen...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:38 schreef Fredo55 het volgende:
Vandaag deze weerstation besteld..de WS-1600. Draadloos.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is eigenlijk geen topic over weerstations, vandaar dat ik het hier maar doet.![]()
Zijn er nog meer mensen met weerstations?
Ik heb er 3.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:38 schreef Fredo55 het volgende:
Vandaag deze weerstation besteld..de WS-1600. Draadloos.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is eigenlijk geen topic over weerstations, vandaar dat ik het hier maar doet.![]()
Zijn er nog meer mensen met weerstations?
Ik hoop niet dat je hierin hoeft af te rijden:quote:Op zondag 13 januari 2008 19:25 schreef Jodelaar het volgende:
Moet dinsdag afrijden voor mijn rijbewijs..
[ afbeelding ]
Da's redelijk veel windquote:Op zondag 13 januari 2008 19:25 schreef Jodelaar het volgende:
Moet dinsdag afrijden voor mijn rijbewijs..
[afbeelding]
of zo'n klein mitsubishi busje...quote:Op maandag 14 januari 2008 10:23 schreef Party_P het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je hierin hoeft af te rijden:
[ afbeelding ]
Nissan Micraquote:Op maandag 14 januari 2008 10:23 schreef Party_P het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je hierin hoeft af te rijden:
[ afbeelding ]
want als het droog is heb je geen wind tegen?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:01 schreef appelsientje het volgende:
Morgen voorspellen ze een storm .... (morgenmiddag)
Hopelijk is het dan droog... ik haat wind tegen..
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
want als het droog is heb je geen wind tegen?
Storm en zonnig weer waarbij geen enkel wolkje aan de lucht hangt, 1 keer mogen mee maken, alleen weet zo niet meer wanneerquote:Op maandag 14 januari 2008 15:01 schreef appelsientje het volgende:
Morgen voorspellen ze een storm .... (morgenmiddag)
Hopelijk is het dan droog... ik haat wind tegen..
is de radar zelf (eentje in Den Helder en eentje in de Bilt)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zitten twee rondjes op de radar (rond Amsterdam/Utrecht en in Noord-Holland).
Nee maar dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 14 januari 2008 15:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
want als het droog is heb je geen wind tegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |