Had je die vorig jaar nog niet dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik denk dat het niet erger meer wordthelaas. Had nog zo gehoopt dat die 74km/h als rec van mijn VP2 weerstation werd verbroken
Die is vorig jaar gevallenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:45 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Had je die vorig jaar nog niet dan?
quote:Groot-Brittannië maakt zich op voor overstromingen
Uitgegeven: 16 januari 2008 11:40
Laatst gewijzigd: 16 januari 2008 11:42
LONDEN - Zware regenval heeft de afgelopen dagen in grote delen van het zuiden van Groot-Brittannië opnieuw geleid tot overstromingen. De komende dagen wordt nog veel meer storm en regen verwacht.
ANP
Vooral de gebieden die vorig jaar zomer ook al te kampen hadden met wateroverlast, zullen waarschijnlijk weer onderlopen, aldus de BBC woensdag.
In veel rivieren is het waterpeil al ruim vier meter boven het normale niveau. De grond is verzadigd van het regenwater. Op veel plaatsen in Wales en Sussex konden auto's en treinen niet verder rijden wegens overstromingen en zware regenval. In Hampshire en Wales raakten mensen geïsoleerd door de wateroverlast.
Noord-Engeland
Naar verwachting zal eind deze week vooral Noord-Engeland het zwaar te verduren krijgen. Volgens een woordvoerder van de Environment Agency dreigt de situatie bijna net zo erg te worden als vorig jaar .
Er zijn nu al bijna negentig waarschuwingen uitgegaan voor overstromingen. Vorig jaar zomer waren dat er meer dan honderd. De waterschade bedroeg toen ruim 4 miljard euro.
quote:Wednesday 16 January SEVERE FLOOD WARNING There is 1 severe flood warning in effect in England and Wales: Anglian (1) Further updates will appear here.
Wednesday 16 January FLOOD WARNING There are 73 flood warnings in effect in England and Wales. Further updates will appear here.
Damm dat is wel bizar..quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Engeland krijgt weer de volle laag
http://www.nu.nl/news/139(...)_overstromingen.html
[..]
Gewoon een halo, komt wel vaker voor. Soms groot, soms kleiner. Wel mooiquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:30 schreef Syd het volgende:
Toen ik zojuist buiten was en ik keek omhoog, zag in in de lucht soort van kring om de maan heen. Denk op wolkhoogte, wat is dit?
Een haloquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:30 schreef Syd het volgende:
Toen ik zojuist buiten was en ik keek omhoog, zag in in de lucht soort van kring om de maan heen. Denk op wolkhoogte, wat is dit?
je moet maar net omhoog kijken natuurlijk, en dat doen toch verdraaid weinig mensenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:18 schreef Syd het volgende:
Ahh haha dat dit dus een halo, vaag dat me dit nog nooit is opgevallen in me hele leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |