Ik heb hem even in de OP gezetquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik heb hem ook nog niet gehoord

Ik luister al 3-4 uur en ik heb hem nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:31 schreef Impry het volgende:
[..]
Is toch al best wat keren langs gekomen

http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=26120 dusquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:32 schreef Zotheid het volgende:
Sander is uit op geld!
TVGids.nl betaalt nooit voor interviews, maar voor Serious Request maken we graag een uitzondering. In ruil voor een zak euro's deed Sander Lantinga een boekje open over zijn werk als rent-dj. “We zijn schaamteloos: als ze maar betalen!” Bekijk hier een overzicht van Serious Request op tv. Lees verder...

Mja, daarvoor is hij wel gedraaid in ieder gevalquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik luister al 3-4 uur en ik heb hem nog niet gehoord.

Ja linkje vergeten..Bedankt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=26120 dus

De fruitella's?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, daarvoor is hij wel gedraaid in ieder gevalMaar ik ben van mening dat de fruitella's toen ook te veel gedraaid is

de fruitella'squote:Op zaterdag 22 december 2007 19:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, daarvoor is hij wel gedraaid in ieder gevalMaar ik ben van mening dat de fruitella's toen ook te veel gedraaid is

Een schop tegen de server is het medicijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat het komt door AD-replicatie. (even voor de technici onder ons)

quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:34 schreef Cootz het volgende:
Zometeen wel tijd voor Kersfees in Afrika!

Zouden we de 400 voor nieuwjaar wel halenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:34 schreef D.Rose het volgende:
Damn
2 weken geleden wisten we nog niet of #365 wel haalbaar was voor de 29e

Ik vond m wel mooi.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Weet hun echte naam ook wel heurMaar beetje gek typen zo af en toe

ik vind hem leuk heur!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Weet hun echte naam ook wel heurMaar beetje gek typen zo af en toe

loeterquote:

Moeten we rap doorwerkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Zouden we de 400 voor nieuwjaar wel halen

Dan moet het wel vóór het einde van SR, want met TSR zal er vast niet zoveel gepost worden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]

uiteraard doet de ad-server ook zijn duitje in het zakjequote:Op zaterdag 22 december 2007 19:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat het komt door AD-replicatie. (even voor de technici onder ons)

ik denk ook wel voor de 29equote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]

nee, we zitten net op 1 gemiddeldquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:38 schreef Zotheid het volgende:
Dat zou gemiddeld 2 topics per dag zijn ofzo. Dat halen we zeker wel.
Ook tijdens en na kerst.

ik zag michiel nog snel een traantje wegvegenquote:

Michiel is ook heel zichtbaar onder de indruk. Zo ken ik hem niet...quote:

Tijdens SR zitten we wel stukken hoger (10 op 1 dag gisteren...quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, we zitten net op 1 gemiddeld

wb de OP; ik heb voor 25 euri The Scene aangevraagd; "Iedereen is van de wereld". ik heb het liedje op vrijdagnacht [ rond 02.15] horen langskomen... men noemde alleen een andere naam, en niet de mijne...jammer genoeg... maar welicht komt ie nog een keer langs..quote:

Gisteren ging echt nergens overquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijdens SR zitten we wel stukken hoger (10 op 1 dag gisteren...), maar normaal idd een stuk lager.

Dat heb ik zo niet gezien. Maar kan het me goed voorstellen ja. Ze zijn daar wel hard voor bezigquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik zag michiel nog snel een traantje wegvegen

Mja, ook blije eieren kunnen weleens stil zijn natuurlijk. 't Is ook niet niks.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:42 schreef Cootz het volgende:
[..]
Michiel is ook heel zichtbaar onder de indruk. Zo ken ik hem niet...

Ik had het ook over all-timequote:Op zaterdag 22 december 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijdens SR zitten we wel stukken hoger (10 op 1 dag gisteren...), maar normaal idd een stuk lager.

hoeveel hebben we er gister eigenlijk volgeluld?quote:

Ik krijg ook telkens meer respect voor ze.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:43 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Dat heb ik zo niet gezien. Maar kan het me goed voorstellen ja. Ze zijn daar wel hard voor bezig

Zie http://piles.nl/3fm.php#bottom weerquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
hoeveel hebben we er gister eigenlijk volgeluld?

Ga hem erin zetten!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
wb de OP; ik heb voor 25 euri The Scene aangevraagd; "Iedereen is van de wereld". ik heb het liedje op vrijdagnacht [ rond 02.15] horen langskomen... men noemde alleen een andere naam, en niet de mijne...jammer genoeg... maar welicht komt ie nog een keer langs..

het is gewoon een heel aangrijpend verhaal maar wel heel duidelijk en helder en daarnaast word de oplossing naar voren gebracht, een oplossing waar wij een deel van zijn, wij allemaal zijn helden omdat wij aan de oplossing werken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:42 schreef Cootz het volgende:
[..]
Michiel is ook heel zichtbaar onder de indruk. Zo ken ik hem niet...

Ja baasquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:45 schreef RHCPeter het volgende:
Ik zit te twijfelen joh om morgen misschien ook ff langs te komen

Oeh, statsquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie http://piles.nl/3fm.php#bottom weer

Ook "Living Doll" door Ekdom? Was gisterenavond rond 23:15quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik luisterde ff niet
Was ff de hoogtepunten van vannacht 00-01 uur aan het knippen

Nee, alleen dat ie het callcenter belt, die band, en dat kwade wijfquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ook "Living Doll" door Ekdom? Was gisterenavond rond 23:15

Dat waren wel hoogtepuntjes jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, alleen dat ie het callcenter belt, die band, en dat kwade wijf

Ik ben er, speciaal voor The Opposites.quote:

Ja, da's het aantal aardbevingen, erg hè?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:49 schreef Zotheid het volgende:
#364 donderdag 20-12-07 23:02 donderdag 20-12-07 23:52 0u:50m = 6 per minuut
#365 donderdag 20-12-07 23:52 vrijdag 21-12-07 00:56 1u:4m = 4.69 per minuut
Dat was toen ik op het plein in m'n tshirtje en korte broek stond te springen

Wanneer was die dronken vrouw er ook alweer?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat waren wel hoogtepuntjes ja

Ik moet er 3 uur voor rijden (althans mn pa), maar ik ben er ook bij.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben er, speciaal voor The Opposites.

Ik ben heul niet zwaar!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, da's het aantal aardbevingen, erg hè?.

Ik schaam me.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik moet er 3 uur voor rijden (althans mn pa), maar ik ben er ook bij.

Ben je al geweest dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik schaam me.
Ik moet er 30 seconden voor lopen.

In dat korte broekje?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:53 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je lood in je zakken had.
Ik sta er constant. Nouja vaak in ieder geval.quote:

En ligt dat aan mij of staan er meestal niet zoveel mensen bij het huis?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In dat korte broekje?![]()
[..]
Ik sta er constant. Nouja vaak in ieder geval.

jaaaaaaaaaaa kerstfeest in afrika!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:56 schreef kassenbouwer het volgende:
Mensen, ik ga zo vanavond weer even langs. Even wat cd'tjes afgooien van Kersfees in Afrika!
Jullie kunnen natuurlijk altijd de actie ondersteunen door het nummer ook aan te vragen

De eerste dag was het wel erg rustig maar nu is het er telkens lekker druk. Vooral toen ik vanmiddag aan het hardlopen was was het er erg gezellig druk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
En ligt dat aan mij of staan er meestal niet zoveel mensen bij het huis?

elger van der welquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Heeft er al iemand van FOK! in het callcenter gewerkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |