Dolf,jij bent de baas, maakt5 mij niet uitquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:53 schreef Gert het volgende:
Ghehe, jij was net wat eerder.
Had nog wel zo'n mooie TT: [DGK # 536] In het stout hoekje, terwijl Jappie zuurkool eet
Mooi hoor Gert..quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:53 schreef Gert het volgende:
Ghehe, jij was net wat eerder.
Had nog wel zo'n mooie TT: [DGK # 536] In het stout hoekje, terwijl Jappie zuurkool eet
We waren vroeg vandaag... de kid heeft zometeen een wedstrijd en moest om 18.00 uur verzamelen... dus ik verwacht hem pas tegen 21.30 uur weer thuis, leek me een mooi moment om een keer vroeg te etenquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:09 schreef HiDiHo het volgende:
Eet smakelijk allemaal![]()
(en leandra voor over 2 uur)
Ja ik ga als modje mijn te late topic lekker openhouden en deze dichtgooien.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dolf,jij bent de baas, maakt5 mij niet uit
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:55 schreef Leandra het volgende:
Deze is eerst maar heeft het nummer fout, die andere heeft niet eens SC in de TT staan
Als mods zelf modderen...![]()
Ah... Gert heeft de zijne al gesloten... nou deze nog ff het juiste nummertje
Ben ik lekker mee... gooi me haar losquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:54 schreef Veulen het volgende:
Ohja, ik ben op de hand van jappie...
Je redt het prima alleen Jappert. Ik probeer alleen de gang erin te houden.quote:
Als jij maar weet wat ik bedoel, zal het mij voor de rest worst wezenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik ga als modje mijn te late topic lekker openhouden en deze dichtgooien.![]()
Heb wel Svc even in SC veranderd. Of had je er een bedoeling mee?
Geeft niets Gert...ik vind het wel aandoenlijk...weten dat je tekening te laat is om in te leveren maar hem dan toch nog even trots laten zien.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik ga als modje mijn te late topic lekker openhouden en deze dichtgooien.![]()
Too late, wij moeten naar het stout-hoekje.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je redt het prima alleen Jappert. Ik probeer alleen de gang erin te houden.![]()
Go get them tiger.![]()
Denk dat dat gewei daarbij nogal in de weg zitquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:56 schreef Lobasca het volgende:
Ben ik lekker mee... gooi me haar los
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
We waren vroeg vandaag... de kid heeft zometeen een wedstrijd en moest om 18.00 uur verzamelen... dus ik verwacht hem pas tegen 21.30 uur weer thuis, leek me een mooi moment om een keer vroeg te eten![]()
We zaten vandaag dus (net als de rest van de straat) om 17.15 uur aan tafel![]()
Enne... jij ook smakelijk eten
Nee joh ben je mal..dat bedoel ik helemaal niet..maar ik dacht dat het misschien handig zou zijn om in het vervolg eerst ff met Gert te overleggen voor je iets post.quote:
Echt niet..maar have it your way!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Denk dat dat gewei daarbij nogal in de weg zit
Goede avondquote:
En wie beoordeelt de tekening dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geeft niets Gert...ik vind het wel aandoenlijk...weten dat je tekening te laat is om in te leveren maar hem dan toch nog even trots laten zien.
Jij en ik?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Too late, wij moeten naar het stout-hoekje. [ afbeelding ]
Dat jij nog serieus op Japper-de_pap ingaatquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En wie beoordeelt de tekening dan?
Juist, daarom heb jij maar helemaal niéts ingeleverd hè, heel verstandig.
Eej mopske.quote:
Daar heb jij eindelijk een puntquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En wie beoordeelt de tekening dan?
Juist, daarom heb jij maar helemaal niéts ingeleverd hè, heel verstandig.
Sorry, ik mag van Lobasca niet meer op jou ingaan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar heb jij eindelijk een punt...nou...was dat nu zo moeilijk...heb je hier de hele avond over moeten doen.
Je komt te lief over om echt venijnig te kunnen zijn denk ikquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:11 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Nee, dit was vriendelijk. Als ik venijnig ben dan merk je dat beslist.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, ik mag van Lobasca niet meer op jou ingaan.
ah, een kenner!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je komt te lief over om echt venijnig te kunnen zijn denk ik
Sorryquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:12 schreef Soury het volgende:
N 'avond Wat zijn jullie sommige weer vervelend
I can't harldy waitquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:11 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Nee, dit was vriendelijk. Als ik venijnig ben dan merk je dat beslist.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je komt te lief over om echt venijnig te kunnen zijn denk ik
Hoi Soury!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:12 schreef Soury het volgende:
Hoi muis. Ik ben braaf, zoals altijd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:12 schreef Soury het volgende:
Tis Jap maar, heb úm nooit tevreden zien zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Meteen na zo'n prak zuurkool, toe maar. [ afbeelding ]
Jij hebt mij voor bange kip uitgemaakt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi muis. Ik ben braaf, zoals altijd.
Behalve dan dat ik m'n rokje uit moet doen en m'n snor afscheren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi muis. Ik ben braaf, zoals altijd.
Je kan er zelf niet tegen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:15 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Sorry, venijnig ben ik alleen tegen mensen die er tegen kunnen.
Mmmmm eigenlijk bedoelde ik anderenquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=rLxTpsIVzzo
Blijkbaar zat ik er een beetje naast?quote:
Je zit er helemaal niet naast. Gert heeft geen mensenkennis.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Blijkbaar zat ik er een beetje naast?
Mja, ze komt iig lief over laten we het zo stellen
sorriequote:
Kom op, zelfs mijn meisjesmuziek-line is beter.quote:
Ze moet een beetje blozen nu en voelt kriebels in d'r buik, echt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Blijkbaar zat ik er een beetje naast?
Mja, ze komt iig lief over laten we het zo stellen
Ow, gelukkig maarquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:18 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Je zit er helemaal niet naast. Gert heeft geen mensenkennis.
Klopt, maar het nieuwe motto is "schattig"quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom op, zelfs mijn meisjesmuziek-line is beter.
*schuifelt voorzichtig een beetje heen en weer met voetje* ... *kijkt naar de grond* *handjes op de rug*quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmmmm eigenlijk bedoelde ik anderen
"handjes"quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
*schuifelt voorzichtig een beetje heen en weer met voetje* ... *kijkt naar de grond* *handjes op de rug*![]()
..ik was wel een ietsiepietsie vervelend geloof ik....
Zoek eens wat uitdagenders.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:18 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Je zit er helemaal niet naast. Gert heeft geen mensenkennis.
Ilk wil je keihard neuken, is te grof, maar wel wat je bedoeld?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
*schuifelt voorzichtig een beetje heen en weer met voetje* ... *kijkt naar de grond* *handjes op de rug*![]()
..ik was wel een ietsiepietsie vervelend geloof ik....
* Leandra is gek op het juiste nummertjequote:Op zaterdag 22 december 2007 18:56 schreef Gert het volgende:
Zo, en het juiste nummertje, Leandra ook weer blij.
Tister?quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:22 schreef Gert het volgende:
[..]
BONG zou nog een tas van een vriendelijke meneer met een baard aannemen, op weg naar het vliegtuig.
Nee hoor, ik dacht alleen dat je een nieuwe hobby kon gebruiken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij hebt mij voor bange kip uitgemaakt.
Dus je zegt dat BONG een enorme naieve oetlul is, die vriendjes is met iedereen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoek eens wat uitdagenders.![]()
BONG zou nog een tas van een vriendelijke meneer met een baard aannemen, op weg naar het vliegtuig.
Dit bedoel ik nouquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ilk wil je keihard neuken, is te grof, maar wel wat je bedoeld?![]()
Nee, dat 'zeg' ik niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:24 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Dus je zegt dat BONG een enorme naieve oetlul is, die vriendjes is met iedereen?
Urm...nopequote:Op zaterdag 22 december 2007 19:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ilk wil je keihard neuken, is te grof, maar wel wat je bedoeld?![]()
Echt niet, jappie is te soft, I like it he hard way you knowquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Tister?
Zit Jappie je nu tóch te msn-en?
En geil op Cali.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Nou dan dan weer nét niet, maar het geeft iig weer dat ik ter goede trouw ben
Ik weet niet... de kid gaat na thuiskomst iig naar het jeugdhonk en ik zie wel ff of ik nog naar de kroeg ga... ik heb er immers al 2 avonden gezeten (hoewel beide keren pas laat gegaan)quote:
That's you're problem.. uiteindelijk moet het puntje toch bij het paaltje komen...quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Urm...nope![]()
...ga weg...je stoort me in mijn guildtrip![]()
Dat is voor je eigen bestwil Gertje. Anders nemen users je niet meer serieus als mod. Straks hebben we hier totale anarchie door jouw roze rokje.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik m'n rokje uit moet doen en m'n snor afscheren. [ afbeelding ]
O jee... nee dat willen we niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is voor je eigen bestwil Gertje. Anders nemen users je niet meer serieus als mod. Straks hebben we hier totale anarchie door jouw roze rokje.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je maar met je fikken van 'r afblijft.
Oke, wat gaat iedereen vanavond nog doen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Laten we het over iets gezelligs hebben
Ben je nog boos Lean ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra is gek op het juiste nummertje![]()
![]()
Nee tis weg, jammer maar ik heb er gister echt van genoten !!! En van jullie foto'squote:
Je WoWt teveel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Urm...nope![]()
...ga weg...je stoort me in mijn guildtrip![]()
Klieren op FOK!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oke, wat gaat iedereen vanavond nog doen?
Wii'en natuurlijk en straks het Journaal kijken iigquote:
Uhuh....tis nog zo'n jonkie...kun je hem straks niet vergeven en gewoon moederlijk in je armen sluiten ?quote:
Er ligt hier nog wel watquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:30 schreef Soury het volgende:
Nee tis weg, jammer maar ik heb er gister echt van genoten !!! En van jullie foto's![]()
Hier staan ook nog wat mooie plaatjes![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)derland__.html?p=1,1
Ik heb helemaal nix lelijks gezegd, heb gelijk uitgelegd dat het een liefdevol bedoelde benaming was die ik zelfs voor m'n eigen kind gebruik. Dat zijn ouders hem humorloos hebben opgevoed moet hij mij niet verwijten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh....tis nog zo'n jonkie...kun je hem straks niet vergeven en gewoon moederlijk in je armen sluiten ?
Kerstliedjes zingen, koekjes bakken en breienquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:29 schreef BONG4002 het volgende:
Eerst hier een hele tijd en misschien later vanavond uit, ik zie wel, en jij?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft vandaag al de hele dag geschaatst bij Ankeveen, prachtig ijs zei hij. Morgen gaat hij weer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er ligt hier nog wel wat![]()
Ik hoop dat er morgen nog wat ligt, wil foto's maken van hertjes in de sneeuw. Maar de kans is klein![]()
Het knmi heeft een weeralarm afgegeven omdat het gaat ijzelen vannacht. Kunnen de schaatsliefhebbers tenminste echt schaatsen morgen.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Eerst hier een hele tijd en misschien later vanavond uit, ik zie wel, en jij?
Dat zeg ik...kun je hem niet gewoon vergeven en moederlijk in je armen sluiten...quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nix lelijks gezegd, heb gelijk uitgelegd dat het een liefdevol bedoelde benaming was die ik zelfs voor m'n eigen kind gebruik. Dat zijn ouders hem humorloos hebben opgevoed moet hij mij niet verwijten.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nix lelijks gezegd, heb gelijk uitgelegd dat het een liefdevol bedoelde benaming was die ik zelfs voor m'n eigen kind gebruik. Dat zijn ouders hem humorloos hebben opgevoed moet hij mij niet verwijten.
Dat klinkt erg rustig en stabiel!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kerstliedjes zingen, koekjes bakken en breien
Zie reply op Gert, Wii'en dus en optijd te bedquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Eerst hier een hele tijd en misschien later vanavond uit, ik zie wel, en jij?
Hij kan er maar beter van genieten, maandag is het weg.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:38 schreef -Blurk- het volgende:
Een vriend van mij heeft vandaag al de hele dag geschaatst bij Ankeveen, prachtig ijs zei hij. Morgen gaat hij weer.
Geen probleem, als hij niet gelijk gaat steigeren als hij kutpuber genoemd wordtquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zeg ik...kun je hem niet gewoon vergeven en moederlijk in je armen sluiten......ah...toe please...
![]()
Waarom vroeg naar bed? Nou ja, moet je natuurlijk ook zelf weten Bong, maar omdat het zaterdagavond is..quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat klinkt erg rustig en stabiel!
[..]
Zie reply op Gert, Wii'en dus en optijd te bed
Dat is nog maar de vraag......quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen probleem, als hij niet gelijk gaat steigeren als hij kutpuber genoemd wordt
Ik heb immers nooit anders gedaan dan hem liefdevol, moederlijk in de armen sluiten.. vraag maar aan Ian, die werd ook maandenlang liefdevol "kutnewbie" genoemd, maar ja... die ging daar niet van steigeren.
Zodat ik goed in mijn waak/slaapritme blijf en ddweeks niet zo moe ben, ik drink daarbij ook in het geheel geen alcohol ivm. clusteraanvallen (hoofdpijn)quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom vroeg naar bed? Nou ja, moet je natuurlijk ook zelf weten Bong, maar omdat het zaterdagavond is..
spelcomputer van Nintendoquote:wat is WII ook alweer, ben het even vergeten
Jij wil niet weten hoe lenig die tong inmiddels isquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
BIJ HOUSVROUWN ZICH INLIKKENDE BEFUSERT
Sorry souryquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij wil niet weten hoe lenig die tong inmiddels is![]()
Die van mij is nep.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bemoei jij je maar met je eigen relletjes
Des te minder je invult in je profiel..des te meer kunnen wij als vrije liefdevolle geesten met elkaar communcieren.quote:
Hij is niet humorloos .. maar kwam denk ik als kutnewbie beetje vreemd over.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat álle rellen nep zijn.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Die van mij is nep.
Al probeert Jappie wanhopig om er nog wat van te maken.![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:51 schreef Veulen het volgende:
Ik vind jullie helemaal niet leuk en aardig vanavond
This te suf om lollig te zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:53 schreef Jappie het volgende:
owww..veulerst.......een bietje spiegelei.
..moet kunnen toch...
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij wil niet weten hoe lenig die tong inmiddels is![]()
Weten de dames ook dat ie nep is??quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Die van mij is nep.
Al probeert Jappie wanhopig om er nog wat van te maken.![]()
Damned...ik bloedquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, da's te makkelijk Jappert.
Nah, tis maar dollen toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:51 schreef Veulen het volgende:
Ik vind jullie helemaal niet leuk en aardig vanavond
Hij is alleen hier een kutnewbie, want z'n FOK! account is al ruim 2 jaar oud... dus hij moet inmiddels wel wat gewend zijn, maar de kans is natuurlijk groot dat hij nog nooit in zo'n ouwe wijven topic gezeten heeftquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij is niet humorloos .. maar kwam denk ik als kutnewbie beetje vreemd over.![]()
P.s. waneer ben ik er es vanaf![]()
Ja, dan is een vast ritme wel heel belangrijk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zodat ik goed in mijn waak/slaapritme blijf en ddweeks niet zo moe ben, ik drink daarbij ook in het geheel geen alcohol ivm. clusteraanvallen (hoofdpijn)
[..]
spelcomputer van Nintendo
Kee..ik zal me zo weer concentreren op het killen van "stitched horrors" en "Stonetusk boars" instead..quote:
En wat probeert Jappie er nog van te maken?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weten de dames ook dat ie nep is??
Ahhhaaaaaquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is alleen hier een kutnewbie, want z'n FOK! account is al ruim 2 jaar oud... dus hij moet inmiddels wel wat gewend zijn, maar de kans is natuurlijk groot dat hij nog nooit in zo'n ouwe wijven topic gezeten heeft
Nee nee nee, je weet best wat ik bedoel. Die Jappie-met-de-schuifelende-voetjes-act, daar trap ik niet in.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Damned...ik bloed...wie heeft er nu weer een bijl in mijn nek geplant ?
Owh...quote:
En als ik mijn gezicht in de plooi probeer te houden?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee nee nee, je weet best wat ik bedoel. Die Jappie-met-de-schuifelende-voetjes-act, daar trap ik niet in.
Hee zwoegertquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het tegenwoordig in om je eigen nametopiques te maken?
NIET RELLEN ZONDER MIJ.
Kusjes voor Gert.
*gaat weer aan het werk.
Kutnewbie Schnitzeltjequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:03 schreef Ian_Nick het volgende:
NIET RELLEN ZONDER MIJ.
Kusjes voor Gert.
*gaat weer aan het werk.
Dan geloof ik je nog niet, maar ik zal wel even lachen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
En als ik mijn gezicht in de plooi probeer te houden?.....werkt dat ?
Als we op jou moeten wachten, dan wordt er nooit meer gereld.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:03 schreef Ian_Nick het volgende:
NIET RELLEN ZONDER MIJ.
Kusjes voor Gert.
*gaat weer aan het werk.
quote:
Is te grootquote:
Nee wel voor gisterquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:21 schreef Talitha het volgende:
Iemand nog een tv-tip? Ben vergeten een gids te kopen.
Voor fok? Hoeveel mag jequote:
Er is veel vanavond, veel films en Sterren dansen op het ijs, en Paul de Leeuw. En op RTL8 De kleine blonde dood.Dus er is vast wel iets voor je bij.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:21 schreef Talitha het volgende:
Uhhh Wat is het verschilquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan gebruik je hem toch als webicon?!
Onder de 10 KBquote:
Dan hoef je m niet naar FOK! te uploaden, en heb je dus nix te maken met hoeveel wel of niet mag (hoewel er ook een grens zit aan webicons, maar die ligt wel heel hoog)quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh Wat is het verschil
Deze is maar 4 kb![]()
Handig joh, dat internet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:21 schreef Talitha het volgende:
Nee daar was ik al achter maar ik snapte je opmerking niet .. om het als webicon te gebruikenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan hoef je m niet naar FOK! te uploaden...
Met andere woorden pak je afstandbediening en ga zappen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Er is veel vanavond, veel films en Sterren dansen op het ijs, en Paul de Leeuw. En op RTL8 De kleine blonde dood.Dus er is vast wel iets voor je bij.
Dat zijn er 60quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh Wat is het verschil
Deze is maar 4 kb![]()
Jij bent de zonnenstraal in deze donkere dagen, maar verwacht ook sneeuw bij jouquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:38 schreef Veulen het volgende:
Ik voel me kerstavatar loos zo met al die kerst beesten om me heen.
Jaaaahhh ik bedoelde wat is een webiconquote:
Kan ik ook sneeuw krijgen op mijn tropische eiland?quote:
Een icoontje dat niet op Fok staat maar op internet/een andere sitequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaaahhh ik bedoelde wat is een webicon
Ohh.. Nou ik bewaar alles hoor, dus komt wel van pas. Voor op me blog ofzoquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een icoontje dat niet op Fok staat maar op internet/een andere site
Gert, wat ben je toch slim!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Handig joh, dat internet.
http://www.tvgids.nl
Ik gooi af en toe de hint op, maar ik denk dat ik niet goed genoeg flirt. Niemand hapt namelijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:39 schreef Soury het volgende:
Jij bent de zonnenstraal in deze donkere dagen, maar verwacht ook sneeuw bij jou
Jij heb het in het eggiequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik gooi af en toe de hint op, maar ik denk dat ik niet goed genoeg flirt. Niemand hapt namelijk
Tuurlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan ik ook sneeuw krijgen op mijn tropische eiland?
quote:
Dag Soury, tot laterquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:46 schreef Soury het volgende:
Ga me ff opdoffen/ douchen/ tutten dus laters tot over een uur of 3
*Je bukt je en veegt wat sneeuw bij elkaar en maakt er een flinke bal van.*quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:43 schreef -Blurk- het volgende:
Ik zou ook best sneeuw willen in mijn ava
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Je bukt je en veegt wat sneeuw bij elkaar en maakt er een flinke bal van.*
*Je neemt een flinke aanloop en mikt een sneeuwbal naar Soury*
*Je raakt Soury midden in haar gezicht!*
Thnx, ik had van NZ ook al een snowy avatar aanbod gehad... als je het niet erg vindt ga ik m niet gebruikenquote:
WJquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:56 schreef willem-jozef het volgende:
'navond
'gezellig' hier, misschien kunnen bonnie st. clair en dick jol beter samen op msn doorgaan...
of dit flauwe gedrag blijven voortzetten en de rest naar vol
had ik ook niet gedachtquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, ik had van NZ ook al een snowy avatar aanbod gehad... als je het niet erg vindt ga ik m niet gebruiken
Je kllkt op "profiel wijzigen" en vult bij webicon de url van het plaatje in: http://dgk.servehttp.com/favstream.jpg/blurk_snow.gif vervolgens naar onderen scrollen, wachtwoord invoeren en op "wijzig je profiel" klikkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kan ik dit nu overzetten HiDiHo? En hoe doe ik dat?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:56 schreef willem-jozef het volgende:
'navond
'gezellig' hier, misschien kunnen bonnie st. clair en dick jol beter samen op msn doorgaan...
Bedankt Leandra, heb het gedaan, en volgens mij is het gelukt!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kllkt op "profiel wijzigen" en vult bij webicon de url van het plaatje in: http://dgk.servehttp.com/favstream.jpg/blurk_snow.gif vervolgens naar onderen scrollen, wachtwoord invoeren en op "wijzig je profiel" klikken
Mosterd na de maaltijd?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:56 schreef willem-jozef het volgende:
'navond
Ehm.. je hebt m dan ook niet als webicon gebruikt maar je hebt m geüpload naar FOK!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bedankt Leandra, heb het gedaan, en volgens mij is het gelukt!
Alhoewel, mijn sneeuw staat stil![]()
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bedankt Leandra, heb het gedaan, en volgens mij is het gelukt!
Alhoewel, mijn sneeuw staat stil![]()
Lees dan nog een keer wat ik geschreven had, en doe dan wat daar staat... dan gaat ie wel goedquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wist ik het maar, ik heb altijd van die rare dingen, hoe kan dat nu weer
Ik ga nu de url checkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Check de url.. is een upload, geen webicon
ja, lekker.quote:
ja, begrepenquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, jij niet, die zin was voor HiDiHo....
hi veulenz! hoe is ie?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:12 schreef Veulen het volgende:
Avond WJ
Yep.. ik had die kutpuber strak in t pak gepostquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, lekker.
lees af en toe ff bij alhier..beetje raar sfeertje lately..
begreep dat je die lange van je had geplaatst (fotootje), toch?
die gozert moet basketbal gaan spelen, kan ie mams een beetje voorzien van een goede ouwe dag strakkies, pushen die knul!
TOP NBA SALARIES
-knip-
[ afbeelding ]
Wrom is dat plaatje zo vaag?? Je geeft wel streams door maar je kunt ze zelf niet meer kijken?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ze steken de kooi in de fik
[ afbeelding ]
mooi! laat een keer weten als je in de buurt bent, dan drinken we een pils en als ik niet genoeg in huis heb trappen we een raam in bij een kroeg en gaan lekker onder de tap hangen. daarna nog ff een ruitje bij de shoarmaboer op de nieuweslootquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
WJ
Hoe is ie?
edit: Ik mag niet klagen![]()
compressie 85% ipv 15%quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wrom is dat plaatje zo vaag?? Je geeft wel streams door maar je kunt ze zelf niet meer kijken?
Strak planquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi! laat een keer weten als je in de buurt bent, dan drinken we een pils en als ik niet genoeg in huis heb trappen we een raam in bij een kroeg en gaan lekker onder de tap hangen. daarna nog ff een ruitje bij de shoarmaboer op de nieuwesloot
haha, hoi talud, alles lekkert?quote:
Blijven zittenquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:15 schreef willem-jozef het volgende:
hi veulenz! hoe is ie?
ga als het nog doorgang mag vinden ff lekker knol rijden tussen kerst en oudjaar...op zo'n fjordharrie!![]()
nog tips?
O, wat fijn jij en HiDiHo nogmaals bedanktquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:17 schreef Leandra het volgende:
Blurk!! Hij doet het..... snowy and all![]()
![]()
thanx. ik zal dat beest influisteren ('the horsefingerer') dat ik jou ken, misschien zijn ze familie van jouw pony en kennen ze je..of zoietzzzzzzzzzquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Blijven zitten![]()
Fjordjes zijn stoer, mijn eerste echte over de weg pony was een fjord
De Nieuwesloot in Alkmaar?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi! laat een keer weten als je in de buurt bent, dan drinken we een pils en als ik niet genoeg in huis heb trappen we een raam in bij een kroeg en gaan lekker onder de tap hangen. daarna nog ff een ruitje bij de shoarmaboer op de nieuwesloot
YWquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, wat fijn jij en HiDiHo nogmaals bedankt
Jij vingert paarden?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:24 schreef willem-jozef het volgende:
thanx. ik zal dat beest influisteren ('the horsefingerer') dat ik jou ken, misschien zijn ze familie van jouw pony en kennen ze je..of zoietzzzzzzzzz
Hey vriend Jozef....quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
thanx. ik zal dat beest influisteren ('the horsefingerer') dat ik jou ken, misschien zijn ze familie van jouw pony en kennen ze je..of zoietzzzzzzzzz
Zeker niet op webicon ingesteld....quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier staat Blurk nogsteeds stil.
Baggerlayout.
Uitmuntend.....zit alleen te steggelen met een nieuw mobiel....181 pagina's handleiding......en ja, je kunt er ook mee bellen....quote:
Ik zag het maar durfde het niet meer te melden, ben al zo lang aan het zeuren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier staat Blurk nogsteeds stil.
Baggerlayout.
Je werd gemist gisteren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
en alle anderen natuurlijk ook
NMNSquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben een rasechte kaaskop, en trots erop!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. ja. kom je ook uit deze contreien? of ben je een heel goede kloon uut grunningen?![]()
[ afbeelding ]
Hallo NMNS, hoe is het?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uitmuntend.....zit alleen te steggelen met een nieuw mobiel....181 pagina's handleiding......en ja, je kunt er ook mee bellen....
Probeer eens teershampo...quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, dankje ouwe, ik heb al genoeg op m'n jasje![]()
[ afbeelding ]
Ik begreep het ook niet helemaal. Maar vooruit het is je geguntquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is een nieuw en een voor mij volledig onbekend fenomeen....
'k zwerf overal.....links en rechts even de punten op de i zetten....quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hallo NMNS, hoe is het?
Zag je alleen nog maar op de Cos, leuk dat je er weer bent!
Wie was het, ik heb nog wat strooikaarten liggen.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik begreep het ook niet helemaal. Maar vooruit het is je gegunt
Ja, dat is jou wel toevertrouwd, puntig commentaarquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'k zwerf overal.....links en rechts even de punten op de i zetten....
MJ is 1.98quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep.. ik had die kutpuber strak in t pak gepost![]()
Hij is 1.95 en ik gok dat ie naar de 2.05 gaat, dus dat is dan weer net niet lang genoeg om top-basketballer te worden
Alles gaat z'n gangetje hier.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, hoi talud, alles lekkert?![]()
ja, kut, ik was effe deze sc en een deel van de vorige aan 't bijlezen, zat al te vloeken, had graag het door telefoonsex aan elkaar verbonden nieuwe bruidspaar afgezeken, was dus net te laat, ze zijn nu weer aan het rukken en zoooooooooooo
Jouwe knippert, das lastigquote:
Ik weet het niet meer zeker. Blurk of Soury?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie was het, ik heb nog wat strooikaarten liggen.....
Gut zat toevallig aan je te denken vanavondquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Liever wit ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, dankje ouwe, ik heb al genoeg op m'n jasje![]()
[ afbeelding ]
nee joh, ben je mal.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij vingert paarden?![]()
Misschien wel. Neem een hand klontjes mee om hem te paaien als ie niet wil
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Alles gaat z'n gangetje hier.
En goed dat je het gemist hebt, want er wordt hier soms veel te serieus gedaan. Vinnik dan hè.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uitmuntend.....zit alleen te steggelen met een nieuw mobiel....181 pagina's handleiding......en ja, je kunt er ook mee bellen....
Dan maar voor zo'n 1500 euro hier aan de bak proberen te komen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt nog mee, maar de meesten zijn stukken langer
hoi muis, hoe is ie?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut zat toevallig aan je te denken vanavond![]()
Dat je er nooit meer bent .. Ola WJ
Ik weet eik nog steeds niet waar ik je moet plaatsen...maar misschien is dat wel okay voor een keerquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi jappie, groeten we niet meer![]()
alles goed?
Voor piepen ed, gaarne vervoegen bij muis Soury, die weet daar wel raad op. Bij mij piept alleen alles bij "battery low"quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een nieuwe gekocht. Had alleen zo'n simpel prepaidgeval. Deze heeft allemaal toeters en bellen..... en hij piept.Heb je daar toevallig iets over gelezen in je handleiding?
die zoon van jou heeft een goede manager nodig, basketbal mee naar bed en niet zeiken...quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt nog mee, maar de meesten zijn stukken langer
Met strenge hand afgericht. Ze grijpen waarschijnlijk alleen maar mijn moeder in haar pantyquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi muis, hoe is ie?
lees je nog wel is, je humor is heel droog, altijd goed voor een lachske!
heb je die katers al gemarineerd voor als je ouders komen overmorgen?
Hmmz, niet alleen de zoon....quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die zoon van jou heeft een goede manager nodig, basketbal mee naar bed en niet zeiken...
Mwah, ik hoop toch echt dat ie nog wel een paar jaar naar school gaat, en dat hij iig een beetje fatsoenlijker gaat verdienen dan ¤ 1.500,= per maandquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan maar voor zo'n 1500 euro hier aan de bak proberen te komen.
Ben wel een muis maar piep zelden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor piepen ed, gaarne vervoegen bij muis Soury, die weet daar wel raad op. Bij mij piept alleen alles bij "battery low"
mwah, ik ben twee maanden ouder dan u, maar u mag best jochie tegen me zeggen!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet eik nog steeds niet waar ik je moet plaatsen...maar misschien is dat wel okay voor een keer
Leuk persoonquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:39 schreef willem-jozef het volgende:
nee joh, ben je mal.
ik kan me wel herinneren dat een aantal jaartjes terug een kerel uit heiloo betrapt werd terwijl ie bezig met een knollie was...die gebeurtenis is toen uitgelekt en een paar kennisen van me zijn toen des nachts ( na de kroeg) naar z'n ouderlijk huis gegaan (hij woonde nog thuis op z'n 30+) om ff kneiterhard 'er staat een paard in de gang' te zingen...wel grappig, ouders van die gast naar buiten en zo...had ik graag meegemaakt
hahahhaquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hmmz, niet alleen de zoon....
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hmmz, niet alleen de zoon....
Dat is alleen als ie hier profbasketballer wil worden...en hij kan er nog altijd in de verloren uurtjes bijklussen als postbode of zo .quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik hoop toch echt dat ie nog wel een paar jaar naar school gaat, en dat hij iig een beetje fatsoenlijker gaat verdienen dan ¤ 1.500,= per maand
Tussendoorklussen doet ie al... als "schoenmaker"quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is alleen als ie hier profbasketballer wil worden...en hij kan er nog altijd in de verloren uurtjes bijklussen als postbode of zo .
ff laat, sorry. woon je ook in alkdorp?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ben een rasechte kaaskop, en trots erop!
Kijk...dit soort opmerkingen vind ik persoonlijk wel weer getuigen van een door humor gelardeerde geestquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mwah, ik ben twee maanden ouder dan u, maar u mag best jochie tegen me zeggen!!meneer jappie haha
jaja, dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja hee, ik ben onschuldig.
okee, da's fijn. nu alleen die retards nog wegjagen hier!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kijk...dit soort opmerkingen vind ik persoonlijk wel weer getuigen van een door humor gelardeerde geest![]()
hoihoi. een gozert, maar tegen vergoeding van 'n paar tosti's ham-salami-ananas ben ik voor jou een wijf.
ondanks je leeftijd mag je blijven..![]()
Je hebt sneeuw.. Uploaden die hapquote:
In één keer goed!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor piepen ed, gaarne vervoegen bij muis Soury, die weet daar wel raad op. Bij mij piept alleen alles bij "battery low"
Nu ga je te ver..als Talitha gaat ga ik ook..quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, da's fijn. nu alleen die retards nog wegjagen hier!
quote:
[DGK SC # 537] Jappie voorspelt...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:48 schreef Jappie het volgende:
Ik verwacht trouwens ieder moment nu een post van Lean met een linkje naar de nieuwe slowchat.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
[DGK SC # 537] Jappie voorspelt...
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
[DGK SC # 537] Jappie voorspelt...
Niet meer, maar ben er geboren (Stationsweg) en opgegroeid. Jij ook?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ff laat, sorry. woon je ook in alkdorp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |