Leescht schnel verder!quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:48 schreef Jappie het volgende:
Ik verwacht trouwens ieder moment nu een post van Lean met een linkje naar de nieuwe slowchat.
Ja... goed hè.. een echte zienerquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef Gert het volgende:
Jappie voorspelt een eind van tevoren zeg.
Maar je had wel de lapo, is toch een beetje een troost.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
ANTI-FIPEAUX!
Piers Corbijn is er een kleine jongen bij..quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef Gert het volgende:
Jappie voorspelt een eind van tevoren zeg.
Pauzequote:Op zaterdag 22 december 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tof, in dat geval blijf ik even hangen.
Let maar op, straks bij volgeladen accu gaat ie zeggen, ook gebiedende wijs...."Bellen!". Zo zijn ze wel bij KPN....quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
In één keer goed!Eens kijken waar ik die stekker in moet stoppen.
Ik heb trouwens een Hollander: "batterij opladen" (gebiedende wijs![]()
)
Ik moest eerst even bedenken wat me wachtwoord ook al weer wasquote:
Ik heb wat meer met "voelers"quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... goed hè.. een echte ziener
Ga jij 's gewoon even je user icon verwijderen in de User Icon manager.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar je had wel de lapo, is toch een beetje een troost.
Mja... denk dat het carrièrre-technisch momenteel wat minder gaat met Piers.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Piers Corbijn is er een kleine jongen bij..
Ik voorspel dat deze user straks de last post heeft.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... goed hè.. een echte ziener
Username: Veulerstquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik moest eerst even bedenken wat me wachtwoord ook al weer was
Whahaha die heb ik iid op een speciaal plekkie staan, en moet altijd weer zoeken. Ha hij is gaaf !!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik moest eerst even bedenken wat me wachtwoord ook al weer was
Wat ben je toch ook een lieverd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu ga je te ver..als Talitha gaat ga ik ook..
Kan nooit lang meer duren voor Lithski reageert...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tof, in dat geval blijf ik even hangen.
En 'm eerst opslaan. Voor het geval we hier nog zitten tegen de tijd dat je weer in t-shirt over straat kan lopen zonder direct een longontsteking op te lopen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga jij 's gewoon even je user icon verwijderen in de User Icon manager.
Dan beweegt je sneeuw ook gewoon in de bagger lay out.
Hmmm...een naziener...is daar nog een markt voor these days..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan nooit lang meer duren voor Lithski reageert...![]()
Das nog altijd een stuk beter dan wanneer de "last post" voor je gespeeld wordt Jappie...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik voorspel dat deze user straks de last post heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |