Dolf,jij bent de baas, maakt5 mij niet uitquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:53 schreef Gert het volgende:
Ghehe, jij was net wat eerder.
Had nog wel zo'n mooie TT: [DGK # 536] In het stout hoekje, terwijl Jappie zuurkool eet
Mooi hoor Gert..quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:53 schreef Gert het volgende:
Ghehe, jij was net wat eerder.
Had nog wel zo'n mooie TT: [DGK # 536] In het stout hoekje, terwijl Jappie zuurkool eet
We waren vroeg vandaag... de kid heeft zometeen een wedstrijd en moest om 18.00 uur verzamelen... dus ik verwacht hem pas tegen 21.30 uur weer thuis, leek me een mooi moment om een keer vroeg te etenquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:09 schreef HiDiHo het volgende:
Eet smakelijk allemaal![]()
(en leandra voor over 2 uur)
Ja ik ga als modje mijn te late topic lekker openhouden en deze dichtgooien.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dolf,jij bent de baas, maakt5 mij niet uit
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:55 schreef Leandra het volgende:
Deze is eerst maar heeft het nummer fout, die andere heeft niet eens SC in de TT staan
Als mods zelf modderen...![]()
Ah... Gert heeft de zijne al gesloten... nou deze nog ff het juiste nummertje
Ben ik lekker mee... gooi me haar losquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:54 schreef Veulen het volgende:
Ohja, ik ben op de hand van jappie...
Je redt het prima alleen Jappert. Ik probeer alleen de gang erin te houden.quote:
Als jij maar weet wat ik bedoel, zal het mij voor de rest worst wezenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik ga als modje mijn te late topic lekker openhouden en deze dichtgooien.![]()
Heb wel Svc even in SC veranderd. Of had je er een bedoeling mee?
Geeft niets Gert...ik vind het wel aandoenlijk...weten dat je tekening te laat is om in te leveren maar hem dan toch nog even trots laten zien.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik ga als modje mijn te late topic lekker openhouden en deze dichtgooien.![]()
Too late, wij moeten naar het stout-hoekje.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je redt het prima alleen Jappert. Ik probeer alleen de gang erin te houden.![]()
Go get them tiger.![]()
Denk dat dat gewei daarbij nogal in de weg zitquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:56 schreef Lobasca het volgende:
Ben ik lekker mee... gooi me haar los
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
We waren vroeg vandaag... de kid heeft zometeen een wedstrijd en moest om 18.00 uur verzamelen... dus ik verwacht hem pas tegen 21.30 uur weer thuis, leek me een mooi moment om een keer vroeg te eten![]()
We zaten vandaag dus (net als de rest van de straat) om 17.15 uur aan tafel![]()
Enne... jij ook smakelijk eten
Nee joh ben je mal..dat bedoel ik helemaal niet..maar ik dacht dat het misschien handig zou zijn om in het vervolg eerst ff met Gert te overleggen voor je iets post.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |