Waarschijnlijk heeft 1 van die 2 er voor gezorgd dat Jaap niet mee mag.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:13 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian stond 'n tijdje terug met Amanda te smoezen en ik kreeg het idee dat het hem wel goed uit kwam.
ze kwam gister lachend terug van achter omdat ze hadden gezegd dat ze toch op rijles mochtquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft 1 van die 2 er voor gezorgd dat Jaap niet mee mag.
Del zal wel hebben staan stampvoeten en janken bij de FEBO.
Ze kwam gisteren niet voor niets lachend terug van achter.
haha verdacht veel op lijkt?!?!?! man dit is gewoon duidelijk bewijs.. je hoort een vaag geluidje, en selene geeft duidelijk antwoord tegen degene die in dat oortje praat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Hè, het woord oortje dragen valt. Ik weet niet wie hier over begon maar dit filmpje is wel een voorbeeld dat het er verdacht veel op lijkt dat Zeur een oortje draagt. Goed luisteren.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=61424&sess=2832
Stond er niet iets op het Plasma? Je ziet haar even omhoog kijken en dan reagerenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Hè, het woord oortje dragen valt. Ik weet niet wie hier over begon maar dit filmpje is wel een voorbeeld dat het er verdacht veel op lijkt dat Zeur een oortje draagt. Goed luisteren.
Ik hoor niets.. ze reageert op een bepaald moment op een bericht wat op de plasma staat volgens mij.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Blij dat je het met me eens bent, begon al aan mezelf te twijfelen. Dit is toch te gek voor woorden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:25 schreef markthemen het volgende:
[..]
haha verdacht veel op lijkt?!?!?! man dit is gewoon duidelijk bewijs.. je hoort een vaag geluidje, en selene geeft duidelijk antwoord tegen degene die in dat oortje praat.
Van mij mag het ook best een reu zijn, kan Brian eventueel eens merken hoe het is om keihard doggy-style genomen te worden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:10 schreef Py het volgende:
[..]
Dat zou ultieme zijn.
Brian die door een joekel van zijn mannelijklheid wordt ontnomen.
Weten we het geslacht van die hond trouwens? Mag lijen dat een teef is (maar vermoed een reu)
Of iemand die vanuit de woonkamer schreeuwtquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:26 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik hoor niets.. ze reageert op een bepaald moment op een bericht wat op de plasma staat volgens mij.
+1quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:30 schreef Py het volgende:
[..]
Of iemand die vanuit de woonkamer schreeuwt
Of iemand zonder zender onder de douche
Of iemand wiens zender even was uitgevallen
Of ze was even in gedachten afgeleid
Of ze spoort niet
Of ze moest nadenken wat ze zou zeggen
Of ze moest aan mij denken
Of ze wil Amanda deaudt hebben
Of ze wil een poesje
Of ze is lesbisch
Whahaha. Die hond die eerst zijn scrotum vermorzelt tussen zijn tanden en hem keihard vervolgens van achter neemt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Van mij mag het ook best een reu zijn, kan Brian eventueel eens merken hoe het is om keihard doggy-style genomen te worden.
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:30 schreef Py het volgende:
[..]
Of ze spoort niet
Of ze wil een poesje
Of ze is lesbisch
Ik hou alle opties open, gestoord is ze iig en ze kan werkelijk geen 2 tellen haar muil houden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:30 schreef Py het volgende:
[..]
Of ze spoort niet
Of ze wil een poesje
Of ze is lesbisch
kruisjes genoeg?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:30 schreef Py het volgende:
[..]
[X] Of iemand die vanuit de woonkamer schreeuwt
[X] Of iemand zonder zender onder de douche
[X] Of iemand wiens zender even was uitgevallen
[_] Of ze was even in gedachten afgeleid
[X] Of ze spoort niet
[_] Of ze moest nadenken wat ze zou zeggen
[X] Of ze moest aan mij denken
[_] Of ze wil Amanda deaudt hebben
[_] Of ze wil een poesje
[X] Of ze is lesbisch
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blij dat je het met me eens bent, begon al aan mezelf te twijfelen. Dit is toch te gek voor woorden.
Kort geleden begon IkWeetNiets er ook al over, dat was tijdens een gesprek tussen Lieke en Huub maar toen was het niet zo duidelijk.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou alle opties open, gestoord is ze iig en ze kan werkelijk geen 2 tellen haar muil houden.
Ze speelt het vol overgave.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:38 schreef Guuskeee het volgende:
Okee dan!
[..]
kruisjes genoeg?
[X] Of ze praatte met de stemmen in dr hoofd
[X] Of ze heeft telepathie met dr overleden oma
[X] Of tis tijd dat ze OPROT
Ja, ik weet het, wacht op een consult met Anita, last van het GK syndroom. What to do, what to do?quote:
Goed voor de plantjes.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:43 schreef Py het volgende:
Miky gaat zijn hond uitlaten (in de tuin)?
Beetje onderscheidt maken tussen suggesties en feiten af en toequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, wacht op een consult met Anita, last van het GK syndroom. What to do, what to do?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |