Goed voor de plantjes.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:43 schreef Py het volgende:
Miky gaat zijn hond uitlaten (in de tuin)?
Beetje onderscheidt maken tussen suggesties en feiten af en toequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, wacht op een consult met Anita, last van het GK syndroom. What to do, what to do?
die hond moest bij mij ook uit de buurt blijven. wat is er goorder dan een zwerver? de hond van een zwerver!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:44 schreef kit2u het volgende:
Huub is een echte dierenvriend.
Zwaar sjaggie kop als dalida in de buurt komt.
Hondenbang?
Soortangst?
Een dier zijn/haar dierzijn kwalijk nemen . Dat is het goorste.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:46 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
die hond moest bij mij ook uit de buurt blijven. wat is er goorder dan een zwerver? de hond van een zwerver!
ik neem die zwerver het kwalijk dat ie 1 keer per maand alleen zn gezicht wast, en zn hond nog veel minder. daar kan die hond niks aan doen!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:48 schreef kit2u het volgende:
[..]
Een dier zijn/haar dierzijn kwalijk nemen . Dat is het goorste.
Dan wordt er een hoop ellende in de toekomst voorkomen denk ik.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wel een heel apart gevolg zijn van deelname aan een RLS... Brian impotent door een gasthond
En met een beetje mazzel wordt de wereld dan ook nog zijn nakomelingen bespaard
Ik ben bang dat ik al te ver heen ben maar, die focking para zooi gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:45 schreef Py het volgende:
[..]
Beetje onderscheidt maken tussen suggesties en feiten af en toe
Ze verwacht nog wat mannelijk schoon vanavond, Men's Health is uitgenodigd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:52 schreef Py het volgende:
Lieke staat zich (al een tijd) mooi te maken voor vanavond?
Ik kan zo slecht tegen dreinende meisjes van 0 tot en met ..... die met stampen en janken alsnog hun zin willen doordrijven....ik zou ze het liefst in de plaatselijke vijver willen verzuipen....quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:18 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ze kwam gister lachend terug van achter omdat ze hadden gezegd dat ze toch op rijles mocht
Jaap woont in dgk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:51 schreef GTX het volgende:
[..]
Daar zit die golden kooi zeker? Brielle #léûgisch..
Daar zit haar enige nog werkende hersencelquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:54 schreef Guuskeee het volgende:
waarom heeft lieke in die 1e pluk haar geen roller en in de rest wel?
Ze is wel meer kwijt, vooral het spoor.quote:
dus als ze die pluk eruit trekken schijt ze heel de keuken vol?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zit haar enige nog werkende hersencel
De zwerver kiest er voor, de hond niet!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:46 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
die hond moest bij mij ook uit de buurt blijven. wat is er goorder dan een zwerver? de hond van een zwerver!
Waarschijnlijk wel, ze gaat dan in ieder geval bibberen en kotsenquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:00 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dus als ze die pluk eruit trekken schijt ze heel de keuken vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |