Precies, rustig, beheerst en wist bijna Amanda te versieren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:33 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Mitch was gewoon de ultieme butler.
pff, gelukkig zeg.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef Guuskeee het volgende:
de sterrenbeeld vraag is geweest!!
Kreeftquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef Guuskeee het volgende:
de sterrenbeeld vraag is geweest!! nu door meeloop-hoer selene. goed getraint door dellie![]()
Ah, daar ben je. Chris zei net dat hij emocoach en relatietherapeut is, was dat een grapje?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoop dat Chris nog ff gaat draaien vanavond.. Hij maakt altijd mooie mixjes..
hij heeft gestudeerd, [ P en O] En wil ergens op PZ gaan werken, maar eerst zijn studie afmaken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, daar ben je. Chris zei net dat hij emocoach en relatietherapeut is, was dat een grapje?
Wat ik al zei.. Ik ken hem alleen via MSN.. Ik weet wel dat het al een tijdje in zijn naam staat:quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, daar ben je. Chris zei net dat hij emocoach en relatietherapeut is, was dat een grapje?
Vind ik helemaal geen leuke terrror.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:11 schreef Py het volgende:
Miky zegt dat als de hond de kans krijgt met katten dat ie ze door midden bijt
TERROR
Stoer man! :<quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:42 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Vind ik helemaal geen leuke terrror.
hj had wel zjn voorkeur, maar wist zijn mening over het algemeen wel voor zich te houden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:38 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Maar ja...wel een soort van neutraal...
Ik vind een vent die lekker praat vaak aantrekkelijker dan een vent met een mooie kop of een lekker lijf.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:30 schreef 2live het volgende:
[..]
hij praat wel lekker..ik denk meer inhoud als Dimitri, maar dat is al gauw.
Jammer dattie niet zo reageert op RATTEN!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:11 schreef Py het volgende:
Miky zegt dat als de hond de kans krijgt met katten dat ie ze door midden bijt
TERROR
Het zal wel net zo beroerd zijn als zijn Nederlands.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
Brian spreekt ook een beetje Kroatisch, ons multitalent.
Lijkt me geweldig als er die hond daar ff enorm de beest gaat uithangen. En dat Mikey vervolgens met zijn hond dreigt en iedereen de villa uitjaagt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:42 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Vind ik helemaal geen leuke terrror.
Hij heeft ook 5 jaar als intecedent gewerkt op een uitzendburo, grappig, dat heb ik 15 jaar gedaan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:39 schreef 2live het volgende:
[..]
hij heeft gestudeerd, [ P en O] En wil ergens op PZ gaan werken, maar eerst zijn studie afmaken.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik vind een vent die lekker praat vaak aantrekkelijker dan een vent met een mooie kop of een lekker lijf.
Dat die hond een keer compleet losgaat op Brian.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:46 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jammer dattie niet zo reageert op RATTEN!
Zijn eerste zin in het huis was vast "En wat vind je zelf?".quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Chris is emocoach en relatietherapeut maar komt butleren in DGK![]()
[ afbeelding ]
Knuffelzwerverquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:47 schreef Py het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig als er die hond daar ff enorm de beest gaat uithangen. En dat Mikey vervolgens met zijn hond dreigt en iedereen de villa uitjaagt.
Met hun FOKKING nobelheid. Ze hebben er een knuffelzwerver van gemaakt.
Nou.. das ook mooi sneuquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:29 schreef neehe het volgende:
Jaap gaat niet mee naar het optreden, zogenaamd een verkeerde boeking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |