quote:
Op zaterdag 22 december 2007 17:08 schreef avonne het volgende:[..]
ja, ik heb daar ook over zitten denken.
Zou het kunnen dat de Febo dit bekokstoofd heeft?
Tegen Amanda zeggen dat ze haar rijbewijs ZEKER zal krijgen als ze met iedereen van te voren afdealt. Van Huub had ze nog iets tegoed (meende ik te horen zeggen), Lieke heeft 20 CP nodig en Jaap belooft het als ze haar stem voor de 2 uur geeft.
Tegen Jaap zeggen ze "je mag 2 uur (zonder camera?) naar buiten om Cora en je vader te zien (die niet op bezoek willen komen) als je 600 CP geeft (300 voor het bezoek, dubbele voor zonder camera). En geef Amanda ook die belofte, dan wordt het vuurwerk als je het weer verbreekt".
Kortom, die vrijdag stemming klopt gewoon niks van, maar WEL als het samen met de stemming van zaterdag wordt gemonteerd en uitgezonden.
Brian en Amanda hadden die 600 CP nooit moeten vragen. Maar ze waren gewoon hebberig zoals gewoonlijk. Ze zijn in de kuil gevallen die ze zelf gegraven hadden.
Tussen neus en lippen door begreep ik gisteren dat het et de febo rond was en dat de Amanda haar rijbewijs mocht halen. Volgens mij heeft ze darom gisteren haar stem ook niet uitgebracht omdat ze zich genaait voelde door de febo. Maar ze ziet har eigen rol niet. Of jekunt zeggen: het is hen de afgelopen maanden zo gemakkelijk gemaakt (uitspraak van Amanda zelf) dat ze dachten overal mee weg te komen.
Helaas voelde Jaap zich genaait door die 600CP die hij moest betalen. We hebben het niet kunnen zien maar Jaap die altijd een beetje gierig overkomt en plots 600CP wil betalen? Ik denk dat ie wist dat die stemming over het rijbewijs er aan zat te komen. Gewoon payback time.