Mooiquote:
Kun je leuke "verborgen" messages mee doorgeven voor de oplettende kijkertjes hier in de SC of COS.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, ik had eerst ook 'alles aan' en 'alles uit' maar dat vond ik niet echt handig.
Verder heb ik eergister ingebouwd dat ie storing aangeeft als ik de streampagina op 'storing' zet. Ook kan ik natuurlijk tijdelijk zelf er iets inzetten, per topic, op tijd, enz
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:48 schreef Jappie het volgende:
Ik verwacht trouwens ieder moment nu een post van Lean met een linkje naar de nieuwe slowchat.
Sinds jij slechte raadsels bedenktquote:
Ja, ik ben dat ping-pong balletje ook nog niet vergetenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds jij slechte raadsels bedenkt
Ik heb nog wel een leuke contest voor je in de aanbieding....elk jaar rond deze tijd hebben ze op puzzletome een christmas special....allemaal leuke niet al te moeilijke puzzles die kerst gerelateerd zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds jij slechte raadsels bedenkt
Kanquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kun je leuke "verborgen" messages mee doorgeven voor de oplettende kijkertjes hier in de SC of COS.
Niet zeiken, die kutpuber heeft het uitstekend gedaanquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zeiken, die kutpuber heeft het uitstekend gedaan![]()
Een nametopic TT die keurig aansluit op de vorige SC en de moeite genomen een fatsoenlijke OP te maken.
Oi hashlurkert..quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:59 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag op deze stralende zaterdagmiddag!
Hoi Bong!quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:59 schreef BONG4002 het volgende:
Middag bongetjequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:59 schreef BONG4002 het volgende:
Hashlurker? Wat is dat?quote:
Hej Blurkquote:
Hi HiDiHoquote:
Je had ook beter moeten weten dan op zaterdagmiddag om 14.00 uur op mijn TS-kwaliteiten te vertrouwen... daar is het simpelweg te vroeg voorquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar wel mijn zorgvuldig opgbouwde naam als ziener in een moeite mee te grabbel gegooid.
Niet zeiken, als ik je echt wil beledigen dan gebruik ik daarvoor een andere benaming dan degene die ik ook liefkozend voor mijn zoon gebruikquote:
Bongquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:59 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had ook beter moeten weten dan op zaterdagmiddag om 14.00 uur op mijn TS-kwaliteiten te vertrouwen... daar is het simpelweg te vroeg voor
Ok kutwijf, ik zal voortaan in deze context met u communicerenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:06 schreef Leandra het volgende:
Niet zeiken, als ik je echt wil beledigen dan gebruik ik daarvoor een andere benaming dan degene die ik ook liefkozend voor mijn zoon gebruik
Doe dat tongetje eens naar binnen vrouw...het is beangstigend en tevens ordinair.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had ook beter moeten weten dan op zaterdagmiddag om 14.00 uur op mijn TS-kwaliteiten te vertrouwen... daar is het simpelweg te vroeg voor
Haha, ik snap hem al!quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Iemand die probeert complete zeepjes tegelijk door een vette waterpijp heen te zuigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een bongetje terugquote:![]()
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Zeg je dat ook tegen je moeder?? (let wel: tegen... niet over)quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok kutwijf, ik zal voortaan in deze context met u communiceren.
Mijn moeder noemt me geen kutpuber, dus nee. Ik begon niet, ik constateer alleenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:09 schreef Leandra het volgende:
Zeg je dat ook tegen je moeder?? (let wel: tegen... niet over)
Nee, tegen ze moeder begint ie over 'Je moeder is .....'quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen je moeder?? (let wel: tegen... niet over)
liefquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:10 schreef HiDiHo het volgende:
Nee, tegen ze moeder begint ie over 'Je moeder is .....'
quote:
Ik denk dat jij vanaf nu vet de sjaak bent..quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt me geen kutpuber, dus nee. Ik begon niet, ik constateer alleen.
en waarom ook alweer, omdat ik opheldering vraag om 't feit dat ik uit 't niets kutpuber genoemd wordtquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:21 schreef Jappie het volgende:
Ik denk dat jij vanaf nu vet de sjaak bent..![]()
Gisteravond alquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:36 schreef HiDiHo het volgende:
Pietje al thuis ?
http://nl.youtube.com/watch?v=THcbQyFtCqg
Nou... "gewoon" ...omdat Leandra een vrouw isquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
en waarom ook alweer, omdat ik opheldering vraag om 't feit dat ik uit 't niets kutpuber genoemd wordt?
Klopt, maar niemand heeft 't recht om te gaan schelden als ze boos wordenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:39 schreef Jappie het volgende:
Nou... "gewoon" ...omdat Leandra een vrouw is..en vrouwen beste Pietje...die nemen hebben het recht nu eenmaal om te pas en te onpas ergens boos over te zijn.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou... "gewoon" ...omdat Leandra een vrouw is..en vrouwen beste Pietje...die nemen hebben het recht nu eenmaal om te pas en te onpas ergens boos over te zijn.
ow...en omdat je een kutpuber bent uiteraard.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan er GVD nog even een knap goeiemiddag af, tegen je pleegmoeder, snotjonk?quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, maar niemand heeft 't recht om te gaan schelden als ze boos worden. Zelfs vrouwen niet
.
Leandra en Ian zijn op dezelfde manier begonnen. En nu zijn ze de beste maatjes.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
en waarom ook alweer, omdat ik opheldering vraag om 't feit dat ik uit 't niets kutpuber genoemd wordt?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:41 schreef Lobasca het volgende:
Kan er GVD nog even een knap goeiemiddag af, tegen je pleegmoeder, snotjonk?
Oh, het is dus een soort openingsritueelquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:41 schreef Talitha het volgende:
Leandra en Ian zijn op dezelfde manier begonnen. En nu zijn ze de beste maatjes.![]()
Ontgroeningquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, het is dus een soort openingsritueel?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Breng die niet-pleeg-kids eens wat opvouding bij mams, middag.
Ik heb nog wel iets te melden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Had jij nog iets te schelden ?...doe ut dan vlug..ben zo weer pleite..
Sorry, Jap, mag niet tegen jou scheldenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Had jij nog iets te schelden ?...doe ut dan vlug..ben zo weer pleite..
Yupzz..nu moet jij minstens 2 weken op je tenen lopen en het Leandra heel erg naar de zin maken en dan komt het vanzelf weer goed.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat is een openingsritueel??quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij mij is dat altijdquote:
http://nl.youtube.com/watch?v=LoGWb0jZkfoquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry, Jap, mag niet tegen jou schelden
Half 8 thuis voor het eten, ja????quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er weer weg van kiddo's, vannacht ergens weer terug of zo
Het was me weer een waar genoegen.
![]()
Moet ik de klok laten lopen?quote:
Laterquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er weer weg van kiddo's, vannacht ergens weer terug of zo
Het was me weer een waar genoegen.
![]()
Lithaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jappieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Dat was het alweer.![]()
Alleen nog maar lieve mensen nuquote:
Je weet het nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kandie nog steeds geen klokkijken?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:50 schreef HiDiHo het volgende:
Alleen nog maar lieve mensen nu![]()
Veulen
Koffie met een glimlach... Je zit in dezelfde branche als Ian?quote:
+1quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lithaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
let op het subtiele gebruik van het aantal a's
Pietje heeft een kinetic watch, maar zit altijd achter de pcquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, en klap vooral niet uit de school....
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pietje heeft een kinetic watch, maar zit altijd achter de pc
Staat jouwe ook al stil?quote:
Wat heeft Pietje hier mee te maken?quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pietje heeft een kinetic watch, maar zit altijd achter de pc
Jij was er alquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat heeft Pietje hier mee te maken?![]()
Dat lijkt mij onmogelijk...ground zero is ground zero..daar helpt geen lieve moedertje meer aan.quote:
Nopequote:Op zaterdag 22 december 2007 14:57 schreef Talitha het volgende:
Willen jullie nog een 'het is hier wit'-foto zien?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:57 schreef Talitha het volgende:
Willen jullie nog een 'het is hier wit'-foto zien?
Dan wacht ik even tot jij weg bent. Die sexy dames in de sneeuw lopen niet weg.quote:
Oeh Jap...nu klink je als een valsche hond.... I like that...quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onmogelijk...ground zero is ground zero..daar helpt geen lieve moedertje meer aan.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zeg koffie
Wie kan ik verblijden met een bakkie?![]()
ajbquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb de benen uit mijn lijf gelopen tijdens het kerstshoppen in Alkmaar, overigens met alles geslaagd, ik lust wel wat pittigers...
chocomel ofzo
Jij valt onder de lieve mensenquote:
Ah ..een misvatting mijnerzijds waarvoor excuusquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij valt onder de lieve mensen![]()
![]()
Maar ik kom er achter dat ik 1 kadootje ben vergeten, dus die ga ik nog maar even halen
Eindelijk erkenning.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oeh Jap...nu klink je als een valsche hond.... I like that...
Dat is helemaal niet wit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:16 schreef Talitha het volgende:
Is Jappert nou al weg? Ik gok het erop.![]()
[ [url =http://www.blackhumor.gr/Photos/SEX/Snow_sex.jpg ]afbeelding[/url] ]
Merry christmas everybody
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tnx darling![]()
zit toch wel een flinke scheut rum in hè?
'k wordt er niet warm vanquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:16 schreef Talitha het volgende:
Is Jappert nou al weg? Ik gok het erop.![]()
[ afbeelding ]
Merry christmas everybody
Maar wel verrassend als je nietsvermoedend bij je eerder geparkeerde auto terug komt.quote:
Dag Jap, doe vooral r-u-s-t-i-g aan!quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:27 schreef Jappie het volgende:
Ik ben er weg van..ff [ afbeelding ] ..en wat [ afbeelding ] inslaan.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:28 schreef Lobasca het volgende:
Je krijgt toch spontaan migraine met de zon schijnend op de sneeuw?
Jij blijft in raadselen spreken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:27 schreef Jappie het volgende:
Ik ben er weg van..ff [ afbeelding ] ..en wat [ afbeelding ] inslaan.
Ik had toch minstens verwacht dat jij daar ik een leuk pakje op me zat te wachtenquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
De actie mag je zelf verzorgen.![]()
Mijn achtertuintje in de stad.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:28 schreef Lobasca het volgende:
Je krijgt toch spontaan migraine met de zon schijnend op de sneeuw?
Ziet er super uit!quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn achtertuintje in de stad.
[ afbeelding ]
Weet je wat, dan doe ik er een christmas bunny voor je bij.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had toch minstens verwacht dat jij daar ik een leuk pakje op me zat te wachten
Mooi hoor, vooral met die zon er zo opquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi he. Vanochtend vroeg stond de zon er nog feller op, alles schitterde.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Owh, ik had eigenlijk al een andere oplossing bedacht.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:40 schreef HiDiHo het volgende:
Mag ik een suggestie doen?![]()
[ afbeelding ]
Is dat het kerstdiner ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Owh, ik had eigenlijk al een andere oplossing bedacht.![]()
Deze is ook van vanochtend.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi he. Vanochtend vroeg stond de zon er nog feller op, alles schitterde.
Als jij dat snoezige nijntje de nek om kunt draaien...quote:
Zo is het levenquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Deze is ook van vanochtend.Helaas is door diezelfde zon alles nu alweer gesmolten.
Vallen en opstaan..even zitten en weer doorgaanquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij dat snoezige nijntje de nek om kunt draaien...Bon appetit.
http://nl.youtube.com/watch?v=UDd9KD3NkBcquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vallen en opstaan..even zitten en weer doorgaan![]()
Zal ik je even postduiven?
Waarom nou jij... Marco Borsato...quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=UDd9KD3NkBc
ff luisterenquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom nou jij... Marco Borsato...
Toen had Marco nog mooie nrs..quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ff luisteren![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=iJLf2arpEMI
Neehee...Margherita...quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=SVXhAk6FTwA
Zo'n mooi nummerquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=iP_OTBHIu_0![]()
En zo toepasselijkquote:
Wat een (ge)jank nummerquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:33 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=O0MI3gtaqfY
uit een ander topic gejat
nou vooruit, je komt ermee wegquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeik niet, ik zoek tenminste iets origineels!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nou vooruit, je komt ermee weg![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=oaXh912Jkt0
Niet zingen?quote:
Op speciaal verzoekquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Something else please..Abba? Name of the game?
Wat een prachtige fotoquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's heel simpel valsche kont dat je bent.quote:
Wrom ben ik nou weer een valsche kont ??quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's heel simpel valsche kont dat je bent.
Gewoon de url van de pagina die je wilt 'vertalen' invoeren op www.goeiemoogle.nl.
Mijn comp raakt er alleen een beetje overstuur van.![]()
Damned...het kwartje valt..quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wrom ben ik nou weer een valsche kont ??![]()
Dat moet je aan Lobje en Goeiemoogle.nl vragen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wrom ben ik nou weer een valsche kont ??![]()
quote:
quote:Maar wel verrassend als je niestsvermoedend bij je eerder geprakeerde botto troggel komt.
Is 't nog wat, zo midden op de dag?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dolf...was ff aan het terug lezen
Vanaf het begin af aan welquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Is 't nog wat, zo midden op de dag?
Waar woon jij eigenlijk?quote:
Vanaf het begin.. hmm, ja als je er halverwege in valt dan komt het misschien een beetje 'apart' over.quote:
Hangt er vanaf hoe vroeg je begint met zuipen en/of andere stimuli denk ik..quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Is 't nog wat, zo midden op de dag?
Ik wist niet dat ik het in me had.quote:
Keek net vanaf het 'begin' terug.. zit een stijgende lijn in...quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanaf het begin.. hmm, ja als je er halverwege in valt dan komt het misschien een beetje 'apart' over.
Dat heb jij nodig met je huisvrouwtjesquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe vroeg je begint met zuipen en/of andere stimuli denk ik..
Jij bent net ook nog naar de slijter geweest?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe vroeg je begint met zuipen en/of andere stimuli denk ik..
Wie zijn "mijn huisvrouwtjes"...quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat heb jij nodig met je huisvrouwtjes
Ik word er nieuwsgierig van... volgens mij gaat het na een tijdje ineens los, toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Keek net vanaf het 'begin' terug.. zit een stijgende lijn in...
Heb jij mij ooit kunnen betrappen op L-U-I-S-T-E-R-E-N ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent net ook nog naar de slijter geweest?
Dan heb jij niet r-u-s-t-i-g aan gedaan, mannetje.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent net ook nog naar de slijter geweest?
Dan heb jij niet r-u-s-t-i-g aan gedaan, mannetje.
G-e-w-e-l-d-i-gquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik word er nieuwsgierig van... volgens mij gaat het na een tijdje ineens los, toch?![]()
We moeten ook eens een versie maken die er van begin af aan keihard in hakt.
Eindhoven.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk?
Hoef niet je adres of zo hoor, maar ik bedoel ivm de foto.
you're just a barking dogquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
G-e-w-e-l-d-i-g![]()
![]()
![]()
![]()
carry on folks...pay no attention to the man in the corner
Hier ... http://www.lyricsandsongs.com/song/648976.html ...heb je ook een botje om aan te kluiven.quote:
Babe!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:42 schreef -Blurk- het volgende:
Goedenavond allemaal
Goedenavond terug!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:42 schreef -Blurk- het volgende:
Goedenavond allemaal
Whehe, moet meteen aan een sketch van een andere cabaretier denken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eindhoven.Eén van de weinige stukjes groen hier in de buurt.
Navond blurkie..quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:42 schreef -Blurk- het volgende:
Goedenavond allemaal
Hoi B.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:42 schreef -Blurk- het volgende:
Goedenavond allemaal
Oe, linkje?quote:
SF = ScareFreak ..alleen weet Lobbes dat nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Begint het geduvel nu weer met die afkortingen?
Eén of ander klaagtopic, waar mijn favoriete hulpmod gister een linkje voor gaf, één keer zoenen en iedereen is over de rooiequote:Op zaterdag 22 december 2007 17:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Begint het geduvel nu weer met die afkortingen?
Thanks Jappie, die andere ben ik inmiddels uit, is Klaagbaak toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
SF = ScareFreak ..alleen weet Lobbes dat niet
Ik mag jou niet plagen, dus leef je uit!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
SF = ScareFreak ..alleen weet Lobbes dat niet
Ik lees alleen maar dat je hem zit af te lebberen, niks ruzie.quote:
Yupzz..maar de bedoelde SF is in dit geval dat noob fiets modjequote:Op zaterdag 22 december 2007 17:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Thanks Jappie, die andere ben ik inmiddels uit, is Klaagbaak toch?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Thanks Jappie, die andere ben ik inmiddels uit, is Klaagbaak toch?
As ifquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik mag jou niet plagen, dus leef je uit!
bEN JIJ AL AAN DE CB DAN?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jE WEET HET NOG BETER DAN IK, MAAR SURF. FIETS IS LIEV...ondanks dat hij (Amstel) bier drinkt
Lekkere blauwe smurfquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar dat je hem zit af te lebberen, niks ruzie.![]()
En wat je gepost hebt in dat topic over die kamer die naar sperma ruikt, is dat het lezen nog waard?
Heb net even contact gehad met haar onderdrukker, ze mag een weekendje helemaal los tegen je.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
As if![]()
Dat word je alleen maar ingefluisterd om je tegen jezelf te beschermen hoor.
Door wie dan, mister know-it-all?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
As if![]()
Dat word je alleen maar ingefluisterd om je tegen jezelf te beschermen hoor.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb net even contact gehad met haar onderdrukker, ze mag een weekendje helemaal los tegen je.![]()
Zo, da's even schrikken hè.
Eh... neu, lig net een half uurtje met de laptop op schoot en het bevalt prima.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekkere blauwe smurf, heb jij niks beters te doen?
Volgens mij is-ie snel pleite gegaan, die chicken shit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Jappie, wat moet je nou, vetklep?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Eh... neu, lig net een half uurtje met de laptop op schoot en het bevalt prima.
Trouwens, dat kan iedereen hoor, ook zwart gepeupel. Gewoon op iemands naam klikken.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Door wie dan, mister know-it-all?
Op dit moment is 'ie zelfs niet in de zwaarst beveiligste schuilkelder veilig voor mequote:Op zaterdag 22 december 2007 18:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is-ie snel pleite gegaan, die chicken shit.
Of hij moest de afwas doen of zo.
Lobasca, ik heb het gelezen, maar ik heb geen ruzie gezien hoor, alleen dat jij SF een lebber geeft....of is het inmiddels uit de hand gelopen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekkere blauwe smurf, heb jij niks beters te doen?
Ik op de kast..en jij er in?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
..neh..ik stop al........ [ afbeelding ]
Iets met webcam...quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lobasca, ik heb het gelezen, maar ik heb geen ruzie gezien hoor, alleen dat jij SF een lebber geeft....of is het inmiddels uit de hand gelopen?
quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=0CeXYiTuw6Yquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is-ie snel pleite gegaan, die chicken shit.
Of hij moest de afwas doen of zo.
quote:
Sorry....kansloze missie dit......je werkt alleen op mijn lachspieren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op dit moment is 'ie zelfs niet in de zwaarst beveiligste schuilkelder veilig voor me![]()
Jappie-Pappie..waar ben je?
Geef es een hint.quote:
Das ook alleen maar omdat je een luier draagt..quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry....kansloze missie dit......je werkt alleen op mijn lachspieren.
Zo'n zenuwachtig in-de-kast-lachje zeker.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry....kansloze missie dit......je werkt alleen op mijn lachspieren.
Wel een mooie reclame Jappie, krijg er dorst van!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=0CeXYiTuw6Y
Hij nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan Lobbes ?![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n zenuwachtig in-de-kast-lachje zeker.
Post nou eens een keer iets echt gemeens Gertquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n zenuwachtig in-de-kast-lachje zeker.
Was eigenlijk op zoek naar die andere..een hele mooie op zo'n bounty island.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wel een mooie reclame Jappie, krijg er dorst van!
wat uiteraard ook de bedoeling van de makers is
Jap, kom terug als je toerekeningsvatbaar bentquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Post nou eens een keer iets echt gemeens Gert...ik weet dat je het kan
..ik heb het je immers ook tegen pubers en minderbegaafden zien doen.
Ik moet me eerst even inlezen Gert, weet nog niet precies waar 1 en ander begonnen is,en daarna zal ik me vol overgave in de rel stortenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:14 schreef Gert het volgende:
Blurk, wil jij Jappie een beetje helpen? Anders is er geen lol aan.
Als Gert hier nu weer uitgebreid om gaat lachen kun je mij wegdragen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jap, kom terug als je toerekeningsvatbaar bent
Met een spuit in je reet?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als Gert hier nu weer uitgebreid om gaat lachen kun je mij wegdragen.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jap, kom terug als je toerekeningsvatbaar bent
Het niveau stijgt...quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met een spuit in je reet?![]()
Sterkte Jap, still ,love you
Dolf..sometimes I love you!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, strop strik eromheen en wegdragen.
Dank je Gert ..je hebt me niet teleurgesteldquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, strop strik eromheen en wegdragen.
PH52 is ook echt een lul. Jij helaas niet, dus ik ga niet vol gas en trap op de rem zodra de eerste gefrustreerde traantjes over je wangen rollen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Post nou eens een keer iets echt gemeens Gert...ik weet dat je het kan
..ik heb het je immers ook tegen pubers en minderbegaafden zien doen.
Jullie zijn zo leuk met zijn 2enquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:21 schreef -Blurk- het volgende:
Zo vroeg in de avond al een rel
Dit begint er een beetje op te lijken..al doet jouw fanta de werkelijkheid wel een beetje geweld aan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:22 schreef Gert het volgende:
[..]
PH52 is ook echt een lul. Jij helaas niet, dus ik ga niet vol gas en trap op de rem zodra de eerste gefrustreerde traantjes over je wangen rollen.
Heu, geil paardenwief..neuken?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:23 schreef Veulen het volgende:
Kop tegen kont door het winkelcentrum schuifelen![]()
Maar kom op met die rel
Zat er wat lekkers tussen ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:23 schreef Veulen het volgende:
Kop tegen kont door het winkelcentrum schuifelen![]()
Als wij maar lol hebben, dat jij het niet trekt is jouw probleemquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jullie zijn zo leuk met zijn 2en![]()
![]()
...al eens nagedacht over een landelijk optreden op TV...echt...wereld act dit.
![]()
Alwéér een heel zinnetje zonder spelfouten.quote:
Jij gaat eerst maar eens thuis wat oefenen voor de spiegel ofzo....ik ga niet langer op al jouw ongecontroleerde spasmen reageren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tussen Japperdeflap en mij is dat wel heel gemakkelijk, hij heeft zijn voorkeuren..onder de 100 IQ
Jij zit andere mensen af te lebberenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:24 schreef Lobasca het volgende:
Heu, geil paardenwief..neuken?
Ja, staat het eten op tafel?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij gaat eerst maar eens thuis wat oefenen voor de spiegel ofzo....ik ga niet langer op al jouw ongecontroleerde spasmen reageren.
Nog 362 dagen oefenen.. en wie weet.. mag 'ie meedoen met het Nationaal Dicteequote:Op zaterdag 22 december 2007 18:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Alwéér een heel zinnetje zonder spelfouten.
Geen idee, ik zat met me kop tegen de kont van een bejaarde aanquote:
Darling..ik ben Poli-amoureus.. heb ik nooit een geheim van gemaaktquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij zit andere mensen af te lebberen
Whehehe..dit is wel een hele trieste, Gert..je verlagen naar het spellingsautomatismequote:Op zaterdag 22 december 2007 18:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Alwéér een heel zinnetje zonder spelfouten.
Ja maar lebberen met een modquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:30 schreef Lobasca het volgende:
Darling..ik ben Poli-amoureus.. heb ik nooit een geheim van gemaakt
MMMhhmmm Gertjuh.. wat lekker dat jij toch meer vrijheid geniet dan Jap (slappe hap)quote:
Roltrapquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat met me kop tegen de kont van een bejaarde aan
Heb je alles van je lijstje in huis Veulen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat met me kop tegen de kont van een bejaarde aan
Wat zijn je "analyses" toch smullen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe..dit is wel een hele trieste, Gert..je verlagen naar het spellingsautomatisme![]()
"Paniek...o my god...ik kom er niet meer uit"......ah what the fuck..its Jappie...hij laad vast wel ergens een t of d vallen.
Oe..niet doen...jullie kwetsen me echt..quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
MMMhhmmm Gertjuh.. wat lekker dat jij toch meer vrijheid geniet dan Jap (slappe hap)
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja maar lebberen met een mod![]()
Je bent toch geen modlikker
Kom op Lobje, je kan het toch wel zonder Gert af?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
MMMhhmmm Gertjuh.. wat lekker dat jij toch meer vrijheid geniet dan Jap (slappe hap)
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
SAbsoluut niet, af en toe heerlijk pijpen, maar daar blijft het bij
Doet au he ..quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zijn je "analyses" toch smullen.
Prop jij nu maar lekker die zuurkool met worst in je bek..om later hier uit te buiken...quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oe..niet doen...jullie kwetsen me echt..![]()
_O
Wat een prachtige foto was dat vanmiddag Talithaquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kom op Lobje, je kan het toch wel zonder Gert af?
Ik wel, maar zelfs voor mij is Dolf af en toe onweerstaanbaarquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kom op Lobje, je kan het toch wel zonder Gert af?
Het was ook zo half om half een grapje.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:31 schreef Jappie het volgende:
Roltrap
Anders kan ik me er maar moeilijk een voorstelling van maken eerlijk gezegd ?
Wat een schattig staaltje projectie.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doet au he ....maar geeft niets hoor Gertiebaby
...niemand die het verder door heeft dus je gewoon groot houden is niet eens zo'n slecht alternatief.
Meid!!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Prop jij nu maar lekker die zuurkool met worst in je bek..om later hier uit te buiken...
Prettige Kerstdagen en een fijne jaarwisseling Jap!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:37 schreef Jappie het volgende:
Anyway...ik heb er genoeg van...jullie verpesten mijn huidige "liever dan lief" Jappie rep.
Jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:31 schreef -Blurk- het volgende:
Heb je alles van je lijstje in huis Veulen?
Hier bestaat een woord voor: genade.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:37 schreef Jappie het volgende:
Anyway...ik heb er genoeg van...jullie verpesten mijn huidige "liever dan lief" Jappie rep.
Je kop lijkt anders aardig op een zure kool!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Meid!!!...waar haal je het allemaal vandaan ?
![]()
....zooooo leuk
Sletquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:32 schreef Lobasca het volgende:
SAbsoluut niet, af en toe heerlijk pijpen, maar daar blijft het bij
Nu ja..pech onder weg iig...kont aan buik optochten zijn walchelijk om in te winkelen idd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was ook zo half om half een grapje.
http://nl.youtube.com/watch?v=6UV3kRV46Zsquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:37 schreef Jappie het volgende:
Zijn ze naar tegen je liefje?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:37 schreef Jappie het volgende:
Waardeloos is dat he, denk je klaar te zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik had eigenlijk alles al. Maar ik zat vanmiddag in te pakken en ik maak zo ev en de doos van de peper- en zout molen open. Zit er alleen een zoutmolen in![]()
Dus ik nog eens de verpakking lezen, blijkt dat er maar 1 in zo'n doos zit en dat je de ander ook nog los moet kopen. Koon ik terug naar de winkel
Jap heeft weinig compensatiequote:Op zaterdag 22 december 2007 18:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een schattig staaltje projectie.
Thanks Blurk. De camera heeft het werk gedaan, ik heb alleen op het knopje gedrukt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een prachtige foto was dat vanmiddag Talitha
Whehehe...nu je ziet dat ik jullie verder zal sparen krijg je ineens nog maar zo een leuke ingevingquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier bestaat een woord voor: genade.![]()
Tuurlijk Jap, doe ik weer lief tegen je.
Heb je nog zo'n leuk raadseltje?
Ja, onderweg stap je altijd ergens wel op de hakken van een vrouw die dan natuurlijk d'r veel te hoog gehakte schoenen verliest en dan boos wordquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:41 schreef Jappie het volgende:
Nu ja..pech onder weg iig...kont aan buik optochten zijn walchelijk om in te winkelen idd.
Ben al aan het oefenen Talitha, zal van pas komen als ik ga dansenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=6UV3kRV46Zs
Kom op Jappert, jullie zijn nog maar net begonnen.![]()
Nah.......wat heet naar....ze gedragen zich een beetje als de kindertjes in de klas die niet met het leuke speelgoed mogen spelenquote:
Kerstinkopen is niks leukquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:41 schreef -Blurk- het volgende:
Waardeloos is dat he, denk je klaar te zijn
Ja ja ja.. wederom de boel omdraaien, Natasia-stylo.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe...nu je ziet dat ik jullie verder zal sparen krijg je ineens nog maar zo een leuke ingeving![]()
Ze moeten in het stout hoekjequote:Op zaterdag 22 december 2007 18:44 schreef Jappie het volgende:
Nah.......wat heet naar....ze gedragen zich een beetje als de kindertjes in de klas die niet met het leuke speelgoed mogen spelen...maar verder.
Ik heb juist het leukste speelgoed ontdekt.bye Jap, have fun with your own toyquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nah.......wat heet naar....ze gedragen zich een beetje als de kindertjes in de klas die niet met het leuke speelgoed mogen spelen...maar verder.
"ook gij brutus"quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=6UV3kRV46Zs
Kom op Jappert, jullie zijn nog maar net begonnen.![]()
Dat scheelt, kun je je ook lekker hier in het feestgedruis stortenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kerstinkopen is niks leuk![]()
Maar nu hoef ik pas woensdag ofzo weer boodschappen te doen
Samen?quote:
Jij bent volwassen genoeg om op zijn minst voor 1 keer in je leven zelf een beslissing te nemen Gert.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ja ja.. wederom de boel omdraaien, Natasia-stylo.![]()
Jap, moet ik al vertellen dat het niet waar is van die permissie om op jou los te gaan, ot kun je het nog wel aan? Zit een beetje te twijfelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |