Mooiquote:
Kun je leuke "verborgen" messages mee doorgeven voor de oplettende kijkertjes hier in de SC of COS.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, ik had eerst ook 'alles aan' en 'alles uit' maar dat vond ik niet echt handig.
Verder heb ik eergister ingebouwd dat ie storing aangeeft als ik de streampagina op 'storing' zet. Ook kan ik natuurlijk tijdelijk zelf er iets inzetten, per topic, op tijd, enz
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:48 schreef Jappie het volgende:
Ik verwacht trouwens ieder moment nu een post van Lean met een linkje naar de nieuwe slowchat.
Sinds jij slechte raadsels bedenktquote:
Ja, ik ben dat ping-pong balletje ook nog niet vergetenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds jij slechte raadsels bedenkt
Ik heb nog wel een leuke contest voor je in de aanbieding....elk jaar rond deze tijd hebben ze op puzzletome een christmas special....allemaal leuke niet al te moeilijke puzzles die kerst gerelateerd zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds jij slechte raadsels bedenkt
Kanquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kun je leuke "verborgen" messages mee doorgeven voor de oplettende kijkertjes hier in de SC of COS.
Niet zeiken, die kutpuber heeft het uitstekend gedaanquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zeiken, die kutpuber heeft het uitstekend gedaan![]()
Een nametopic TT die keurig aansluit op de vorige SC en de moeite genomen een fatsoenlijke OP te maken.
Oi hashlurkert..quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:59 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag op deze stralende zaterdagmiddag!
Hoi Bong!quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:59 schreef BONG4002 het volgende:
Middag bongetjequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:59 schreef BONG4002 het volgende:
Hashlurker? Wat is dat?quote:
Hej Blurkquote:
Hi HiDiHoquote:
Je had ook beter moeten weten dan op zaterdagmiddag om 14.00 uur op mijn TS-kwaliteiten te vertrouwen... daar is het simpelweg te vroeg voorquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar wel mijn zorgvuldig opgbouwde naam als ziener in een moeite mee te grabbel gegooid.
Niet zeiken, als ik je echt wil beledigen dan gebruik ik daarvoor een andere benaming dan degene die ik ook liefkozend voor mijn zoon gebruikquote:
Bongquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:59 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had ook beter moeten weten dan op zaterdagmiddag om 14.00 uur op mijn TS-kwaliteiten te vertrouwen... daar is het simpelweg te vroeg voor
Ok kutwijf, ik zal voortaan in deze context met u communicerenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:06 schreef Leandra het volgende:
Niet zeiken, als ik je echt wil beledigen dan gebruik ik daarvoor een andere benaming dan degene die ik ook liefkozend voor mijn zoon gebruik
Doe dat tongetje eens naar binnen vrouw...het is beangstigend en tevens ordinair.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had ook beter moeten weten dan op zaterdagmiddag om 14.00 uur op mijn TS-kwaliteiten te vertrouwen... daar is het simpelweg te vroeg voor
Haha, ik snap hem al!quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Iemand die probeert complete zeepjes tegelijk door een vette waterpijp heen te zuigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een bongetje terugquote:![]()
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Zeg je dat ook tegen je moeder?? (let wel: tegen... niet over)quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok kutwijf, ik zal voortaan in deze context met u communiceren.
Mijn moeder noemt me geen kutpuber, dus nee. Ik begon niet, ik constateer alleenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:09 schreef Leandra het volgende:
Zeg je dat ook tegen je moeder?? (let wel: tegen... niet over)
Nee, tegen ze moeder begint ie over 'Je moeder is .....'quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen je moeder?? (let wel: tegen... niet over)
liefquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:10 schreef HiDiHo het volgende:
Nee, tegen ze moeder begint ie over 'Je moeder is .....'
quote:
Ik denk dat jij vanaf nu vet de sjaak bent..quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt me geen kutpuber, dus nee. Ik begon niet, ik constateer alleen.
en waarom ook alweer, omdat ik opheldering vraag om 't feit dat ik uit 't niets kutpuber genoemd wordtquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:21 schreef Jappie het volgende:
Ik denk dat jij vanaf nu vet de sjaak bent..![]()
Gisteravond alquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:36 schreef HiDiHo het volgende:
Pietje al thuis ?
http://nl.youtube.com/watch?v=THcbQyFtCqg
Nou... "gewoon" ...omdat Leandra een vrouw isquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
en waarom ook alweer, omdat ik opheldering vraag om 't feit dat ik uit 't niets kutpuber genoemd wordt?
Klopt, maar niemand heeft 't recht om te gaan schelden als ze boos wordenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:39 schreef Jappie het volgende:
Nou... "gewoon" ...omdat Leandra een vrouw is..en vrouwen beste Pietje...die nemen hebben het recht nu eenmaal om te pas en te onpas ergens boos over te zijn.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou... "gewoon" ...omdat Leandra een vrouw is..en vrouwen beste Pietje...die nemen hebben het recht nu eenmaal om te pas en te onpas ergens boos over te zijn.
ow...en omdat je een kutpuber bent uiteraard.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan er GVD nog even een knap goeiemiddag af, tegen je pleegmoeder, snotjonk?quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, maar niemand heeft 't recht om te gaan schelden als ze boos worden. Zelfs vrouwen niet
.
Leandra en Ian zijn op dezelfde manier begonnen. En nu zijn ze de beste maatjes.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
en waarom ook alweer, omdat ik opheldering vraag om 't feit dat ik uit 't niets kutpuber genoemd wordt?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:41 schreef Lobasca het volgende:
Kan er GVD nog even een knap goeiemiddag af, tegen je pleegmoeder, snotjonk?
Oh, het is dus een soort openingsritueelquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:41 schreef Talitha het volgende:
Leandra en Ian zijn op dezelfde manier begonnen. En nu zijn ze de beste maatjes.![]()
Ontgroeningquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, het is dus een soort openingsritueel?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Breng die niet-pleeg-kids eens wat opvouding bij mams, middag.
Ik heb nog wel iets te melden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Had jij nog iets te schelden ?...doe ut dan vlug..ben zo weer pleite..
Sorry, Jap, mag niet tegen jou scheldenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Had jij nog iets te schelden ?...doe ut dan vlug..ben zo weer pleite..
Yupzz..nu moet jij minstens 2 weken op je tenen lopen en het Leandra heel erg naar de zin maken en dan komt het vanzelf weer goed.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat is een openingsritueel??quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij mij is dat altijdquote:
http://nl.youtube.com/watch?v=LoGWb0jZkfoquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry, Jap, mag niet tegen jou schelden
Half 8 thuis voor het eten, ja????quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er weer weg van kiddo's, vannacht ergens weer terug of zo
Het was me weer een waar genoegen.
![]()
Moet ik de klok laten lopen?quote:
Laterquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er weer weg van kiddo's, vannacht ergens weer terug of zo
Het was me weer een waar genoegen.
![]()
Lithaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jappieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Dat was het alweer.![]()
Alleen nog maar lieve mensen nuquote:
Je weet het nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kandie nog steeds geen klokkijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |