Ja dit doet ie alleen maar deze 6 dagen, daarna gaat ie weer cursussen volgen om volgend jaar nog beter te kunnen persen. In de tussentijd leeft ie in een doos op straat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:01 schreef seriousrequeststar het volgende:
is die sapjesman eigenlijk een professionele sapvent of....???
is die het hele jaar door bezig met sapjes maken of maakt ie alleen sapjes speciaal voor sr???
echt?quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dit doet ie alleen maar deze 6 dagen, daarna gaat ie weer cursussen volgen om volgend jaar nog beter te kunnen persen. In de tussentijd leeft ie in een doos op straat.
Ja, je mist wel wat. updates beginnen eerder/eindigen later dan het journaalblok.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:03 schreef Deansensitized het volgende:
Volgens mij een pro hoor
Ik kijk via de site die mainstream... is die hetzelfde als op tv? Mis ik door die update dude ook belangrijke radio?
een LOI perscursusquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dit doet ie alleen maar deze 6 dagen, daarna gaat ie weer cursussen volgen om volgend jaar nog beter te kunnen persen. In de tussentijd leeft ie in een doos op straat.
Maar als ik er de radio stream bij open loopt het niet synchroon, ofwel?quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:06 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ja, je mist wel wat. updates beginnen eerder/eindigen later dan het journaalblok.
hij kan toch professioneel kok zijn de rest van jaar ofzo, kan me niet voorstellen dat je rond kan komen vansapjes.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Radiostream loopt iets achter inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar als ik er de radio stream bij open loopt het niet synchroon, ofwel?
quote:
LALALALALALALALALALAquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:14 schreef Seraphina het volgende:
*meebrult*
Die eerste is best hoerigquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey Miss France
http://www.buzzandpeople.(...)begue-entrevue-6.jpg
http://www.buzzandpeople.(...)begue-entrevue-2.jpg.
Ja idd. Leuk hoor, kan hij lekker zeggen wat er allemaal fout aan je out-fit is, kun je weer de stad inquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:18 schreef Cybart het volgende:
misteryguest lijkt me Mari vd Ven ofzo
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:20 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ja idd. Leuk hoor, kan hij lekker zeggen wat er allemaal fout aan je out-fit is, kun je weer de stad in
het is toch nog minstens 3 uur wachten op Cowbell actiesquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet hoe het met jullie zit maar ik ben wel weer klaar voor een potje dansen op Joy Division
Jaaaaa me too! M`n radio (op mobiel op de fiets) ging ontzettend storen toen Rob `m draaide vanmorgen, dus ik moet mn fix nog ff krijgenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet hoe het met jullie zit maar ik ben wel weer klaar voor een potje dansen op Joy Division
We zijn lelijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:27 schreef Seraphina het volgende:
Eej! We worden genoemd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |