Maar wel met internetquote:Op dinsdag 25 december 2007 09:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Was er nou niemand hier die godnondju wist dat gisteren de belgen zouden staken![]()
Sta je dan in de Panne![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 09:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Was er nou niemand hier die godnondju wist dat gisteren de belgen zouden staken![]()
Sta je dan in de Panne![]()
![]()
Nou, sterkte nog Darkwingquote:121 Teletekst di 25 dec
Spoorwegstaking België duurt voort
` In België heeft het treinverkeer nog
steeds last van een machinistenstaking.
Leden van de Onafhankelijke Vakbond
voor Spoorwegpersoneel legden gisteren
het werk neer uit protest tegen de
nieuwe dienstregeling die twee weken
geleden werd ingevoerd.Ze vinden de
werkdruk te hoog en de lonen te laag.
Het is al de derde keer deze maand dat
de Belgische machinisten staken. De
actie wekte gisteren veel irritatie.
Passagiers werden erdoor verrast en
snapten niet waarom er juist op
kerstavond gestaakt moest worden.
Ook het treinverkeer vanuit Nederland
ondervindt hinder.
volgende nieuws financieel sport
Nee, bij de post en af en toe moet ik het spoor over ter hoogte van het station daar en dan kun je een treintje treffen.quote:Op maandag 24 december 2007 22:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Aan het werk bij een spoorwegovergang in Grou?
Ah het werkt dus welquote:Op woensdag 26 december 2007 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik krijg het niet meer gereproduceerd. Vanochtend ging er iets fout dacht ik, maar nu gaat alles gewoon wel goedHAFAS
![]()
Ja, naais.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Wees blij dat je er kon komen
EN ook nog weer terug
Belgie is voor mij het toppunt van geen onderhoud. Wat een verloederde stations! Brussel Centraal is net een spookhol.... lijkt soms alsof Prorial het in vergelijking met Belgie soms nog beter doetquote:Op donderdag 27 december 2007 13:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik heb vandaag een heel eneverand dagje trein in Belgie gehad ( Wederom)![]()
Ari Disc
Mooi joh, aanbestedingquote:Op vrijdag 28 december 2007 06:43 schreef Wadloper het volgende:
Ja, GVD!!NS
![]()
Ik kom aan in Roermond met Veolia met 2 minuutjes vertraging, 2 hele focking minuten!![]()
Ik moet de trein hebben naar Utrecht, terwijl hij nog met deuren open klaar stond...
HC ziet Veolia aankomen, deuren dicht en weg was die trein![]()
![]()
Kan die HC niet even wachten ofzo?![]()
![]()
Het waren misschien 2 minuten die hij extra had moeten wachten, en dan waren alle mensen nog binnen...
Half uur in Roermond moeten wachten![]()
Eurlingsquote:
Ik hoorde gisteravond op het (Belgisch) nieuws een woordvoerder van de vakbonden een reactie geven op de wens van de NMBS/regering om in elk geval met een nooddienstregeling te rijden.quote:
Grmbl.... staking Grmbl.... 31 december Grmbl.... disneyland Grmbl... zou het lukkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:10 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteravond op het (Belgisch) nieuws een woordvoerder van de vakbonden een reactie geven op de wens van de NMBS/regering om in elk geval met een nooddienstregeling te rijden.
De reactie was als volgt: "Ja nee, dat is aantasting van ons stakingsrecht. En daarbij, als wij overgaan op een uurdienstregeling dan krijgen wij overvolle treinen en dat willen we niet".
Ja goh, wat is beter: Met zn allen op het station kou kleumen of in elk geval van A naar B komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |