Ik kan helaas daarover niks zeggen, maar misschien zijn je ouders hiemee Geholpen. iig alle verbindingen van de dagquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:31 schreef ghizzer het volgende:
morgenmiddag (rond 12.00 uur) willen mijn ouders van Empel-Rees naar Düsseldorf Flughafen. Iemand enig idee of er dan treinen op dit traject rijden? hoorde iets over mogelijke stakingen...?
alvast heel hartelijk bedankt voor een reactie!
thanx!(Y)quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:49 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik kan helaas daarover niks zeggen, maar misschien zijn je ouders hiemee Geholpen. iig alle verbindingen van de dag
quote:Er zijn plannen om de DDM-1 rijtuigen te renoveren. Dit zal gebeuren nadat het ICM gerenoveerd is. Men wil het DDM-1 materieel dan ombouwen tot een intercitytrein met airconditioning en stoelen zoals deze in ICMm te vinden zijn. Details zijn nog niet bekend gemaakt.
Zie ook mijn stukje hierboven over de 1500 Serie, maar je zag Vrijdag ook DDM-1 in Deventer staan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:49 schreef Charango het volgende:
Tegenwoordig redelijk vaak exotisch materieel in Trans-IJssel. Steeds vaker VIRM in de IC van/naar Enschede en dus ook DDM etc. in Deventer.
gronau gratis met OV? Ik dacht het niet hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:50 schreef von_Preussen het volgende:
En geen enkele Amazon.com is zo snel als dat ik het de volgende dag zelf ga halen (gratis met OV),
Kusttramquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
De Panne
Daar heb je een punt, die wil ik ook nog een keertje volledig doen, maar dan wacht ik even op het hotel van plopsaland aan het eindpunt wat ze nu aan het bouwen zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Jeu, maandagavond (laat) op kosten van de zaak een ritje De Panne Nieuwerkerk a/d/ Ijssel
Daar is vorige week al even actie om gevoerd, maar dat schijnt lekker fijn vrolijk de kop in gedrukt te worden/zijn.quote:
quote:Schoonmakers op Nederlandse stations en treinen krijgen niet genoeg betaald om van rond te komen. Wij eisen respect, een leefbaar loon en 'the right to fight', het recht ons te organiseren zonder dwars gezeten te worden. Opdrachtgevers zoals de NS besteden de schoonmaak uit tegen de laagst mogelijke prijs. Zij bepalen daarmee de slechte omstandigheden van schoonmakers. Wij vragen de NS om haar sociale verantwoordelijkheid te nemen.
Ik zeg: Eindelijk!quote:Informatie op perron tegen 'proppen'
Uitgegeven: 21 december 2007 23:03
Laatst gewijzigd: 22 december 2007 14:12
RIJSWIJK - De Nederlandse Spoorwegen (NS) overwegen een informatiesysteem op bepaalde drukke stations in te voeren waardoor reizigers kunnen zien waar zij het best kunnen instappen.
Novum Nieuws
Uit onderzoek van de NS en Schiphol, met ondersteuning van SenterNovem, blijkt dat zo'n systeem haalbaar is.
Kluitje
Treinreizigers staan op veel stations met zijn allen op een kluitje te wachten op de trein. Als die dan komt, wil iedereen zich tegelijk door dezelfde deur naar binnen proppen. Het instappen duurt daardoor lang en roept irritaties op.
Strategische posities
Wanneer strategische posities op het perron worden aangegeven, kan dat verholpen worden. "Straks kan je op het perron zien hoe lang de trein is die eraan komt en waar je het beste kan wachten", aldus projectmanager Dirk Wijffels van NS ProjectConsult in het blad Reiswijzer.
Proef
Wijffels adviseert de NS een proef te houden op Schiphol. Vervolgens zou het systeem ingevoerd kunnen worden op de grotere stations als Amsterdam en Utrecht en stations waar reizigers aan een kant het perron op komen zoals in Delft en Eindhoven.
(c) ANP
Op enschede-gronau is toch het Nederlandse en Duitse tarief geldig? Dan is ov wel geldig dacht ikquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gronau gratis met OV? Ik dacht het niet hoor
Nee belachelijk. Ik weet het wel ongeveer en die info hou ik graag voor mezelf!quote:
Streeploos zemen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:07 schreef fransbreda het volgende:
Ow ik dacht miss kunnen jullie er iets mee.
Nou, het is zeker wel een actueel themaquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:07 schreef fransbreda het volgende:
Ow ik dacht miss kunnen jullie er iets mee.
Ik ben blij dat iemand het serieus oppakt, zou toch wat zijn zeg!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, het is zeker wel een actueel themaEn wat mij betreft is het laatste woord er nog lang niet over gezegd
Die proteststickers (Heerlen, 15-12) bleken afgelopen week in Utrecht al even enthousiast verwijderd te zijn. Blijkbaar is men het er niet zo mee eens dat de schoonmakers voor hun rechten op komen. Da's best triestquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:11 schreef fransbreda het volgende:
Ik ben blij dat iemand het serieus oppakt, zou toch wat zijn zeg!
Wow zo had ik t nog niet bekeken kerel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die proteststickers (Heerlen, 15-12) bleken afgeopen week in Utrecht al even enthousiast verwijderd te zijn. Blijkbaar is men het er niet zo mee eens dat de schoonmakers voor hun rechten op komen. Da's best triestIk zit er niet op te wachten om tot m'n knieën in de lege blikken, klokhuizen en de Sp!ts/Metro/DAG/Pers van de afgelopen maand te moeten waden naar een ondergekalkte zitplaats in welke trein dan ook
joNgUh zUh MoEtUh N1e mEt DuH sG0oNmAaKuRz FuCkUh JeWeEtSeLlLuFquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:16 schreef fransbreda het volgende:
Wow zo had ik t nog niet bekeken kerel.
Maar doe rustig aan, tis zaterdagavond. Je weet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |