Vermoed van wel ja.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, dat zal wel voor de hele regio Parijs gelden, maar verder niet, of zo?
What else is new? Iedereen een beetje meebetalen aan een dienst waar maar een deel gebruik van maakt. Met een metro nog in te komen, maar de rest van die gare SNCF rotzooi:quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens erg genereus aanbodZal wel zwaar regering-gesponsord zijn ...
http://www31.ratp.info/in(...)_07/nuit_festive.phpquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:08 schreef Eix het volgende:
Transports gratuits pour la nuit du nouvel an !!
= Gratis vervoer voor de nacht van het nieuwe jaar (= nieuwjaarsnacht)
En dan iets dat je gratis mag die nacht vanaf 17.00 tot de dag erop 12.00 in de metro/rer+bus
Verder kom ik er ook niet echt wijs uit met mijn VWO Frans 1.
-edit-
Les plans de chaque réseau, que nous vous proposons sur cette page, vous permettront de vous informer utilement sur le dispositif mis en service cette nuit là.
Dit betekend volgens mij dat je de dienstregeling voor deze nacht op de site van de vervoerder vindt oid. Kom er nog niet helemaal wijs uit waar de tekst naar verwijst ('cette page?'). Geef eens de link naar de site waar dit vandaan komt?
overdrijven is ook een kunst..quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:53 schreef sander89 het volgende:
(...) De Intercity is aan de voorkant zwaar beschadigd. (...)
Van A naar B komen lijkt meer meer logisch.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:10 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteravond op het (Belgisch) nieuws een woordvoerder van de vakbonden een reactie geven op de wens van de NMBS/regering om in elk geval met een nooddienstregeling te rijden.
De reactie was als volgt: "Ja nee, dat is aantasting van ons stakingsrecht. En daarbij, als wij overgaan op een uurdienstregeling dan krijgen wij overvolle treinen en dat willen we niet".
Ja goh, wat is beter: Met zn allen op het station kou kleumen of in elk geval van A naar B komen.
Zit nu ook geluid bij het filmpje, maar hun zeggen zoals ik ook al dacht.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zag alleen een paar verplaatste stoeptegels, voor de rest is alleen de koppeling beschadigd.
Ja tuurlijk knappen ze die het liefst op, maar als blijkt dat door die klap die trienbak 10 cm korter is dan valt dat niet echt te maken volgens mij?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:38 schreef thatsme het volgende:
Er is weinig dat ze niet kunnen repareren en bij een relatief nieuwe trein is repareren als snel de moeite waard.
Tenzij ie geknikt is, zoals de kopbak van de 8728 in Roosendaal. Maar ik zie zo 1-2-3 geen knik... En het perron heeft nog best wat meegegeven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:38 schreef thatsme het volgende:
Er is weinig dat ze niet kunnen repareren en bij een relatief nieuwe trein is repareren als snel de moeite waard.
Moest jij niet mee met de oudejaarsrit van de 766 ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
vetjes, ik ga net een rondje maken vandaag
Nou ja, ff kijken maar dan
Overdrijven is een groot woord, hè?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:50 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk knappen ze die het liefst op, maar als blijkt dat door die klap die trienbak 10 cm korter is dan valt dat niet echt te maken volgens mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |