Dat zeggen ze bij imdb dus dat kan nog wel ff duren !
Maar ik kijk er ook naar uit ben benieuwd of het hem weer is gelukt om een goede film in elkaar te draaien !
quote:tja maar er zijn geen geruchten over eventueele release data ???
Op maandag 25 februari 2002 09:58 schreef Blex het volgende:
Since this project is categorized as being in production, the data is subject to change or could be removed completely.Dat zeggen ze bij imdb dus dat kan nog wel ff duren !
Maar ik kijk er ook naar uit ben benieuwd of het hem weer is gelukt om een goede film in elkaar te draaien !
Ja het word wel weer een kunststukje met Thurman en Madsen in de hoofdrollen
Release Date: TBA 2003
World Premiere: May, 2003, Cannes Film Festival (likely)
nog een paar nachtjes slapen dus
quote:hej bedankt!!! dit is info!!!
Op maandag 25 februari 2002 17:13 schreef Herald het volgende:
upcomingmovies.com schrijft:Release Date: TBA 2003
World Premiere: May, 2003, Cannes Film Festival (likely)
nog een paar nachtjes slapen dus
nou een jaartje wachten dan
kijk in de linker kolom, klik op 'release dates' onder het kopje 'other info' ....
Release dates for
Kill Bill (2003)
Country Date
USA 10 October 2003
Argentina 23 October 2003
Uma Thurman's character, a pregnant assassin named the Bride, is shot by her boss, Bill (Warren Beatty), and her co-workers at her wedding (the wedding guests are also shot). She survives, though, waking up exceedingly angry after a five-year coma, and decides to hunt down and kill every single one of the assassins who were responsible, saving Bill for last.
Lijkt me wel een goeie film. Alleen jammer dat NL in dit soort gevallen altijd een half jaar achter loopt. Ik had bijv. "The 51st State" in april al gezien, hier kwam die pas in Aug. uit..
quote:Misschien leuk om te weten dat the 51st state pas over een maand in de USA te zien is onder de naam formula 51
Op zondag 15 september 2002 10:26 schreef generalist het volgende:
van movies.comLijkt me wel een goeie film. Alleen jammer dat NL in dit soort gevallen altijd een half jaar achter loopt. Ik had bijv. "The 51st State" in april al gezien, hier kwam die pas in Aug. uit..
quote:Changing Lanes heb ik anders al een half jaar geleden gezien of zo, maar hij komt hier pas in de herfst geloof ik...
van movies.comUma Thurman's character, a pregnant assassin named the Bride, is shot by her boss, Bill (Warren Beatty), and her co-workers at her wedding (the wedding guests are also shot). She survives, though, waking up exceedingly angry after a five-year coma, and decides to hunt down and kill every single one of the assassins who were responsible, saving Bill for last.
Lijkt me wel een goeie film. Alleen jammer dat NL in dit soort gevallen altijd een half jaar achter loopt. Ik had bijv. "The 51st State" in april al gezien, hier kwam die pas in Aug. uit..
slecht gewoon
quote:Misschien is een cursus lezen beter voor jou, dan had je gezien dat het topic in februari geopend is. en die info er toen nog niet was. Sukkeltje.
Op zondag 15 september 2002 10:03 schreef serano het volgende:
Cursus 'leer klikken op de IMDB' :kijk in de linker kolom, klik op 'release dates' onder het kopje 'other info' ....
Release dates for
Kill Bill (2003)
Country Date
USA 10 October 2003
Argentina 23 October 2003
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 07-10-2002 21:26]
quote:maar tis em niet
Op maandag 7 oktober 2002 21:25 schreef Disorder het volgende:
Bij die ene foto waarin Tarantino wat uitlegd, die gozer helemaal rechts met dat sikje, die lijkt op... Tom Green!?
quote:wat ik dus bedoel is http://come.to/killbill
Op maandag 7 oktober 2002 21:23 schreef StefanFM het volgende:
hoppa hier staat ff wat infozelfs het hele script...
quote:Cool, ik kon de verleiding niet weerstaan en heb alvast een stukje gelezen. Ziet er interessant uit.
Op maandag 7 oktober 2002 21:27 schreef StefanFM het volgende:[..]
wat ik dus bedoel is http://come.to/killbill
quote:Na het lezen van 100 pagina's kan ik alleen maar zeggen dat je voor weinig verrassingen komt te staan als je de film straks ook echt gaat kijken
Op dinsdag 8 oktober 2002 01:21 schreef kezmania het volgende:
Na het lezen van 100 pagina' s kan ik maar tot 1 ding zeggen, dit word weer een geheide tarantino topper
De "Teaser" trailer is zojuist released:
http://www.apple.com/trailers/miramax/kill_bill/
Ziet er wel vet uit!
quote:Dat heb je goed gehoord. Z'n boek is al af....
Op vrijdag 3 januari 2003 08:42 schreef Luigi het volgende:
Ik hoorde op Nieuwjaarsdag (bij RTL Boulevard...) dat er in maart een boek (roman) uitkomt van Tarantino, en in het najaar (oktober) de film die erbij hoort?
quote:Shit, ik dacht dat ik de primeur had. Dat vliegtuig in het begin is wel erg nep trouwens. Ik hoop dat dat een placeholder is. Aan de andere kant lijkt het me sterk dat ze een placeholder in de teaser laten zitten.
Op vrijdag 3 januari 2003 08:10 schreef Ash het volgende:
!SCHOP!De "Teaser" trailer is zojuist released:
http://www.apple.com/trailers/miramax/kill_bill/
Ziet er wel vet uit!
quote:Ik kan me niet herinneren dat ze in de jaren 70 ook zulke motoren hadden
Op vrijdag 3 januari 2003 15:04 schreef Oid het volgende:
Ziet er wel grappig uit allemaal, lekker retro 70's
Dat zou dan 180 minuten nieuwe Tarantino zijn
quote:Ben je niet in de war met the Matrix???
Op dinsdag 25 februari 2003 13:38 schreef Chielus het volgende:
Volgens een aantal geruchten zou Kill Bill in 2 delen van 90 minuten worden uitgebracht, maar wel snel achter elkaar, dus niet met tussenposse van een jaar of zo maar van een aantal weken.
Anyhoe: wat een teaser trailer! Ikwilzienikwilzien....
edit: heb even gezocht en idd schijnt er een gerucht de ronde te doen MAAR zie
http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=14558
voor ontkrachting hiervan.
[Dit bericht is gewijzigd door Taigurrr op 25-02-2003 15:48]
Ik ben erg benieuwd. Wel geinig dat David "Kung Fu" Carradine er in meespeelt.
*helemaal enthousiast geworden is
quote:Hm, jammer maar ja dan wordt het waarschijnlijk een waanzinnig gave dvd met veel extra scenes.
Op dinsdag 25 februari 2003 15:40 schreef Taigurrr het volgende:[..]
Ben je niet in de war met the Matrix???
Anyhoe:
wat een teaser trailer! Ikwilzienikwilzien....
edit: heb even gezocht en idd schijnt er een gerucht de ronde te doen MAAR zie
http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=14558
voor ontkrachting hiervan.
quote:Herken ik hier Sammo Hung als martial choreograaf?
Op zondag 15 september 2002 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
Foto's!!!!
quote:Moet je nog ff wachten
Op dinsdag 29 april 2003 17:24 schreef DimeBag het volgende:
Ik was vroeger helemaal gek van de serie Kungfu met David Carradine. Moet um echt zien
denk dat het nog wel ff duurt voordat die uit is op DVD
quote:Warren Beatty was oorspronkelijk de bedoeling...die viel echter af. En dus werd het David Carradine.
Op dinsdag 29 april 2003 23:59 schreef bolus het volgende:
wat mij niet helemaal duidelijk is wie nou bill gaat spelen, ik dacht dat david carradine de acteur zou zijn maar nou las ik net ergens warren beaty....??!? kan iemand mij ff duidelijkheid verschaffen..
Cast (in credits order)
David Carradine .... Bill
Daryl Hannah .... Elle Driver (a.k.a. California Mountain Snake)
Sonny Chiba .... Hattori Hanzo
Kenji Ohba .... Sushi bar assistant
quote:en de acteur wiens status constant blijft schommelen tussen a en b, Michael Madsen speelt ook mee
Op woensdag 30 april 2003 01:54 schreef SunChaser het volgende:
Tarantino heeft weer een blik verlepte sterren opengetrokken:Cast (in credits order)
quote:Zouden we dan Mickey Rourke in z'n volgende film kunnen verwachten
Op woensdag 30 april 2003 01:54 schreef SunChaser het volgende:
Tarantino heeft weer een blik verlepte sterren opengetrokken:Cast (in credits order)
quote:Nu staat de releasedatum vast voor 20 november (Nederland).
van movies.comUma Thurman's character, a pregnant assassin named the Bride, is shot by her boss, Bill (David Carradine), and her co-workers at her wedding (the wedding guests are also shot). She survives, though, waking up exceedingly angry after a five-year coma, and decides to hunt down and kill every single one of the assassins who were responsible, saving Bill for last.
quote:Sorry maar ik snap niet hoe je uit kan kijken naar een film van tarantino als je Jackie Brown niet kunt waarderen
Op donderdag 10 juli 2003 18:07 schreef kamagurka het volgende:We zullen zien, veel beroerder dan jackie brown kan alhaast niet. (alleen de trailer was al beter dan die hele film!)
quote:tarantino zal in kill bill geen wire-kung-fu gebruiken, hij wil terug naar de oude vechtstijlen en dat zal zeker origineel zijn. of t ook nog interessant is is een tweede
Op donderdag 10 juli 2003 18:07 schreef kamagurka het volgende:
Ik ben bang dat hij nu eindelijk die martial arts film gaat maken ivm. zijn voorliefde voor jackie chan enzo..
Dat genre is alleen zo leeggeroofd de afgelopen jaren met the matrix en aanverwante computerspelletjes verfilmingen, evenals john woo, chan zelf en anderen dat ik bang ben dat er weinig verrassends meer in petto kan zijn..
We zullen zien, veel beroerder dan jackie brown kan alhaast niet. (alleen de trailer was al beter dan die hele film!)
Ik ken geen enkele acteur ben ik bang, maar dat komt wel goed. .
quote:Ik weet niet waar je die informatie vandaan hebt, maar in de trailer zie ik toch echt een aantal keer "wire-kung-fu".
Op donderdag 10 juli 2003 20:05 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
tarantino zal in kill bill geen wire-kung-fu gebruiken, hij wil terug naar de oude vechtstijlen en dat zal zeker origineel zijn. of t ook nog interessant is is een tweede
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 11-07-2003 00:53]
quote:Ik weet wel zeker dat je er een aantal van moet kennen.
Op donderdag 10 juli 2003 20:07 schreef sweek het volgende:
Ik ken geen enkele acteur ben ik bang, maar dat komt wel goed..
Uma Thurman (Pulp Fiction)
Daryl Hannah (Splash, Blade Runner)
Michael Madsen (Reservoir Dogs)
Lucy Lui (Charlie's Angels)
Samuel L. Jackson (Pulp Fiction, Jurassic Park, Star Wars Episode I en II)
quote:Me too
Op donderdag 10 juli 2003 20:10 schreef victorinox het volgende:[..]
Ik weet niet waar je die infromatie vandaan hebt, maar in de trailer zie ik toch echt een aantal keer "wire-kung-fu".
quote:Omdat ik dat dus zijn slapste film vind, meathead!
Op donderdag 10 juli 2003 20:00 schreef bolus het volgende:[..]
Sorry maar ik snap niet hoe je uit kan kijken naar een film van tarantino als je Jackie Brown niet kunt waarderen
Ik begrijp niet hoe je jackie brown zo fanatstisch kan vinden als je zijn andere werk (incl. co-producties) gezien hebt.
quote:Oeps, Uma was ik vergeten en ik wist niet dat SLJ er in speelde....
Op donderdag 10 juli 2003 20:17 schreef victorinox het volgende:[..]
Ik weet wel zeker dat je er een aantal van moet kennen.
Uma Thurman (Pulp Fiction)
Daryl Hannah (Splash, Blade Runner)
Michael Madsen (Reservoir Dogs)
Lucy Lui (Charlie's Angels)
Samuel L. Jackson (Pulp Fiction, Jurassic Park, Star Wars Episode I en II)
Maar ook MM en LL heb ik zien spelen al, die zijn me alleen niet zo bijgebleven.
lijkt mij prima, des te langer des te beter
quote:Vandaag stond in de Volkskrant dat dit nu ook echt zou gaan gebeuren.
Op zondag 13 juli 2003 18:36 schreef Astronaut_Jones het volgende:
had iemand al verteld dat de film wellicht in twee delen wordt gesplitst met een pauze van 5 weken? dit is niet officieel, maar david carradine vertelde t in een interview.
t script is namelijk iets van 200 pagina's lang en ze zijn al zo lang aan t schieten dat er de mogelijkheid is dat quentin m in tweeen hakt.lijkt mij prima, des te langer des te beter
quote:Lijkt me sterk.
Op donderdag 10 juli 2003 20:05 schreef Astronaut_Jones het volgende:tarantino zal in kill bill geen wire-kung-fu gebruiken, hij wil terug naar de oude vechtstijlen en dat zal zeker origineel zijn.
quote:hmm... ik vond het juist minder leuk dat de film wordt opgesplitst ...
Op donderdag 17 juli 2003 21:14 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ja ik las t net. dit wordt zo fet! een drie uur durende samoerai film van quentin tarantino gedeeld in tweeen! dat is toch de shit?
10 october deel 1, twee tot zes maanden later t vervolg.
mn enthousiasme voor deze films is net weer een paar graden omhoog gegaan
quote:Lijkt mij ook sterk, want als ik naar de trailer kijk komen er ook daar toch al wel wat touwtjes aan te pas ... dan nog denk ik wel dat Uma haar mannetje ... ehmm vrouwtje ... zal staan in de vechtscenes
Op vrijdag 18 juli 2003 10:12 schreef Hawk het volgende:[..]
Lijkt me sterk.
Uma zal toch echt door de mand vallen als een nep-martial artist zonder wat trucages.....
Ik vindt alleen de teaser een beetje te kort, vanwege de enorme lekkere muziek. Ik ga zeker de soundtrack weer aanschaffen. Iemand die het nummer kent dat gebruikt wordt? Mocht Quentin Tarantino mislukken als regisseur, kan hij altijd nog enorme vette cd's samen stellen. (dat mislukken is trouwens uitgesloten )
Hij heeft de afgelopen paar jaar een paar goede films gemaakt, maar datzelfde geldt nog veel meer voor Fincher, Soderbergh, Nolan, Darabont en vele anderen.
Toch zie je over die regisseurs niet de topics die Tarantino krijgt.
Wat maakt die man toch zo'n fan favourite, terwijl de veel betere regisseurs van de laatste tijd niet echt een indruk achter lijken te laten? Typisch.
[/off-topic]
quote:Dat geldt ook voor de regisseurs die ik noemde in veel sterkere mate..ik denk dat Tarantino soms per ongeluk ietwat overschat wordt.
Op zaterdag 19 juli 2003 02:11 schreef geursel het volgende:
Zijn kracht?? Het uitbrengen van op zijn minst 2 echte cultfilms (Reservoir Dogs en Pulp Fiction) Haal je die status?? Dan is respect verzekerd.
quote:jij tiet! nee ik lul maar wat. ik heb dit niet gelezen in een interview met quentin. je hebt volkomen gelijk.
Op vrijdag 18 juli 2003 10:12 schreef Hawk het volgende:[..]
Lijkt me sterk.
Uma zal toch echt door de mand vallen als een nep-martial artist zonder wat trucages.....
quote:Wat een ongelooflijke zaadfilm vond ik dat. Ik denk trouwens dat Tarantino's hoofd hem ook wel wat populariteit heeft opgeleverd. Hij heeft een hoofd van een stripfiguur.
Op zaterdag 19 juli 2003 08:34 schreef MikeyMo het volgende:
Jackie Brown was anders ook aardig hoor
quote:Nolan heeft alleen Memento. Fincher alleen Seven en FighClub. Soderbergh is sowieso veel minder (ik noem een Oceans Eleven). Darabont ken ik alleen van the Green Mile.
Op zaterdag 19 juli 2003 01:55 schreef Lamon het volgende:
datzelfde geldt nog veel meer voor Fincher, Soderbergh, Nolan, Darabont en vele anderen.[/off-topic]
Tarantino maakt/schrijft gewoon erg gave films.
quote:Nolan heeft ook Insomnia, Soderbergh natuurlijk Traffic, Erin Brokovich en Solaris. Darabont maakte naast The Green Mile mijn favoriete film: The Shawshank Redemption.
Op zaterdag 19 juli 2003 19:32 schreef spacemangraig het volgende:[..]
Nolan heeft alleen Memento. Fincher alleen Seven en FighClub. Soderbergh is sowieso veel minder (ik noem een Oceans Eleven). Darabont ken ik alleen van the Green Mile.
De vechtscenes in de trailer doen me niet echt veel. Veels te duidelijk wire-fu, en nog gedaan door mensen die geen verstand van vechtsporten hebben ook (de acteurs dan, niet de martial arts choreograaf, Yuen Woo Ping....)
Als je lekkere vechtscenes wilt zien, bestel dan gewoon DE beste martial arts film sinds Fist of Legend, Ong-Bak (bij www.ethaicd.com voor 12$); schitterende actie ZONDER wires of computers.
quote:Mike heeft gelukkig al geantwoord op die kortzichtige opmerking.
Op zaterdag 19 juli 2003 19:32 schreef spacemangraig het volgende:[..]
Nolan heeft alleen Memento. Fincher alleen Seven en FighClub. Soderbergh is sowieso veel minder (ik noem een Oceans Eleven). Darabont ken ik alleen van the Green Mile.
Tarantino maakt/schrijft gewoon erg gave films.
quote:Fucking Amerikanen. Sergio Leone maakte toch ook films van 4 uur
Tarantino Scared of 'Kill Bill' Cuts
Quentin Tarantino split new movie Kill Bill in two to stop studio bosses at Miramax from forcing him to cut it. The Pulp Fiction movie maker shocked Hollywood this week by announcing the eagerly-awaited film - which stars Uma Thurman out for revenge against a fellow assassin - will be released in two parts. Part one will debut October 10, a date for the second installment has yet to be announced, although it could come two to six months later, according Miramax co-founder Harvey Weinstein. The move allows writer-director Tarantino to get his full story before audiences and avoid potential cuts to get it down to a more viewer-friendly length. Miramax has feuded with directors in the past on film edits, including Martin Scorsese on Gangs Of New York and Billy Bob Thornton on All The Pretty Horses. Meanwhile, Miramax claim they are happy to be accommodating with Tarantino. Miramax spokesman Paul Pflug says, "We believe in him. He's somebody we have a great track record with. He's one of the key factors why Miramax has become who it is."
De meeste mensen die naar Kill Bill zullen echt wel Quentin Tarantino kennen en niet zo veel problemen mee hebben.
* Superher0 wacht wel weer op de DVD Special Extra Unlimited Uncut Directors Edition Deluxe Gold o.i.d.
quote:Klopt, nu kunnen ze 1 film 2 keer verkopen.
Op maandag 21 juli 2003 13:01 schreef SunChaser het volgende:
Het is gewoon geldklopperij.
Als ze een film van meer dan 3 uur uitbrengen weten ze zeker dat dat een hoop potentiele bezoekers zal afschrikken, omdat dat gewoon te lang is (tenzij het gebaseerd is op iets wat al een grote fanbase heeft, bv Lord of the Rings). 2 films van anderhalf uur is dan een heel wat slimmere zet.
quote:Zou het? Ik pik het iig niet.
Op maandag 21 juli 2003 13:14 schreef Tokus het volgende:
2 films van anderhalf uur is dan een heel wat slimmere zet.
Maar een regisseur kiest om iets wel of niet te doen, hij kiest specifiek voor die lengte, en dan gaat een of andere klootviool erin lopen knippen omdat het anders te lang duurt. Rest ons niet anders te hopen dat deze knip op een goed moment wordt uitgevoerd.
Films zoals Titanic hadden ze van mij in tweëen mogen delen. Ik zou dan alleen het tweede deel gekeken hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door BlaatschaaP op 21-07-2003 15:14]
quote:
Op maandag 21 juli 2003 13:17 schreef Tokus het volgende:
aangezien jij toch alle films download verdienen ze toch al niks aan jou.
...en dan nóg pikt ie het niet onze übernerd!
quote:Misschien wel de meest vernieuwende regisseur van de afgelopen 15 jaar..? Heb je de perfectie van pulp fiction wel ns ten volle tot je laten doordringen? En hoe vaak die film is geprobeerd te kopiëren en benaderen (zonder schijn van kans overigens).
Op zaterdag 19 juli 2003 01:55 schreef Lamon het volgende:
Wat is trouwens toch die adoratie voor de naam Tarantino?
quote:Die namen die je noemt hebben bij mij nou echt niet zo'n indruk achtergelaten eigenlijk. Ik vind Fincher totaal overschat, zeker hier op fok! Soderbergh, het eeuwige talent sinds die film van 20 jaar terug (sex lies..blabla)? Matige films vaak.
Hij heeft de afgelopen paar jaar een paar goede films gemaakt, maar datzelfde geldt nog veel meer voor Fincher, Soderbergh, Nolan, Darabont en vele anderen.
Toch zie je over die regisseurs niet de topics die Tarantino krijgt.
Wat maakt die man toch zo'n fan favourite, terwijl de veel betere regisseurs van de laatste tijd niet echt een indruk achter lijken te laten? Typisch.[/off-topic]
quote:Noem eens al die lichtende voorbeelden van daarna dan.. Memento vernieuwend?
Op maandag 21 juli 2003 18:42 schreef SunChaser het volgende:
Tarantino was 10 jaar terug vernieuwend, maar verder?
Ik vind bovendien dat tarantino door plagiaat verwaterd is (niet zijn schuld), iedereen ging gansterkomedies maken in dezelfde trant. Lock stock snatch als meest duidelijke voorbeelden.
Maar ik ben benieuwd naar deze, als hij even zwak als jackie brown is, laat ik mijn tarantino-ode misschien ook wel varen.. tot dan..
quote:
Op zondag 20 juli 2003 03:34 schreef Lamon het volgende:[..]
Mike heeft gelukkig al geantwoord op die kortzichtige opmerking.
Dat je niet alle films kent is niet meer dan logisch, dat geldt voor iedereen. Maar zoek dan in ieder geval even de filmografieen op van de desbetreffende regisseurs voordat je reageert.
Die andere films van die regiseurs vind ik sowieso niet erg bijzonder. Behalve The Shawshank Redemption, wist niet dat ie van Darabont was
Het gaat erom dat Nolan pas één goed film heeft, Insomnia is weinig bijzonder imho. Sodebergh vind ik sowieso weinig aan, op Traffic na dan misschien. Tarantino is gewoon veel beter
quote:Tarantino is een goede scenarioschrijver, als regisseur vind ik hem middelmatig. Zijn beste werk is dan ook niet door hem verfilmd. Pulp Fiction was goed, maar niet vernieuwend qua regie en stijl. De dialogen waren daarentegen fantastisch.
Op maandag 21 juli 2003 21:32 schreef spacemangraig het volgende:Tarantino is gewoon veel beter
Nolan of Fincher daarentegen kunnen een verhaal fantastisch vertellen. Zij zijn wat regie betreft veel kundiger en vernieuwender dan Tarantino's regie. Je merkt dat hij ook maar 1 kunstje kan, getuige zijn drie films RD, PF en JB.
quote:Who died and made you king?
Op maandag 21 juli 2003 21:38 schreef SunChaser het volgende:[..]
Tarantino is een goede scenarioschrijver, als regisseur vind ik hem middelmatig. Zijn beste werk is dan ook niet door hem verfilmd. Pulp Fiction was goed, maar niet vernieuwend qua regie en stijl. De dialogen waren daarentegen fantastisch.
Nolan of Fincher daarentegen kunnen een verhaal fantastisch vertellen. Zij zijn wat regie betreft veel kundiger en vernieuwender dan Tarantino's regie. Je merkt dat hij ook maar 1 kunstje kan, getuige zijn drie films RD, PF en JB.
Kort door de bocht en beslist niet waar. Wat is er zo nieuw aan fincher dan? Grauwe beelden, regen, split personalities? Nee, idd, nog nooit eerder gebruikt! Qua verhaal vind ik fight club een rammelend schokkend fregat vergeleken bij de scherpte de helderheid van een pulp fiction. Voordeel is dat PF ook nog blijft boeien, alwaar je bij Nolan's insomnia al snel erg slaperig wordt en bij fight club al snel denkt "wat kan het mij allemaal nog boeien?"
Oftwel, vette bullshit. Die genoemde regisseurs mogen tarantino's regiestoeltje nog niet poetsen
quote:Dat maakt Insomnia nog geen slechte film, ik vind het een wereldfilm (en iets van 90% van de critici zijn het daarmee eens, dus hij zal toch wel zekere kwaliteiten hebben. Al is het stiekem wel een 'remake' van een Scandinavische film met dezelfde titel, maar dat maakt het voor een regisseur vaak alleen maar moeilijker..)
Op maandag 21 juli 2003 21:32 schreef spacemangraig het volgende:
Het gaat erom dat Nolan pas één goed film heeft, Insomnia is weinig bijzonder imho.
quote:Ik wil ook zeker niet beweren, dat Tarantino geen talent is, alleen hij wordt gewoon verheerlijkt.
Tarantino is gewoon veel beter
Zijn dialogen zijn ijzersterk, no doubt about that, maar zijn karakteruitwerking is slecht en zeer kinderachtig.
Een stripfiguur heeft nog meer diepte dan het gemiddelde karakter uit Pulp Fiction. Hij is simpelweg (nog) geen volwassen regisseur/screenwriter.
Misschien komt dat nog (JB was al wat volwassener, maar ook meteen een stuk slapper), maar nu vind ik dat 'hail to the king'-gedrag betreffende Tarantino een beetje overdreven.
Ik denk dat het veel te maken heeft met de voorliefde voor ongenuanceerde geweldadigheid. Stop dat in een film en je hebt al een streepje voor. Ben je toevallig ook nog een talent zoals Tarantino, dan ben je meteen de koning van het moderne filmscherm...
Trouwens, dat spelen met de tijdlijn in PF, daar zet ik helemaal mijn vraagtekens bij.
Het is niet storend en een paar keer levert het best een aardig effect op, maar ik zie er niets, maar dan ook niets noodzakelijks of geniaals aan.
Ik ben in deze overigens bescheiden genoeg om toe te geven, dat ik daarin misschien zelf tekort schiet. Dus mocht iemand mij kunnen vertellen, wat voor fantastische en grootse gevolgen dat heeft voor de film, dan zou ik dat graag horen.
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 21-07-2003 22:27]
quote:Totaal oninteressante 100 in een dozijn thriller die nog enigsinds de moeite is door mr. Pacino, weinig boeiend (langdradig, saai). Critici vaak ook
Op maandag 21 juli 2003 22:21 schreef Lamon het volgende:[..]
Dat maakt Insomnia nog geen slechte film, ik vind het een wereldfilm (en iets van 90% van de critici zijn het daarmee eens, dus hij zal toch wel zekere kwaliteiten hebben. Al is het stiekem wel een 'remake' van een Scandinavische film met dezelfde titel, maar dat maakt het voor een regisseur vaak alleen maar moeilijker..)
quote:Sukkel!! Je mist dus the point helemaal van die film. Pulp Fiction, kijk eens naar die naam, het is ook een parodie in vogelvlucht op het gangstergenre
Zijn dialogen zijn ijzersterk, no doubt about that, maar zijn karakteruitwerking is slecht en zeer kinderachtig.
Een stripfiguur heeft nog meer diepte dan het gemiddelde karakter uit Pulp Fiction. Hij is simpelweg (nog) geen volwassen regisseur/screenwriter.
quote:Zie vorige punt.
Misschien komt dat nog (JB was al wat volwassener, maar ook meteen een stuk slapper), maar nu vind ik dat 'hail to the king'-gedrag betreffende Tarantino een beetje overdreven.
Ik vind de gemiddelde dogma film van Lars Von Trier trouwens ook een stuk volwassener dan dat gestuntel in the fight club of insomnia (met karakterontwikkelingen die ook niet verder gaan dan de doorsnee marvel-comic), dus een vreemd argument om mee aan te komen.
quote:Het is gewoon verrassender, bovendien zijn enkele situaties veel komischer als je de hele episode er voorafgaand aan hebt gezien. over inleving gesproken: als ze weer eindigen in het cafetaria, weet jij wat voor dag deze gasten hebben gehad, die overvallers niet...
Trouwens, dat spelen met de tijdlijn in PF, daar zet ik helemaal mijn vraagtekens bij.
Het is niet storend en een paar keer levert het best een aardig effect op, maar ik zie er niets, maar dan ook niets noodzakelijks of geniaals aan.
Ik ben in deze overigens bescheiden genoeg om toe te geven, dat ik daarin misschien zelf tekort schiet. Dus mocht iemand mij kunnen vertellen, wat voor fantastische en grootse gevolgen dat heeft voor de film, dan zou ik dat graag horen.
[Dit bericht is gewijzigd door kamagurka op 22-07-2003 00:29]
quote:Als we critici nu helemaal niet meer serieus gaan nemen, wordt smaak ineens weer een wel heel subjectief begrip he? Een beetje nuance misstaat niemand hoor.
Op dinsdag 22 juli 2003 00:17 schreef kamagurka het volgende:
Totaal oninteressante 100 in een dozijn thriller die nog enigsinds de moeite is door mr. Pacino, weinig boeiend (langdradig, saai). Critici vaak ook
quote:Kap toch met de film-snob routine. Ik kan het ook zonder schelden...
Sukkel!!
quote:Prima, maar na 3 films, mag er ook wel eens een goede film langs komen met karakteruitwerking. Het hoeft heus niet per definitie ten koste te gaan van de zwarte humor en de bedoelde subtiele persiflage.
Je mist dus the point helemaal van die film. Pulp Fiction, kijk eens naar die naam, het is ook een parodie in vogelvlucht op het gangstergenreHet is geen sense and sensibility!!
quote:Ik dacht dat jij Lynch zo overschat vond? Vreemd om em nu weer aan te halen..
met lynch verwante elvisiaanse stijl
quote:Ik heb het woord 'cliche's' niet gebruikt, dus dit is blijkbaar een terzijdetje ofzo.
Als je in die film gaat zeuren over cliché's heb je zijn hele stijl niet begrepen en ben je niet geschikt voor dit soort ironie en kun je maar beter bij iets als triple X blijven.
quote:Natuurlijk hoeft dat niet. Maar film is emotie, en als je karakters kan creeeren waar de kijker wat om geeft, maakt dat je simpelweg een nog betere regisseur.
Niet iedere regisseur hoeft trouwens 'volwassen' films te maken zoals jij dat noemt.
quote:Ik geef je geen ongelijk wat betreft de dogma-films, maar dat zijn en blijven films voor een kleiner publiek. Ik had een Lars von Trier, een Moodyssoon of een Kieslowski ook best neer kunnen zetten, maar ik koos voor wat bekendere namen..
Ik vind de gemiddelde dogma film van Lars Von Trier trouwens ook een stuk volwassener dan dat gestuntel in the fight club of insomnia (met karakterontwikkelingen die ook niet verder gaan dan de doorsnee marvel-comic), dus een vreemd argument om mee aan te komen.
quote:Weer in film-snob mode, niet doen, staat je niet.
Dus nogmaals, misschien moet je deze film maar niet proberen te doorgronden
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 22-07-2003 04:34]
quote:Dat zou ik gezegd kunnen hebben, maar dan over jou.. sterker dat heb ik al vaak over jou gezegd
Op dinsdag 22 juli 2003 07:08 schreef SunChaser het volgende:
Goede reply Lamon, maar voor iemand als Kamagurka is dat paarlen voor de zwijnen. Doe geen moeite.
quote:Jajaja.. ik zal mijn snob-modus zo laag mogelijk draaien okee?
Op dinsdag 22 juli 2003 04:16 schreef Lamon het volgende:-onbeargumenteerd verdedigend gezeur-
Ik snap alleen nog steeds niet op welke merites jij nu eigenlijk pulp fiction probeert te beoordelen en in welke aspecten hij dan tekort schiet.
In zijn genre (en dat zijn er meer dan één) en soort is die film echt perfect en 1000x verrassender dan vergelijkbare producten.
Je moet deze film dus niet gaan vergelijken met insomnia of fight club, want dat zijn om te beginnen al films met een heel andere bedoeling en ander genre..
Bekijk ik vervolgens insomnia of fight club in hun genre (thriller en psychodrama respectievelijk) vind ik deze films oneindig veel meer tekort schieten dan pulp fiction dus.. Dat was mijn punt!
Wat is de reden van tyler's persoonsverwarring voor het hele thema van fight club Ik kan het je niet vertellen, de film wordt er hoogst wazig en verwarrend door, terwijl het een vlot lopend verhaal had kunnen zijn over maatschappelijke verschuivingen en nihilisme.
But it isn't, slechte film dus!
Kijk, zo kan ik de bal dus gewoon weer terugspelen. Nogmaals, het gaat waarschijnlijk over wat je persoonlijke voorkeur is, want anders zou je ook wel inzien dat er eigenlijk heel weinig op PF valt aan te merken.
Maargoed, wat mij betreft slecht nieuws is dat Tarantino heeft bevestigd dat de film in 2 delen wordt opgesplitst
Ik vind dit dus een klote trend in Hollywood aan het worden
http://www.rottentomatoes.com/m/KillBill-10000663/reviews.php staat al wat, maar nog niet veel.
Kill Bill Two-Parter Will Be Released in Two Different Years
Miramax has decided to release Volume Two of Quentin Tarantino's Kill Bill in 2004, thereby ending speculation about how the two-parter would be dealt with come Oscar time. Volume One is now due to open on Oct. 10th; Volume Two, on Feb. 20.
Ga er zeker heen!
Ben erg benieuwd..
Heb altijd lovend gesproken over hem.. mede door PF! Nu kan hij zich bewijzen..
en wanneer komt dan deel II ?
ik ben het een beetje kwijt...
quote:Deel 2 komt een maand of 3 later, en hij is opgesplitst omdat 'ie te lang werd...
Op woensdag 3 september 2003 22:07 schreef StefanFM het volgende:
hoe zit dat nou met dat ie opgesplitst is ofzo?en wanneer komt dan deel II ?
ik ben het een beetje kwijt...
Tarantino wilde ze nog sneller achter elkaar uitbrengen, maar moest 'ie toegeven aan de productiemaatschappij.
quote:toppie! voor je reactie...
Op donderdag 4 september 2003 19:58 schreef sweek het volgende:[..]
Deel 2 komt een maand of 3 later, en hij is opgesplitst omdat 'ie te lang werd...
Tarantino wilde ze nog sneller achter elkaar uitbrengen, maar moest 'ie toegeven aan de productiemaatschappij.
jammer alleen van de inhoud...
3 maanden wachtten om te weten hoe die afloopt
quote:Met een ongelofelijk irritante cliffhanger hoogstwaarschijnlijk dus he!
Op donderdag 4 september 2003 20:00 schreef StefanFM het volgende:[..]
toppie! voor je reactie...
jammer alleen van de inhoud...
3 maanden wachtten om te weten hoe die afloopt
quote:ben ik wel bang voor jah
Op donderdag 4 september 2003 20:00 schreef teknomist het volgende:[..]
Met een ongelofelijk irritante cliffhanger hoogstwaarschijnlijk dus he!
quote:neeeeeeeeeeeeeh eccchttttttttttttttt?
Op donderdag 4 september 2003 20:14 schreef Astronaut_Jones het volgende:
deel twee komt begin februari in amerika uit
Ze willen 2x meedingen voor de Oscars.
quote:opzich niet eens zo verkeerd
Op zaterdag 6 september 2003 23:00 schreef SunChaser het volgende:[..]
neeeeeeeeeeeeeh eccchttttttttttttttt?
Ze willen 2x meedingen voor de Oscars.
lijkt me wel spectaculaire film
als 'ie uit is ga ik er meteen naartoe
films van Tarentino vind ik meestal wel goed
ik koop zelden DVD's, maar heb Pulp Fiction en Resevoir Dogs wel gekocht, en al een paar keer gezien
Ik heb echt zo'n zin in deze film... . Ik hoop maar dat 'ie aan m'n verwachtingen kan voldoen...
. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat Tarantino dat kan.
.
quote:dat mag ook wel: Jackie Brown is alweer uit '97
Op dinsdag 9 september 2003 20:50 schreef sweek het volgende:
Ik heb echt zo'n zin in deze film.... Ik hoop maar dat 'ie aan m'n verwachtingen kan voldoen...
.
in 7 jaar moet je wel met wat moois weten te komen.
quote:Yep, hij doet echt lang over z'n films... Jackie Brown duurde eigenlijk ook van 93 tot 97... ookal deed 'ie in de tussentijd wel meer dingen.
Op dinsdag 9 september 2003 20:52 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dat mag ook wel: Jackie Brown is alweer uit '97
in 7 jaar moet je wel met wat moois weten te komen.
Ik kijk hier echt meer naar uit dan naar Matrix 3 en LOTR 3 tesamen.
quote:Pulp Fiction is uit '94, toen een pauze van 3 jaar en nou alweer 7 jaar...
Op dinsdag 9 september 2003 20:54 schreef sweek het volgende:[..]
Yep, hij doet echt lang over z'n films... Jackie Brown duurde eigenlijk ook van 93 tot 97... ookal deed 'ie in de tussentijd wel meer dingen.
Ik kijk hier echt meer naar uit dan naar Matrix 3 en LOTR 3 tesamen.
Hierdoor is QT wel een echt 90's icoon
quote:Ach, hij lijkt die tussentijden goed te besteden, dus dan mag het wel van mij.
Op dinsdag 9 september 2003 20:57 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Pulp Fiction is uit '94, toen een pauze van 3 jaar en nou alweer 7 jaar...
Hierdoor is QT wel een echt 90's icoon
quote:Die trailer laat me koud. Op de één of andere manier voel ik me niet bepaald geroepen om naar de bios te rennen straks.
Op donderdag 11 september 2003 17:41 schreef CeeJee het volgende:
Nieuwe Trailer !!http://movies.yahoo.com/movies/feature/killbill.html
quote:Ik voel het helemaal met je mee, weer gewoon the matrix en romeo must die, jet-li, jackie chan... onzin dus
Op donderdag 11 september 2003 18:16 schreef Disorder het volgende:[..]
Die trailer laat me koud. Op de één of andere manier voel ik me niet bepaald geroepen om naar de bios te rennen straks.
quote:We zijn het eens!
Op donderdag 11 september 2003 21:27 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ik heb de trailer nog niet gezien en zal m ook niet gaan zien. trailers zeggen vrij weinig en met quentin weet je nooit waar je voor in bent, helemaal in dit geval.
quote:wa..wat is dit..? dit kan niet..dit kan niet waar zijn. oh mijn God.. wat doen we nu? moeten we het vieren denk je?
Op donderdag 11 september 2003 21:27 schreef SunChaser het volgende:[..]
We zijn het eens!
quote:Trailers zijn vrij oppervlakkig vaak ja. Maar als het gaat lijken op de trailer (wat bij de domste films vaak wel zo is) dan wordt het een vrij cliche werkje. Standaard jet li/john woo stuff met een knipoog, die dan weer wel
Op donderdag 11 september 2003 21:27 schreef Astronaut_Jones het volgende:
oeh wat een negativiteit opeens. ik heb de trailer nog niet gezien en zal m ook niet gaan zien. trailers zeggen vrij weinig en met quentin weet je nooit waar je voor in bent, helemaal in dit geval.
Maar we zien het wel, trailers zeggen vaak niks (en soms wel ).
quote:Het gemiddelde Brezzahpubliek heeft problemen met films die langer dan 2 uur duren want dan moeten ze naar huis om hun foon op te laden waermee ze zitten te bellen onder de film
Op vrijdag 12 september 2003 04:54 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk alleen niet dat ik er heen ga, ben niet zo gek op zijn regie. En dat de film in 2'en is gehakt vind ik echt kut, wat is er mis met een epos van 3,5 uur?
quote:breek me de bek niet open..
Op vrijdag 12 september 2003 06:12 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Brezzahpubliek
quote:blijk ik toch niet alleen te zijn
Op donderdag 11 september 2003 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
QT is tamelijk overschat als Director, hij kent eigenlijk maar één truukje.
z'n films zijn meestal wel leuk van idee, hebben meestal een zeer goede kast, goede dialogen,... maar de uitwerking daarentegen laat vaak te wensen over
Jackie Brown is hier een zeer goed voorbeeld van, de film is erg traag, bevat vele nutteloze scenes,... was er wat meer in geknipt/sneller tempo, zou dit makkelijk een zeer goede film kunnen zijn, tja sommigen zijn snel tevreden blijkbaar
Kill Bill lijkt mij persoonlijk een echte flop, lijkt mij zeer veel geweld en actie, waarvan het meeste zoals gewoonlijk over the top zal zijn (mooi vb is Matrix Reloaded)
Als ze dan nog beginnen met de film in stukken in de cinema te gooien lijkt het mij iets te commercieel.
O ja, cultfilms (want da's toch de status die QT wilt) afstemmen pubers heeft een averechts effect op de rest van het publiek vind ik
z'n films zijn altijd wel leuk van idee, hebben altijd een zeer goede kast, goede dialogen,... de uitwerking laat bijna niets te wensen over
Jackie Brown is hier een zeer goed voorbeeld van, de film heeft een mooie trage opbouw, bevat veel scenes die het karakter meer uitdiepen,... was er wat meer in geknipt/sneller tempo, zou dit makkelijk een standaard goedkope actiefilm kunnen zijn, maar ja sommigen zijn niet snel tevreden blijkbaar
Kill Bill lijkt mij persoonlijk echte top, lijkt mij zeer veel geweld en actie, waarvan het meeste zoals gewoonlijk over the top zal zijn (mooi vb is Matrix Reloaded)
Als ze dan nog beginnen met de film in stukken in de cinema te gooien lijkt het mij beter dan 4 uur achter elkaar te kijken.
O ja, cultfilms (want da's toch de status die anderen QT films toedichten) afstemmen op pubers heeft een averechts effect op de rest van het publiek vind ik en daarom doet ie dat gelukkig ook niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Weakling op 12-09-2003 15:43]
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 15:42 schreef Weakling het volgende:
Blijk ik toch niet alleen te zijnz'n films zijn altijd wel leuk van idee, hebben altijd een zeer goede kast, goede dialogen,... de uitwerking laat bijna niets te wensen over
Jackie Brown is hier een zeer goed voorbeeld van, de film heeft een mooie trage opbouw, bevat veel scenes die het karakter meer uitdiepen,... was er wat meer in geknipt/sneller tempo, zou dit makkelijk een standaard goedkope actiefilm kunnen zijn, maar ja sommigen zijn niet snel tevreden blijkbaarKill Bill lijkt mij persoonlijk echte top, lijkt mij zeer veel geweld en actie, waarvan het meeste zoals gewoonlijk over the top zal zijn (mooi vb is Matrix Reloaded)
Als ze dan nog beginnen met de film in stukken in de cinema te gooien lijkt het mij beter dan 4 uur achter elkaar te kijken.
O ja, cultfilms (want da's toch de status die anderen QT films toedichten) afstemmen op pubers heeft een averechts effect op de rest van het publiek vind ik en daarom doet ie dat gelukkig ook niet.
Trailer leuk! En in oktober al in de bios in de VS.
[edit]typo
[Dit bericht is gewijzigd door Cascade op 18-09-2003 16:56]
quote:Dan wacht je tot februari en ga je dan eerst deel 1 en meteen ook deel 2 kijken.
Op zondag 21 september 2003 01:04 schreef kinky_queen het volgende:
Zie hem liever in 1 en
quote:Poll: Ga je wachten op KillBill in de bios of ga je hem downloaden
Op donderdag 18 september 2003 16:46 schreef Cascade het volgende:
Kill Bill wordt dus in twee delen uitgebracht...ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Dubbel plezier? Alsjeblieft geen cliffhanger in deel 1.Trailer
leuk! En in oktober al in de bios in de VS.
[edit]typo
[Dit bericht is gewijzigd door StefanFM op 22-09-2003 18:20]
quote:Ik heb maar op Ja geantwoord omdat ik hem in de bios wil zien, maar je vraag klopt niet.
Op maandag 22 september 2003 18:15 schreef StefanFM het volgende:
Omdat ik het dus niet weet vraag ik me af wat jullie mening is
quote:haha geweldig ik ga het nu meteen aanpassen
Op maandag 22 september 2003 18:17 schreef victorinox het volgende:[..]
Ik heb maar op Ja geantwoord omdat ik hem in de bios wil zien, maar je vraag klopt niet.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 11:54 schreef Mike het volgende:
Woohoo! In Belgie gaat 'ie 3 weken eerder draaien.
quote:echt? mooi dan zit ik in antwerpen begin november (toch?)
Op dinsdag 23 september 2003 11:54 schreef Mike het volgende:
Woohoo! In Belgie gaat 'ie 3 weken eerder draaien.
quote:29 oktober.
Op dinsdag 23 september 2003 13:04 schreef StefanFM het volgende:[..]
echt? mooi dan zit ik in antwerpen begin november (toch?)
quote:hehehe
Op dinsdag 23 september 2003 13:04 schreef Mike het volgende:[..]
29 oktober.
ennuh hoe ik daar ga komen???
quote:dus 29/10 is de release datum voor heel belgie?
Op dinsdag 23 september 2003 16:06 schreef Mike het volgende:
Als het enigszins mogelijk is, zou ik toch met de auto gaan. Het OV daar naartoe is nogal een gedoe.Mocht je gewoon voor 'Kill Bill' willen gaan en niet per se voor Metropolis, dan is er vlakbij Antwerpen Centraal (op 300 meter ofzo) nog een hele grote bios met 20 zalen.
quote:Ja.
Op dinsdag 23 september 2003 16:07 schreef StefanFM het volgende:[..]
dus 29/10 is de release datum voor heel belgie?
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 23-09-2003 16:11]
OST bevat 3 trailers totaal, de standaard die je kan downloaden en 2 16+ trailers plus een animated special ofzo iets
ik heb de plaatjes maar als link neer gezet omdat ze het echte karakter van Kill Bill laten zien |) en het laatste plaatje is een beetje een spoiler (hoewel je natuurlijk wel aan ziet komen)
misschien ook wat extra trailers? .
Is er al een release date voor deel 2?
quote:Tarantino's nieuwe telg: Kill Bill
Op vrijdag 26 september 2003 12:12 schreef Astronaut_Jones het volgende:
wanneer gaat kill bill in belgie draaien? weet iemand dit?
Of je leest het topic, natuurlijk.
quote:(maar daar heb ik geen geduld voor)
Op vrijdag 26 september 2003 12:14 schreef Mike het volgende:[..]
Tarantino's nieuwe telg: Kill Bill
Of je leest het topic, natuurlijk.
quote:Het was 5 posts boven je.
Op vrijdag 26 september 2003 12:16 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
(maar daar heb ik geen geduld voor)
quote:ja maar dat kan ik niet raden, dan moet ik gaan lezen. en als ik zou gaan lezen dan begin ik helemaal bovenaan en dan duurt het te lang. hoe groot was de kans dat het 5 posts boven me was. maar bedankt in ieder geval
Op vrijdag 26 september 2003 12:17 schreef Mike het volgende:[..]
Het was 5 posts boven je.
quote:* Hare pakt zijn agenda erbij
Op zaterdag 27 september 2003 03:05 schreef Astronaut_Jones het volgende:
okay jonathan ross heeft volgende week vrijdag quentin en uma in zn show. misschien leuk om te weten.
vandaag had ie michael madsen te gast. aardige, maar wat ongemakkelijke gast.
quote:Ok, ik ben redelijk jaloers nu.
Op woensdag 1 oktober 2003 11:36 schreef Patch het volgende:
volgende week vrijdag gaat ik hem zien !!!
Kan niet wachten !
Ik moet nog tot de 29ste oktober wachten.
quote:joh, wordt ook filmjournalist !
Op woensdag 1 oktober 2003 11:55 schreef Mike het volgende:[..]
Ok, ik ben redelijk jaloers nu.
quote:Was het maar zo simpel....
Op woensdag 1 oktober 2003 11:56 schreef Patch het volgende:[..]
joh, wordt ook filmjournalist !
quote:als je wilt mag je wel voor mij in de plaats gaan.
Op woensdag 1 oktober 2003 11:55 schreef Mike het volgende:[..]
Ok, ik ben redelijk jaloers nu.
quote:Mike kan niet.
Op woensdag 1 oktober 2003 13:03 schreef Smots het volgende:[..]
als je wilt mag je wel voor mij in de plaats gaan.
quote:is Mike's toetsenbord kapot ofzo?
Op woensdag 1 oktober 2003 13:21 schreef Patch het volgende:[..]
Mike kan niet.
Wellicht bij Volume 2
quote:Ok...ik kan dus niet de 10de.
Op woensdag 1 oktober 2003 13:29 schreef Smots het volgende:[..]
is Mike's toetsenbord kapot ofzo?
Toch bedankt.
quote:Dank je, 10 euro?
Op woensdag 1 oktober 2003 13:03 schreef Smots het volgende:[..]
als je wilt mag je wel voor mij in de plaats gaan.
quote:Mmm, zelfs als dit een geweldig goede film blijkt te zijn ga ik denk ik toch alleen voor de complete film. Dan moet ik die extra's maar missen. Ga niet 3 dvd's voor deze film kopen.
Quentin Tarantino Talks Kill Bill DVDs
Source: Empire Online Thursday, October 2, 2003Empire Online talked to director Quentin Tarantino about what he's planning for the Kill Bill: Vol. 1 and Kill Bill: Vol. 2 DVDs.
"I can't imagine a better movie when it comes to great DVD stuff... We'll come up with separate DVDs for Volume 1 and Volume 2 and I'll do special stuff for each of those. Then we'll come up with a real big version with them both together but I won't repeat the special stuff I put on Volume 1 and Volume 2. I'll do something whole other from that. I might even do some other little movie thing just to go on that special double feature version."
He didn't reveal any details on what that other 'little movie' might be.
twee keer in de bioscoop... nou.. hmmpz... vooruit dan maar
maar drie dvd's kopen voor 1 film .
2 is al te veel .
quote:Yep gezien. Erg lollig. Blijkt dus dat Uma eigenlijk de film geschreven en zelfs geregiseerd heeft.
Op zaterdag 4 oktober 2003 14:32 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ik heb de soundtrack net binnen. ik vind m geweldig. heeft iemand nog het interview gezien bij jonathan ross gisteravond?
was weer erg leuk.
quote:was idd een leuk interview, Uma zag er goed uit
Op zaterdag 4 oktober 2003 14:32 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ik heb de soundtrack net binnen. ik vind m geweldig. heeft iemand nog het interview gezien bij jonathan ross gisteravond?
was weer erg leuk.
quote:is dat niet die schilder van die kitcherige landschapjes. Jeweetwel, die ook door nep-studenten deur-aan-deur worden verkocht, of in zowat elke kantine van iedere willekeurige fabriek aan de muur hangen?
Op zaterdag 4 oktober 2003 19:54 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
wtf is jonathan ross?
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 20:59 schreef Karzeuler het volgende:[..]
is dat niet die schilder van die kitcherige landschapjes. Jeweetwel, die ook door nep-studenten deur-aan-deur worden verkocht, of in zowat elke kantine van iedere willekeurige fabriek aan de muur hangen?
zal Jonathan wel z'n broer wezen :-)
[Off Topic]
Jonathan Ross is inmiddels al flink wat jaren DE filmresencent bij de BBC, daarnaast is ie nogal grofgebekt en treed regelmatig op in verschillende kwissen op de BBC en heeft ie ook een eigen talkshow op die zender. Oftewel: hij is bijna niet te missen als je regelmatig naar Auntie Beeb kijkt. Oh hij is te herkennen aan o.a. zijn nogal flamboyante manier van kleden en zijn spraakgebrek waardoor ie de R niet zo goed kan uitspreken. Roaring wordt bij hem Woawing.
[/Off Topic]
Anyweg ... zowel Uma Thurman als Quentin Tarantino waren in zijn talkshow om over Kill Bill te praten en dat was een vrij komische en lekker relaxte aangelegenheid. Veel kleine clipjes tussendoor ook, maar voor zover ik kon zien geen stukjes die niet ook in de trailer te zien waren. Jammer, maar houdt het wel lekker spannend.
quote:Herhaling is nu bezig, op BBC 1.
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:11 schreef Weakling het volgende:[..]
Yep gezien. Erg lollig. Blijkt dus dat Uma eigenlijk de film geschreven en zelfs geregiseerd heeft.
quote:thx
Op zondag 5 oktober 2003 02:25 schreef California het volgende:[..]
Herhaling is nu bezig, op BBC 1.
"Awesome! Breathtaking! Tarantino shows off his libido and his id."
-- Victoria Alexander, FILMSINREVIEW.COM
"The characters are vivid enough to rise above [Tarantino's] cinematic nerdiness. Thurman is shockingly good."
-- Rich Cline, SHADOWS ON THE WALL
"Kill Bill is, at long last, the revolution Pulp Fiction fans hoped Jackie Brown was going to be ... leaves the stomach turning, the tongue lolling and the mind reeling."
-- Todd Gilchrist, FILMSTEW.COM
"Picture Monty Python's Black Knight sketch spread over the course of an entire movie."
-- Joshua Tyler, FILM HOBBIT
"This isn't just the movie you've been waiting for from Quentin Tarantino. This is the movie you've been waiting for, period."
-- Alex Sandell, JUICY CEREBELLUM
quote:Dat klinkt wel erg veelbelovend....kan nu toch echt bijna niet wachten deze te zien
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:34 schreef sweek het volgende:
Rotten Tomatoes Reviews:
http://www.rottentomatoes.com/m/KillBillVol1-1126182/reviews.php"Awesome! Breathtaking! Tarantino shows off his libido and his id."
-- Victoria Alexander, FILMSINREVIEW.COM"The characters are vivid enough to rise above [Tarantino's] cinematic nerdiness. Thurman is shockingly good."
-- Rich Cline, SHADOWS ON THE WALL"Kill Bill is, at long last, the revolution Pulp Fiction fans hoped Jackie Brown was going to be ... leaves the stomach turning, the tongue lolling and the mind reeling."
-- Todd Gilchrist, FILMSTEW.COM"Picture Monty Python's Black Knight sketch spread over the course of an entire movie."
-- Joshua Tyler, FILM HOBBIT"This isn't just the movie you've been waiting for from Quentin Tarantino. This is the movie you've been waiting for, period."
quote:klinkt zeer goed
Rotten Tomatoes Reviews:
http://www.rottentomatoes.com/m/KillBillVol1-1126182/reviews.php"Awesome! Breathtaking! Tarantino shows off his libido and his id."
-- Victoria Alexander, FILMSINREVIEW.COM"The characters are vivid enough to rise above [Tarantino's] cinematic nerdiness. Thurman is shockingly good."
-- Rich Cline, SHADOWS ON THE WALL"Kill Bill is, at long last, the revolution Pulp Fiction fans hoped Jackie Brown was going to be ... leaves the stomach turning, the tongue lolling and the mind reeling."
-- Todd Gilchrist, FILMSTEW.COM"Picture Monty Python's Black Knight sketch spread over the course of an entire movie."
-- Joshua Tyler, FILM HOBBIT"This isn't just the movie you've been waiting for from Quentin Tarantino. This is the movie you've been waiting for, period."
quote:he een RTer! heb je een account?
Rotten Tomatoes Reviews:
quote:eh..
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog een dagje en dan zie ik m
WAT??!!
quote:in nederland?
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:21 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
personeels-screening
quote:Yep
in nederland?
*PBateman1978 werkt bij de nederlandse uitgever
quote:kwijl..
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Yep
*PBateman1978 werkt bij de nederlandse uitgever
quote:Morgenavond zal ik mijn bevindingen laten weten idd. !
kwijl..
ik neem aan dat je ons laat weten wat je ervan vond?
Van begin tot eind steengoed, soms nog bloediger dan een ''Braindead'', zwarte humor, goed geacteerd, een stukje fantastisch gemaakte anime etc.
spoiler:
Denk wel dat veel mensen m TE geweldadig vinden, en het aantal sublieme dialogen valt ook wel mee. Maar goed, dit is dan ook een hommage aan oude kung-fu films, en daarin is QT zeer zeker geslaagd naar mijn mening. Jammer alleen dat er gekozen is de film in 2en te hakken, ik kan nu nml. niet wachten op deel 2...
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:04 schreef Hare het volgende:[..]
Dat klinkt wel erg veelbelovend....kan nu toch echt bijna niet wachten deze te zien
quote:Het enige negatieve wat ze vermelden is zo'n beetje dat het erg jammer is dat de film in tweeën is gesplitst geloof ik...
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:06 schreef StefanFM het volgende:[..]
klinkt zeer goed
quote:Nee, ik check het alleen heel vaak.
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:19 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
he een RTer! heb je een account?
quote:* Hare is een klein beetje jaloers
Op woensdag 8 oktober 2003 18:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou, ik heb m gezien, en hij is in 1 woord : geweld(ad)ig !!!!!Van begin tot eind steengoed, soms nog bloediger dan een ''Braindead'', zwarte humor, goed geacteerd, een stukje fantastisch gemaakte anime etc.
spoiler:
Mijn favo stukjes : De voorgeschiedenis van O-ren Ishi in bloody manga-style, 't stukje in het ziekenhuis waar the Bride in coma ligt, (pussy wagon) en DE vechtscene in het japanse restaurant waar letterlijk 10tallen yakuza geslacht worden. (met als favo ''Go go'' het killer schoolmeisje)
Denk wel dat veel mensen m TE geweldadig vinden, en het aantal sublieme dialogen valt ook wel mee. Maar goed, dit is dan ook een hommage aan oude kung-fu films, en daarin is QT zeer zeker geslaagd naar mijn mening. Jammer alleen dat er gekozen is de film in 2en te hakken, ik kan nu nml. niet wachten op deel 2...
Maar vind het wel cool voor je
quote:* Wolfwood is een heel erg jaloers
Op woensdag 8 oktober 2003 19:15 schreef Hare het volgende:[..]
* Hare is een klein beetje jaloers
Maar vind het wel cool voor je
*must not read spoiler tag *
Volume 2 schijnt meer dialoog en dat soort dingen te zijn, en chronologie schijnt er niet in voor te komen.
damn it nog zo lang wachten
quote:Ik dacht altijd dat One Flew Over The Cuckoos Nest meer jouw soort film was.
Op donderdag 9 oktober 2003 01:16 schreef Astronaut_Jones het volgende:
wow, ik kan niet meer wachten, klinkt als mijn soort film
quote:mee eens is
quote:waarom?
Op donderdag 9 oktober 2003 01:17 schreef Eksteroog het volgende:[..]
Ik dacht altijd dat One Flew Over The Cuckoos Nest meer jouw soort film was.
quote:
quote:ik woon in den helder
Op donderdag 9 oktober 2003 11:33 schreef Ichi het volgende:
waarom organiseren we geen Special ! KILL BILL fok! meeting in belgie (waar hij eerder draaid![]()
![]()
)
quote:ik ben er vrijdag de 31e zowieso
waarom organiseren we geen Special ! KILL BILL fok! meeting in belgie (waar hij eerder draaid![]()
![]()
)
quote:Je kunt vast bij iemand in de buurt logeren...yvonne ofzo.
Op donderdag 9 oktober 2003 11:35 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik woon in den helder
quote:die woont toch in A'dam
Op donderdag 9 oktober 2003 11:37 schreef Mike het volgende:[..]
Je kunt vast bij iemand in de buurt logeren...yvonne ofzo.
en die is vast bang dat ik er met Brechtje van door ga
quote:Ik in Eindhoven.
Op donderdag 9 oktober 2003 11:35 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik woon in den helder
http://www.reunions.be/paginas/belg/metropolis.html
voor kaartjes
[Dit bericht is gewijzigd door Ichi op 09-10-2003 12:03]
quote:als het in Nederland is: ja
Op donderdag 9 oktober 2003 11:55 schreef Ichi het volgende:
dat is mooi maar is er genoeg animo om massaal te gaan ?http://www.reunions.be/paginas/belg/metropolis.html
voor kaartjes
quote:niet eens zo'n gek idee
![]()
)
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 01:18 schreef Retarded het volgende:
Trailer net ook ff snel gekeken.. viel idd erg tegen.. maargoed, dat zegt natuurlijk niets.. er zijn genoeg trailer waarvan je denk: wow, dat wordt een gave film.. en dan valt ie ontzettend tegen. Misschien is dit wel het omgekeerde verhaal. Ik verwacht trouwens ook niet anders dan dat het een topper wordt...
quote:dat zeg ik :|
Op donderdag 9 oktober 2003 14:17 schreef StefanFM het volgende:[..]
niet eens zo'n gek idee
Ik heb Killing Zoe hier liggen.. maar waar wordt er in die film toegespitst op Kill Bill?
Ik ben ZO ZO ZO benieuwd..
De eerste QT film die ik in de Bios kan zien..!!
Hopen dat hij in het filmhuis draait..
Betekent dat dat ik ¤9,75 x 2 moet betalen om tussen pubers te zitten die toch weglopen bij deze film?
Of ik moet wachten tot de DVD releases..
Maar dat is ook kut.
Kut.
quote:zeurpiet
Op donderdag 9 oktober 2003 14:32 schreef Oksel het volgende:
Draait zowel oktober als november niet in het filmhuis..Betekent dat dat ik ¤9,75 x 2 moet betalen om tussen pubers te zitten die toch weglopen bij deze film?
Of ik moet wachten tot de DVD releases..
Maar dat is ook kut.
Kut.
quote:In de film niet (voor zover ik weet tenminste), maar er staat wel een teaser trailer op de DVD als extra
Op donderdag 9 oktober 2003 14:30 schreef Oksel het volgende:
Ik heb Killing Zoe hier liggen.. maar waar wordt er in die film toegespitst op Kill Bill?
soooo COOOOOOOOOL
oja deze is ook uit
quote:dat heb ik dus ook
Op donderdag 9 oktober 2003 19:45 schreef spacemangraig het volgende:
De eerste film in tijden, die ik echt graag wil zien.
ik kan echt niet wachten gewoon argh
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 18:57 schreef Wolfwood het volgende:
soooo COOOOOOOOOLoja deze is ook uit
Ik kende hem al wel, maar my god, echt lekker hoor, zo op groot scherm!!!
Nog fftjes!!
quote:En ik probeer maar er niet al te veel van te verwachten, maar dit soort reviews maken dat onmogelijk.
Op vrijdag 10 oktober 2003 04:04 schreef Price het volgende:
De eerste kijkerreviews zijn bekend. "Beste film sinds jaren", "Deze film geef ik een tien", "Een echte Tarantino" en "Het publiek applaudiseerde na afloop van de film" zijn enkele reacties uit de VS.
Dit belooft wat.Bron: http://www.imdb.com/title/tt0266697/usercomments
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |