Amanda zuigt zich lam.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian is een hersenloos zoogdier
Ja, een echte oerman..quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Brian komt uit een ander milieu en heeft een aantal minpunten, maar is wel de enige echte man in het gezelschap.
ik heb ook één hersenquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En hij heeft één hersen, zodat 'ie niet de keuken vol schijt..
Brian is een holbewoner die het liefst zijn wijf aan de haren zijn grot insleurt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Brian komt uit een ander milieu en heeft een aantal minpunten, maar is wel de enige echte man in het gezelschap.
Een echte man schopt geen vrouwen. Lieke heeft gezegd dat Brian dit bij de paarden heeft gedaan. Hij zou haar ook bij de trap hebben geslagen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... wel weet ik dat ik in het begin heb gedacht dat zij zich aangetrokken voelt tot Brian. Ze had de pech dat Natasia en Amanda Lieke vanaf dag 1 haar afgebrand hebben en dus geen keus meer had. Lieke wou open het spel in stappen maar vergat dat ze 'besmet' was door haar affaire met Huub. Lieke had toen geen keus meer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze had vanaf de eerste dag als een oogje op Brian. Ze moest het echter doen met Huub van de Febo.
Ja heel mannelijk hoe hij deuren sloopt doe ik ook iedere dag. Hij stompt en knijpt Amanda ook zo mannelijk echt gewoon top.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Op het gezeik van Lieke en het lijmen van Selene tussen Brian en Amanda na was het idd een perfecte avond. Speltechnisch erg mooi gespeeld van Jaap en Huub. Huub zet voor.... Jaap kopt in.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:44 schreef jassy het volgende:
Ik heb eens teruggekeken, maar wat moet dat een heerlijke avond zijn geweest gisteren
ze kon zich de villa niet inneuken via Brianquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze had vanaf de eerste dag als een oogje op Brian. Ze moest het echter doen met Huub van de Febo.
Maar er wordt toch ook gezegd dat Lieke dit gelogen heeft?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Een echte man schopt geen vrouwen. Lieke heeft gezegd dat Brian dit bij de paarden heeft gedaan. Hij zou haar ook bij de trap hebben geslagen.
Lierke zegt nu dat Brian weer top is.
Als je het zo stelt zouden Brian en Lieke dus een ideale combi zijn geweest. Grappig, zo heb ik het nog nooit bekeken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:45 schreef akveor het volgende:
Ik val in herhaling maar Lieke is voor mij precies een zelfde type persoon als Brian... alleen heeft Lieke niet die fysieke agressie. Maar met haar psychisch agressie compenseerd ze dit.
Ook als je fysiek kijkt passen deze sportievelingen neter bij elkaar. Net zoals ik Huub en Amanda beter bij elkaar vind passen.
ze had toch ook een paar keer met Amanda en brian gezoent in het zwembadquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Huubt zei een keer zoiets ja.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar er wordt toch ook gezegd dat Lieke dit gelogen heeft?
Ik ben gestopt met kijken ..... dat collectief zwelgen in medelijden heb ik niets mee.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:46 schreef ricofromrio het volgende:
Zus van lieke is ook zuur
De geruchten gaan dat Lieke zich in het begin ook achter de schermen omhoog heeft geneukt, met Polo.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:48 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
ze kon zich de villa niet inneuken via Brian
dan maar met Huub waar ze van walgt
Waarom nep doen, hij zegt het bezoek gedag, da's toch niet zo vreemd?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:49 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat nu nep doen...
Met al zijn gebreken en tekortkomingen is Brian een man vergeleken met het mietje Huub, en het lompe kind Jaap.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ja heel mannelijk hoe hij deuren sloopt doe ik ook iedere dag. Hij stompt en knijpt Amanda ook zo mannelijk echt gewoon top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |