Heb je nog bij Reeuwijk geschaatst?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:49 schreef Isegrim het volgende:
Die ribbeltjes vind ik altijd tof, die maken zo'n fijn geluid onder je schaatsen.
Daar heb ik ook nog aan gedacht om vandaag te gaan schaatsen. Jammer dat morgen aan de kust de dooi er wat meer in komt dan in het binnenland anders was ik daar morgen zeker naar toe gegaan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:03 schreef Hi_flyer het volgende:
Er werd vrijdag al bij de molens van kinderdijk geschaatst. Daar kan je ook prima langere afstanden schaatsen.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:14 schreef Isegrim het volgende:
Nee, vandaag had ik eigenlijk geen tijd.Morgen misschien, maar vriest het vannacht nog?
Waar heb jij dan precies op de Oostvaardersplassen geschaatst? Ik vond het totaal niet druk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:26 schreef firecow het volgende:
VAndaag heerlijk op de oostvaardersplassen geschaatst.... GIGA Druk alleen
Ach kom op er stonden 500+ man op het ijs ofzoquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waar heb jij dan precies op de Oostvaardersplassen geschaatst? Ik vond het totaal niet druk.
Kijk een naar mijn foto (zie boven) dat kan ik echt niet druk noemen. Wel was het meer dat noordoostelijk lag erg druk, op de andere meren was echter genoeg plaats.quote:Op zondag 23 december 2007 02:44 schreef firecow het volgende:
Ach kom op er stonden 500+ man op het ijs ofzo
Knardijk bij het bezoekers centrum
Dan mag je eerst wel eens schaatsen gaan kopenquote:Op maandag 29 december 2008 17:25 schreef Fredo55 het volgende:
Ik ga morgen misschien schaatsen op natuurgebied Het Rammegors.
Vandaag waren ze ook al aan het schaatsen maar het was nog een beetje onvertrouwbaar.
Vannacht geven ze -7 af, dus morgen ga ik een poging wagen.![]()
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=Sint+Philipsland&um=1&ie=UTF-8&sa=X&oi=geocode_result&resnum=1&ct=image
Het Rammegors ligt tegen het Schelde-Rijn-Kanaal aan.
quote:(30/12) IJsbaan Oud-Vossemeer open.
De ijsbaan van ijsvereniging De Eendracht in Oud-Vossemeer is dinsdag vanaf 11.00 uur open. De ijsbaan is te vinden aan de Veerstraat. Wij wensen iedereen veel schaatsplezier!
quote:(30/12) Waarschuwing voor dun ijs
De stichting STAD, die de ijsbaan op de Veste in Tholen beheert, waarschuwt voor dun ijs. De Veste is drie meter diep en het ijs nog te dun op op te staan. Omdat op allerlei plekken in Zeeland al wel geschaatst kan worden kunnen mensen overmoedig worden, denkt Andy van de Velde van de stichting STAD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |