BRABANT! Eigenwijsjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:47 schreef Cokin het volgende:
[..]
Enig minpunt dat ik van maastricht kan bedenken, is dat het nogal afgelegen ligt ten opzichte van de rest van NL. Maar verder lijkt het mij een zeer gemoedelijke stad, toch
Zijn er steden die nog gemoedelijker zijn, dan Maastricht? Dat warme zuidelijke karakter.
Mja, mijn 2persoonsbed neemt de meeste ruimte in mijn kamer in, best jammer maar om nou een nieuw bed te kopen terwijl deze nog goed is..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:01 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Volle kamer
Maar wel leuk hoor![]()
Ben zelf wat meer minimalistisch, dus iets meer ruimte vind ik lekker
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja, mijn 2persoonsbed neemt de meeste ruimte in mijn kamer in, best jammer maar om nou een nieuw bed te kopen terwijl deze nog goed is..
Psst, zie mijn post hierboven, ik heb het opgenomen voor Groningen!
Wat doe je in Tilburg voor 'n opleiding dan if I may ask? En wat is er mis met Tilburgquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:12 schreef Cokin het volgende:
Tja, nu zetten jullie mij aan het twijfelen. Ben nu aan het peinzen over Tilburg
En nu zonder de blauwe bril!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij deze crappy gms foto's van mijn kamertje
[ afbeelding ]
Vanuit de deur..
[ afbeelding ]
Vanuit de hoek van de wastafel
[ afbeelding ]
Nu met onopgemaaktbed!![]()
[ afbeelding ]
Kleding/vooraad kast en wastafel
[ afbeelding ]
Mijn Huge windows
[ afbeelding ]
Bureau vanuit mijn bed
[ afbeelding ]
Bureau nog een keer
[ afbeelding ]
Kamer vanuit de tvhoek
Ik weet niet echt wat de nadelen van Tilburg kunnen zijn, behalve dat het te dicht bij m'n familie is. Dan gaan ze iedere keer bij mij op bezoekquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat doe je in Tilburg voor 'n opleiding dan if I may ask? En wat is er mis met Tilburg? Zoals ik een paar posts terug al neerzette: zet voor jezelf de voordelen en nadelen van Tilburg even op een rijtje.
Juistquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:00 schreef Xarjan het volgende:
Groningen heeft net zon klimaat als andere steden hoor... hoezo koud en winderig?? Het is geen eiland in de zee..
Groningen is een grote stad met 183.000 inwoners meer dan 60.000 dan Maastricht.
En heeft, zeer opmerkelijk, meer dan 40.000 studenten!
Het is dus een hele jonge stad en dat kun je zien op straat.
Het is een hele levendige bruisende stad.
Het is een hele oude gezelige stad maar die aan de ene kant ook weer heel hip en modern is.
Ik denk omdat Maastricht en Groningen 2 steden zijn die afgelegen zijn van de randstad, ze een heel eigen identiteit en sfeer hebben.
Ze zijn uniek en gelukkig niet zo doorsnee als de hele randstad.
Wat een onzinreden. 1x het huis laten zien en daarna moet je hard studeren en je eigen dingen doen, bezoek alleen op afspraak. Klaar!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:51 schreef Cokin het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wat de nadelen van Tilburg kunnen zijn, behalve dat het te dicht bij m'n familie is. Dan gaan ze iedere keer bij mij op bezoek.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:09 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Juist![]()
Maar prijs het niet te veel aan, anders komt al dat gajes uit de randstad deze kant op.
Daar zit ik niet bepaald op te wachten
Dat vind ik ook heerlijk ja. Volgens mij zijn er best veel studentenhuizen in Tilburg die samen eten. Ik zit nu in mijn tweede, en ik vind het gewoon erg gezellig om samen te eten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:39 schreef Cokin het volgende:
Zusje, thnx voor je reply's. Heb je een eet/huiskamer in je studentenhuis, waar jullie gezamelijk eten? Dat kan een nogal groot verschil maken voor je studententijd
En over gajes... don't worry, ik heb m'n leven verbeterd.
Een hele kleine keuken, maar vanavond hebben we het gepresteerd om met z'n 5en te eten. Moeten we wel de keukentafel naar het midden verplaatsen, zodat de dunste tussen de verwarming en de tafel in zit, twee aan deurskanten en twee anderen tussen het aanrecht en de tafel in, past nét. Geen woonkamer helaas.. Maar we eten wel veel samen, da's wel leukquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:39 schreef Cokin het volgende:
Zusje, thnx voor je reply's. Heb je een eet/huiskamer in je studentenhuis, waar jullie gezamelijk eten? Dat kan een nogal groot verschil maken voor je studententijd
Om even ontopic te blijven: Wie is dat leuke meisje op de foto op je prikbordquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij deze crappy gms foto's van mijn kamertje
[ afbeelding ]
Vanuit de deur..
[ afbeelding ]
Vanuit de hoek van de wastafel
[ afbeelding ]
Nu met onopgemaaktbed!![]()
[ afbeelding ]
Kleding/vooraad kast en wastafel
[ afbeelding ]
Mijn Huge windows
[ afbeelding ]
Bureau vanuit mijn bed
[ afbeelding ]
Bureau nog een keer
[ afbeelding ]
Kamer vanuit de tvhoek
Durf je het aan om foto's te plaatsen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef MaxC het volgende:
Leuk topic, heb zelf een klein kut kamertje(12 vierkante meter) maar kan niks beters vinden. Wel een fantastische locatie(Nieuwe Ebbingestraat in Groningen) en dat is 5 min. vanaf mijn faculteit en het centrum.
Hee.. ik ken jou volgens mij! Jij bent die lucky bastard die is ingeloot voor GNK met een 6 ofzo toch? *eindexamenforum van 2007*.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef MaxC het volgende:
Leuk topic, heb zelf een klein kut kamertje(12 vierkante meter) maar kan niks beters vinden. Wel een fantastische locatie(Nieuwe Ebbingestraat in Groningen) en dat is 5 min. vanaf mijn faculteit en het centrum.
Tilburg West. Jij zit in het centrum gok ik, dus wss zit je juist een teringeind (half uur fietsenquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:21 schreef Ace1 het volgende:
Waar zit je ergens in tilburg hetzusjevan?
Misschien zit je wel dicht bij mij in de buurt
Klopt, maar met een 6,9quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hee.. ik ken jou volgens mij! Jij bent die lucky bastard die is ingeloot voor GNK met een 6 ofzo toch? *eindexamenforum van 2007*.
Misschien toch foto's van je kamer? Klein kan je ook leuk en functioneel inrichten lijkt me.
Ik zit aan het eind van de piusstraat... naast die kerk....quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Tilburg West. Jij zit in het centrum gok ik, dus wss zit je juist een teringeind (half uur fietsen) van me af
. Dus, waar zit jij, hoe'n grote kamer heb je en had je al foto's gepost hier of nog niet?
Ja voor tandheelkundequote:Op woensdag 5 maart 2008 23:37 schreef MaxC het volgende:
[..]
Klopt, maar met een 6,9Dus geluk bij een ongeluk
Vermaak me trouwens prima! Echt fantastische studie en ben heel veel bezig met dingen eromheen (introductiecommissie) Ben jij uitgeloot?
Durf geen foto's te plaatsenHet is een enorme troep en vind het zelf ook nog niks. Volgende week nog even een bankje halen
Supercentraal jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:41 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik zit aan het eind van de piusstraat... naast die kerk....
dit huis:
[ afbeelding ]
Lekker in het centrum dusMijn foto's staan een stukje terug... maar er komen nog foto's als m'n kamer echt af is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |