abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57151386
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:47 schreef Cokin het volgende:

[..]

Enig minpunt dat ik van maastricht kan bedenken, is dat het nogal afgelegen ligt ten opzichte van de rest van NL. Maar verder lijkt het mij een zeer gemoedelijke stad, toch

Zijn er steden die nog gemoedelijker zijn, dan Maastricht? Dat warme zuidelijke karakter.
BRABANT! Eigenwijsje . Echt, ik vind de sfeer in Tilburg echt fijn, lekker gemoedelijk, alles goed geregeld en leuk centrumpje.

Voordelen van Maastricht?
* Je kan er beter winkelen
* Gezellig centrum
* misschien iets beter eten / meer keuze (alhoewel.. ligt eraan waar je van houdt. Veel wild bijv., maar dat eet ik niet ).
* Studentenverenigingen is daar best veel geloof ik
* de bieb ziet er tof uit (:P)

Nadeel:
* idd ver van de rest van Nederland
* zeker niet mijn type onderwijs, dat probleemgestuurde
* ene universiteit ligt midden in de stad, de ander vrij afgelegen.
* als bijna-brabander voel ik me in Tilburg veel meer op m'n plek dan in Maastricht, had echt 't idee dat je er niet tussenkomt als je niet bij een studentenvereniging gaat of uit omliggende streek komt.
Again: dat is mijn ervaring.

En Groningen schijnt ook een heel leuke, gezellige studentenstad te zijn. Vergis je daar niet in zou ik zeggen. Het is echt niet zo dat "bourgondisch" Maastricht de enige gemoedelijke stad is in heel Nederland .
pi_57151401
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:01 schreef Matje-1989 het volgende:

[..]

Volle kamer

Maar wel leuk hoor

Ben zelf wat meer minimalistisch, dus iets meer ruimte vind ik lekker
Mja, mijn 2persoonsbed neemt de meeste ruimte in mijn kamer in, best jammer maar om nou een nieuw bed te kopen terwijl deze nog goed is..
Psst, zie mijn post hierboven, ik heb het opgenomen voor Groningen!
pi_57151547
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:50 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Mja, mijn 2persoonsbed neemt de meeste ruimte in mijn kamer in, best jammer maar om nou een nieuw bed te kopen terwijl deze nog goed is..
Psst, zie mijn post hierboven, ik heb het opgenomen voor Groningen!

pi_57151837
Tja, nu zetten jullie mij aan het twijfelen. Ben nu aan het peinzen over Tilburg
pi_57153497
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:12 schreef Cokin het volgende:
Tja, nu zetten jullie mij aan het twijfelen. Ben nu aan het peinzen over Tilburg
Wat doe je in Tilburg voor 'n opleiding dan if I may ask? En wat is er mis met Tilburg ? Zoals ik een paar posts terug al neerzette: zet voor jezelf de voordelen en nadelen van Tilburg even op een rijtje.
pi_57153557
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij deze crappy gms foto's van mijn kamertje

[ afbeelding ]
Vanuit de deur..

[ afbeelding ]
Vanuit de hoek van de wastafel

[ afbeelding ]
Nu met onopgemaaktbed!

[ afbeelding ]
Kleding/vooraad kast en wastafel

[ afbeelding ]
Mijn Huge windows

[ afbeelding ]
Bureau vanuit mijn bed

[ afbeelding ]
Bureau nog een keer

[ afbeelding ]
Kamer vanuit de tvhoek
En nu zonder de blauwe bril!
pi_57153613
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:44 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Wat doe je in Tilburg voor 'n opleiding dan if I may ask? En wat is er mis met Tilburg ? Zoals ik een paar posts terug al neerzette: zet voor jezelf de voordelen en nadelen van Tilburg even op een rijtje.
Ik weet niet echt wat de nadelen van Tilburg kunnen zijn, behalve dat het te dicht bij m'n familie is. Dan gaan ze iedere keer bij mij op bezoek .
pi_57158129
Groningen heeft net zon klimaat als andere steden hoor... hoezo koud en winderig?? Het is geen eiland in de zee..

Groningen is een grote stad met 183.000 inwoners meer dan 60.000 dan Maastricht.
En heeft, zeer opmerkelijk, meer dan 40.000 studenten!
Het is dus een hele jonge stad en dat kun je zien op straat.
Het is een hele levendige bruisende stad.
Het is een hele oude gezelige stad maar die aan de ene kant ook weer heel hip en modern is.
Ik denk omdat Maastricht en Groningen 2 steden zijn die afgelegen zijn van de randstad, ze een heel eigen identiteit en sfeer hebben.
Ze zijn uniek en gelukkig niet zo doorsnee als de hele randstad.
pi_57158290
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:00 schreef Xarjan het volgende:
Groningen heeft net zon klimaat als andere steden hoor... hoezo koud en winderig?? Het is geen eiland in de zee..

Groningen is een grote stad met 183.000 inwoners meer dan 60.000 dan Maastricht.
En heeft, zeer opmerkelijk, meer dan 40.000 studenten!
Het is dus een hele jonge stad en dat kun je zien op straat.
Het is een hele levendige bruisende stad.
Het is een hele oude gezelige stad maar die aan de ene kant ook weer heel hip en modern is.
Ik denk omdat Maastricht en Groningen 2 steden zijn die afgelegen zijn van de randstad, ze een heel eigen identiteit en sfeer hebben.
Ze zijn uniek en gelukkig niet zo doorsnee als de hele randstad.
Juist

Maar prijs het niet te veel aan, anders komt al dat gajes uit de randstad deze kant op.
Daar zit ik niet bepaald op te wachten
pi_57160923
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:51 schreef Cokin het volgende:

[..]

Ik weet niet echt wat de nadelen van Tilburg kunnen zijn, behalve dat het te dicht bij m'n familie is. Dan gaan ze iedere keer bij mij op bezoek .
Wat een onzinreden. 1x het huis laten zien en daarna moet je hard studeren en je eigen dingen doen, bezoek alleen op afspraak. Klaar!
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:09 schreef Matje-1989 het volgende:

[..]

Juist

Maar prijs het niet te veel aan, anders komt al dat gajes uit de randstad deze kant op.
Daar zit ik niet bepaald op te wachten
.

[ Bericht 34% gewijzigd door hetzusjevan op 04-03-2008 22:38:43 ]
pi_57161230
Zusje, thnx voor je reply's. Heb je een eet/huiskamer in je studentenhuis, waar jullie gezamelijk eten? Dat kan een nogal groot verschil maken voor je studententijd

En over gajes... don't worry, ik heb m'n leven verbeterd.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:41:41 #287
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57161305
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:39 schreef Cokin het volgende:
Zusje, thnx voor je reply's. Heb je een eet/huiskamer in je studentenhuis, waar jullie gezamelijk eten? Dat kan een nogal groot verschil maken voor je studententijd

En over gajes... don't worry, ik heb m'n leven verbeterd.
Dat vind ik ook heerlijk ja. Volgens mij zijn er best veel studentenhuizen in Tilburg die samen eten. Ik zit nu in mijn tweede, en ik vind het gewoon erg gezellig om samen te eten.
pi_57161417
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:08:00 ]
pi_57161513
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:39 schreef Cokin het volgende:
Een hele kleine keuken, maar vanavond hebben we het gepresteerd om met z'n 5en te eten. Moeten we wel de keukentafel naar het midden verplaatsen, zodat de dunste tussen de verwarming en de tafel in zit, twee aan deurskanten en twee anderen tussen het aanrecht en de tafel in, past nét. Geen woonkamer helaas.. Maar we eten wel veel samen, da's wel leuk .

Wat ik nog wou zeggen: nog een reden om niet naar Maastricht te gaan. Ze blijven je lastig vallen. Ik ben per oktober in Tilburg gaan studeren en ze blijven me nog bellen of ik mee wil doen aan een onderzoek (NEE). Al gemaild, ze zeggen dat ik goed ben uitgeschreven en dat ik niet meer gebeld zou worden, en vervolgens belt er weer eentje om 2 uur 's middags (onder m'n werkgroep ook heh..).

Maar Cokin, kunnen we binnenkort van jou ook kamerfoto's verwachten? . Hou je ons dan in spanning in welke stad haha ?
pi_57161654
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij deze crappy gms foto's van mijn kamertje

[ afbeelding ]
Vanuit de deur..

[ afbeelding ]
Vanuit de hoek van de wastafel

[ afbeelding ]
Nu met onopgemaaktbed!

[ afbeelding ]
Kleding/vooraad kast en wastafel

[ afbeelding ]
Mijn Huge windows

[ afbeelding ]
Bureau vanuit mijn bed

[ afbeelding ]
Bureau nog een keer

[ afbeelding ]
Kamer vanuit de tvhoek
Om even ontopic te blijven: Wie is dat leuke meisje op de foto op je prikbord ! Hihi.
Je moet er eigenlijk wel ff bijzetten dat je muren en je inrichting in grijstinten zijn.. omdat je foto's zo blauw zijn is dat niet te zien denk ik .

Leuk opgelost met je bank trouwens, dat had ik nog niet gezien (dat zwarte kleed eroverheen, of ligt dat er zomaar?). And i luv het schilderijtje/poster boven je kast.. die had ik ook nog niet gezien .
pi_57162188
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:08:01 ]
pi_57185889
Leuk topic, heb zelf een klein kut kamertje(12 vierkante meter) maar kan niks beters vinden. Wel een fantastische locatie(Nieuwe Ebbingestraat in Groningen) en dat is 5 min. vanaf mijn faculteit en het centrum.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_57186525
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef MaxC het volgende:
Leuk topic, heb zelf een klein kut kamertje(12 vierkante meter) maar kan niks beters vinden. Wel een fantastische locatie(Nieuwe Ebbingestraat in Groningen) en dat is 5 min. vanaf mijn faculteit en het centrum.
Durf je het aan om foto's te plaatsen?
pi_57186531
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef MaxC het volgende:
Hee.. ik ken jou volgens mij! Jij bent die lucky bastard die is ingeloot voor GNK met een 6 ofzo toch? *eindexamenforum van 2007*.
Misschien toch foto's van je kamer? Klein kan je ook leuk en functioneel inrichten lijkt me .
pi_57186929
Waar zit je ergens in tilburg hetzusjevan?

Misschien zit je wel dicht bij mij in de buurt
pi_57187264
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:21 schreef Ace1 het volgende:
Waar zit je ergens in tilburg hetzusjevan?

Misschien zit je wel dicht bij mij in de buurt
Tilburg West. Jij zit in het centrum gok ik, dus wss zit je juist een teringeind (half uur fietsen ) van me af . Dus, waar zit jij, hoe'n grote kamer heb je en had je al foto's gepost hier of nog niet?
pi_57187356
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:07 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Hee.. ik ken jou volgens mij! Jij bent die lucky bastard die is ingeloot voor GNK met een 6 ofzo toch? *eindexamenforum van 2007*.
Misschien toch foto's van je kamer? Klein kan je ook leuk en functioneel inrichten lijkt me .
Klopt, maar met een 6,9 Dus geluk bij een ongeluk

Vermaak me trouwens prima! Echt fantastische studie en ben heel veel bezig met dingen eromheen (introductiecommissie) Ben jij uitgeloot?

Durf geen foto's te plaatsen Het is een enorme troep en vind het zelf ook nog niks. Volgende week nog even een bankje halen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_57187472
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:34 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Tilburg West. Jij zit in het centrum gok ik, dus wss zit je juist een teringeind (half uur fietsen ) van me af . Dus, waar zit jij, hoe'n grote kamer heb je en had je al foto's gepost hier of nog niet?
Ik zit aan het eind van de piusstraat... naast die kerk....

dit huis:

Lekker in het centrum dus Mijn foto's staan een stukje terug... maar er komen nog foto's als m'n kamer echt af is.
pi_57187617
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:37 schreef MaxC het volgende:

[..]

Klopt, maar met een 6,9 Dus geluk bij een ongeluk

Vermaak me trouwens prima! Echt fantastische studie en ben heel veel bezig met dingen eromheen (introductiecommissie) Ben jij uitgeloot?

Durf geen foto's te plaatsen Het is een enorme troep en vind het zelf ook nog niks. Volgende week nog even een bankje halen
Ja voor tandheelkunde . Maar ach. Blij om te horen dat het je zo goed bevalt . Leuk dat je zo enthousiast erover bent ^^. Maar goed dat je ingeloot bent . Niet alleen strebertjes of hele slimme mensen met 8en gemiddeld kunnen arts worden - gelukkig.

Je wordt wel een leuke arts he. Niet zo'n kwal.

Ik vind mijn kamer ook niks. Mijn inrichting zou warm moeten zijn, bruintinten en rood. Maar mijn muur is knalblauw.. was zo opgeleverd en ik had geen tijd en zin om er iets aan te doen . Dus ruim die troep op en laat eens zien hoe je in 12 m2 leeft .
pi_57187637
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:41 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Ik zit aan het eind van de piusstraat... naast die kerk....

dit huis:

[ afbeelding ]

Lekker in het centrum dus Mijn foto's staan een stukje terug... maar er komen nog foto's als m'n kamer echt af is.
Supercentraal ja . Vriendinnetje van me woont ook daar in de buurt, echt relaxed. Zit je op de uni of Fontys ofzo? Fontys is vanuit jou ook erg dichtbij of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')