quote:Op zondag 2 maart 2008 21:25 schreef PeuRac het volgende:
Kijk ik zit 7 dagen in de week op mijn kamer, studeer er, slaap er, ontspan er, etc. dan wil ik ook dat die er goed uit ziet. Dus dan besteed ik er liever wat meer geld aan, zodat het er goed uitziet.
Morgen komen mijn foto's, dan hangen de laatste lijstjes en dergelijke.
Momenteel staat ie naast m'n bureauquote:
110% ja, ik zit hier veel beter op m'n plek dan in Maastricht. Brabant is toch gezelliger wat mij betreft I guessquote:Op zondag 2 maart 2008 19:23 schreef Cokin het volgende:
[..]
Afgezien van het huis, bevalt Tilburg je nog beter dan Maastricht?
Zit in Tilburg, en overweeg om naar Maastricht te verhuizen![]()
Begrijpelijk. Als je er altijd bent, dan is 't wat mij betreft ook "logisch" (niet vreemd) dat je er wat meer geld aan uitgeeft. Zou niks voor mij zijn, 7 dagen per week op m'n kamertje zijn haha. Ik ga elk weekend trouw naar huis (vriendje, hondje, ouders, vriendenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:25 schreef PeuRac het volgende:
Kijk ik zit 7 dagen in de week op mijn kamer, studeer er, slaap er, ontspan er, etc. dan wil ik ook dat die er goed uit ziet. Dus dan besteed ik er liever wat meer geld aan, zodat het er goed uitziet.
Morgen komen mijn foto's, dan hangen de laatste lijstjes en dergelijke.
Hoogslaper heel misschien toevallig?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:17 schreef JAY-T het volgende:
Ik zit er 5 dagen per week in, en heb er ook redelijk wat geld aan uitgegeven.. Afgelopen week naar de Ikea geweest om wat nieuwe dingen te kopenOa. een nieuw bed, nieuwe bank, nieuwe kast/scheidingswand en andere kleine dingen (fulltime gewerkt deze vakantie + belastingteruggaaf die eraan komt, dus het mocht van mezelf
)
Was flauw van mn huidige inrichting, dus vond het tijd worden voor wat andersZal van de week ff foto's maken, aangezien het bed enzo nog in elkaar gezet moet worden..
Bedankt voor je reply.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Momenteel staat ie naast m'n bureau. Helemaal handig.
[..]
110% ja, ik zit hier veel beter op m'n plek dan in Maastricht. Brabant is toch gezelliger wat mij betreft I guess. In Maastricht had ik alleen maar mensen die elkaar allemaal kenden uit vage kleine dorpjes en die altijd gelijk naar huis gingen na 'school', was niet echt gezellig. Misschien zat ik ook net in een verkeerd klasje oid, maar toch. De sfeer in Tilburg vind ik zeker beter. Maar dat is persoonlijk hoor.
In Maastricht is het allemaal heel groots en internationaal gericht. In Tilburg is het lekker gemoedelijk, en alles vrij goed geregeld eigenlijk. En in Maastricht hebben ze PGO, niet mijn manier van onderwijs.
Maar waarom overweeg je om te verhuizen?
Groningen!!!quote:Op maandag 3 maart 2008 18:07 schreef Cokin het volgende:
[..]
Bedankt voor je reply.
Maastricht leek me een mooie stad, met veel groen. En bourgondisch, gemoedelijke sfeer. Vriendelijke gezellige mensen. Maar ik kan me vergissen?...
Waarom overweeg je om naar Maastricht te gaan dan? Zet even de pluspunten en minpunten op een rijtje voor jezelf.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:59 schreef Cokin het volgende:
Ik weet het niet wat ik nou moet kiezen. Ik word er zelfs sikkeneurig van.
Leuke kamer! Leuke tafel trouwens ook!quote:Op maandag 3 maart 2008 19:03 schreef PeuRac het volgende:
Zoals beloofd, hier een lijstje foto's van mijn kamer. 15m² in Utrecht op de Van Lieflandlaan (bij station Overvecht), voor ¤235 per maand (incl super snel internet).
Met op de laatste foto onze huiskat, Dubbie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had er een klemspot van de ikea aan...quote:Op maandag 3 maart 2008 20:51 schreef PeuRac het volgende:
Die bank is een slaapbank ja, komt van de Ikea.
Ik heb over een lamp gedacht onder de tafel, maar t is lastig omdat die op wieltjes staat. Als mn vriendin komt rol ik em altijd opzij.
Enig minpunt dat ik van maastricht kan bedenken, is dat het nogal afgelegen ligt ten opzichte van de rest van NL. Maar verder lijkt het mij een zeer gemoedelijke stad, tochquote:Op maandag 3 maart 2008 19:27 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waarom overweeg je om naar Maastricht te gaan dan? Zet even de pluspunten en minpunten op een rijtje voor jezelf.
Nou het klinkt raar maar Groningen is ook zeer gemoedelijk en gezellige.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:47 schreef Cokin het volgende:
[..]
Enig minpunt dat ik van maastricht kan bedenken, is dat het nogal afgelegen ligt ten opzichte van de rest van NL. Maar verder lijkt het mij een zeer gemoedelijke stad, toch
Zijn er steden die nog gemoedelijker zijn, dan Maastricht? Dat warme zuidelijke karakter.
Is het daar niet koud en winderig? Als ik ergens een hekel aan heb, dan is wel tegenwind wanneer ik fietsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:16 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nou het klinkt raar maar Groningen is ook zeer gemoedelijk en gezellige.
Alles aanwezig in de stad en leuke stad om op stap te gaan etc.
Misschien het overwegen waard om helemaal naar de andere kant van Nederland te gaan?
Kijk als je bepaalde vooroordelen nu eerst gaat bekijken in een bepaalde streekquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:54 schreef Cokin het volgende:
[..]
Is het daar niet koud en winderig? Als ik ergens een hekel aan heb, dan is wel tegenwind wanneer ik fiets
Volle kamerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah ik verneuk de lay out aardig ff veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |