abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57113656
ik wil een kamer hebben waar ik me thuis voel en moet dingen om me heen hebben die bij me passen.
das net zo met kleding ik ga niet in iets lopen wat ik niet leuk vind.
ik wil genoeg tijd door kunnene brengen in me kamer en er van alles kunnen doen dus daar heb ik ook wel geld voor over, veel dingen kan ik later ook weer gebruiken.
ik wil niet ene kamer hebben alleen om te slapen en te studeren
  zondag 2 maart 2008 @ 21:38:11 #252
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_57113685
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:25 schreef PeuRac het volgende:
Kijk ik zit 7 dagen in de week op mijn kamer, studeer er, slaap er, ontspan er, etc. dan wil ik ook dat die er goed uit ziet. Dus dan besteed ik er liever wat meer geld aan, zodat het er goed uitziet.

Morgen komen mijn foto's, dan hangen de laatste lijstjes en dergelijke.
eindelijk!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_57114612
Ik werk naast mijn studie, en koop graag leuke (soms dure) spullen voor mijn kamer, werk dan ook best hard. Studenten hebben het zeker niet slecht.
pi_57123567
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:25 schreef Logitik het volgende:

[..]

koelkast binnen handbereik, zo hoor t
Momenteel staat ie naast m'n bureau . Helemaal handig.
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:23 schreef Cokin het volgende:

[..]

Afgezien van het huis, bevalt Tilburg je nog beter dan Maastricht?

Zit in Tilburg, en overweeg om naar Maastricht te verhuizen
110% ja, ik zit hier veel beter op m'n plek dan in Maastricht. Brabant is toch gezelliger wat mij betreft I guess . In Maastricht had ik alleen maar mensen die elkaar allemaal kenden uit vage kleine dorpjes en die altijd gelijk naar huis gingen na 'school', was niet echt gezellig. Misschien zat ik ook net in een verkeerd klasje oid, maar toch. De sfeer in Tilburg vind ik zeker beter. Maar dat is persoonlijk hoor.

In Maastricht is het allemaal heel groots en internationaal gericht. In Tilburg is het lekker gemoedelijk, en alles vrij goed geregeld eigenlijk. En in Maastricht hebben ze PGO, niet mijn manier van onderwijs.

Maar waarom overweeg je om te verhuizen?
pi_57123666
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:25 schreef PeuRac het volgende:
Kijk ik zit 7 dagen in de week op mijn kamer, studeer er, slaap er, ontspan er, etc. dan wil ik ook dat die er goed uit ziet. Dus dan besteed ik er liever wat meer geld aan, zodat het er goed uitziet.

Morgen komen mijn foto's, dan hangen de laatste lijstjes en dergelijke.
Begrijpelijk. Als je er altijd bent, dan is 't wat mij betreft ook "logisch" (niet vreemd) dat je er wat meer geld aan uitgeeft. Zou niks voor mij zijn, 7 dagen per week op m'n kamertje zijn haha. Ik ga elk weekend trouw naar huis (vriendje, hondje, ouders, vrienden ).

Ben benieuwd naar je foto's .
pi_57123926
Ik zit er 5 dagen per week in, en heb er ook redelijk wat geld aan uitgegeven.. Afgelopen week naar de Ikea geweest om wat nieuwe dingen te kopen Oa. een nieuw bed, nieuwe bank, nieuwe kast/scheidingswand en andere kleine dingen (fulltime gewerkt deze vakantie + belastingteruggaaf die eraan komt, dus het mocht van mezelf )

Was flauw van mn huidige inrichting, dus vond het tijd worden voor wat anders Zal van de week ff foto's maken, aangezien het bed enzo nog in elkaar gezet moet worden..
pi_57125372
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:17 schreef JAY-T het volgende:
Ik zit er 5 dagen per week in, en heb er ook redelijk wat geld aan uitgegeven.. Afgelopen week naar de Ikea geweest om wat nieuwe dingen te kopen Oa. een nieuw bed, nieuwe bank, nieuwe kast/scheidingswand en andere kleine dingen (fulltime gewerkt deze vakantie + belastingteruggaaf die eraan komt, dus het mocht van mezelf )

Was flauw van mn huidige inrichting, dus vond het tijd worden voor wat anders Zal van de week ff foto's maken, aangezien het bed enzo nog in elkaar gezet moet worden..
Hoogslaper heel misschien toevallig?
pi_57126223
Nee gewoon een normaal bed, 160x200cm 180cm ging net niet passen
pi_57131252
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:01 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Momenteel staat ie naast m'n bureau . Helemaal handig.
[..]

110% ja, ik zit hier veel beter op m'n plek dan in Maastricht. Brabant is toch gezelliger wat mij betreft I guess . In Maastricht had ik alleen maar mensen die elkaar allemaal kenden uit vage kleine dorpjes en die altijd gelijk naar huis gingen na 'school', was niet echt gezellig. Misschien zat ik ook net in een verkeerd klasje oid, maar toch. De sfeer in Tilburg vind ik zeker beter. Maar dat is persoonlijk hoor.

In Maastricht is het allemaal heel groots en internationaal gericht. In Tilburg is het lekker gemoedelijk, en alles vrij goed geregeld eigenlijk. En in Maastricht hebben ze PGO, niet mijn manier van onderwijs.

Maar waarom overweeg je om te verhuizen?
Bedankt voor je reply.

Maastricht leek me een mooie stad, met veel groen. En bourgondisch, gemoedelijke sfeer. Vriendelijke gezellige mensen. Maar ik kan me vergissen? ...
pi_57131538
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:07 schreef Cokin het volgende:

[..]

Bedankt voor je reply.

Maastricht leek me een mooie stad, met veel groen. En bourgondisch, gemoedelijke sfeer. Vriendelijke gezellige mensen. Maar ik kan me vergissen? ...
Groningen!!!
pi_57132449
Ik weet het niet wat ik nou moet kiezen. Ik word er zelfs sikkeneurig van .
pi_57132552
Zoals beloofd, hier een lijstje foto's van mijn kamer. 15m² in Utrecht op de Van Lieflandlaan (bij station Overvecht), voor ¤235 per maand (incl super snel internet).

Met op de laatste foto onze huiskat, Dubbie.

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_57133137
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:59 schreef Cokin het volgende:
Ik weet het niet wat ik nou moet kiezen. Ik word er zelfs sikkeneurig van .
Waarom overweeg je om naar Maastricht te gaan dan? Zet even de pluspunten en minpunten op een rijtje voor jezelf.
pi_57134051
gezellige kamer!
is de bank tevens je bed?

Groningen is natuurlijk de verrassendste leukste gezelligste en grote studentenstad
  maandag 3 maart 2008 @ 20:25:36 #265
190186 hierissieweer
pi_57134670
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:03 schreef PeuRac het volgende:
Zoals beloofd, hier een lijstje foto's van mijn kamer. 15m² in Utrecht op de Van Lieflandlaan (bij station Overvecht), voor ¤235 per maand (incl super snel internet).

Met op de laatste foto onze huiskat, Dubbie.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke kamer! Leuke tafel trouwens ook! Als je er een lamp onder het blad zet dan krijg je mooi diffuus licht, is ook wel grappig...
pi_57135329
Die bank is een slaapbank ja, komt van de Ikea.

Ik heb over een lamp gedacht onder de tafel, maar t is lastig omdat die op wieltjes staat. Als mn vriendin komt rol ik em altijd opzij.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 3 maart 2008 @ 21:43:34 #267
190186 hierissieweer
pi_57136815
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:51 schreef PeuRac het volgende:
Die bank is een slaapbank ja, komt van de Ikea.

Ik heb over een lamp gedacht onder de tafel, maar t is lastig omdat die op wieltjes staat. Als mn vriendin komt rol ik em altijd opzij.
Ik had er een klemspot van de ikea aan...
pi_57147635
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:27 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Waarom overweeg je om naar Maastricht te gaan dan? Zet even de pluspunten en minpunten op een rijtje voor jezelf.
Enig minpunt dat ik van maastricht kan bedenken, is dat het nogal afgelegen ligt ten opzichte van de rest van NL. Maar verder lijkt het mij een zeer gemoedelijke stad, toch

Zijn er steden die nog gemoedelijker zijn, dan Maastricht? Dat warme zuidelijke karakter.
pi_57148130
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:47 schreef Cokin het volgende:

[..]

Enig minpunt dat ik van maastricht kan bedenken, is dat het nogal afgelegen ligt ten opzichte van de rest van NL. Maar verder lijkt het mij een zeer gemoedelijke stad, toch

Zijn er steden die nog gemoedelijker zijn, dan Maastricht? Dat warme zuidelijke karakter.
Nou het klinkt raar maar Groningen is ook zeer gemoedelijk en gezellige.
Alles aanwezig in de stad en leuke stad om op stap te gaan etc.

Misschien het overwegen waard om helemaal naar de andere kant van Nederland te gaan?
pi_57148778
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 41% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:07:59 ]
pi_57148880
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:16 schreef Matje-1989 het volgende:

[..]

Nou het klinkt raar maar Groningen is ook zeer gemoedelijk en gezellige.
Alles aanwezig in de stad en leuke stad om op stap te gaan etc.

Misschien het overwegen waard om helemaal naar de andere kant van Nederland te gaan?
Is het daar niet koud en winderig? Als ik ergens een hekel aan heb, dan is wel tegenwind wanneer ik fiets
pi_57148892

[ Bericht 81% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:08:00 ]
pi_57149012
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:54 schreef Cokin het volgende:

[..]

Is het daar niet koud en winderig? Als ik ergens een hekel aan heb, dan is wel tegenwind wanneer ik fiets
Kijk als je bepaalde vooroordelen nu eerst gaat bekijken in een bepaalde streek

Nee, ja nu waait het wel een beetje maar dat is overal zo in NL volgens mij.
En NOG is het gezellig in het centrum
pi_57149068
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah ik verneuk de lay out aardig ff veranderen
Volle kamer

Maar wel leuk hoor

Ben zelf wat meer minimalistisch, dus iets meer ruimte vind ik lekker
pi_57149261

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:08:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo