Lieke spoort niet, punt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef noekje het volgende:
Maar waarom is Lieke niet boos op Jaap?
Hij gaat zodirect zoooooo de sjaak zijn als Amanda hem te pakken krijgtquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef Clank het volgende:
Brian moet 's wat anders verzinnen dan die deuren aan poeier te gooien... 't wordt een beetje eentonig
De nieuwste hype is: on-screen beveiligingsmedewerkers...quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef Clank het volgende:
Brian moet 's wat anders verzinnen dan die deuren aan poeier te gooien... 't wordt een beetje eentonig
Wat een pech. Gelukkig is er van het ergste deel een filmpje (zie OP).quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
NOU. Heb het geluid maar uitgezet en ben even alles aan het nalezen.
Omdat het in het begin van de avond zo saai was, was ik iets anders gaan doen.
Helaas net de actie gemist
Ja is ze wel.. maar ze projecteert al haar woede op Huub.. zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef noekje het volgende:
Man en ik hebben hier ook dikke lol hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:49 schreef ToughLove het volgende:
Ben ik een slecht mens omdat ik niet kan stoppen met lachen?
Jaap = dekkingquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef noekje het volgende:
weet ik veul.... ik snap helemaal niet waarom ze boos isquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef noekje het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:49 schreef Varen het volgende:
Brian: het zijn toch die focking scharnieren, daarom gaan die deuren kapot
Dennix en Nada dat was pas eentonigquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef Clank het volgende:
Ze wees ook naar Jaap, volgens mij, bij haar laatste statementquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef noekje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |