Nee, Amanda bracht haar stem niet uit....quote:
Yep.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:40 schreef pullup het volgende:
Dit is dus de reden dat er zo weinig gas gegeven mag worden op Amanda en Brian. Ze zijn gewoon te snel over de zeik
Ik vind ons appeltaarten bakken veel boeiender lieverd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Schat, het was een briljant samenspel van Jaap en Huub.
Ze verwijt achter snode plannen omdat de gastspelers ineens ook aanspraak op de stemming mochten maken, Hierdoor kreeg Jaap de kans om Mikey in de stemming te brengenquote:
Dat blijven we er gewoon bijdoen schatje.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik vind ons appeltaarten bakken veel boeiender lieverd.![]()
Hallo, dat moet je natuurlijk wel even goed interpreteren he?! Dat is neit kapotmaken...dat is Palma helpen! Hoeft ze minder schoon te maken!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:38 schreef kissa het volgende:
[..]
Braain maakte de derde!! deur kapot
Zullen nu eindelijk haar aanhangers de ware Amanda te zien krijgen???quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:42 schreef Dark het volgende:
Het mokkel dat de meeste stemmingen, meeste uitjes, meeste gunsten gehad heeft..........jankt omdat ze haar zin niet krijgt, wat een sneu tiep ben je toch Amanda, your true colors are shining .........
Van mij ookquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Disana. Nog van harte gefeliciteerd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dankuwel, mevrouw Babbelaar.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Disana. Nog van harte gefeliciteerd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Het is ook wel verschrikkelijk wat ze haar aandoen. ''Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven in DGK''. Dit zou geen mens hebben gepiktquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:40 schreef schatje het volgende:
Amanda is zo kwaad, niet normaal.
Yepquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:44 schreef noekje het volgende:
"Ik vind het zo fucking hypocriet, wie dit ook bedacht heeft."
Hoorde ik dat nu goed?
Zij heeft het harder nodig, aldus Amanda. Ze had hem ook al gepimpt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:45 schreef agter het volgende:
whats wrong with amanda?
ze snapt toch wel dat Mikey dat rijbewijs meer nodig heeft dan zij???
Dank, maar ik snap er geen reet meer vanquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, Amanda bracht haar stem niet uit....
Als ze nog een beetje geloofwaardigheid willenbehouden, dan moeten ze NU hun poot stijf houden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou we zullen zien wie de baas is daar AMANDA of HET HOKJE
als ze zwichten voor deze chantage voor dat verwende kutsletje dan
kunnen ze wel inpakken........
Hij had haar natuurlijk gewoon moeten slaan, dan had ze het wel begrepen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:46 schreef T-lex het volgende:
Omdat brian zei "wat doe je nou?, wat doe je nou?"
Mag hij nu dood vallen.
nee amanda snapt dat niet, voor háár is het véél belangrijker toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:45 schreef agter het volgende:
whats wrong with amanda?
NEE, dat snapt ze dus niet!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:45 schreef agter het volgende:
whats wrong with amanda?
Tis nog vroegquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij had haar natuurlijk moeten slaan, dan had ze het wel begrepen.
Lekkere rode neus, waterige ogen, rode wangen.........dubbele tong begint te komen..boosheid.........etcquote:
NOU. Heb het geluid maar uitgezet en ben even alles aan het nalezen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankuwel, mevrouw Babbelaar.
Geniet u ook zo van deze streams? Een jankende Amanda en een vegende gek.
Ohquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze verwijt achter snode plannen omdat de gastspelers ineens ook aanspraak op de stemming mochten maken, Hierdoor kreeg Jaap de kans om Mikey in de stemming te brengen
Het is wel - 5quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:46 schreef akveor het volgende:
Amanda is echt lachwekkend nu
[ afbeelding ]
Jammer dat zure Lieke niet gewoon meespeelt met hen. Met z'n drieën kunnen ze Amanda en Brian kapot maken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:46 schreef neehe het volgende:
Jaap en Huub zeiden pas : 1 ding is zeker Brian en Amanda winnen dit spel niet, want ze leveren helemaal niets.
Dat zullen ze wel achter gehoord hebben.
Lieke spoort niet, punt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef noekje het volgende:
Maar waarom is Lieke niet boos op Jaap?
Hij gaat zodirect zoooooo de sjaak zijn als Amanda hem te pakken krijgtquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef Clank het volgende:
Brian moet 's wat anders verzinnen dan die deuren aan poeier te gooien... 't wordt een beetje eentonig
De nieuwste hype is: on-screen beveiligingsmedewerkers...quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef Clank het volgende:
Brian moet 's wat anders verzinnen dan die deuren aan poeier te gooien... 't wordt een beetje eentonig
Wat een pech. Gelukkig is er van het ergste deel een filmpje (zie OP).quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
NOU. Heb het geluid maar uitgezet en ben even alles aan het nalezen.
Omdat het in het begin van de avond zo saai was, was ik iets anders gaan doen.
Helaas net de actie gemist
Ja is ze wel.. maar ze projecteert al haar woede op Huub.. zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef noekje het volgende:
Man en ik hebben hier ook dikke lol hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:49 schreef ToughLove het volgende:
Ben ik een slecht mens omdat ik niet kan stoppen met lachen?
Jaap = dekkingquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef noekje het volgende:
weet ik veul.... ik snap helemaal niet waarom ze boos isquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef noekje het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:49 schreef Varen het volgende:
Brian: het zijn toch die focking scharnieren, daarom gaan die deuren kapot
Dennix en Nada dat was pas eentonigquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef Clank het volgende:
Ze wees ook naar Jaap, volgens mij, bij haar laatste statementquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef noekje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |