weheheehequote:Op zaterdag 22 december 2007 00:14 schreef TheVulture het volgende:
"Bob Marley heeft al langer niks gegeten"
Als dat ff kanquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Poll: Wil jij Ancilla in het glazen huis?Ja. JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!1111111one
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
passt de waterpijpquote:
"Eerste Serious Request dode gevonden"quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
je weet wat de consequenties zijn van 6 dagen wakker blijven?
Bon Jovi in het huis mensen! laat Gerard het maar niet horen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:13 schreef BonJovi het volgende:
wtf wat is dit waarom zijn er veel mensen hiero in dit topic
WHHAHH Vulture jij hier!
D'r zus wel dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik vind het maar saai... En te dun
wat danquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
leg uitquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je leest wel eens berichten van freaks die dood achter hun computer worden gevonden. Ik geloofde dat nooit maar nuquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die zijn ook te dunquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:13 schreef Impry het volgende:
[..]
Ze is niet veel dunner dan de dames uit je avatar hoor
Juh..quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:15 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ideale moment toch om even bekend te raken in die studio?
wat is er met Gerardquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bon Jovi in het huis mensen! laat Gerard het maar niet horen.
zuigen krengquote:
nee ik ga geen 6 dagen wakker blijven, ik ga straks als ekdom er is(tussen 6 en 10) even slapenquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je leest wel eens berichten van freaks die dood achter hun computer worden gevonden. Ik geloofde dat nooit maar nu
De zangeres van The Gossip wijkt hier gelukkig vanaf.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Die zijn ook te dun
Waar gaat het toch heen met de dames van tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |