Ja, voor anderhalf uur ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Eigenlijk vindt je winkelen gewoon leuk!
Maar vrouwen winkelen langer dan anderhalf uurquote:Op donderdag 27 december 2007 22:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, voor anderhalf uur ofzo.
Dat bleek maar weer.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:43 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Maar vrouwen winkelen langer dan anderhalf uur
hooi tezzquote:
ja sorry fok is iid saaiquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:33 schreef Tezz het volgende:
Hoi lieverd..............alles oke hier hoor! Ik verveel me een beetje................Op fok is niet veel te beleven en op tv is ook al geen kut. Ik ga mijn boek uitlezen (over de ontvoering van Natasha Kampush, interessante stuff is dat)
Hier wat hartjes terug lieffie:![]()
![]()
![]()
![]()
Echt??? Is Pezuquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja sorry fok is iid saai
lezen is ook leuk![]()
ben druk aan het msnen![]()
pezu is
donequote:Op vrijdag 28 december 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Echt??? Is Pezu???? Vertel vertel vertel.....................................(in PM mag wel hoor)
Ik lees het morgen want ik ga nu lekker mijn bed op zoeken met mijn boekje.......
have fun lief!
PeZu blijft een groot raadselquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Echt??? Is Pezu???? Vertel vertel vertel.....................................(in PM mag wel hoor)
Ik lees het morgen want ik ga nu lekker mijn bed op zoeken met mijn boekje.......
have fun lief!
nee hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
PeZu blijft een groot raadsel
trustequote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:01 schreef Tezz het volgende:
Och Pezu toch............wat heerlijk!!!!!!!!!!
@E: klote voor je meissie! En erg veel beterschap met je oma..........
ik ben de afgelopen dagen van 200+ post per dag naar 30 poste per dag gegaanquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:07 schreef LudoSanders het volgende:
Nergert? Ergens nog een kansloos topic te vinden?
200+quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben de afgelopen dagen van 200+ post per dag naar 30 poste per dag gegaan
geeen idee waar de prutsers zich bevinden dus
ik overdreef, tws iig een hoopquote:
quote:
pruts user 1e klasquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die mouzerx oid vind ik hoogstens irritant.
moet je zlef doen, fun makenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:05 schreef Duuvelke het volgende:
Verveling........
En op fok is ook al niet veel te beleve.
Klopt!quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je zlef doen, fun maken
of nie ludooow
Kan ik doen ja... ff kijkje nemen dan maarquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt!
Gewoon de TS van ik ben een onzekere huilie/loser en ik heb wat positieve feedback nodi de vernieling in helpen.
wie unne tsquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:51 schreef LudoSanders het volgende:
PWND!
gvd celmaatjequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wiet is best chill als je ziek bent.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op maandag 31 december 2007 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
Knallend het nieuwe jaar in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heheThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
als eerst egaan we vooral erg genieten van elkaarquote:Op maandag 31 december 2007 12:50 schreef Tezz het volgende:
Veel plezier iedereen, maar vooral Pezu (neuk ze jongen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |