Eens! Die films op TV zijn toch om je jezelf bij op te hangen. Ik kan er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:19 schreef PeZu het volgende:
pff ik zit vol
Hulde aan de dvd spelert!quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eens! Die films op TV zijn toch om je jezelf bij op te hangen. Ik kan er niet mee omgaan.
Ochja, ik heb net even Crysis gespeeld op de pc van m'n broertje.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
De dames kijken film terwijl de mannen aan het xbox'en zijn hier en ter ere van de kerstgedachte zoveel mogelijk mensen neerknallen.
Hier is hij is het fanatiekste.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ochja, ik heb net even Crysis gespeeld op de pc van m'n broertje.
Komt m'n pa binnen "Is het kerst en dan ben je goddomme mensen door hun harses aan het schieten."
Haha, te droog. Bijna iedereen gezellig film te kijken en uit 1 hoek een lading aan ziektes en gevloek.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier is hij is het fanatiekste.
Scheldkanonnades zijn niet uit de lucht.
R.I.P.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:19 schreef LudoSanders het volgende:
Succes aan die gene die naar woningboulevards gaan.
hi ya christmas angelquote:
Heerlijk! Vannacht zijn we bij mijn schoonmoeder gebleven, mijn schoonvader woont daar niet ver vandaan.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi koek!
Ja lekker gegeten, vandaag lopend buffet met beenham, rosbief, zalm, biefstukreepjes etc. bij schoonouders.
Mysterie rond 2e kerstdagquote:Op donderdag 27 december 2007 00:01 schreef PeZu het volgende:
helleuw
1e kerstdag was top en gezellig leuk met famillie, wil dzwijn gegeten ent zoals de rest van NL heb ik het idee
2e kerst dag was
Lekker! Wij zijn eerste kerst bij mij thuis geweest, lunch en diner. Moeders had goed haar best gedaan.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heerlijk! Vannacht zijn we bij mijn schoonmoeder gebleven, mijn schoonvader woont daar niet ver vandaan.
Daar zijn we dus vandaag geweest. Zijn vriendin kan echt heerlijk koken!
jaquote:
neequote:
nee ik keek la haine en guns 'n roses live in tokyoquote:
quote:
Was dat een gedeelde mening? Je vriendin vond hem vast geweldigquote:Op donderdag 27 december 2007 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is echt een kutfilm. Gezien in de bios toen ik voor het eerst samen met een meisje ging. Verdomme wat een kutfilm was dat.
ah, en daar past eenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik keek la haine en guns 'n roses live in tokyo
ja min dag was gewoonquote:
Die vond em helemaal:quote:Op donderdag 27 december 2007 00:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Was dat een gedeelde mening? Je vriendin vond hem vast geweldig
Jahoor, jij ook?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:10 schreef Duuvelke het volgende:
Zo de kerstdagen zijn alweer achter de rug.
Iedereen heeft het naar zijn zin gehad zo te lezen
haha is dat zo? Van wie mag dat?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:14 schreef Berenanus het volgende:
Ik ga zo lekker een jointje roken
Want dat mag wel als je gestopt bent met roken
Ik had niets zinnigs te melden, of je moet je interesseren in mijn middag door de stad zeulen, winkel in, winkel uit etc.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
?
Paffert, of liet je een scheet
Kopen is altijd leuk!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had niets zinnigs te melden, of je moet je interesseren in mijn middag door de stad zeulen, winkel in, winkel uit etc.
Maar dat kent een vrouw wel neem ik aan..
Nog iets bijzonders gedaan?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:38 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ja hoor, heb me wel geamuseerd
Waarom ga je dan mee als je dat niet leuk vindt?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had niets zinnigs te melden, of je moet je interesseren in mijn middag door de stad zeulen, winkel in, winkel uit etc.
Maar dat kent een vrouw wel neem ik aan..
Niets bijzonders. Je kent dat wel kerstavond en 1e kerstdag bij de schoonouder en 2e kerstdag thuis, zonder aanhang want die moest werken jammer genoeg.quote:
Het is inderdaad leuker als iedereen aanwezig is.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:42 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Je kent dat wel kerstavond en 1e kerstdag bij de schoonouder en 2e kerstdag thuis, zonder aanhang want die moest werken jammer genoeg.
Ach, dat zullen we altijd blijven houden. Aangezien we beide met diensten werken, hij in de beveiliging en ik in de zorg.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het is inderdaad leuker als iedereen aanwezig is.
Van mijquote:Op donderdag 27 december 2007 21:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha is dat zo? Van wie mag dat?
dat ik daar in eerste instantie zin in had.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:41 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Waarom ga je dan mee als je dat niet leuk vindt?
Eigenlijk vindt je winkelen gewoon leuk!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
Om
[..]
dat ik daar in eerste instantie zin in had.
Ja, voor anderhalf uur ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Eigenlijk vindt je winkelen gewoon leuk!
Maar vrouwen winkelen langer dan anderhalf uurquote:Op donderdag 27 december 2007 22:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, voor anderhalf uur ofzo.
Dat bleek maar weer.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:43 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Maar vrouwen winkelen langer dan anderhalf uur
hooi tezzquote:
ja sorry fok is iid saaiquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:33 schreef Tezz het volgende:
Hoi lieverd..............alles oke hier hoor! Ik verveel me een beetje................Op fok is niet veel te beleven en op tv is ook al geen kut. Ik ga mijn boek uitlezen (over de ontvoering van Natasha Kampush, interessante stuff is dat)
Hier wat hartjes terug lieffie:![]()
![]()
![]()
![]()
Echt??? Is Pezuquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja sorry fok is iid saai
lezen is ook leuk![]()
ben druk aan het msnen![]()
pezu is
donequote:Op vrijdag 28 december 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Echt??? Is Pezu???? Vertel vertel vertel.....................................(in PM mag wel hoor)
Ik lees het morgen want ik ga nu lekker mijn bed op zoeken met mijn boekje.......
have fun lief!
PeZu blijft een groot raadselquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Echt??? Is Pezu???? Vertel vertel vertel.....................................(in PM mag wel hoor)
Ik lees het morgen want ik ga nu lekker mijn bed op zoeken met mijn boekje.......
have fun lief!
nee hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
PeZu blijft een groot raadsel
trustequote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:01 schreef Tezz het volgende:
Och Pezu toch............wat heerlijk!!!!!!!!!!
@E: klote voor je meissie! En erg veel beterschap met je oma..........
ik ben de afgelopen dagen van 200+ post per dag naar 30 poste per dag gegaanquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:07 schreef LudoSanders het volgende:
Nergert? Ergens nog een kansloos topic te vinden?
200+quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben de afgelopen dagen van 200+ post per dag naar 30 poste per dag gegaan
geeen idee waar de prutsers zich bevinden dus
ik overdreef, tws iig een hoopquote:
quote:
pruts user 1e klasquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die mouzerx oid vind ik hoogstens irritant.
moet je zlef doen, fun makenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:05 schreef Duuvelke het volgende:
Verveling........
En op fok is ook al niet veel te beleve.
Klopt!quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je zlef doen, fun maken
of nie ludooow
Kan ik doen ja... ff kijkje nemen dan maarquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt!
Gewoon de TS van ik ben een onzekere huilie/loser en ik heb wat positieve feedback nodi de vernieling in helpen.
wie unne tsquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:51 schreef LudoSanders het volgende:
PWND!
gvd celmaatjequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wiet is best chill als je ziek bent.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op maandag 31 december 2007 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
Knallend het nieuwe jaar in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heheThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
als eerst egaan we vooral erg genieten van elkaarquote:Op maandag 31 december 2007 12:50 schreef Tezz het volgende:
Veel plezier iedereen, maar vooral Pezu (neuk ze jongen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |