Ja, maar dat is al zeker 90 jaar geleden!quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:01 schreef Tezz het volgende:
Zooooooooo kinders: allemaal aan de wiet gezeten gister?
Kerstcadeaus gekocht!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:44 schreef LudoSanders het volgende:
Allemaal in een wak gereden?
Ik krijg alweer hongerquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja zoiets ja.
(in de voetbalkantine gezeten na een vriendschappelijke wedstrijd tegen de plaatselijke tennisclub. Met heul veul dommelsch bier en vette snacks)
Ga er lekker op zitten, dan wordt ie wel warm.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:08 schreef PeZu het volgende:
mijn bier is bevroren
ik ben geen kipquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ga er lekker op zitten, dan wordt ie wel warm.
*wrijft over de bips van tezzzz*quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:15 schreef Tezz het volgende:
Ja maar dan heb je een kouwe kont
Die kan je dan weer opwarmen aan je warme biertje!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:15 schreef Tezz het volgende:
Ja maar dan heb je een kouwe kont
hahaaquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:18 schreef Tezz het volgende:
hmm dat was dan niet de bedoeling natuurlijk.
Ik bedoel: mijn bier is niet bevroren dus ik hoef er ook niet op te zitten
Maar het voelde wel lekker hoor
*rubs some more*quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:18 schreef Tezz het volgende:
hmm dat was dan niet de bedoeling natuurlijk.
Ik bedoel: mijn bier is niet bevroren dus ik hoef er ook niet op te zitten
Maar het voelde wel lekker hoor
heb je teveel gezopen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef Tezz het volgende:
Ja. Burp. Dommelsch Bier. Veul Dommels Bier. Slapen dus...........
Ontdooit bier drinkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ga er lekker op zitten, dan wordt ie wel warm.
ik niet, ik had de verwarming aan laten staan ben nu brakquote:Op zondag 23 december 2007 09:19 schreef Tezz het volgende:
Ja ik had teveel gezopen gister. Komt in de beste families voor, dat zie je wel weer.
En nu ben ik weer wakker en ik heb lekker geen hoofdpijn!
Ja dat is dan niet fijn nee, kom je beneden in zo'n warm hol..............quote:Op zondag 23 december 2007 09:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik niet, ik had de verwarming aan laten staan ben nu brak
nee ik had op mijn slaapkamer de verwarming aan laten staan en combinatie met de drank van gisteren is datquote:Op zondag 23 december 2007 09:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat is dan niet fijn nee, kom je beneden in zo'n warm hol..............
Overigens liep ik net nog even terug naar boven en toen ik de slaapkamer deur opendeed kwam er ook zo'n alcoholdamp tegemoet (ja van mijn man he, niet van mij natuurlijk)
Bah.
Ja! Goed plan, douchen!! Hoewel ik denk dat het een bad gaat worden samen met mijn dochter en samen met Barbie1, Barbie2, Barbie3, Barbie4 en Ken.quote:Op zondag 23 december 2007 10:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik had op mijn slaapkamer de verwarming aan laten staan en combinatie met de drank van gisteren is dat
maar de douche van net hielp
Typaids is a bitch.quote:Op zondag 23 december 2007 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
pdd-nos![]()
gvd hoe vaaag wil je het hebben
ken 3 mensne met pdd-nos, altghans gecosntateerd
de 1 heeft gewoon borderline
de ander is iets wat snel afegeleid maar met geode structuur gaat het goed
en de derde tja is gwoon autist
_!
maja er moet een labetlje op al sze het niet zeker weten heh em zon naam is goed vd subsidie
waat staat die achterlijke post eik?quote:Op zondag 23 december 2007 21:50 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg PeZu ben je onder invloed of wat?
[..]
Typaids is a bitch.
Dat vuurwerk filmpje.quote:
ja joh topic had potentiequote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat vuurwerk filmpje.
Goed kankerkachel topic trouwens, jammer van het slotje.
Baggerquote:Op zondag 23 december 2007 22:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja joh topic had potentie
er blijft meer bagger open van mods en admins
niet slapen tochquote:Op maandag 24 december 2007 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
Wat doe jij zo laat nog op!
Ik ging slapen!quote:Op maandag 24 december 2007 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
Wat doe jij zo laat nog op!
Ik heb het gezien in culinair!quote:Op maandag 24 december 2007 07:57 schreef Tezz het volgende:
En ik ben weer vroeg wakker! Nog een half dagje werken en dan 'snel' koken, ik krijg acht mensen te eten vanvond. Heb er overigens wel erg veel zin in!
Afwasquote:Op maandag 24 december 2007 15:03 schreef LudoSanders het volgende:
Kerstkaartjes
Kleine kaartjes
Gamma folder
Tosti'squote:Op maandag 24 december 2007 15:03 schreef LudoSanders het volgende:
Kerstkaartjes
Kleine kaartjes
Gamma folder
Aha. Jij lurkt.quote:Op maandag 24 december 2007 10:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb het gezien in culinair!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |