Ja, maar dat is al zeker 90 jaar geleden!quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:01 schreef Tezz het volgende:
Zooooooooo kinders: allemaal aan de wiet gezeten gister?
Kerstcadeaus gekocht!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:44 schreef LudoSanders het volgende:
Allemaal in een wak gereden?
Ik krijg alweer hongerquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja zoiets ja.
(in de voetbalkantine gezeten na een vriendschappelijke wedstrijd tegen de plaatselijke tennisclub. Met heul veul dommelsch bier en vette snacks)
Ga er lekker op zitten, dan wordt ie wel warm.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:08 schreef PeZu het volgende:
mijn bier is bevroren
ik ben geen kipquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ga er lekker op zitten, dan wordt ie wel warm.
*wrijft over de bips van tezzzz*quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:15 schreef Tezz het volgende:
Ja maar dan heb je een kouwe kont
Die kan je dan weer opwarmen aan je warme biertje!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:15 schreef Tezz het volgende:
Ja maar dan heb je een kouwe kont
hahaaquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:18 schreef Tezz het volgende:
hmm dat was dan niet de bedoeling natuurlijk.
Ik bedoel: mijn bier is niet bevroren dus ik hoef er ook niet op te zitten
Maar het voelde wel lekker hoor
*rubs some more*quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:18 schreef Tezz het volgende:
hmm dat was dan niet de bedoeling natuurlijk.
Ik bedoel: mijn bier is niet bevroren dus ik hoef er ook niet op te zitten
Maar het voelde wel lekker hoor
heb je teveel gezopen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef Tezz het volgende:
Ja. Burp. Dommelsch Bier. Veul Dommels Bier. Slapen dus...........
Ontdooit bier drinkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ga er lekker op zitten, dan wordt ie wel warm.
ik niet, ik had de verwarming aan laten staan ben nu brakquote:Op zondag 23 december 2007 09:19 schreef Tezz het volgende:
Ja ik had teveel gezopen gister. Komt in de beste families voor, dat zie je wel weer.
En nu ben ik weer wakker en ik heb lekker geen hoofdpijn!
Ja dat is dan niet fijn nee, kom je beneden in zo'n warm hol..............quote:Op zondag 23 december 2007 09:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik niet, ik had de verwarming aan laten staan ben nu brak
nee ik had op mijn slaapkamer de verwarming aan laten staan en combinatie met de drank van gisteren is datquote:Op zondag 23 december 2007 09:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat is dan niet fijn nee, kom je beneden in zo'n warm hol..............
Overigens liep ik net nog even terug naar boven en toen ik de slaapkamer deur opendeed kwam er ook zo'n alcoholdamp tegemoet (ja van mijn man he, niet van mij natuurlijk)
Bah.
Ja! Goed plan, douchen!! Hoewel ik denk dat het een bad gaat worden samen met mijn dochter en samen met Barbie1, Barbie2, Barbie3, Barbie4 en Ken.quote:Op zondag 23 december 2007 10:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik had op mijn slaapkamer de verwarming aan laten staan en combinatie met de drank van gisteren is dat
maar de douche van net hielp
Typaids is a bitch.quote:Op zondag 23 december 2007 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
pdd-nos![]()
gvd hoe vaaag wil je het hebben
ken 3 mensne met pdd-nos, altghans gecosntateerd
de 1 heeft gewoon borderline
de ander is iets wat snel afegeleid maar met geode structuur gaat het goed
en de derde tja is gwoon autist
_!
maja er moet een labetlje op al sze het niet zeker weten heh em zon naam is goed vd subsidie
waat staat die achterlijke post eik?quote:Op zondag 23 december 2007 21:50 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg PeZu ben je onder invloed of wat?
[..]
Typaids is a bitch.
Dat vuurwerk filmpje.quote:
ja joh topic had potentiequote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat vuurwerk filmpje.
Goed kankerkachel topic trouwens, jammer van het slotje.
Baggerquote:Op zondag 23 december 2007 22:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja joh topic had potentie
er blijft meer bagger open van mods en admins
niet slapen tochquote:Op maandag 24 december 2007 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
Wat doe jij zo laat nog op!
Ik ging slapen!quote:Op maandag 24 december 2007 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
Wat doe jij zo laat nog op!
Ik heb het gezien in culinair!quote:Op maandag 24 december 2007 07:57 schreef Tezz het volgende:
En ik ben weer vroeg wakker! Nog een half dagje werken en dan 'snel' koken, ik krijg acht mensen te eten vanvond. Heb er overigens wel erg veel zin in!
Afwasquote:Op maandag 24 december 2007 15:03 schreef LudoSanders het volgende:
Kerstkaartjes
Kleine kaartjes
Gamma folder
Tosti'squote:Op maandag 24 december 2007 15:03 schreef LudoSanders het volgende:
Kerstkaartjes
Kleine kaartjes
Gamma folder
Aha. Jij lurkt.quote:Op maandag 24 december 2007 10:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb het gezien in culinair!
Na die post kreeg ik toch wel zin in een tosti en die zit nu tussen het ijzer.quote:
Wat heb je gemaakt dan?quote:Op maandag 24 december 2007 15:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Aha. Jij lurkt.
Maar anyweg, het staat zo goed als klaar allemaal. Nu nog ff een snelcursus italiaans en dan snappen mijn gasten ook wat ze te eten krijgen straks.
ludo halve tammequote:Op maandag 24 december 2007 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
PeZu, negert! 14.gif
Goffedomme. Klare lamlul.quote:
krijg de kriebel ziektequote:
zo die spuit veel zeg, boh bohquote:Op maandag 24 december 2007 21:26 schreef LudoSanders het volgende:
Morgen lekker aardappeltjes en sproitjes eten.
En sloavink hè! ik had ut je zo gaere gegund he!quote:
janetje postte er al een wrsingquote:Op maandag 24 december 2007 21:37 schreef LudoSanders het volgende:
Psst PeZu! Was zijn oom aan het bobsleeën?
Ik had nog het fatsoen die opmerking niet daar te maken.quote:
ik wou ook iets doenquote:Op maandag 24 december 2007 21:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had nog het fatsoen die opmerking niet daar te maken.
Plaatsmaken voor jezus.quote:Op maandag 24 december 2007 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou ook iets doen
iets met jezus en kerst maja
opgesoddeflikkerdquote:
Ja dat zag ik, maar wat stond er daarvoor.quote:
rip aan de nabestaandequote:Op maandag 24 december 2007 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, maar wat stond er daarvoor.
Anyway, ik ga ff douchen.
Ik had: carpaccio (traditioneel met parmezaan, balsamico en pijnboompitten) met erbij olijvenbrood (zelf gebakken) en kruidenboter (zelf gemaakt met knof en verse oregano en basilicum)quote:
Dat klinkt helemaal niet verkeerd, ben benieuwd wat moeders hier morgen op tafel zet.quote:Op maandag 24 december 2007 23:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik had: carpaccio (traditioneel met parmezaan, balsamico en pijnboompitten) met erbij olijvenbrood (zelf gebakken) en kruidenboter (zelf gemaakt met knof en verse oregano en basilicum)
Daarna zuppa di zuchini (courgettesoep) met knoflookbruchetta's.
Daarna mezzelune met pomedori (een soort uit de kluiten gewassen ravioli met een vulling van tomaat en mozzerella en een saus van pomedori's. Oh ja en met vers gemaakte pesto en pecorini).
Toen had ik spiezen van varkenshaas van de grill met italiaanse kruiden en citroen, een risototorentje met champignonroom en een salade van rucola met gegrilde groentes en ricotta.
En als toetje een crumble van appeltjes met amaretto en amandelen.
En toen nog koffie met van die italiaanse amandelkoekjes.
En toen zaten we allemaal vol en was ik errrug moe.....
Het was ook errug lekker en mijn gasten aten het braaf op. Zelfs mijn dochter heeft alle gangen aan tafel gezeten en ook (bijna) alles opgegeten! Nu ben ik moe.quote:Op maandag 24 december 2007 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet verkeerd, ben benieuwd wat moeders hier morgen op tafel zet.
Maar je hebt toch wel om in de sferen echte koffie gedronken hè?quote:Op maandag 24 december 2007 23:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het was ook errug lekker en mijn gasten aten het braaf op. Zelfs mijn dochter heeft alle gangen aan tafel gezeten en ook (bijna) alles opgegeten! Nu ben ik moe.
Nou gewoon Douwe Egberts.quote:Op maandag 24 december 2007 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel om in de sferen echte koffie gedronken hè?
wat klinkt er vies dan?quote:Op maandag 24 december 2007 23:31 schreef PeZu het volgende:
en tezzzzzzzz.
klinkt bijna a\llemaal super lekker
kaas, gourchettes en nog wat meerquote:
Dat is zóó fuckin' ideaal en lekker.quote:Op maandag 24 december 2007 23:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou gewoon Douwe Egberts.
Helaas heb ik geen espresso-apparaat.
ik wil of koffie uit een degelijk automaat of ik drink het nietquote:Op maandag 24 december 2007 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is zóó fuckin' ideaal en lekker.![]()
Maar je hebt nu morgen en overmorgen wel een kookvrije dag?
Nee hoor! (maar ik kook bijzonder graag, dus vind het niet erg). Morgen bij mijn ouders eten (samen met mijn schoonouders) en ik help mijn moeder graag in de keuken. Ik weet niet helemaal wat ze allemaal van plan is, maar ik moet geloof ik wel het voorgerecht maken (gerookte kip coctail).quote:Op maandag 24 december 2007 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is zóó fuckin' ideaal en lekker.![]()
Maar je hebt nu morgen en overmorgen wel een kookvrije dag?
Mwah, we hebben pas een nieuwe voor mijn ma's verjaardag gekocht. Heeft aardig wat gekost en is meer dan degelijk.quote:Op maandag 24 december 2007 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil of koffie uit een degelijk automaat of ik drink het niet
2e kerst is de snackbar weer open.quote:Op maandag 24 december 2007 23:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee hoor! (maar ik kook bijzonder graag, dus vind het niet erg). Morgen bij mijn ouders eten (samen met mijn schoonouders) en ik help mijn moeder graag in de keuken. Ik weet niet helemaal wat ze allemaal van plan is, maar ik moet geloof ik wel het voorgerecht maken (gerookte kip coctail).
En 2e kerstdag hebben we (nog) niets gepland, dus dan zal ik ook wel wat op tafel zetten....
Mwa ik heb dat niet zo met koffie. Als er cafeine in zit ben ik eigenlijk al best wel tevreden....(hoewel ik wel verschil proef )quote:Op maandag 24 december 2007 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil of koffie uit een degelijk automaat of ik drink het niet
Ach, ik gooi wel een beenhammetje in de oven met wat gegrilde groente en aardappels uit de oven. Zo klaar en eigenlijk net zo lekker!quote:Op maandag 24 december 2007 23:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
2e kerst is de snackbar weer open.
jura impressa z5quote:Op maandag 24 december 2007 23:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, we hebben pas een nieuwe voor mijn ma's verjaardag gekocht. Heeft aardig wat gekost en is meer dan degelijk.
Ja zo loop ik de hele dag rond in CUL. hahaha!quote:Op maandag 24 december 2007 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
Ik krijg eigenlijk een beetje honger van dit topic..
Heet jij Ludo????quote:Op maandag 24 december 2007 23:52 schreef PeZu het volgende:
cantuccine tezzzzzz
Maar hij had wel gelijk.quote:
knufquote:Op maandag 24 december 2007 23:58 schreef Tezz het volgende:
Goooooooooeeeed. Ik ga naar bed!
Ludo, je staat nu vast tosti's klaar te maken (want je had honger): smakelijk alvast.
Pezu: bedankt voor de koekjesnaam en een dikke knuffel
Trusten kinders!
Ik was inderdaad op strooptocht.quote:Op maandag 24 december 2007 23:58 schreef Tezz het volgende:
Goooooooooeeeed. Ik ga naar bed!
Ludo, je staat nu vast tosti's klaar te maken (want je had honger): smakelijk alvast.
Pezu: bedankt voor de koekjesnaam en een dikke knuffel
Trusten kinders!
Kwam hem tegen in de active topics idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |