Das de "nieuwe" molen van Nolet als ik 't goed herken! (zie gebouw rechts ook...quote:
Je hebt gelijk, goed gezien.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das de "nieuwe" molen van Nolet als ik 't goed herken! (zie gebouw rechts ook...)
Dat ken ik!
Ik zag dat je gepost had en ik was echt nieuwsgierig. Je stelt me niet teleur, wat een mooie sfeerplaatjes.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:55 schreef Peet64 het volgende:
Ben een beetje laat, maar ondanks het feit dat er zulke prachtplaten voorbij kwamen denk ik dat ik deze nog wel toe durf voegen, de 21 en 22ste gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee leuke doorkijkjesquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:55 schreef Peet64 het volgende:
Ben een beetje laat, maar ondanks het feit dat er zulke prachtplaten voorbij kwamen denk ik dat ik deze nog wel toe durf voegen, de 21 en 22ste gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de eerste erg mooi, misschien kun je het stuk "licht" nog net ietsje lichter maken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:55 schreef Peet64 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WZZ dusquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:26 schreef dutchie het volgende:
Gewoon een beetje geduld opbrengen Peet, dan lukt het wel. Je hoeft ook geen spectaculaire bewerkingen te doen. Je foto's zijn gewoon goed, soms ms wat meer contrast of verzadiging. Verder niet. (het is niet eng hoor)
Tweede plaat vind ik echt superlekker.Vierde vind ik persoonlijk wat minder omdat je daar best veel vlekjes op de lens hebt zitten die je terugziet in de foto. Als je dat wegdenkt vind ik hem wel okee. Vooral omdat het vliegtuig ook zo duidelijk aanwezig is. Heb je een Sigma 10-20?quote:Op zondag 23 december 2007 00:14 schreef Schanulleke het volgende:
#2 is echt lekker Bluecurl!
Ik ga maar eens een lekkere dump doen 8)
Schuurtje
[ afbeelding ]
Fiets
[ afbeelding ]
Fietser
[ afbeelding ]
Vliegtuig
[ afbeelding ]
Schaapjes op het droge
[ afbeelding ]En dan bewaar ik de rest nog maar even voor morgenochtend
|
Forum Opties | |