Blijkbaarquote:Op maandag 24 december 2007 15:32 schreef Sebash het volgende:
Ludo.. Zat jij niet ook bij bush in de klas?
[ afbeelding ]
Hou je lollerbakkes, jij hebt de foto al genoeg verpest met het toevoegen van zo mogelijk nog een grotere klapjosti dan dat jij al bent, Jensen genaamd.quote:
Heb jij ooit met Bert in de klas gezeten?quote:Op maandag 24 december 2007 15:36 schreef Sebash het volgende:
Heb jij ooit met een teletubbie op school gezeten?
ja ik wel bertquote:Op maandag 24 december 2007 20:45 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Heb jij ooit met Bert in de klas gezeten?
Nee dus....
Die ben ik ooit tijdens een vakantievlucht naar Turkije tegengekomen, hij zat schuin achter me in het vliegtuig, ik voelde me zo vereerdquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:55 schreef beverton het volgende:
[..]
bert van leeuwen?
aaiight thats the question.
nee die nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:55 schreef beverton het volgende:
[..]
bert van leeuwen?
aaiight thats the question.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:05 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Die ben ik ooit tijdens een vakantievlucht naar Turkije tegengekomen, hij zat schuin achter me in het vliegtuig, ik voelde me zo vereerd
quote:Op maandag 24 december 2007 20:45 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Heb jij ooit met Bert in de klas gezeten?
Nee dus....
Btje veel en kleinquote:Op zaterdag 29 december 2007 05:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
Is dit wat voor de volgende ronde?
klikklikklikklikgroot
Ik ben er al mee bezig. Op het moment staan Alberto, die gozer uit Sparta, Bassie en Bert Visscher er op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
quote:Op zondag 30 december 2007 01:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]heb je niet bij tom in de klas gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |