die ouwe is gewoon vaak blijven zittenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:Jij bent wel heel erg oud hè dat je bij die ouwe vent in de klas zit
Henk Kesler is vele male blijven zitten, ook wel aan zijn huidige baan te zien; KNVB directeur.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:Jij bent wel heel erg oud hè dat je bij die ouwe vent in de klas zit
Geilquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:50 schreef MLI het volgende:
Doe ook eens een foto posten van Nina's klas. En Janine met haar sauna-vriendinnen.
Dat blijft in het privé archief.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:50 schreef MLI het volgende:
Doe ook eens een foto posten van Nina's klas. En Janine met haar sauna-vriendinnen.
Klopt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij waren Willem en jij héle goede vriendjes.
Paint haar er op dan.quote:
Wie wil dit goedlopende topic nu niet terug vinden in zijn myAT?quote:
Ik weet niet wie ik moet toe voegenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie wil dit goedlopende topic nu niet terug vinden in zijn myAT?
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik moet toe voegen
Bill van Tokio Hotel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:38 schreef PeZu het volgende:
linksonder is folkert van der gay
stfuquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:41 schreef MLI het volgende:
Willem Endstra hoort er ook wel in thuis. En Cor van Hout natuurlijk!
mijn paint skilzz zuigenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Painten/Photoshoppen mensen, geen oeverloos gebagger in dit topic.
quote:
De inspiratie komt vanzelfquote:
Doe dan even edittenquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nee, ga maar verder met die van donroyco, mijn technohonk fotosoep is neit goed gelukt
Maar dan heb je nog niet mijn laatste foto gebruiktquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb een betere technohonk foto gevonden, wacht even
Dat doe ik nu welquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog niet mijn laatste foto gebruikt
Geef mij dat plaatje eensquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dat doe ik nu wel, alleen photobucket is een beetje traag
Nou, hier issie dan
[ afbeelding ]
goed genoeg?
Niks te dankenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
bedankt, naamgenoot
Goed topic dit, blij dat ik er een bijdrage in geleverd heb
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jammer dat er geen plek meer is voor Kees Kankerkachel
Trusten
Weltrustenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jammer dat er geen plek meer is voor Kees Kankerkachel
Trusten
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
Kees heeft nooit op school gezet, anders wordt je geen palletsorteerder.
Let ook op de details bij mijn plaatjequote:
Waren me nog niet eens opgevallen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Let ook op de details bij mijn plaatje![]()
quote:
quote:
Stiekemerdquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:50 schreef Jimmeh het volgende:
[ afbeelding ]
edit: tegelijk hetzelfde gemaakt
Blonde Adonisquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:54 schreef MaddoxX het volgende:
Zoeen gast van probleemwijken erinBaggerkwali dus sla deze maar over
Was maar een stil mannetje toen!quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ludo, je hebt met BrauN in je klas gezeten?
Ik denk er inderdaad nog wel eens met weemoed aan terug.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was maar een stil mannetje toen!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
van de technohonks?
[ afbeelding ]
Het blijft een klassieker, de eerste reeks die ik naast de Miss Honey reeks heb mogen meemaken in mijn lurkperiode.
Geen idee tis mijn klas nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf doet die lamlul van een Robert Jensen daar Paul?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Die laatste meot yvonne zijn
WAAR IS TINKYWINKYquote:Op maandag 24 december 2007 15:32 schreef Sebash het volgende:
Ludo.. Zat jij niet ook bij bush in de klas?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |