Niet? Ik twijfel nog of ik naar hun concert zal gaan...hmmm....quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:51 schreef Haunter het volgende:
[..]
Al vond ik ze als voorprogramma van de AM niet heel bijzonder![]()
Rob mag gaan rusten en Ekdom mag over een paar minuten losquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:51 schreef DJKoster het volgende:
Rustig hier..
The Fugitive is nog steeds leuk
Doe met je mee. Die vorige ging vrij snelquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- trekt nog een biertje open.
Eens, echt super zoals Stenders het doetquote:
Ik doe ff een colaatjequote:Op vrijdag 21 december 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rob mag gaan rusten en Ekdom mag over een paar minuten los![]()
* -Hans- trekt nog een biertje open.
Ik eerst ook niet, maar nu welquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:59 schreef Krambo het volgende:
Persoonlijk vind ik hem beter dan Michiel, maar dat durf ik hier niet hardop te zeggen)
Ik sluit me ook weer aan. 1-na-laatstequote:Op vrijdag 21 december 2007 21:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Doe met je mee. Die vorige ging vrij snel.
En deze niet omstoten he?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:57 schreef cosmick het volgende:
Doe met je mee. Die vorige ging vrij snel.
Hmm.. dat vind ik wel zo'n muts.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor Liefde door Chantal Janzenin die reclame
.
Ik ookquote:
Radionieuws of de SR-headlines?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:01 schreef djmurcielago het volgende:
Wie is die dame die nu nieuws zit voor te lezen dan?
Maarrhe, cola? Met 'iets erin' of puur?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heerlijke dame. En een mooi nummer, ook door Rowwen Hèze
.
Ff puurquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maarrhe, cola? Met 'iets erin' of puur?
De SR-headlines. Al komt haar stem me erg bekend voor. Die met dat sjaaltje nu dus op de bank ligt.quote:
Margriet Wesselinkquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:03 schreef djmurcielago het volgende:
[..]
De SR-headlines. Al komt haar stem me erg bekend voor. Die met dat sjaaltje nu dus op de bank ligt.
Margriet Wesselinkquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:03 schreef djmurcielago het volgende:
[..]
De SR-headlines. Al komt haar stem me erg bekend voor. Die met dat sjaaltje nu dus op de bank ligt.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:05 schreef Cee het volgende:
Elvis! Zou Ekdom de woordgrap gaan maken?
http://www.radiobitches.nl/bitches/de_bitches/margriet-wesselink/quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Margriet Wesselink (Nijmegen, 16 april 1980) is journalist
Een k dus.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Margriet Wesselink (Nijmegen, 16 april 1980) is journalist
Een k dus.
quote:Margriet heeft als hobby’s teletekst kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |