Wehehehquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
The Final Countdown !!!!!!!!!!!!!!
GEWELDIGE PLAAT !!!
Meen je dat nuquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
The Final Countdown !!!!!!!!!!!!!!
GEWELDIGE PLAAT !!!
Serieus vette plaat! de gitaarsolo die zo komt is ook erg fijn!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:37 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Meen je dat nuVreselijke commerciële kut herrie is het
![]()
Zie de eerste pagina van dit topicquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:38 schreef Treezz het volgende:
maarem, wat vonden jullie nou van die bikini babes ?
Meningen verschillenquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus vette plaat! de gitaarsolo die zo komt is ook erg fijn!
Jaaaaaa!!! Das een Youtube-klassieker.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:40 schreef Zyggie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk
Veel betere versie.
Ik heb er nog nooit echt over te klagen gehadquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
UPC is dikke bagger. Mn ouders hebben niet eens een etalagekanaal. Das best balen, aangezien ik daar morgen heen ga (na een omweg langs Den Haag).
UPC heeft niet overal een etalagekanaal. Ik meen me te herinneren dat we daardoor de afgelopen week ook al een teleurgestelde Domien op dit forum hebben gehad. Michiel hoor ik ook regelmatig klagen over UPC (en dan toch dat spotje voor ze maken).quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit echt over te klagen gehad. Ik dacht dat dat gewoon standaard was
, mischien moeten ze die nog instellen ?
Wij hebben gelukkig ook gewoon digitale tv hier, maar niet op mijn slaapkamer.
Baal wel dat ik op het werk geen tv en internet heb.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:43 schreef VoreG het volgende:
Ik zit de hele tijd met een nummer in mn hoofd dat volgens mij op dag 1 is gedraaid, nederlandstalig
jalalalala, wordt hij alleen maar slechter van etc etc.
Ik kom verdomme niet op de titel.
Boudewijn de Groot - Jimmy ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:43 schreef VoreG het volgende:
Ik zit de hele tijd met een nummer in mn hoofd dat volgens mij op dag 1 is gedraaid, nederlandstalig
jalalalala, wordt hij alleen maar slechter van etc etc.
Ik kom verdomme niet op de titel.
Hoezo die smiley? Ik kan het me best voorstellen hoor als hij gehuild zou hebbenquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:44 schreef Treezz het volgende:
Vanmorgen kwamen de kinderen van gerard op bezoek, ik was op het werk, ik had geen beeld, heeft iemand dat gezien of een foto'tje gemaakt van dat tafereel ??
Zal ie echt gehuild hebben
Stenders is niet beter dan ik had verwacht, maar hij is gewoon niet zo goed in Eetvermaakquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:46 schreef Glacier het volgende:
Na een paar dagen is het nu tijd voor een kleine tussen beschouwing wmb
Wat vinden jullie van Stenders tot nu toe? Hij valt me echt zo enorm meeIk vind het zelfs leuk om naar te luisteren, in tegenstelling tot zijn Stenders Eetvermaak...
Net alsof hij in SR meer op zijn plek zit dan tijdens de lunch..
En Ekdom en Veenstra zijn zoals verwacht steengoedEcht top!
eensquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Stenders is niet beter dan ik had verwacht, maar hij is gewoon niet zo goed in Eetvermaak
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hoezo die smiley? Ik kan het me best voorstellen hoor als hij gehuild zou hebben
Jackell & Hyde volgens mij.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:50 schreef Treezz het volgende:
Wie zat trouwens vandaag in die truck?
Ik dacht "zonder sidekicks stort ie in elkaar", maar nee, hij's goed!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:46 schreef Glacier het volgende:
Na een paar dagen is het nu tijd voor een kleine tussen beschouwing wmb
Wat vinden jullie van Stenders tot nu toe? Hij valt me echt zo enorm meeIk vind het zelfs leuk om naar te luisteren, in tegenstelling tot zijn Stenders Eetvermaak...
Net alsof hij in SR meer op zijn plek zit dan tijdens de lunch..
En Ekdom en Veenstra zijn zoals verwacht steengoedEcht top!
Stenders is gewoon op zijn best om radio te maken zonder al teveel itempjes zoals in Eeetvermaak. Ik had gedacht dat Ekdom mijn favoriet zou worden van deze actie, maar nee het is Stendersquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Stenders is niet beter dan ik had verwacht, maar hij is gewoon niet zo goed in Eetvermaak
Klopt!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:50 schreef Horloge het volgende:
Reverend and the Makers, dát was pas een goede kraker geweest voor deze Serious Request!
Haha, gezellig hè hierquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:50 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ja ik kom moeilijk weg.... Klik het forum nu wel gewoon weg...haha
Volgens mij is Leon 1 personen die bij de dj's in de oren zit te schreeuwen. Dus helemaal zonder sidekicks is ie niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik dacht "zonder sidekicks stort ie in elkaar", maar nee, hij's goed!
En Ekdom en Veenstra, tsjá! Nothing to say, gewoon weer goed.
Niet? Ik twijfel nog of ik naar hun concert zal gaan...hmmm....quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:51 schreef Haunter het volgende:
[..]
Al vond ik ze als voorprogramma van de AM niet heel bijzonder![]()
Rob mag gaan rusten en Ekdom mag over een paar minuten losquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:51 schreef DJKoster het volgende:
Rustig hier..
The Fugitive is nog steeds leuk
Doe met je mee. Die vorige ging vrij snelquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- trekt nog een biertje open.
Eens, echt super zoals Stenders het doetquote:
Ik doe ff een colaatjequote:Op vrijdag 21 december 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rob mag gaan rusten en Ekdom mag over een paar minuten los![]()
* -Hans- trekt nog een biertje open.
Ik eerst ook niet, maar nu welquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:59 schreef Krambo het volgende:
Persoonlijk vind ik hem beter dan Michiel, maar dat durf ik hier niet hardop te zeggen)
Ik sluit me ook weer aan. 1-na-laatstequote:Op vrijdag 21 december 2007 21:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Doe met je mee. Die vorige ging vrij snel.
En deze niet omstoten he?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:57 schreef cosmick het volgende:
Doe met je mee. Die vorige ging vrij snel.
Hmm.. dat vind ik wel zo'n muts.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor Liefde door Chantal Janzenin die reclame
.
Ik ookquote:
Radionieuws of de SR-headlines?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:01 schreef djmurcielago het volgende:
Wie is die dame die nu nieuws zit voor te lezen dan?
Maarrhe, cola? Met 'iets erin' of puur?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heerlijke dame. En een mooi nummer, ook door Rowwen Hèze
.
Ff puurquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maarrhe, cola? Met 'iets erin' of puur?
De SR-headlines. Al komt haar stem me erg bekend voor. Die met dat sjaaltje nu dus op de bank ligt.quote:
Margriet Wesselinkquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:03 schreef djmurcielago het volgende:
[..]
De SR-headlines. Al komt haar stem me erg bekend voor. Die met dat sjaaltje nu dus op de bank ligt.
Margriet Wesselinkquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:03 schreef djmurcielago het volgende:
[..]
De SR-headlines. Al komt haar stem me erg bekend voor. Die met dat sjaaltje nu dus op de bank ligt.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:05 schreef Cee het volgende:
Elvis! Zou Ekdom de woordgrap gaan maken?
http://www.radiobitches.nl/bitches/de_bitches/margriet-wesselink/quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Margriet Wesselink (Nijmegen, 16 april 1980) is journalist
Een k dus.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Margriet Wesselink (Nijmegen, 16 april 1980) is journalist
Een k dus.
quote:Margriet heeft als hobby’s teletekst kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |