Stenders is gewoon op zijn best om radio te maken zonder al teveel itempjes zoals in Eeetvermaak. Ik had gedacht dat Ekdom mijn favoriet zou worden van deze actie, maar nee het is Stendersquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Stenders is niet beter dan ik had verwacht, maar hij is gewoon niet zo goed in Eetvermaak
Klopt!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:50 schreef Horloge het volgende:
Reverend and the Makers, dát was pas een goede kraker geweest voor deze Serious Request!
Haha, gezellig hè hierquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:50 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ja ik kom moeilijk weg.... Klik het forum nu wel gewoon weg...haha
Volgens mij is Leon 1 personen die bij de dj's in de oren zit te schreeuwen. Dus helemaal zonder sidekicks is ie niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik dacht "zonder sidekicks stort ie in elkaar", maar nee, hij's goed!
En Ekdom en Veenstra, tsjá! Nothing to say, gewoon weer goed.
Niet? Ik twijfel nog of ik naar hun concert zal gaan...hmmm....quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:51 schreef Haunter het volgende:
[..]
Al vond ik ze als voorprogramma van de AM niet heel bijzonder![]()
Rob mag gaan rusten en Ekdom mag over een paar minuten losquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:51 schreef DJKoster het volgende:
Rustig hier..
The Fugitive is nog steeds leuk
Doe met je mee. Die vorige ging vrij snelquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- trekt nog een biertje open.
Eens, echt super zoals Stenders het doetquote:
Ik doe ff een colaatjequote:Op vrijdag 21 december 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rob mag gaan rusten en Ekdom mag over een paar minuten los![]()
* -Hans- trekt nog een biertje open.
Ik eerst ook niet, maar nu welquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:59 schreef Krambo het volgende:
Persoonlijk vind ik hem beter dan Michiel, maar dat durf ik hier niet hardop te zeggen)
Ik sluit me ook weer aan. 1-na-laatstequote:Op vrijdag 21 december 2007 21:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Doe met je mee. Die vorige ging vrij snel.
En deze niet omstoten he?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:57 schreef cosmick het volgende:
Doe met je mee. Die vorige ging vrij snel.
Hmm.. dat vind ik wel zo'n muts.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor Liefde door Chantal Janzenin die reclame
.
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |