ik ga ff kijkenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:48 schreef Hagelkaas het volgende:
Niet in orde..
Ik open een redelijk serieus topic, en ik krijg een aantal serieuze reacties, maar de gemiddelde reactie slaat toch nergens op? Dit is geen ONZ of KLB..
dit is geen commentaar, laat staan feedback.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Mirjam je stinktZo goed?
Kan er nu weer wat minder de nazi gespeeld worden?![]()
Je weet donders goed wat mijn commentaar is, dus hou je maar niet van de domme.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dit is geen commentaar, laat staan feedback.
als je niet normaal kunt posten, raad ik je aan dan maar helemaal niet te posten.
als je alsnog de reden van mijn edits wil weten, vraag je er maar netjes om.
iets minder bijdehand mag ook wel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je weet donders goed wat mijn commentaar is, dus hou je maar niet van de domme.
Liever bijdehand dan bijdevoetquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
iets minder bijdehand mag ook wel.
Ik had echt wel begrepen waarom je ze verwijderd had hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zal je nog even uitleggen waarom je foto's zijn verwijderd, gratis van het huis
ten eerste is dit onzin niet. plaatjes die op wat voor manier dan ook als ranzig opgevat kunnen worden, zijn dan ook niet nodig in een topic, zeker niet omdat echt wel iedereen snapt waar het over gaat. meerdere oplossingen zijn al geboden.
een zeer onnodige toevoeging dus, en in dit geval onsmakelijk.
aangezien we hier met z'n allen niet gek zijn, en dus niet dergelijke visuele ondersteuning nodig hebben, heb ik ervoor gekozen om ze te verwijderen.
en volgende keer gaarne gewoon normaal commentaar
quote:Wellicht kun je de ban van rewimo even herevalueren, want ik zou niet weten wat zij fout heeft gedaan (ik weet dat bans niet op het forum worden besproken, vandaar even in een pm). Daarnaast vind ik het uitermate teleurstellend dat er niemand in actie is gekomen toen miss_s iemands kinderwens en plein public ter sprake bracht. Over 'niet over dieten gaan' gesproken. Erg jammer.
quote:Erg jammer dat je niet ingaat op het tweede deel van mijn opmerking. Ik vind het op zijn zachtst gezegd raar dat wel wordt toegestaan dat iemand iemands keuze om een kindje te krijgen op onbeschofte wijze ter sprake stelt, terwijl dat toch ook wel een tikkie off topic is. Dat wordt onbestraft gelaten, TR worden genegeerd. Toch logisch dat er dan irritatie ontstaat?
En dat punt van de kinderwens blijft dus staan. Ik snap gewoon echt niet dat die discussie ondanks TR mocht (want ik snap ook wel dat mods niet 24/7 meelezen, maar een TR is gewoon een teken dat er iets loos is). Het is off topic, het is kwetsend, en het is afkomstig van een op zijn minst omstreden user.quote:Waar ik dat zie? Meen je dat nou? Die opmerkingen over 'waarom begin je aan een kind in jouw situatie' werden woensdag gemaakt. Woensdag ook TR ingediend omdat ik uiterst verbaasd was. Die reacties werden niet ge-edit, miss_s kreeg geen openbare waarschuwing, ging zelfs donderdag nog even verder, ook TR, weer geen openbare waarschuwing of edit. Tja, dan heb ik toch het gevoel dat het gewoon mag, iemand op zo'n fundamenteel persoonlijk punt aanvallen, en ook miss_s had dat gevoel blijkbaar, want ze ging woensdag nog even door. Die ban van vandaag lijkt me ook niet voor het vergrijp van woensdag, maar voor vandaag. Ik ben blij dat de ban van rewimo geherevalueerd wordt, want zij heeft echt niks verkeerds gezegd.
Tuurlijk is het helder en duidelijk, maar weet je, als je een user zijn of haar gang laat gaan wéét je toch gewoon dat er reacties komen? Anders krijg je de situatie zoals nu, een situatie waarin een user vanalles mag roepen dagenlang en als iemand daarop reageert wordt die geband met als argument sfeerverzieken. Waarom niet n.a.v. een TR een waarschuwing en edit uitdelen, zodat er ook niet meer op doorgegaan kan worden. Het hoéfde toch niet zo uit de hand te lopen? Vier mensen meegetrokken in een ban, terwijl je het probleem ook al woensdag had kunnen elimineren. Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:10 schreef schatje het volgende:
Een TR wordt zeker niet genegeerd en zal worden meegenomen in een besluit om te bannen. De FAQ is wat betreft de dieettopics en sfeerverziekende posten helder en duidelijk. Wie zich hier schuldig aanmaakt ligt er af. Het heeft er uiteindelijk tot geleid dat o.a. Miss_S een ban heeft gekregen.
dat laatste, het verschijnt achter het topic in de topiclijstquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:26 schreef Rewimo het volgende:
Uit belangstelling: waar komt een TR eigenlijk terecht? Krijgt een mod of FA daar meteen melding van? Of blijft hij hangen tot er iemand langskomt in de topiclijst en de TR ziet staan?
voor nu is het dicht, en het blijft even dicht, tot alles weer gezakt en doorgedrongen is.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:40 schreef omearos het volgende:
Geen dieetclub meer?Of komt die wel terug binnenkort?
Om het ff kort door de bocht te zeggen (weet niet wat er is gebeurd, zie alleen wat er in MED staat):
Miss_S verziekt de sfeer in het dieet-topic, 4 uit dat topic reageren blijkbaar ook op een manier die de sfeer niet ten goede komt. Miss_S kan straks gewoon weer posten in slank ("haar" topic) maar alle mensen uit het dieet-topic zitten met lege handen. Dus wij trekken aan het kortste eind en zijn "ons" topic kwijt omdat iemand uit een ander topic ruzie maakt (zoekt?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |