abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56644704
Of anders open je gewoon een nieuw topic. Dan krijg je sowieso meer respons.
pi_56801649
Niet in orde..

Ik open een redelijk serieus topic, en ik krijg een aantal serieuze reacties, maar de gemiddelde reactie slaat toch nergens op? Dit is geen ONZ of KLB..
pi_56803112
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:48 schreef Hagelkaas het volgende:
Niet in orde..

Ik open een redelijk serieus topic, en ik krijg een aantal serieuze reacties, maar de gemiddelde reactie slaat toch nergens op? Dit is geen ONZ of KLB..
ik ga ff kijken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56803203
en opgeschoond.
pi_56863190
hmm ik moet zo wel gaan werken maar zou iemand even het lenzentopic omhoog willen gooien aub, heb een vraagje

bvd

mag overgens ook pas morgenochtend hoor
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_56863402
Er zijn vele lenzentopics. Welke bedoel je? Je mag overigens ook een nieuw topic openen met je vraag. Dan krijg je veel meer reacties.
  zondag 24 februari 2008 @ 10:23:41 #107
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_56942015
De post van allsystemshalt vind ik niet leuk.

Trollbeads # 4
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_56945621
geregeld
pi_57017174
Mirjam je stinkt Zo goed?
Kan er nu weer wat minder de nazi gespeeld worden?
pi_57017459
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 19:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Mirjam je stinkt Zo goed?
Kan er nu weer wat minder de nazi gespeeld worden?
dit is geen commentaar, laat staan feedback.
als je niet normaal kunt posten, raad ik je aan dan maar helemaal niet te posten.
als je alsnog de reden van mijn edits wil weten, vraag je er maar netjes om.
pi_57017886
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 19:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dit is geen commentaar, laat staan feedback.
als je niet normaal kunt posten, raad ik je aan dan maar helemaal niet te posten.
als je alsnog de reden van mijn edits wil weten, vraag je er maar netjes om.
Je weet donders goed wat mijn commentaar is, dus hou je maar niet van de domme.
pi_57018307
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 19:47 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Je weet donders goed wat mijn commentaar is, dus hou je maar niet van de domme.
iets minder bijdehand mag ook wel.
pi_57018426
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:05 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

iets minder bijdehand mag ook wel.
Liever bijdehand dan bijdevoet
pi_57019459
ik zal je nog even uitleggen waarom je foto's zijn verwijderd, gratis van het huis

ten eerste is dit onzin niet. plaatjes die op wat voor manier dan ook als ranzig opgevat kunnen worden, zijn dan ook niet nodig in een topic, zeker niet omdat echt wel iedereen snapt waar het over gaat. meerdere oplossingen zijn al geboden.
een zeer onnodige toevoeging dus, en in dit geval onsmakelijk.
aangezien we hier met z'n allen niet gek zijn, en dus niet dergelijke visuele ondersteuning nodig hebben, heb ik ervoor gekozen om ze te verwijderen.

en volgende keer gaarne gewoon normaal commentaar
pi_57019576
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zal je nog even uitleggen waarom je foto's zijn verwijderd, gratis van het huis

ten eerste is dit onzin niet. plaatjes die op wat voor manier dan ook als ranzig opgevat kunnen worden, zijn dan ook niet nodig in een topic, zeker niet omdat echt wel iedereen snapt waar het over gaat. meerdere oplossingen zijn al geboden.
een zeer onnodige toevoeging dus, en in dit geval onsmakelijk.
aangezien we hier met z'n allen niet gek zijn, en dus niet dergelijke visuele ondersteuning nodig hebben, heb ik ervoor gekozen om ze te verwijderen.

en volgende keer gaarne gewoon normaal commentaar
Ik had echt wel begrepen waarom je ze verwijderd had hoor Dat betekent nog niet dat ik het daarmee eens ben. De oplossingen waren inderdaad al gegeven, TS heeft bedankt. Het topic kan dus gesloten worden. Dit doe je echter niet (jouw fout), dus ontstaat er bagger. De bagger is dus het resultaat van jouw luiheid
pi_57028975
Lieeeeeve mods, in mijn enthousiasme om een nieuw Slank-topic te openen heb ik verzuimd het nummer van het topic op te hogen. Stom, stom. En sorry.
pi_57030948
geeft niet hoor
pi_57059303
waarom zit het dieettopic op slot?
--> Dieetclub deeltje 231!! Een zonnige dag
daarom
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 13:42:59 #119
43556 miss_dynastie
pi_57060102
Op verzoek van MM in het openbaar, omdat dat de discussie openhoudt.
quote:
Wellicht kun je de ban van rewimo even herevalueren, want ik zou niet weten wat zij fout heeft gedaan (ik weet dat bans niet op het forum worden besproken, vandaar even in een pm). Daarnaast vind ik het uitermate teleurstellend dat er niemand in actie is gekomen toen miss_s iemands kinderwens en plein public ter sprake bracht. Over 'niet over dieten gaan' gesproken. Erg jammer.
quote:
Erg jammer dat je niet ingaat op het tweede deel van mijn opmerking. Ik vind het op zijn zachtst gezegd raar dat wel wordt toegestaan dat iemand iemands keuze om een kindje te krijgen op onbeschofte wijze ter sprake stelt, terwijl dat toch ook wel een tikkie off topic is. Dat wordt onbestraft gelaten, TR worden genegeerd. Toch logisch dat er dan irritatie ontstaat?
quote:
Waar ik dat zie? Meen je dat nou? Die opmerkingen over 'waarom begin je aan een kind in jouw situatie' werden woensdag gemaakt. Woensdag ook TR ingediend omdat ik uiterst verbaasd was. Die reacties werden niet ge-edit, miss_s kreeg geen openbare waarschuwing, ging zelfs donderdag nog even verder, ook TR, weer geen openbare waarschuwing of edit. Tja, dan heb ik toch het gevoel dat het gewoon mag, iemand op zo'n fundamenteel persoonlijk punt aanvallen, en ook miss_s had dat gevoel blijkbaar, want ze ging woensdag nog even door. Die ban van vandaag lijkt me ook niet voor het vergrijp van woensdag, maar voor vandaag. Ik ben blij dat de ban van rewimo geherevalueerd wordt, want zij heeft echt niks verkeerds gezegd.
En dat punt van de kinderwens blijft dus staan. Ik snap gewoon echt niet dat die discussie ondanks TR mocht (want ik snap ook wel dat mods niet 24/7 meelezen, maar een TR is gewoon een teken dat er iets loos is). Het is off topic, het is kwetsend, en het is afkomstig van een op zijn minst omstreden user.
pi_57060751
Een TR wordt zeker niet genegeerd en zal worden meegenomen in een besluit om te bannen. De FAQ is wat betreft de dieettopics en sfeerverziekende posten helder en duidelijk. Wie zich hier schuldig aanmaakt ligt er af. Het heeft er uiteindelijk tot geleid dat o.a. Miss_S een ban heeft gekregen.

Rewimo is als het goed is unbanned.
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 14:21:25 #121
43556 miss_dynastie
pi_57061014
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:10 schreef schatje het volgende:
Een TR wordt zeker niet genegeerd en zal worden meegenomen in een besluit om te bannen. De FAQ is wat betreft de dieettopics en sfeerverziekende posten helder en duidelijk. Wie zich hier schuldig aanmaakt ligt er af. Het heeft er uiteindelijk tot geleid dat o.a. Miss_S een ban heeft gekregen.
Tuurlijk is het helder en duidelijk, maar weet je, als je een user zijn of haar gang laat gaan wéét je toch gewoon dat er reacties komen? Anders krijg je de situatie zoals nu, een situatie waarin een user vanalles mag roepen dagenlang en als iemand daarop reageert wordt die geband met als argument sfeerverzieken. Waarom niet n.a.v. een TR een waarschuwing en edit uitdelen, zodat er ook niet meer op doorgegaan kan worden. Het hoéfde toch niet zo uit de hand te lopen? Vier mensen meegetrokken in een ban, terwijl je het probleem ook al woensdag had kunnen elimineren. Ik snap het niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 februari 2008 @ 14:26:32 #122
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57061142
Ik ben er weer ja.

Moet zeggen dat ik het ook vreemd vind dat het zo lang heeft geduurd voor er op (kennelijk meerdere?) TR's wordt gereageerd. Dat is jammer, want zoals miss_d al aangeeft had het dan allemaal niet uit de hand hoeven lopen.

Uit belangstelling: waar komt een TR eigenlijk terecht? Krijgt een mod of FA daar meteen melding van? Of blijft hij hangen tot er iemand langskomt in de topiclijst en de TR ziet staan?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57061483
Geen dieetclub meer? Of komt die wel terug binnenkort?

Om het ff kort door de bocht te zeggen (weet niet wat er is gebeurd, zie alleen wat er in MED staat):
Miss_S verziekt de sfeer in het dieet-topic, 4 uit dat topic reageren blijkbaar ook op een manier die de sfeer niet ten goede komt. Miss_S kan straks gewoon weer posten in slank ("haar" topic) maar alle mensen uit het dieet-topic zitten met lege handen. Dus wij trekken aan het kortste eind en zijn "ons" topic kwijt omdat iemand uit een ander topic ruzie maakt (zoekt?)
pi_57061485
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:26 schreef Rewimo het volgende:

Uit belangstelling: waar komt een TR eigenlijk terecht? Krijgt een mod of FA daar meteen melding van? Of blijft hij hangen tot er iemand langskomt in de topiclijst en de TR ziet staan?
dat laatste, het verschijnt achter het topic in de topiclijst
pi_57061526
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:40 schreef omearos het volgende:
Geen dieetclub meer? Of komt die wel terug binnenkort?

Om het ff kort door de bocht te zeggen (weet niet wat er is gebeurd, zie alleen wat er in MED staat):
Miss_S verziekt de sfeer in het dieet-topic, 4 uit dat topic reageren blijkbaar ook op een manier die de sfeer niet ten goede komt. Miss_S kan straks gewoon weer posten in slank ("haar" topic) maar alle mensen uit het dieet-topic zitten met lege handen. Dus wij trekken aan het kortste eind en zijn "ons" topic kwijt omdat iemand uit een ander topic ruzie maakt (zoekt?)
voor nu is het dicht, en het blijft even dicht, tot alles weer gezakt en doorgedrongen is.
ik denk dat het wel weer open zal gaan (maar dat is een persoonlijke noot, overleg volgt nog.)
maar dan wél met een aantal duidelijke spelregels, en daar zal w.m.b. dan ook zeker op gelet worden, het moet maar eens afgelopen zijn met al dat geneuzel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')