abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55784616
Mag ik even weten waarom mijn advies over de aanschaf van een pink ribbon armbandje verwijderd is vanwege vermeend trollen? Ik schreef alleen het advies om te kijken of er bij een lingeriewinkel nog voorraad zou zijn.
pi_55784717
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik even weten waarom mijn advies over de aanschaf van een pink ribbon armbandje verwijderd is vanwege vermeend trollen? Ik schreef alleen het advies om te kijken of er bij een lingeriewinkel nog voorraad zou zijn.
ik zie het ja, ik denk dat die in het heetst van de strijd is meegegaan, je was namelijk gewoon serieus
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_55784799
Geeft verder niet hoor, maar het staat zo lullig (ik ben nogal gesteld op mijn reputatie )
  vrijdag 4 januari 2008 @ 23:12:06 #29
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_55784854
Mijn excuus, zie het topic, ik heb het inmiddels hersteld.
Ik dacht dat het lollig bedoeld was
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_55784864
hij is teruggezet
  maandag 7 januari 2008 @ 23:10:16 #31
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_55861668
Slowchat verplaatst die moet dicht....
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_55861803
Thanks voor melden, is dicht.
pi_55942762
edit- ik haal ze van van de upload af.

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2008 07:48:26 ]
pi_56098983
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0's 3n h3t l3v3n iN Th4 Gh3Tt0 #8

Maar ik ben niet zo goed in Breezahtaal dus zou iemand een nieuw topic willen aanmaken
Wist ook niet dat ik laatste was anders had ik gewacht
pi_56185040
Hallo modje(s) Wil iemand misschien dit postje van me weghalen, mijn vriendinnetje werd er niet écht blij van milia - dinsdag 15 januari 2008 @ 23:43
Alvast bedankt
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_56185401
Sorry, er worden geen posters op verzoek verwijderd. Voortaan beter nadenken voor je iets post.
pi_56186360
Je hebt gelijk, ik was een beetje dom
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_56241188
voor de mensen die in Kapsels voor de man! hun post missen, ja dat klopt.
een rij tvp's, notabene als kick, slaan natuurlijk nergens op
  woensdag 23 januari 2008 @ 15:01:57 #40
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_56251111
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_56251733
Thanks voor melden .
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:42:18 #42
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56264932
Beste LIF modjes,

nav dit:

Welk geurtje draag jij vandaag? # 20

Mogen we een (centraal) luchtjes-thread starten waarbij het de bedoeling is te praten over geurtjes en eventueel ook monsters te ruilen en uit te proberen? Dan hoeven we het huidige topic niet te vervuilen.
Confidence through competence
pi_56265041
lijkt mij prima, het welk luchtje draag je vandaag topic is inderdaad meer bedoeld als meld topic.

als het maar niet gaat verzanden in een oeverloze slowchat

ik zou zeggen, maak een leuke OP en doe je ding
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:53:18 #44
55709 Stereotomy
pi_56265235
Thanks

Al ben ik wel bang dat slowchat er wel een beetje bijhoort in zo'n topic, over ervaringen spreken en aan de hand daarvan monsters uitwisselen e.d.

Ik zal dan wel proberen scheiding aan te brengen tussen zo'n meld topic als 'wat draag je vandaag' en een praat-en-ruil-dan topic . De OP komt in het weekend want ik ben studieontwijkend gedrag aan het vertonen nu.
pi_56265280
tuurlijk, er is natuurlijk een verschil tussen wat slowchatten en een verkapt slowchat topic he
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:57:22 #46
55709 Stereotomy
pi_56265329
Niet bij Big Brother, maar laten we het daar maar niet meer over hebben

Maar een topic waar goed en constructief gepraat kan worden over lekkere luchtjes en waar mensen monsters kunnen ruilen, als tegenhanger voor het "Meldt je geurtje van vandaag"-topic, zou echt fantastisch zijn voor LIF.

Nu eerst studeren Stereo
pi_56272204
zo, ff kopieren:
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:58 schreef omearos het volgende:
Er zijn ook posts over de iq-test weg, kunnen die nog terug worden gezet of is weg echt weg?

En nog een vraagje: in hoeverre mogen we dan wel in discussie? Want het deel over sport en gewicht als kind is ook grotendeels weg, terwijl ik dat eigenlijk serieus bedoelde (hoeft niet terug, wil alleen weten waar de grens ligt)
pi_56272223
MissyMirjaM, ik ben blij dat je een hoop van dat gebitch tegen elkaar hebt weggehaald in de Dieetclub, maar ik vraag me nu toch wel af wat ervan gevonden wordt dat Miss_S in het slank topic nog even gaat zitten glunderen over de heissa die ze veroorzaakt heeft.
(tenminste, zo vind ik het er wel staan daar..)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56272300
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:00 schreef omearos het volgende:
zo, ff kopieren:
[..]
ik heb in het topic zelf gereageerd, misschien kunnen we eventuele verdere opmerkingen hier doen

teigan, ik ga even een kijkje nemen
pi_56272653
ik weet niet wie madam heeft omgekocht, maar ik vind het schandálig dat de mensen die normaal posten, zonder dat madame er doorheen komt, erger worden bestraft dan de boosdoener zelf.. die maar blijft zuigen, zeuren, veroordelen en verkondigen dat iedereen die niet zoals is debiel is...

zie je nu *()*$#)(*$#@ zelf niet in, als je regelmatig meeleest, wie hier de boosdoener is?

Ok! We moeten elke keer maar 'negeren' en 'vermijden' en 'lief doen', maar als we dat al moeten doen van jullie, dan zegt dat toch al genoeg over de oorzaak?????????
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')