Die moet eerst nog 2 peuken roken, een hamburger bakken en een blik bier opentrekken voor ie hier aanschuift hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:11 schreef Jappie het volgende:
Zeven uur was dus een leugen...hij zal toch niet juist bedoeld hebben dat ie dan moest beginnen
Dikke kans, als je in een restaurant werkt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:11 schreef Jappie het volgende:
Zeven uur was dus een leugen...hij zal toch niet juist bedoeld hebben dat ie dan moest beginnen
Jij ook al ? ...ik hoorde ook zo'n beetje alleen mezelf..quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:11 schreef Veulen het volgende:
Lijkt hier wel een echoput.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dikke kans, als je in een restaurant werkt.
Fijne kerstborrel gehad Jap?![]()
Ja, ga je weer helemaal los tot 23:00 stipt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die kerstborrel zit wel goed![]()
Kee..nah jammer voor um.....met een beetje pech zit deez vol als ie klaar is.
Doe maar mans ventje...het zijn jongens zoals ik en Michiel die ervoor zorgen dat Holland nog steeds een land is waar we een beetje trots op mogen zijn ..mannen van stavast endezo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ga je weer helemaal los tot 23:00 stipt?
Dat is nog alitjd beter dan dingen horen die er niet zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:13 schreef Jappie het volgende:
Jij ook al ? ...ik hoorde ook zo'n beetje alleen mezelf..
Hmm..ik hoor een heerlijk gemeen ondertoontje....quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is nog alitjd beter dan dingen horen die er niet zijn
Jij hoort dingen die er niet zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:24 schreef Jappie het volgende:
Hmm..ik hoor een heerlijk gemeen ondertoontje......doe es verder praten .
Praatjes.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe maar mans ventje...het zijn jongens zoals ik en Michiel die ervoor zorgen dat Holland nog steeds een land is waar we een beetje trots op mogen zijn ..mannen van stavast endezo.
Zou hij zó in de keuken staan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:42 schreef Jappie het volgende:
Wat zou Ian nu eik aan het maken zijn ?![]()
Je probeert je er onbewust toch een voorstelling van te maken he ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zou hij zó in de keuken staan?Lekker hygiënisch ook, de gehaktballen vliegen om je oren
Ja, inderdaad, deed ik ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je probeert je er onbewust toch een voorstelling van te maken he ?
....maar wat een schitterende foto's kun je maken hè? Deze is prachtig!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:03 schreef Leandra het volgende:
Fipo![]()
Wat is het koud buiten...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
....maar wat een schitterende foto's kun je maken hè? Deze is prachtig!
Mooi, dat verstilde..quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Het was idd prachtig foto-weer
[ afbeelding ]
Lijn-TJE?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vond ik ook... onderstaande heb ik maar "Lijntje" genoemd![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoi Lobasca, heb jij nu ook vakantie?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:27 schreef Lobasca het volgende:
Iefning!
Ahhh.. ff een vraagje .. Waar komt dat lefning ook al weer vandaan? Ik zat laatst zo met mijn kop bij fok dat ik het haast tegen de trammeneer zeiquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:27 schreef Lobasca het volgende:
Iefning!
Bij de post wel.....quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Lobasca, heb jij nu ook vakantie?
Ik hoop wel dat je iefning zei, en niet Lefningquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh.. ff een vraagje .. Waar komt dat lefning ook al weer vandaan? Ik zat laatst zo met mijn kop bij fok dat ik het haast tegen de trammeneer zei
Gebruik het al jaren..... maar het schijnt voor velerlei uitleg vatbaar, maar taalkundig wel correctquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh.. ff een vraagje .. Waar komt dat lefning ook al weer vandaan? Ik zat laatst zo met mijn kop bij fok dat ik het haast tegen de trammeneer zei
Bijna lefningquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je iefning zei, en niet Lefning
Het is steenkolen Engels dusiefning!!
Ahahaa dan had het gekloptquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:35 schreef Lobasca het volgende:
lazy in the evening
Mooi! zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:03 schreef Leandra het volgende:
Fipo![]()
Wat is het koud buiten...![]()
[ afbeelding ]
Djeez wat een lange sluitertijdquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, vanmiddag... tussen 15.00 en 15.45 uur.
http://nl.youtube.com/watch?v=j_T9YtA1mRQquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed hè... dat ie dan toch nog zo scherp is
Ben aan het kokkerellen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:13 schreef Talitha het volgende:
Nou is FOK! niet meer sloom, maar de SC-ers nog wel. Aan de bak mensen!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:13 schreef Talitha het volgende:
En ik zat net te etenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:13 schreef Talitha het volgende:
Ik op de gouden loekiesquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry...was ff aan het speuren.. http://nl.youtube.com/watch?v=mm6pfpV-tt0
APK is er niet, dus jullie hadden gewoon burgerlijk om 18.00 uur kunnen eten.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
APK is er niet, dus jullie hadden gewoon burgerlijk om 18.00 uur kunnen eten.![]()
Associatief speuren doen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry...was ff aan het speuren.. http://nl.youtube.com/watch?v=mm6pfpV-tt0
Oké Talitha, ik heb Jappie al uren geleden om een nieuw raadsel gevraagd, maar niets meer vernomen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:13 schreef Talitha het volgende:
Ja, dat is niet politiek correct, nou scheit hoor, ik eet meestal om die tijd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig bijna strafbaar lijkt het wel.
Mwah, hier in de straat wordt meestal nog vroeger gegeten... ouderwets net na 17.00 uur.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig bijna strafbaar lijkt het wel.
En ? weet je inmiddels wat het antwoord is ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oké Talitha, ik heb Jappie al uren geleden om een nieuw raadsel gevraagd, maar niets meer vernomen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
En ? weet je inmiddels wat het antwoord is ?
Ehm.... Blurk heeft uren geleden al om een nieuw raadsel gevraagd, vervolgens heeft ze niets meer van je gehoord, het antwoord op de vraag "Jappie, heb je een nieuw raadsel voor me" zal dus wel "nee" zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
En ? weet je inmiddels wat het antwoord is ?
Ik eet wanneer ik thuis ben, dus ergens tussen 18.00 en 20.00 uur.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, hier in de straat wordt meestal nog vroeger gegeten... ouderwets net na 17.00 uur.
Ik ben gewoon gewend dat er laat gegeten wordt... zelfs als we hier om 18.30 aan tafel zitten dan hebben we echt zoiets van "zo hee.. wij zijn vroeg vandaag"
Die had je volgens mij al klaar liggen in afwachting van een geschikt moment.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=uTT5-FDxe5M
Nope...echt nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die had je volgens mij al klaar liggen in afwachting van een geschikt moment.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=-SObSCotNaA
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=H0UzY5iL6Wkquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=-SObSCotNaA
![]()
Wat gemeen! Moest wel lachen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=uTT5-FDxe5M
Die Jappie's zijn echt knettergek!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...echt niet![]()
Ik zocht op punishment om te kijken of er een geschikt nummer voorbij kwam maar kreeg dit instead....zelden zo een goeie hit gehad...![]()
Check deze dan... http://nl.youtube.com/watch?v=3_c8PQPpGio![]()
![]()
Lucky me....ik was al bang dat ik de enige was met deze afwijking..quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die Jappie's zijn echt knettergek!![]()
De enige in NL, maar één van de velen in Japan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lucky me....ik was al bang dat ik de enige was met deze afwijking..
Ben de hele avond eik al aan het tupen....deze jongens zijn goed hoor...quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
yups, hij doet het weer!
kom maar tevoorschijn jongens....
Het is 'tevoorsgein'.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
yups, hij doet het weer!
kom maar tevoorschijn jongens....
Heb het allemaal aangehoord Talitha, maar begrijp het toch niet helemaal, kan wel komen doordat ik een borreltje opheb. In ieder geval bedankt hoor!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:22 schreef Talitha het volgende:
Blurk ik heb een riddle met een solution voor je gevonden.
http://nl.youtube.com/watch?v=HnQmqVSRYZE
Ik was me vanavond net aan het bedenken dat ik graag weer piano zou willen spelen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben de hele avond eik al aan het tupen....deze jongens zijn goed hoor...![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=BEHLbL6Vlhs
jij mist Demins echt hè....quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is 'tevoorsgein'.En ik kan het weten, want ik heb het groot dictee der Nederlandse taal gedaan.
![]()
http://grootdicteespel.nps.nl/spel.php?dictee=groot
Volgens mij had ik geen enkele zin foutloos geschreven.![]()
Wat spreekt dat Belgische mens de boel beroerd uit zeg.... gvd, ik dacht serieus dat ze aan het begin van die zin "ut" zei, wat als 't gespeld zou moeten worden.... helaas las Philip de zin maar 1 keer in fatsoenlijk NL voor.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is 'tevoorsgein'.En ik kan het weten, want ik heb het groot dictee der Nederlandse taal gedaan.
![]()
http://grootdicteespel.nps.nl/spel.php?dictee=groot
Volgens mij had ik geen enkele zin foutloos geschreven.![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
Dat mens hadden ze moeten ondertitelen
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij mist Demins echt hè....![]()
ik ook hoor...![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat spreekt dat Belgische mens de boel beroerd uit zeg.... gvd, ik dacht serieus dat ze aan het begin van die zin "ut" zei, wat als 't gespeld zou moeten worden.... helaas las Philip de zin maar 1 keer in fatsoenlijk NL voor.
Dat mens hadden ze moeten ondertitelen
quote:
Piettie!Q!!!! Luid en duidelijk!!q!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
en en, komen de letters nog net zo goed door?
uit 't oosten van 't land. Een goede maar lange reis gehad.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:23 schreef Talitha het volgende:
Ff zwaaien naar Pietje.Geen idee alleen wat hij zegt, want hij is wat onleesbaar.
Jaquote:
geen idee, ben met 100 dingen tegelijk bezig...quote:
Ja was toch in de buurtquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
geen idee, ben met 100 dingen tegelijk bezig...![]()
Maar leuk dat je weer ff langsfietst
Waar ben jij eigenlijk mod?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja was toch in de buurt
Fiets mod op KLBquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk mod?Kom ik daar ook eens onschuldig buurten
Mijn kat probeert hetzelfde..... door de kerstboom te mollen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JaIk probeer contact te leggen
Hè hè...ben je daar eindelijk...quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
w00t, naamtopique!
Ja, als je tot zo laat moet werken heb je zeker een Javaanse Jongen verdiend.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Noeste arbeit![]()
Ik heb een shaggie verdient
En..wat stond er op het menu ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Noeste arbeit![]()
Ik heb een shaggie verdient
Vond ik nou ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, als je tot zo laat moet werken heb je zeker een Javaanse Jongen verdiend.
Ik ben inderdaad klaagbaak modquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk mod?Kom ik daar ook eens onschuldig buurten
Dan is dit wel iets voor jou : [Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #2quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das klaagbaak, toch? Ik heb niets te klagen
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan is dit wel iets voor jou : [Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #2
Ja doei..daar doe ik het niet voorquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vaste kleine kaart met de dag-speciaal: hert of gans.
Gezelligquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
ga ik daar af en toe buitenspelen
Erg veel vreugde staat er niet in dat topic hequote:Op vrijdag 21 december 2007 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dan is dit wel iets voor jou : [Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #2
Ik kan geen pan meer zien dus ik vind het primaquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja doei..daar doe ik het niet voor
Zou dat topic een tegenhanger hebben? Misschien is daar wel vreugde te vinden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Erg veel vreugde staat er niet in dat topic he
Neequote:Op vrijdag 21 december 2007 23:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Erg veel vreugde staat er niet in dat topic he
Nah..hier http://nl.youtube.com/watch?v=RjjD5CafbZ0 ..een baksel van mijn hand ...omdat jij het bent...quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan geen pan meer zien dus ik vind het prima
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan geen pan meer zien dus ik vind het prima
Klaabaak? Je kan je eigen subfora niet spellenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Neehet blijft Klaabaak he
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klaabaak? Je kan je eigen subfora niet spellen
Wat een gezeik ... over dat spellen. Typ jij nooit iets snel ofzo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klaabaak? Je kan je eigen subfora niet spellen
Wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Ik heb last van het amstel syndroom
Zuchtquote:
quote:
Neuuuhh beetje moe of kerst depressie ofzoquote:
Pak ze, muizenkop!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Neuuuhh beetje moe of kerst depressie ofzo![]()
Kerst depressie?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:04 schreef Soury het volgende:
Relwijfquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Pak ze, muizenkop!
Dat geneuzel moest maar 's voorbij zijn.
Ja, sommige mensen worden heel erg depressief van de Kerst, en alles wat dat met zich meebrengt.quote:
Dan kom je je hier toch lekker afreageren... Prik mij maar.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Prikquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:12 schreef Talitha het volgende:
Hallo........?
Weet ik wel/ Het was oook meer een kus uit medeleven enzoquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:07 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, sommige mensen worden heel erg depressief van de Kerst, en alles wat dat met zich meebrengt.
Weet ik toch Veulentje.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet ik wel/ Het was oook meer een kus uit medeleven enzo
Dolfquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:20 schreef Gert het volgende:
Effe gezellig dansen dan [ afbeelding ]
Oooii hoeft niet hoor, alles kaas. Zit ff lekker muziek te luisteren enzo. Beetje opgebrandquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet ik wel/ Het was oook meer een kus uit medeleven enzo
Eefje.quote:
Nou, dat is lekker danquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er ook nog, ineens weer ff druk, krijg je een mailtje met onderwerpen voor een mega-verslag waar je je voor mag inschrijven. Wie 't eerst kiest krijgt 't onderwerp.
En dat op je eerste vakantie-avond, wat een methode weer.
Dat moest ik ff kwijt.
Jazeker, jij ook?quote:
Zulke spannende herinneringen aan dit nummerquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:20 schreef Gert het volgende:
Effe gezellig dansen dan [ afbeelding ]
Ik ben er als de kippen bij, dus als 't echt zo gaat werken is 't voor mij wel gunstigquote:
Okee.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:22 schreef Soury het volgende:
Oooii hoeft niet hoor, alles kaas. Zit ff lekker muziek te luisteren enzo. Beetje opgebrand
Thanks veulents..quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee.
*Schenkt glaasje wijn in voor Soury*
*zet wat toostjes op tafel*
*beleg er naast*
En van de vegetarische leverworst afblijven he.
Fok is supersloom, de Sc-ers zijn traag, migraine ligt op de loer en muis heeft me geprikt.quote:
Doet 't altijd goed om 4u snachts als laatste-uurtje-plaatquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
Klik rustig verder als u het niks vindt.
http://www.youtube.com/watch?v=fHF7xH_2SII
je heppum al weer aardig zittenquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
Ben effe los aan het gaan op jeug sentiment. [ afbeelding ]
Klik rustig verder als u het niks vindt.
http://www.youtube.com/watch?v=fHF7xH_2SII
Ja, waar is NMNS gebleven?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Thanks veulents..en maak je geen zorgen over die leverworst
![]()
En ik mis NMNS
Ja/?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zulke spannende herinneringen aan dit nummer
Ja, die draaien ze vaak als laatste, als ze willen dat iedereen opzout.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doet 't altijd goed om 4u snachts als laatste-uurtje-plaat.
Bekijk 't maar dom kutje, alsof ik tegen jou vals zou kunnen doen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Fok is supersloom, de Sc-ers zijn traag, migraine ligt op de loer en muis heeft me geprikt.![]()
Doe eens lekker vals Gertje? Gewoon ff voor mij?
Kloptquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja/?![]()
Ik heb er warme jeugdherinneringen aan, maar jij volgens mij andere warme herinneringen.
Val;sdt wel mm,ee hoor,.. cvint het gewoon excght lewhkker muziek!quote:
Geef nou maar toe dat jij er ook he-le-maal los op bent gegaan in je jonge jarenquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:34 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, die draaien ze vaak als laatste, als ze willen dat iedereen opzout.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Val;sdt wel mm,ee hoor,.. cvint het gewoon excght lewhkker muziek!![]()
Zet jij eens wat op dan.
Sentimentele dwaas dat je bent.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Bekijk 't maar dom kutje, alsof ik tegen jou vals zou kunnen doen.
Ik jou ookquote:
Nou? Plaatje!quote:
Der kleine Krokodilllquote:
Ik geef het toe.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat jij er ook he-le-maal los op bent gegaan in je jonge jaren.
quote:
Heldhaftigquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:44 schreef -Blurk- het volgende:
Ik geef het toe.
Ok nieuwe, rocking around the christmas tree, maar dan moet ik altijd aan dat blaag uit Home Alone denkenquote:
Je weet best wat ik bedoel hoerkindr !!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op een 'plaatje'
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel hoerkindr !!!![]()
![]()
Geen plaatje? Dan doe ik het weer hoor.
Ik doe mee met: It's Beginning To Look A Lot Like Christmasquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ok nieuwe, rocking around the christmas tree, maar dan moet ik altijd aan dat blaag uit Home Alone denken.
Film pas 12x gezien denk ik.
De Beegees roeleren, alleen is 't nu kerst Gertquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:49 schreef Gert het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Dh7HuuEXmlw
Slaap lekker Pietje!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben we weer weg van kinders, sweet dreams.
Sweet dreams Pietjequote:Op zaterdag 22 december 2007 00:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb ik je nou weggejaagd, met Robin, Barry en Maurice?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
ook al naar bed?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:00 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten all!
Mazzel blurkiequote:Op zaterdag 22 december 2007 01:00 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten all!
Hmm, mooi.quote:
Dat hijgerige mannetje bedoel je?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
Niemand geklikt op me duitse kerstnummertje?
Jawel... niet eens zo heel slecht eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
Niemand geklikt op me duitse kerstnummertje?
Heerlijk nummer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:08 schreef Gert het volgende:
OK het is geen Bohemian Rhapsody, maar God wat is het lekker
Oe, ga ik zo fff luisteren, als ik met m'n sentimental journey klaar ben.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heerlijk nummer.Deze vind ik ook altijd erg lekker:
Don't stop me now
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:16 schreef Soury het volgende:
Klik hier nou es op
http://www.elfyourself.com/?id=1671791877
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:16 schreef Soury het volgende:
Klik hier nou es op
http://www.elfyourself.com/?id=1671791877
Simpel en leuk .. Mijn broer en zus en ikke zijn ook al de sjaakquote:
Die site is soms zoooo druk iidquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:22 schreef Talitha het volgende:
[..]Go muis.
Ik heb die link hier ook al eens geplaatst. Laden duurt alleen belachelijk lang.
Ze hadden eigenlijk nog moeten strippenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:27 schreef Soury het volgende:
Simpel en leuk .. Mijn broer en zus en ikke zijn ook al de sjaak![]()
En mijn ex hond ook gestuurd naar mijn ex
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze hadden eigenlijk nog moeten strippen
Soepele armbewegingen van de dames.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:38 schreef Gert het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=k8TBmeK9Abg
Te oud natuurlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:09 schreef Talitha het volgende:
Gefeliciteerd Disana.Hoe jong ben je ook alweer geworden?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Te oud natuurlijkStraks even checken of er al iets gaat hangen.
Véle jaren !!!! Feliquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Te oud natuurlijkStraks even checken of er al iets gaat hangen.
Oh, wat lekker. Ik heb ook nog een paar bitterballen en een bodempje wijn, iets voor jou?quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Véle jaren !!!! Feli[ afbeelding ]
En zoals het hoort !! Cheersquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooie update trouwens. Fijn dat het zo goed gaat.
Wierdquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:56 schreef Talitha het volgende:
Veulen, deze is voor ons.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=hpfYt7vRHuY&feature=dir
Zal straks de updates eens bekijkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
Dankjewel Veulen. De dag kon niet beter beginnen, de streams waren lekker spannend.
Dit http://forum.headliner.nl/topic-92/ is een echt feestmomentje. Je ziet zelfs de bewakingquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zal straks de updates eens bekijken
Ik zie geen bewaking, maar hij heeft gewoon alweer een deur gemoldquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Dit http://forum.headliner.nl/topic-92/ is een echt feestmomentje. Je ziet zelfs de bewaking
Die staat in het linkje boven het filmpje naar het eerste filmpje: http://forum.headliner.nl/topic-91/quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zie geen bewaking, maar hij heeft gewoon alweer een deur gemold
Ah, je had het al gezien. Wat een griezel is het toch he.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:36 schreef Veulen het volgende:
In dat andere filmpje wel beveiliging. Grappig hoe bang ze zijn dat Brian iets doet.
Hoezo de controle kwijt over je eigen programma.
Môgguhquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:00 schreef -Blurk- het volgende:
Middag!
http://www.youtube.com/watch?v=suqWNk1vi0o
Shit... ik wist dat gapen besmettelijk was, maar het werkt zelfs als het gaap-emoticons zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Thank you, nu zit ik ook te gapen
Thanxquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:59 schreef Gert het volgende:
Voor Pietje.
http://www.youtube.com/watch?v=BIi25ITRs_k
Hoi Pietje, lekker hè, uitslapen, ik denk dat ik er maar weer induik, Leandra heeft me slaperig gemaakt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx.
Heerlijk uitgeslapen tot half1. Mogguh
Uitslapen is lekker, geforceerd op zaterdmiddag lekker willen slapen nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:11 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi Pietje, lekker hè, uitslapen, ik denk dat ik er maar weer induik, Leandra heeft me slaperig gemaakt.
Ik geloof je op je woord, zal wel even een sterk bakkiequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Uitslapen is lekker, geforceerd op zaterdmiddag lekker willen slapen niet.
Welke van de vele? Die van Nena - Kino, jazekerquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord, zal wel even een sterk bakkienemen.
Heb je op het linkje geklikt? Zo grappig
Nee, die van mij om 1 uur. Redneck-Christmas.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Welke van de vele? Die van Nena - Kino, jazeker.
Ja....5 flanel shirts, six years provation...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jeff Foxworthys 12 days of Christmas![]()
Heidi Hoquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:24 schreef Leandra het volgende:
En dan vooral de namen van de "zangeressen"
http://www.youtube.com/watch?v=VIIi5AvpElU
Doet 't goed op de zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:24 schreef Leandra het volgende:
En dan vooral de namen van de "zangeressen"
http://www.youtube.com/watch?v=VIIi5AvpElU
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deze vind je vast ook mooi:
http://nl.youtube.com/watch?v=X4uLZcaRXcU
Is dat een neequote:
quote:
Dat is dus niet meer proppen Pietjequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Binnenkort in de winkel:
Strategisch positioneren op het station voor dummies
Wat zeg je dat toch weer charmant Jappiequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:29 schreef Jappie het volgende:
De nachtbrakers zijn eindelijk weer uit hun schijndood opgestaan..mooi
Yeah well...ik heb zo mijn betere momenten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch weer charmant Jappie
Eten, drinken, slapen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:36 schreef Jappie het volgende:
Nog wilde plannen voor de reeds lopende medium vakantie?
Waarschijnlijk al duizend keer gevraagd hidi...maar die respectievelijke 1 2 3 of 4 in je ava..staat die geschakeld met de stream die je op dat moment aan het kijken bent ?quote:
Ja, vele plannen, nu nog ten uitvoer brengen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yeah well...ik heb zo mijn betere momenten.![]()
Nog wilde plannen voor de reeds lopende medium vakantie?
Dat is leuk voor een lang weekend..nu heb je 14 dagen...is toch zonde om er niets mee te doen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eten, drinken, slapen.
Amen.
Neequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:39 schreef Jappie het volgende:
Dat is leuk voor een lang weekend..nu heb je 14 dagen...is toch zonde om er niets mee te doen?
Nee, de laatste stream waarbij iemand(iedereen) het geluid aan zet. (toets 1-4)quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al duizend keer gevraagd hidi...maar die respectievelijke 1 2 3 of 4 in je ava..staat die geschakeld met de stream die je op dat moment aan het kijken bent ?
Die muziek eronderquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:38 schreef Leandra het volgende:
Heidi Ho is trouwens sowieso wel grappig: http://nl.youtube.com/watch?v=jPUvSoAEeK8
Gaafquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, de laatste stream waarbij iemand(iedereen) het geluid aan zet. (toets 1-4)
Die je dan weer kan volgen dmv toets e
Ik zie het jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Môgguh dear... wat ik nou toch allemaal op YouTube gevonden heb...
Ja idd, maar als iemand het zijn geluid uitzet met toets 0 of met de volumebalken wordt dat niet doorgegeven.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Als ik het goed volg zit er dus nu iig iemand naar stream 1 te luisteren ?
Ik vond net ook een filmpje op You Tube, denk dat ik die voor de late uurtjes bewaarquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Môgguh dear... wat ik nou toch allemaal op YouTube gevonden heb...
Koud douchen is een goeie manier om de boel vlot te trekken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, vele plannen, nu nog ten uitvoer brengen.
Op youtube mag je toch amper schokkend materiaal plaatsen. Zal dus wel meevallen, kom maar opquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:44 schreef -Blurk- het volgende:
Ik vond net ook een filmpje op You Tube, denk dat ik die voor de late uurtjes bewaaráls ik het al durf te posten..
Gaat niet werken bij mij..ik volg de streams nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja idd, maar als iemand het zijn geluid uitzet met toets 0 of met de volumebalken wordt dat niet doorgegeven.
Druk maar eens op 4, dan veranderd ie. En om 4 uur wordt ie gereset (uit)
Zou kunnen ja, ik had eerst ook 'alles aan' en 'alles uit' maar dat vond ik niet echt handig.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gaat niet werken bij mij..ik volg de streams niet
Het viel mij eik op doordat je laatst tijdens een streamlock een plaatje van "lock" of "mute" als ava had....kan dat kloppen ?
De "Brian-methode" bedoel je?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Koud douchen is een goeie manier om de boel vlot te trekken.
Is ie er al?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:48 schreef Jappie het volgende:
Ik verwacht trouwens ieder moment nu een post van Lean met een linkje naar de nieuwe slowchat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |