Mooiquote:
Kun je leuke "verborgen" messages mee doorgeven voor de oplettende kijkertjes hier in de SC of COS.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, ik had eerst ook 'alles aan' en 'alles uit' maar dat vond ik niet echt handig.
Verder heb ik eergister ingebouwd dat ie storing aangeeft als ik de streampagina op 'storing' zet. Ook kan ik natuurlijk tijdelijk zelf er iets inzetten, per topic, op tijd, enz
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:48 schreef Jappie het volgende:
Ik verwacht trouwens ieder moment nu een post van Lean met een linkje naar de nieuwe slowchat.
Sinds jij slechte raadsels bedenktquote:
Ja, ik ben dat ping-pong balletje ook nog niet vergetenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds jij slechte raadsels bedenkt
Ik heb nog wel een leuke contest voor je in de aanbieding....elk jaar rond deze tijd hebben ze op puzzletome een christmas special....allemaal leuke niet al te moeilijke puzzles die kerst gerelateerd zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds jij slechte raadsels bedenkt
Kanquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kun je leuke "verborgen" messages mee doorgeven voor de oplettende kijkertjes hier in de SC of COS.
Niet zeiken, die kutpuber heeft het uitstekend gedaanquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zeiken, die kutpuber heeft het uitstekend gedaan![]()
Een nametopic TT die keurig aansluit op de vorige SC en de moeite genomen een fatsoenlijke OP te maken.
Oi hashlurkert..quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:59 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag op deze stralende zaterdagmiddag!
Hoi Bong!quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:59 schreef BONG4002 het volgende:
Middag bongetjequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:59 schreef BONG4002 het volgende:
Hashlurker? Wat is dat?quote:
Hej Blurkquote:
Hi HiDiHoquote:
Je had ook beter moeten weten dan op zaterdagmiddag om 14.00 uur op mijn TS-kwaliteiten te vertrouwen... daar is het simpelweg te vroeg voorquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar wel mijn zorgvuldig opgbouwde naam als ziener in een moeite mee te grabbel gegooid.
Niet zeiken, als ik je echt wil beledigen dan gebruik ik daarvoor een andere benaming dan degene die ik ook liefkozend voor mijn zoon gebruikquote:
Bongquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:59 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had ook beter moeten weten dan op zaterdagmiddag om 14.00 uur op mijn TS-kwaliteiten te vertrouwen... daar is het simpelweg te vroeg voor
Ok kutwijf, ik zal voortaan in deze context met u communicerenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:06 schreef Leandra het volgende:
Niet zeiken, als ik je echt wil beledigen dan gebruik ik daarvoor een andere benaming dan degene die ik ook liefkozend voor mijn zoon gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |