Hoogezand is vanaf hier 5 minuten lopen.quote:

Zat ik ook te denken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van boxen zachter als de microfoon open gaat lijkt me... Of denk ik nu te makkelijk?

bullshit. Die microfoon staat 95% van de tijd uit dus eventueel gooi je hem dan zachter. Maar een box niet op de microfoonrichten is al voldoende.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:00 schreef Impry het volgende:
[..]
Als ze te hard staan gaat de mic weer rondzingen volgens mijWeet ook niet hoe ze dat vorig jaar deden

Sorry hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:02 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
bullshit. Die microfoon staat 95% van de tijd uit dus eventueel gooi je hem dan zachter. Maar een box niet op de microfoonrichten is al voldoende.

naja, 'nee' kon idd ook wel...quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:03 schreef Impry het volgende:
[..]
Sorry hoorZo technisch ben ik ook weer niet. Maar dat is de enige reden die ik kan noemen dat de buitenmic regelmatig rondzingt

quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:05 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me net dat ik voor morgen de kerstmuts van mn broertje had moeten lenen. Daar zitten Mickey Mouse oren aan

Ze zouden al die doekoes van die reclame moeten overmaken naar de SR!quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:57 schreef Meddo het volgende:
aaaaaaaargh kut autoscout reclame

Lijkt er wel opquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:07 schreef Marc63 het volgende:
Geen dames in bikini maar wel Michiel die gaat strippen?

Je hebt de hele avond de tijd nog om het te regelen..quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:05 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me net dat ik voor morgen de kerstmuts van mn broertje had moeten lenen. Daar zitten Mickey Mouse oren aan

quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:07 schreef Marc63 het volgende:
Geen dames in bikini maar wel Michiel die gaat strippen?

Owja, bikini-babes vergeten, blijf nog wel evenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:06 schreef Impry het volgende:
Ik ga offline, ben er vandoor tot uurtje of één ofzo. Benieuwd hoeveel topics er volgetypt worden in die tijd

jammerrrquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet door. Mn broertje zit aan de andere kant van het land.

Zie post hier onder, mijn afbeelding is lekker groter!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:08 schreef Sirolf het volgende:
Michiel begint weer de stripper uit te hangen.

Jep... saai he :pquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:11 schreef Maurisico het volgende:
Is dit Amie Wijnhuis?

quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:09 schreef Impry het volgende:
[..]
Owja, bikini-babes vergeten, blijf nog wel even

Nee, niet Amie, wel Amyquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:11 schreef Maurisico het volgende:
Is dit Amie Wijnhuis?

Die stond zo ontzettend los te bewegen op de stones met der hitsige krullen... zag er goed uit ja.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:11 schreef DJKoster het volgende:
Dat grietje mag ook wel wat uit doen

Dit jaar dus overduidelijk een eendjeshype na de soep-hype van vorig jaarquote:Als er 1 eend in het wak zit volgen er meer

Alleen vind ik het orgineel van The Zutons beter, ik ben nooit zo kapot geweest van de stem van Winehouse, dat Rehab is ook al zo'n kutnummerquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Vind het toch best een leuk liedje hoor..

Ach, het is niet onaardig, maar Wombats is wat meer springen geblazen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Vind het toch best een leuk liedje hoor..

quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:13 schreef Maurisico het volgende:
Giel.. de enige DJ die er het hele jaar uitziet alsof ie zes dagen in een glazen huis zit

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |