Boekvorm? Bijbelvorm bedoel je!quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Binnenkort zijn alle reacties uit de ' 3FM SR topics ' reeks in boekvorm verkrijgbaar.
SR is tof dit jaar. Goed trio, maar de locatie vind ik persoonlijk wat minder.. Volgens mij was Utrecht toch wat gezelliger. Jullie zijn ook wel welkom in Groningen hoor!
Met elke dag Hans en Feivel die vooraan staan met hun vlaggetjequote:Op vrijdag 21 december 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Jullie zijn ook wel welkom in Groningen hoor!
Locatie is minder inderdaad.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
SR is tof dit jaar. Goed trio, maar de locatie vind ik persoonlijk wat minder.. Volgens mij was Utrecht toch wat gezelliger. Jullie zijn ook wel welkom in Groningen hoor!
Maar dankzij ons bestaat dit topic al zo lang..quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:47 schreef borisz het volgende:
[..]
wij genieten ook. Vorig jaar hadden we met de top serious request erbij slechts 26 topics. Nu hebben we dat al gehaald
Ook al in spanning voor de dames in bikini?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Domien (welke Domien?) hier. Nog vijf minuutjes!
Ja, lekker dichtbijquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Jullie zijn ook wel welkom in Groningen hoor!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met elke dag Hans en Feivel die vooraan staan met hun vlaggetje
Domien staat al klaar met zijn dampende en tevens stampende vlaggetje.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook al in spanning voor de dames in bikini?
Hahaquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Boekvorm? Bijbelvorm bedoel je!
Op A3-formaat.
Absoluut!quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:53 schreef Marc63 het volgende:
Met elke dag Hans en Feivel die vooraan staan met hun vlaggetje
Volgende week top 2000 record verbeteren?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:53 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Maar dankzij ons bestaat dit topic al zo lang..Niemand kende dit topic toen en nu kent natuurlijk heel FOK! het..
Wat is dat record dan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgende week top 2000 record verbeteren?
Dat was toch ook?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
D'r is trouwens iets wat iemand op het Plein had moeten gaan verkopen voor SR, dat zou een goudmijntje zijn geweest! Ik heb het over.... warme chocolademelk natuurlijk!
Was vanmiddag een mevrouw van Campina aan de lijn daarover, maar wat ze precies wilde weet ik nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
D'r is trouwens iets wat iemand op het Plein had moeten gaan verkopen voor SR, dat zou een goudmijntje zijn geweest! Ik heb het over.... warme chocolademelk natuurlijk!
Dat gebeurt alquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:57 schreef Meddo het volgende:
aaaaaaaargh kut autoscout reclame headlines
"Maar ik was toch je nieuwe riiiijddee?"quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:57 schreef Meddo het volgende:
aaaaaaaargh kut autoscout reclame
Domien? Lees je nog mee? Geef ff doorquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:57 schreef purplerose het volgende:
laat die chicks dansen op de wombats, blijven ze gelijk warm
De boxen op het Plein staan vééééééél te zacht, dat hoor je daar dus niet...quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:56 schreef Impry het volgende:
[..]
Was vanmiddag een mevrouw van Campina aan de lijn daarover, maar wat ze precies wilde weet ik niet
Doet me denken aan ' ik ben je bitch niet ' reclamequote:Op vrijdag 21 december 2007 19:58 schreef Impry het volgende:
[..]
"Maar ik was toch je nieuwe riiiijddee?"
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgende week top 2000 record verbeteren?
En in Hoogezand?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:58 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zie sneeuw! Maar hier in Sappemeer niet
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De boxen op het Plein staan vééééééél te zacht, dat hoor je daar dus niet...
Gratis? Dat levert niks op voor SR.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen komt Campina met gratis chocolademelk geloof ik
Maar ook nu al, die twee grietjes van Major Tom met die rugzakken, die probeerden straks ook al iets aan te bieden aan Rob, Michiel en Gerard (maar dat mocht dus niet). Die hadden ook warme chocomelkquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen komt Campina met gratis chocolademelk geloof ik
dan heeft Maassluis waarschijnlijk schonere lucht....quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:59 schreef purplerose het volgende:
hmpf.... in rozenburg heeft het gesneeuwd en aan de overkant in maassluis niet![]()
Kwestie van boxen zachter als de microfoon open gaat lijkt me... Of denk ik nu te makkelijk?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:00 schreef Impry het volgende:
[..]
Als ze te hard staan gaat de mic weer rondzingen volgens mijWeet ook niet hoe ze dat vorig jaar deden
Daarom schakel ik ff heen er tussen etalagekanaal en Ned3.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Het zou wat zijn als de meiden komen om stipt 20:00, wanneer op TV de Serious Request Update wordt uitgezonden en we dus op TV er niets van zien.
Neej, is een goed idee! Weet je wat jij zou moeten doen?!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van boxen zachter als de microfoon open gaat lijkt me... Of denk ik nu te makkelijk?
In de studio doen ze niet anders iddquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van boxen zachter als de microfoon open gaat lijkt me... Of denk ik nu te makkelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |