Als ze op het sorteercentrum doorwerken tijdens de kerst, hebben we donderdag een probleem...quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ook bij ons gisteren toch de langverwachte Grote Klapper. Zeven rode bakken per ochtendwijk was geen uitzondering, en omdat de HSM het niet kon bolwerken kwamen de rode bakken voor de middagwijken pas rond 13.00 uur binnen. En aangezien de kerstkaarten allemaal op 19 of 20/12 waren afgestempeld ga ik ervan uit dat er nog een aardige oprisping aankomt na de Kerst.
Bij ons zag ik gisteren bijna alleen kaarten van de 18e en 19equote:Op dinsdag 25 december 2007 12:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ook bij ons gisteren toch de langverwachte Grote Klapper. Zeven rode bakken per ochtendwijk was geen uitzondering, en omdat de HSM het niet kon bolwerken kwamen de rode bakken voor de middagwijken pas rond 13.00 uur binnen. En aangezien de kerstkaarten allemaal op 19 of 20/12 waren afgestempeld ga ik ervan uit dat er nog een aardige oprisping aankomt na de Kerst.
Hier idem dito. Maar in de planning was uitgegaan van een enorme berg, iedereen begon 6.30 en er waren heel veel extra mensen opgetrommeld. Maar de meesten konden na een paar uurtjes weer naar huis.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:10 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nou d'r was geen reet vandaag
Hier idem.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:10 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nou d'r was geen reet vandaag
Volgens mij zit het zo:quote:Op donderdag 27 december 2007 16:37 schreef -sobriquet het volgende:
Ik stop per eind december als zaterdagmedewerker bij het tnt grotendeels omdat wij een baas hebben die beter in het leger had kunnen gaan werken. Echt een zak, maar goed, daar gaat me vraag niet over. Ik kreeg een formulier thuis zonder enige bijlage, ik ben er achter dat ik het in moet vullen, maar weet alleen niet wat het doel ervan is. Het gaat om een Verzoek Betaalbaarstelling Winstdelingsregeling, wat houd dat in?
Bij ons was er ook niet extreem veel, al was er maandag een berg blijven staan. Toch nog 7,5 uur bezig geweest, en dat vind je dan na de kerst opeens een kort dagjequote:Op donderdag 27 december 2007 13:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier idem dito. Maar in de planning was uitgegaan van een enorme berg, iedereen begon 6.30 en er waren heel veel extra mensen opgetrommeld. Maar de meesten konden na een paar uurtjes weer naar huis.
Hier ook maandag ruim het dubbele aantal rode bakken per wijk.. en het leukste is.. De machine in Alkmaar was kapot, en dus kwamen ze hier heen om de post door de machine te laten sorteren,. dat moest even tussendoor, want er zaten ook grote wijken tussen, en de post moest er na nog terug naar alkmaar blahdieblahquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |