abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55517861
De HSM's konden het waarschijnlijk niet meer aan. Wat veel fouten zaten er tussen .
  Redactie Frontpage / Sport maandag 24 december 2007 @ 19:33:43 #77
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_55517990
idd vandaag veel hand ingooi, een aantal fouten en veel kaartjes vandaag. Mijn verwachting is dan ook dat donderdag nog veel kaartjes bezorgd zullen moeten worden.

Een tip voor volgend jaar: Plak de eveloppen dicht als je ze verstuurd.

Dit voorkomt dat andere enveloppen in de envelop bestemd voor jou gaan zitten en voorkomt dat kaartjes tijdens het sorteren uit de enveloppe gaan, iets wat helaas erg veel voor komt.

Vandaag een erg rustige breng en haal rit
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 24 december 2007 @ 19:57:01 #78
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55518812
Ja en mensen die het huisnummer al opschrijven met een vraagteken, en dan ook nog eens geen achternaam erbij doen. Of twee verschillende postcode's erop schrijven, echt. En ik maar zoeken in de telefoon gids.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  Redactie Frontpage / Sport maandag 24 december 2007 @ 20:01:05 #79
Maffe Fries
pi_55518962
Zoeken doe ik niet, maar zo nu en dan is het wel erg ja met bedenken waar iemand woont. Ik zet zelf nauwelijks, maar help de collega's met vragen over de wijken die ik wel goed ken natuurlijk wel even uit de brand.
pi_55519679
Hier was het vandaag weer niet superdruk. Wel veel kaartjes en weer de Gamma het gewone formaat. Moest eigenlijk een wijkje doen maar het werden er uiteindelijk toch twee. Nu maar afwachten wat het donderdag en vrijdag nog gaat worden met de drukte. Iedereen fijne kerstdagen!
pi_55520637
Vandaag was dan eindelijk de rampdag. Ik kon pas ver na drie uur uit met 'n 1e tranche in de binnenstad. Een loop die ik zelden loop en waar ik dus teveel dingen moet zoeken. En dat in het donker. Zetwerk was ook enorm. Bij de loop die ik normaal zet rond de kerst had ik nu 7 rode bakken. Resultaat was dat ik pas tegen 7 uur terugkwam. Uiteraard met wat bedrijvenpost die ik niet kon bezorgen omdat de desbetreffende bedrijven geen bus hebben en de deur al extra vroeg op de knip gooiden vandaag.
pi_55531649
Ook bij ons gisteren toch de langverwachte Grote Klapper. Zeven rode bakken per ochtendwijk was geen uitzondering, en omdat de HSM het niet kon bolwerken kwamen de rode bakken voor de middagwijken pas rond 13.00 uur binnen. En aangezien de kerstkaarten allemaal op 19 of 20/12 waren afgestempeld ga ik ervan uit dat er nog een aardige oprisping aankomt na de Kerst.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_55540528
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 12:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ook bij ons gisteren toch de langverwachte Grote Klapper. Zeven rode bakken per ochtendwijk was geen uitzondering, en omdat de HSM het niet kon bolwerken kwamen de rode bakken voor de middagwijken pas rond 13.00 uur binnen. En aangezien de kerstkaarten allemaal op 19 of 20/12 waren afgestempeld ga ik ervan uit dat er nog een aardige oprisping aankomt na de Kerst.
Als ze op het sorteercentrum doorwerken tijdens de kerst, hebben we donderdag een probleem...

plus dat we dan twee soorten HAH hebben. Alleen die gamma van maandag liep wel lekker weg, maar twee soorten zie ik dus echt niet zitten, hè...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_55540931
Vandaag waren de sorteercentra dicht, morgen beginnen ze weer te werken.
pi_55546754
quote:
Bij ons zag ik gisteren bijna alleen kaarten van de 18e en 19e . Ongeveer eenderde van de post die we binnen hadden is niet meer meegegaan omdat ze het gewoon niet op tijd door de HSM konden krijgen .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 26 december 2007 @ 21:17:03 #86
Maffe Fries
pi_55559568
Kaarten voornamelijk nog van de 19e wat ik gezien heb met enkele van de 20e er bij. Ook een kaart gestempeld op de 23e (wel met een gewone postzegel) en laat die nu net voor mezelf bestemd zijn

Ben echt benieuwd naar de dag van morgen.
  Redactie Frontpage woensdag 26 december 2007 @ 22:33:35 #87
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_55560921
Morgen half 8 weer aan de bak, weer de helft van m'n buitenwijk. 's Middags nog even een haalritje rijden. Lekker uurtjes maken dus
  Redactie Frontpage donderdag 27 december 2007 @ 11:10:50 #88
J'adore hardcore
pi_55568127
Nou d'r was geen reet vandaag
pi_55571686
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:10 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hier idem dito. Maar in de planning was uitgegaan van een enorme berg, iedereen begon 6.30 en er waren heel veel extra mensen opgetrommeld. Maar de meesten konden na een paar uurtjes weer naar huis.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_55572310
Alles ging in twee tassen, zonder nazending.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_55572330
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:10 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hier idem.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55572545
Ja, hier ook. Daarom hoef ik morgen dus niet te werken. Alleen CBL.
Vorige week wel aardig wat uurtjes gemaakt. +- 60 - 70 u.

Voor de rest wel leuke ervaring om mee te maken, dit was mijn eerste kerst bij de TNT. Maar op zich was het ook weer niet zó druk dat we er in om kwamen...
Nothing is what it seems
pi_55572901
1 nabrengzakje voor m'n 2e tranche. De binnenstadswijk kon in een keer mee. Erg rustig idd vandaag. Ben benieuwd wat het morgen wordt.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 27 december 2007 @ 14:57:43 #94
Maffe Fries
pi_55573137
Idd wel erg rustig vandaag. Heb nu ongeveer een uur pauze voordat ik nog een haalrit moet rijden.

Stond voor morgen niet op papier, maar moet van de baas toch even op komen draven
pi_55575688
Ik stop per eind december als zaterdagmedewerker bij het tnt grotendeels omdat wij een baas hebben die beter in het leger had kunnen gaan werken. Echt een zak, maar goed, daar gaat me vraag niet over. Ik kreeg een formulier thuis zonder enige bijlage, ik ben er achter dat ik het in moet vullen, maar weet alleen niet wat het doel ervan is. Het gaat om een Verzoek Betaalbaarstelling Winstdelingsregeling, wat houd dat in?
pi_55576232
geen reet post vandaag, idd...

Maar wel drie mensen afwezig (twee ziek, één moest naar een begravenis), dus toch druk... 'k was verdorie pas om half vijf terug op kantoor (stond om 7.15 al op de werkvloer, geen middagpauze gehad)..
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_55577189
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:37 schreef -sobriquet het volgende:
Ik stop per eind december als zaterdagmedewerker bij het tnt grotendeels omdat wij een baas hebben die beter in het leger had kunnen gaan werken. Echt een zak, maar goed, daar gaat me vraag niet over. Ik kreeg een formulier thuis zonder enige bijlage, ik ben er achter dat ik het in moet vullen, maar weet alleen niet wat het doel ervan is. Het gaat om een Verzoek Betaalbaarstelling Winstdelingsregeling, wat houd dat in?
Volgens mij zit het zo:

Als je dit formulier invult verzoek je TNT jou de eventuele winstuitkering die uitbetaald wordt aan medewerkers ook uit te betalen.

Ik weet niet wanneer dat erbij zit.

Als je dit niet invult, krijg je sowieso niks.

Opsturen dus

Verder vandaag om 12.00 weer een voorlichting gereden. Had ik vorige week nog 10 rekken stampvol, vandaag in totaal een half rekje. T'is weer gedaan met de drukte.
  Redactie Frontpage donderdag 27 december 2007 @ 18:02:55 #98
J'adore hardcore
pi_55577528
Haalrit was ook een makkie vandaag. Aantal bedrijven waren, al dan niet van te voren gemeld, dicht. Wat wel open was had nauwelijks post op eentje na, die had 7 rode bakken en een zak vol. Brievenbussen waren nauwelijks gebruikt vandaag, had in totaal een kwart buslichtingzak op 4 bussen. Eentje was wel heel leeg: 5 brieven totaal...
pi_55578630
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hier idem dito. Maar in de planning was uitgegaan van een enorme berg, iedereen begon 6.30 en er waren heel veel extra mensen opgetrommeld. Maar de meesten konden na een paar uurtjes weer naar huis.
Bij ons was er ook niet extreem veel, al was er maandag een berg blijven staan. Toch nog 7,5 uur bezig geweest, en dat vind je dan na de kerst opeens een kort dagje .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55582597
quote:
Hier ook maandag ruim het dubbele aantal rode bakken per wijk.. en het leukste is.. De machine in Alkmaar was kapot, en dus kwamen ze hier heen om de post door de machine te laten sorteren,. dat moest even tussendoor, want er zaten ook grote wijken tussen, en de post moest er na nog terug naar alkmaar blahdieblah
Het enigste nadeel was dat onze middagwijken dus "ietsjes" later klaar zouden zijn *(lees rond 3 uur)*

huis aan huis + kerst + om 3 uur pas rode bakken, dubbel zo veel als normaal Welke genie dat verzonnen heeft mogen ze wat mij betreft een lintje geven (not)

gelukkig had ik alleen een ochtendwijk.. maar ik had echt meelij met de zaterdagwerkers die voor het eerst door de weeks kwamen werken en een middagwijk hadden.. Die moesten rond een uur of half 2 maar even ergens wat gaan drinken oid, want ze konden toch nog niets doen..

Als het goed is hoef ik zaterdag pas weer aan de slag.. ik ben benieuwd.
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')