hmmz.. geloof ik eigenlijk niet zo..quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:05 schreef Cubeforc3 het volgende:
http://www.gerweck.net/news/1199944760.shtml
Chris Harris naar de WWE?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Op de advertentie stond anders:En vorig jaar was het ook de bedoeling dat HBK de RR won maar hadden ze ook een uur van te voren geschrapt, dus alles kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
Dat zou ong. best dom zijn, daarom lijkt het mij niet echt waar, alvast een soort van uitslag bepalen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het stond ook niet op de poster, het stond bij een een pers announcement ergens bij.
Alles kan veranderen natuurlijk maar ze adverteerde Raw hevig toen.
Wat wisten we al dan van vorig jaar, ben het nu alweer vergetenquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ach we zien wel
Vond het vorig jaar juist zo jammer dat we al veel wisten over WM al maanden van te voren, en dat lijkt nu weer het geval te zijn. Vindt dat trouwens ook jammer bij de Royal Rumble, weet liever niet wie erin zitten. Het is meer een verassing als Foley opeens als nummer #15 binnenkomt dan als het van tevoren is aangekondigd is dat hij mee doet.
Erg jammer want ik hou juist van de verassingen.
dus.quote:To update on the rumors about Chris Harris signing with WWE, his TNA contract doesn’t actually run out for at least another week. Legally, he can’t sign a deal with WWE until that contract does expire.
Minder op nieuwssites kijken hoe dichterbij je komtquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ach we zien wel
Vond het vorig jaar juist zo jammer dat we al veel wisten over WM al maanden van te voren, en dat lijkt nu weer het geval te zijn. Vindt dat trouwens ook jammer bij de Royal Rumble, weet liever niet wie erin zitten. Het is meer een verassing als Foley opeens als nummer #15 binnenkomt dan als het van tevoren is aangekondigd is dat hij mee doet.
Erg jammer want ik hou juist van de verassingen.
quote:Apparently "Wildcat" Chris Harris has yet to officially sign his WWE contract, but has agreed to contractual terms. The deal between Harris and WWE, negotiated by his agent, is completed.
TNA is downplaying the signing, and spinning it as if he was a crybaby and an attitude problem, and that they don’t care he is leaving the promotion. TNA had apparently not realized his contract lapsed or simply thought WWE would not want him.
WWE has been fielding overtures from TNA talent (or their representatives), so it wouldn’t be surprising to see other TNA departures for Stamford, CT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |