Daar heb je wel gelijk in, maar da kwam waarschijnlijk ook wel deels doordat ik ook nog aandacht had voor hunquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:27 schreef towncar het volgende:
Ze luisterden tenminste naar je...
Eens + klacht: TS heeft iets tegen Mocro'squote:Op vrijdag 21 december 2007 11:28 schreef poepeneesje het volgende:
Net alsof zij geïnteresseerd waren in je verhaal en wij geïnteresseerd zijn in je klacht.
-xxx-
Ze waren niet geïntresseerd, maar daar gaat het mij niet om, zij wouden de vrouw belachelijk maken terwijl wij nu hen hebben belachelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:28 schreef poepeneesje het volgende:
Net alsof zij geïnteresseerd waren in je verhaal en wij geïnteresseerd zijn in je klacht.
-xxx-
Dat was gewoon afleiding. Een van hen heeft z'n portemonnee tijdens het gesprek gestolenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:27 schreef towncar het volgende:
Ze luisterden tenminste naar je...
als je dat zinnetje veranderd naar "Achterlijke Mocro's" geef ik je gelijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:30 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Eens + klacht: TS heeft iets tegen Mocro's.
-xxx-
Ik was wel paranoia genoeg om erna mijn zakken te checkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:31 schreef Sehaga het volgende:
[..]
Dat was gewoon afleiding. Een van hen heeft z'n portemonnee tijdens het gesprek gestolen
Moraalridderquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:31 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Ze waren niet geïntresseerd, maar daar gaat het mij niet om, zij wouden de vrouw belachelijk maken terwijl wij nu hen hebben belachelijk gemaakt.
En aangezien ik iets dacht te herinneren uit de Koran als "doe niet aan anderen, wat ge zelf niet graag hebt", vond ik dees wel terecht.
Iets met vooroordelen enzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:32 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
als je dat zinnetje veranderd naar "Achterlijke Mocro's" geef ik je gelijk
Neen, ze moeten het niet weten, maar als ze het weten (zoals gisteren), dan moeten ze die vrouw -laat staan ons geloof- toch ook niet belachelijk maken? Doe dat dan met een cartoontje in de krant ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja want marokkanen MOETEN weten wie jezus zou zijn geweest
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:31 schreef Sehaga het volgende:
[..]
Dat was gewoon afleiding. Een van hen heeft z'n portemonnee tijdens het gesprek gestolen
quote:
Ik zei dat om die mannen op hun paard te zetten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:10 schreef Daniel1976 het volgende:
de echte Messiah? Hmm jouw mening is vast net zo voor ingenomen als die van hun.
WIE NIET?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:30 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
-xxx-
Dat konnen ze eigelijk niet maken op een pleintje vol zatte Antwerpenarenquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:31 schreef DroogDok het volgende:
Je ben niet in elkaar geslagen dus HOAX!!!!
Jij komt ook niet veel buiten he?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:31 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Ze waren niet geïntresseerd, maar daar gaat het mij niet om, zij wouden de vrouw belachelijk maken terwijl wij nu hen hebben belachelijk gemaakt.
En aangezien ik iets dacht te herinneren uit de Koran als "doe niet aan anderen, wat ge zelf niet graag hebt", vond ik dees wel terecht.
Zelf ook lid van die club zie ik.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:23 schreef Chiwakka het volgende:
klacht: achterlijke Marokkanenpersonen
+1 gekwiekstquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:09 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Zelf ook lid van die club zie ik.
Als het moslims zijn wél. Jezus en Maria worden ook in de Koran genoemd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Doen Nederlanders autochtonen dat niet dan???quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:15 schreef zagevent het volgende:
Eens.
Zat in vanmiddag op de Groenplaats te wachten op iemand, staat er naast mij zo'n kutmarrokkaantje van een jaar of 13. Petje los op het hoofd, bontkraag.etc. Natuurlijk ook stoer aan het doen met een sigaret. Neemt trekje, rochel, neemt trekje, rochelt, neemt trekje, rochelt, enz enz.
Als je niet geintreseerd bent in zijn klacht (of andere klachten) moet je opkankeren klapjostiquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:28 schreef poepeneesje het volgende:
-xxx-
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:14 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Als hij vlak aan je school is, kan je ook moeilijk anders.
* Paramnesia kijkt naar avatar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:15 schreef zagevent het volgende:
Eens.
Zat in vanmiddag op de Groenplaats te wachten op iemand, staat er naast mij zo'n kutmarrokkaantje van een jaar of 13. Petje los op het hoofd, bontkraag.etc. Natuurlijk ook stoer aan het doen met een sigaret. Neemt trekje, rochel, neemt trekje, rochelt, neemt trekje, rochelt, enz enz.
quote:
Cry, ik heb de bijbel ook niet gelezen maar maak em ook belachelijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:42 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Neen, ze moeten het niet weten, maar als ze het weten (zoals gisteren), dan moeten ze die vrouw -laat staan ons geloof- toch ook niet belachelijk maken? Doe dat dan met een cartoontje in de krant ofzo
Ben geen Vlaams Belanger (sinds enkele jaren is het Vlaams Blok verandert van naam........)quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:41 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
[..]
* Paramnesia kijkt naar avatar.
Heil vlaams blok dan maar he, alle.
helemaal mee eensquote:
Zal dat kutbroertje van je het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:50 schreef DarkGirl het volgende:
[..]
helemaal mee eensenige wa ze durve zijn jongetjes van 11 bijte... das bij me broertje gbeurd.. alles zat onder het bloed.. stelletje kutmarrokane
Met zo een spelling zou ik ook de shit uit je broertje slaan. Lauter uit frustratie.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:50 schreef DarkGirl het volgende:
[..]
helemaal mee eensenige wa ze durve zijn jongetjes van 11 bijte... das bij me broertje gbeurd.. alles zat onder het bloed.. stelletje kutmarrokane
quote:
als jij vind dat je iemand mag gaan bijten als die te hard stampt met zijn voet.. volgens die marokaan had mun broertje naar zijn hond gestampt.. dus jaquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:29 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Zal dat kutbroertje van je het er wel naar gemaakt hebben.
Wij weten toch ook dat hun profeet mohammed een pedofiele warlord was, dat we daar respect voor moeten hebben anders steken ze wel een paar ambassades in de fik.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dan is die Marokkaan nog veel te aardig geweest.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:54 schreef DarkGirl het volgende:
[..]
als jij vind dat je iemand mag gaan bijten als die te hard stampt met zijn voet.. volgens die marokaan had mun broertje naar zijn hond gestampt.. dus ja
Yes klopt, hij staat als profeet in hun Koran.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ga jij nou maar eens neuken gast, dan praten we verder.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:51 schreef F04 het volgende:
Mocro's hebben een IQ van -70, daarom hebben ze wat hulp nodig.
Mijn Jezus is beter dan jouw Jezus?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:23 schreef Chiwakka het volgende:
Ik zei dat om die mannen op hun paard te zetten.
Logisch toch? Lijkt me niet echt een gegronde klacht.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:30 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
-xxx-
Lauter, en jij zeurt over spelling?quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:30 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Met zo een spelling zou ik ook de shit uit je broertje slaan. Lauter uit frustratie.
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:37 schreef osmo het volgende:
[..]
Lauter, en jij zeurt over spelling?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |