Ben geen Vlaams Belanger (sinds enkele jaren is het Vlaams Blok verandert van naam........)quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:41 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
[..]
* Paramnesia kijkt naar avatar.
Heil vlaams blok dan maar he, alle.
helemaal mee eensquote:
Zal dat kutbroertje van je het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:50 schreef DarkGirl het volgende:
[..]
helemaal mee eensenige wa ze durve zijn jongetjes van 11 bijte... das bij me broertje gbeurd.. alles zat onder het bloed.. stelletje kutmarrokane
Met zo een spelling zou ik ook de shit uit je broertje slaan. Lauter uit frustratie.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:50 schreef DarkGirl het volgende:
[..]
helemaal mee eensenige wa ze durve zijn jongetjes van 11 bijte... das bij me broertje gbeurd.. alles zat onder het bloed.. stelletje kutmarrokane
quote:
als jij vind dat je iemand mag gaan bijten als die te hard stampt met zijn voet.. volgens die marokaan had mun broertje naar zijn hond gestampt.. dus jaquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:29 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Zal dat kutbroertje van je het er wel naar gemaakt hebben.
Wij weten toch ook dat hun profeet mohammed een pedofiele warlord was, dat we daar respect voor moeten hebben anders steken ze wel een paar ambassades in de fik.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja want marokkanen MOETEN weten wie jezus zou zijn geweest
Dan is die Marokkaan nog veel te aardig geweest.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:54 schreef DarkGirl het volgende:
[..]
als jij vind dat je iemand mag gaan bijten als die te hard stampt met zijn voet.. volgens die marokaan had mun broertje naar zijn hond gestampt.. dus ja
Yes klopt, hij staat als profeet in hun Koran.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja want marokkanen MOETEN weten wie jezus zou zijn geweest
Ga jij nou maar eens neuken gast, dan praten we verder.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:51 schreef F04 het volgende:
Mocro's hebben een IQ van -70, daarom hebben ze wat hulp nodig.
Mijn Jezus is beter dan jouw Jezus?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:23 schreef Chiwakka het volgende:
Ik zei dat om die mannen op hun paard te zetten.
Logisch toch? Lijkt me niet echt een gegronde klacht.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:30 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Eens + klacht: TS heeft iets tegen Mocro's.
-xxx-
Lauter, en jij zeurt over spelling?quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:30 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Met zo een spelling zou ik ook de shit uit je broertje slaan. Lauter uit frustratie.
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:37 schreef osmo het volgende:
[..]
Lauter, en jij zeurt over spelling?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |