Ik zou haast zeggen mag hij ook een keer. Lieke zeker nog nooit door de mand gevallen dan omdat hij haar erin heeftgehouden en omdat ze ook aan iedereen over Huub haar beklag doet?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:40 schreef riri het volgende:
praatjesmaker Huub valt steeds meer door de mand
aan bezoek wat er is doet hij zijn verhaal over de relatie met Lieke
die vrouw zegt...ze is nog aardig tegen je geweest over dat eruit stemmen van je...na wat je haar geflikt had de avond ervoor
haar woorden..."ik was nog veel harder geweest"
Risk?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:55 schreef Katewalker het volgende:
Mike vraagt naar spellen aan Brian..domino...toen ik werkte in een dak-en thuislozen opvanghuis speelden onze gasten heel vaak een spel waarbij je landen moet veroveren..verdorie..hoe heet dat ook alweer?..
Ik had een stille hoop, dat er ruzie was geweest,en die rat de kooi uit was(,jammer)quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:52 schreef Marrije het volgende:
Ik kom net binnen en zag geen COS, dus nu eerst ff bijlezen. Als iemand een bijdrage heeft voor de OP, graag!
Na urenlang problemen met de server oid waardoor we geen streams konden kijken hebben we eindelijk weer streams. Gelukkig maar.
Lieke wordt gemasseerd. Selene zit in de kamer te roken.
Zolang die vleermuiskop Lieke blijft stalken, uitvloeken, beledigen etc. is het niet verrassend dat Lieke reageert en af en toe stoom afblaast. Of is reageren slechts voorbehouden aan de korsakov vleermuis?quote:
Ow ja..Risk...quote:
Kunnen ze niet even een van die stroomkabels in het voetenbadje hangen .......quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:04 schreef Marrije het volgende:
Inmiddels zit Selene met dr poten in een voetenbad en Jaap krijgt een ontharings(?)behandeling.
Ik gaf Copycat antwoord op haar vraag en wb de Huub en Lieke discussie, ben ik nu wel klaar. Alsof het onmogelijk is om het hier eens te worden over het feit dat je het oneens bent en ook altijd zal blijven.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Zolang die vleermuiskop Lieke blijft stalken, uitvloeken, beledigen etc. is het niet verrassend dat Lieke reageert en af en toe stoom afblaast. Of is reageren slechts voorbehouden aan de korsakov vleermuis?
Lieke reageert veel meer naar anderen dan huub juist en daarbij begon Selene dat gesprek tegen die troela's, Huub haakte er toen pas op in.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Zolang die vleermuiskop Lieke blijft stalken, uitvloeken, beledigen etc. is het niet verrassend dat Lieke reageert en af en toe stoom afblaast. Of is reageren slechts voorbehouden aan de korsakov vleermuis?
Het ging over aktie en reaktie. Mag die alleen eenzijdig worden gebezigdquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik gaf Copycat antwoord op haar vraag en wb de Huub en Lieke discussie, ben ik nu wel klaar. Alsof het onmogelijk is om het hier eens te worden over het feit dat je het oneens bent en ook altijd zal blijven.
Nee hoor maar volgens mij is dat ook helemaal niet aan de orde.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Het ging over aktie en reaktie. Mag die alleen eenzijdig worden gebezigd
Lieke heeft ook 1000x meer reden om het wangedrag van die die vleermuis aan de kaak te stellen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:14 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Lieke reageert veel meer naar anderen dan huub juist en daarbij begon Selene dat gesprek tegen die troela's, Huub haakte er toen pas op in.
Nee hoor, be my guest. Ik gaf alleen maar antwoord op een vraag zonder een mening te verkondigen. Mijn zegen heb je, alleen ik ga er verder niet op in.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Het ging over aktie en reaktie. Mag die alleen eenzijdig worden gebezigd
Wat staat daar (voor degenen die, net als ik, niet bij nowlive geregistreerd staan)?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:18 schreef Poezewoes het volgende:
Lees nou eens hier
http://www.nowlive.eu/index.php?action=readnews&id=1176
Dan hoeven jullie je ook niet meer zo druk te maken over de mensen in de kooi!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |