Vakkenvullen met de kerst..quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:42 schreef Loontjah het volgende:
Stage & vakantie ...
Zelfs ik werk nog door met Kerst
@ Kaheem; dan hoef je geen zogenaamde persoonlijke argumenten te gebruiken
@ Trig; super actie.. maar wel rotte situatie ja. Dat is het nadeel van 2 baantjes. Ik ga niet langer als deze 8 uur werken hoor. Alhowel vakkenvullen ook nog niet zo vermoeiend is.
GMTA... enzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:43 schreef Etcetera het volgende:
vakkenvullen is, juist in deze periode, toch best zwaar hoor Loontjah
Ik ben uiteraard meegevraagd..quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:45 schreef Loontjah het volgende:
Peelland, daar zit je toch allang niet meer op.
Of heb je een date?
Als jij je een opmerking over betrouwbaarheid serieus aantrekt, dan moet je eerder bij jezelf te rade gaan dan bij mijquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:42 schreef Loontjah het volgende:
@ Kaheem; dan hoef je geen zogenaamde persoonlijke argumenten te gebruiken
roept u maar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Morgen eer..
Kun je de TT niet veranderen
Wij hebben geen vakantie..
Roger that.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:52 schreef KaheemSaid het volgende:
Vakkenvullen is vrij druk werk zo vlak voor kerst. Niet te geloven hoeveel mensen in die 2 dagen door hun strot heen douwen!
Bah bah bah, waarom is iedereen zo van de kerst. Het kon van mij meteen afgeschaft worden!
Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:53 schreef Loontjah het volgende:
Ik vind dat ze een kerstborrel moeten verplichten
Juistem..quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:52 schreef KaheemSaid het volgende:
Vakkenvullen is vrij druk werk zo vlak voor kerst. Niet te geloven hoeveel mensen in die 2 dagen door hun strot heen douwen!
Bah bah bah, waarom is iedereen zo van de kerst. Het kon van mij meteen afgeschaft worden!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Of het bedrijf moet gratis taxi's verstrekken.
Straks maar even met mijn werk bellen of ze met kerst ook ergens aan de gang gaan! Ik ben beschikbaar!quote:
Vakken vullenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Straks maar even met mijn werk bellen of ze met kerst ook ergens aan de gang gaan! Ik ben beschikbaar!
Iddquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Owned..1!.1.1!!!.11'1010011-1-1eonssenisn..
Zoiets?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:56 schreef Trigalti het volgende:
Stage SC #298 Waar de kerst wel heel dichtbij komt ?
Eigenlijk veranderd er niet zoveel voor je met de jaren? Of wel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vakken vullen
Heb dat ook 4 jaar gedaan, waarvan ik het laatste jaar assistent-assistent-winkelmanager was
He-le-maal niks uitvoeren behalve beetje interessant doen en jeugd aan het werk zetten terwijl je zelf ook nog jeugd bent
Ehm, neequote:Op vrijdag 21 december 2007 09:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eigenlijk veranderd er niet zoveel voor je met de jaren? Of wel.
Van de Reservoir Dogs soundtrack ken ik die vooral. Heerlijk nummer inderdaad, maar er zijn meer mooie nummers op die cd!quote:
Van Stealers Wheel?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Van de Reservoir Dogs soundtrack ken ik die vooral. Heerlijk nummer inderdaad, maar er zijn meer mooie nummers op die cd!
Ik ben ook vulploegleidert.. zoals jij het zegt.. maar gister dus niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vakken vullen
Heb dat ook 4 jaar gedaan, waarvan ik het laatste jaar assistent-assistent-winkelmanager was
He-le-maal niks uitvoeren behalve beetje interessant doen en jeugd aan het werk zetten terwijl je zelf ook nog jeugd bent
Nee?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:01 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik ben ook vulploegleidert.. zoals jij het zegt.. maar gister dus niet.
En mensen aan het werk zetten en zelf niets doen, dat krijg ik niet over mijn hart.
Zeg er altijd wat van als iemand die maar een jaar ouder dan mij is dat doet.
Ga eens aan het werk lambal.. luie donder!
Ik heb het 3 jaar gedaanquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vakken vullen
Ruben?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het 3 jaar gedaanmocht conserven/soep enzo vullen
maar het was wel een gezellig sfeertje rond kerst gelukkig
[..]Ruben
![]()
Is dat 36 uur in de week?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga zo solliciteren via uitzendbureau op een administratieve functie bij een onderzoeksbureau vooor 1700 netto de maand
dat was een collega, type klootzak, deed geen flikkerquote:
33 tot 36.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is dat 36 uur in de week?Voor veel minder had ik mijn bed niet uitgekomen Erik!
Hoe weet je dat ik Erik heet?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is dat 36 uur in de week?Voor veel minder had ik mijn bed niet uitgekomen Erik!
In de tijd die ik over had in een soortgelijke functie, was ik ook altijd zelf gewoon aan het werk. En tussendoor je functie uit voeren en veel praten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:01 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En mensen aan het werk zetten en zelf niets doen, dat krijg ik niet over mijn hart.
Zeg er altijd wat van als iemand die maar een jaar ouder dan mij is dat doet.
Ga eens aan het werk lambal.. luie donder!
quote:
Ik durf het bijna niet te vragen.. maarquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:02 schreef Deansensitized het volgende:
Vandaag vrij, dus iets later uit mijn nest gekropen.![]()
Eindelijk even een beetje bijgeslapen, voel me zowaar fitter als de afgelopen weken [ afbeelding ]
Heeft loontjah al gedaan in het vorige topic!quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:11 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen.. maar
Postnummers
Oeeh sorry..quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heeft loontjah al gedaan in het vorige topic!
Als ze het aanbieden zeg ik geen neequote:Op vrijdag 21 december 2007 10:08 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Dean, lambal een stagiaire hoort niet vrij te hebben!
dat heb ik nou nooit, dat ik bekende mensen tegenkomquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Etc. nooit laten merken joh
Ik luister nu naar Flappie en gister kwam ik meneer van 't Hek tegen in Groningen
Ik meende het ook niet hoor. Heb het 1x gedaan op die manier en dat was omdat dat de laatste opdracht was op 1 van de laatste dagen. Mooi er vanaf!quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en ik kan het wel zo laten, maar ik vind het gewoon niet netjes. komt bij dat ze dan misschien verwachten van: oh Etc. kan dat, die even bellen, en dan kan ik dat niet eens
Witte kerstquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik meende het ook niet hoor. Heb het 1x gedaan op die manier en dat was omdat dat de laatste opdracht was op 1 van de laatste dagen. Mooi er vanaf!
De bomen zijn hier wel mooi WIT!
Ophef in België over racistische kettingsmsquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Nee, geen idee wat je bedoelt!
las het in de krantquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:38 schreef HansU het volgende:
[..]
Ophef in België over racistische kettingsms
Watquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
las het in de krant
had echt iets van![]()
Ga ik straks ook even doenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:25 schreef HansU het volgende:
zo, ben net ff een wandelingetje gaan maken richting school. Wel handig dat ie op 5 minuten van mijn school ligt. Moest ff iets inleveren voor mijn stage docent figuur.
ik moest ook lachen jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik nu een goed innitiatief!
en de helft daarvan is gevuld met schuim/stro/opvulmeukquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:40 schreef Isdatzo het volgende:
Vandaag maar met de auto gekomen anders krijg ik dat kerstpakket nooit mee
75 cm bij 35 bij 20 ofzo
ik vond het eerder kansloosquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik nu een goed innitiatief!
Helaas beseffen ze dat vaak niet, kijk naar de peilingen met Wilders en in België Vlaams Belang (Blok).quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:43 schreef HansU het volgende:
[..]
Die figuren die zoiets door sturen zijn over het algemeen te dom om naar een stembus te gaan
ze zijn alweer op, straks maar eens rondkijken of er nog meer zijn. Er waren 200 besteld hoorde ik!quote:
Nee, ik moest naar de fysiotherapie.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:00 schreef KaheemSaid het volgende:
Nou, nou chatgirl. Enigszins verslapen neem ik aan?
Ik hoorde net dat ze erg blij met me zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:05 schreef Loontjah het volgende:
Inderdaad wat is stage toch erg.
Krijg ik mij hier toch een kerstster van ijzer gevuld met bonbons en toffee's.
"Omdat je onze "fort" zo goed bewaakt hebt." Echt lief man.
Ze hadden ook van die dure gebakjes gehaald.. JAMJAM..
En kreeg te horen dat ik as. maandag en donderdag thuis mag werken, en als gewerkte uren mag noteren.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en de helft daarvan is gevuld met schuim/stro/opvulmeuk
Ja, enormquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:10 schreef Loontjah het volgende:
Chatgirl & HansU een geheime relatie ?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had alles er uit gehaald om te kijken natuurlijk (nieuwsgierig [afbeelding] ) en ik kreeg 't amper weer in die doos [afbeelding]
Hier is ook alles witquote:
Het is nog pril en beperkt zich tot online activiteiten. Het is een goed voornemen van mij voor 2008 om er serieus werk van te gaan maken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:19 schreef Loontjah het volgende:
Hoe lang al ?
Veel vreten, wijn, nutteloze zooi, meer nutteloze zooi, meer vreten, drinken etc etc 't gaat maar door.. zal vanavond wel een foto makenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:16 schreef Loontjah het volgende:
Wat zat er allemaal in dan?
Opvouwbare kerstboom ofzo?
He, is die cd van stealers wheel vet?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:27 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb de kerstboom aangezet, was ik even vergeten!
gisteravond met -3 ben ik gaan hardlopen door de sneeuw heen. Dan zie je de mensen echt denken; wat doet die randdebiel nou weer in zijn trainingspakje in de kouquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had net tijdens het fietsen, sneeuw op m'n pan
Terecht, ik vind koud weer chiller om hard te lopen dan warm weerquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:29 schreef HansU het volgende:
[..]
gisteravond met -3 ben ik gaan hardlopen door de sneeuw heen. Dan zie je de mensen echt denken; wat doet die randdebiel nou weer in zijn trainingspakje in de kou
Inderdaad.. wtfquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
Queens Of The Stone Age - You Think I Ain't Worth A Dollar But I Feel Like A Millionaire
Die titel
.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
Queens Of The Stone Age - You Think I Ain't Worth A Dollar But I Feel Like A Millionaire
Die titel
midden in de zomer lig je redelijk snel voor pampus als je een flink aan het sporten bent jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Terecht, ik vind koud weer chiller om hard te lopen dan warm weer
Kutmensen
Ik dacht dat je zei dat er vettere nummers op stonden dan 'Stuck In The Middle With You'quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
.
Ik ken de cd van Steelers Wheeler niet sorry.
Ik schrok me de tering toen ik dat voor het eerst hoorde, zat in de auto, cd gekocht, eigenlijk alleen omdat ik 'No One Knows' een vet nummer vond, toen stond dat nummer aan, zet 'm lekker hard, daarna ging volume ineens omhoog iddquote:Ik vind dat nummer van QotSA wel mooi, wel grappig dat het volume inneens zo'n eind omhoog gaat!
Idd, gaar is dat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:35 schreef HansU het volgende:
[..]
midden in de zomer lig je redelijk snel voor pampus als je een flink aan het sporten bent ja![]()
Alleen de 1e kilometer in die kou lopen is echt erg koud hoorBinnenshuis spring ik eerst een minuut of 10 heen en weer om al een beetje warm te zijn.
Je kan wel met hoe heet die kerel ook weer? aan de praat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:37 schreef Trigalti het volgende:
Net weer lekker creatief bezig geweest
[ afbeelding ]
Had gewoon weer eens zin zoiets te maken
totdat je de bumper van je voorganger een kusje gafquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat er vettere nummers op stonden dan 'Stuck In The Middle With You'
[..]
Ik schrok me de tering toen ik dat voor het eerst hoorde, zat in de auto, cd gekocht, eigenlijk alleen omdat ik 'No One Knows' een vet nummer vond, toen stond dat nummer aan, zet 'm lekker hard, daarna ging volume ineens omhoog idd
Schrok me de tyfus.
Wist niet hoe snel ik naar de volumeknop moest grijpen
Ik dacht eerste ook:wat is dat nr snel afgelopen
Gaat ie weer verder
Het is wel een hard-rij-nummer iddquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:38 schreef HansU het volgende:
[..]
totdat je de bumper van je voorganger een kusje gaf
ziet er leuk uit, enkel iets teveel fading daar waar je "kicking it since 1988" schrijft, waardoor die tekst teveel opvalt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:37 schreef Trigalti het volgende:
Net weer lekker creatief bezig geweest
[ afbeelding ]
Had gewoon weer eens zin zoiets te maken
1x per ongeluk Rage against the machine in de auto opgezet. Doe ik nooit meer, veranderde in een levensgevaarlijke gek op de wegquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is wel een hard-rij-nummer idd
Maar ik hou sowieso wel van doorrijden.
Ik zet ook vaak wat rustigere muziek op, vooral als ik al geirriteerd ben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:40 schreef HansU het volgende:
[..]
1x per ongeluk Rage against the machine in de auto opgezet. Doe ik nooit meer, veranderde in een levensgevaarlijke gek op de weg
Ik kom nooit in het "show hier je designs" topic..quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kan wel met hoe heet die kerel ook weer? aan de praat.
Die kerel uit dat 'show hier je designs' topic die alleen maar sigs maakte
Ik heb em 2dehands van Fok! gehaald..quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:41 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wil die halen, is hij de volle prijs waard of kan ik beter wachten tot de budget bak?
Ik zeg ook neit dat je alleen sigs maaktquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:41 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik kom nooit in het "show hier je designs" topic..
En ik maak ook websites enz..
Dus tja..
Je vind em dus ook niet mooi?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zeg ook neit dat je alleen sigs maakt
Ik hou alleen niet zo van die dingen
Wat heb je 2e hands van fok gehaald?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:42 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb em 2dehands van Fok! gehaald..
Maar hij is het zeker wel waard..
Tis wel een 50/50.. of je houd ervan.. of je vind het helemaal niets.
En er dan ook een foto van maken he.. opschepperquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
Tortilla/burrito pakket:
Nep-pringles
Potje maïs
Potje olijven
Potje Tropical Mexican Tortilla saus
Tortilla chippies
Zakje burrito mix
Tortilla wraps [van die pannenkoeken]
Ovenschaal
En verder:
Mini pizza snacks
Pittige worst
Pittige borrelnootjes
Marshmallows
Smeltchocolade
CHocoladefondue setje
Peper/zout molentje
Houten mens erger je niet spelletje
Opwindbaar lampje [batterlijloos]
En dat voor een stagair, ik ben er wel tevreden mee
[ afbeelding ]
Nee, maar dat is meer een kwestie van smaak.quote:
Klopt idd..quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:39 schreef HansU het volgende:
[..]
ziet er leuk uit, enkel iets teveel fading daar waar je "kicking it since 1988" schrijft, waardoor die tekst teveel opvalt.
Opbouwende kritiek
Ik ken het van de soundtrack van reservoir dogs, dat stuck in the middle with you.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat er vettere nummers op stonden dan 'Stuck In The Middle With You'
[..]
Ik schrok me de tering toen ik dat voor het eerst hoorde, zat in de auto, cd gekocht, eigenlijk alleen omdat ik 'No One Knows' een vet nummer vond, toen stond dat nummer aan, zet 'm lekker hard, daarna ging volume ineens omhoog idd
Schrok me de tyfus.
Wist niet hoe snel ik naar de volumeknop moest grijpen
Ik dacht eerste ook:wat is dat nr snel afgelopen
Gaat ie weer verder
grafische achtergrond, was er vroeger ook veel mee bezig. Tegenwoordig kan ik er geen reet meer van helaas.quote:
Kun je mij niet ff oppikken?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:46 schreef eer-ik het volgende:
Ik denk dat ik de papa mobiel weer even pak vanmiddag en effe een stuk ga scheuren
Morgen Range Rover sport een dagje
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En er dan ook een foto van maken he.. opschepper [afbeelding]
patserquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:46 schreef eer-ik het volgende:
Ik denk dat ik de papa mobiel weer even pak vanmiddag en effe een stuk ga scheuren
Morgen Range Rover sport een dagje
Ik ben praktisch nooit met het designen van dit soort dingetjes bezig.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:47 schreef HansU het volgende:
[..]
grafische achtergrond, was er vroeger ook veel mee bezig. Tegenwoordig kan ik er geen reet meer van helaas.
Wat voor iets wil je hebben dan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:48 schreef Loontjah het volgende:
Maak ook iets leuks voor mij trig
Leuk pakketje ja.
Ik was ook erg blij met de mijne.
Mijn ouders schatte de waarde op ongeveer 50 euro.
Vind het nogal wat.
Dreamweaver en zijn tutorials ben ik ooit is doorgegaan. Echt gaaf wat je allemaal kan maken met zo'n programma.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:48 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik ben praktisch nooit met het designen van dit soort dingetjes bezig.
Vroeger wilde ik het altijd, maar bakte er eigenlijk niets van.
CSSquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:50 schreef HansU het volgende:
[..]
Dreamweaver en zijn tutorials ben ik ooit is doorgegaan. Echt gaaf wat je allemaal kan maken met zo'n programma.
B A G G E R E N!!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:51 schreef HansU het volgende:
sowee, afgelopen dagen heb ik me hier ingehouden omdat ik het druk heb op stage. Maar dat laatste dagje voor de kerst vakantie....
baggeren
Als het in de randstad was kon het niet, want dan was het te kort rijdenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:50 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Brabant iets te hoog/"laag" gegrepen?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
Nou heb ik verdomme 2 sporttassen hier liggen, heeft geen van beiden zo'n hendige riem waarmee je 'm om de nek kan hangen [afbeelding]
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als het in de randstad was kon het niet, want dan was het te kort rijden
Brabant kan dus wel
Hij weet toch niet wie Trigalti is ...quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:53 schreef Loontjah het volgende:
Ik wil iets met een fototoestelen iets met een pen qua ontwerpen.
Ik zie het al voor me:
Ik: kijk meneer peels, dit is mijn portfolio. Mijn huisstijl en logo is ontwikkeld door Trigalti
Hij:
Doe maar niet. Ik weet nog steeds niet wat ik moet gebruiken voor mijn vector logo
Kan ook niet goed genoeg tekenen denk ik.
kan je maken van aangespoeld touw dat je kan vinden op het strand of langs een riviertje. Beetje duck tape en klaar is kees. Niemand zal dan ook je tas jatten zo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
Nou heb ik verdomme 2 sporttassen hier liggen, heeft geen van beiden zo'n hendige riem waarmee je 'm om de nek kan hangen
Ik spit geen profielen door hoor..quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:57 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Moeilijk he !
En al zeuren als de achterbanden op de rotonde een beetje grip verliezenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:57 schreef Okiedokie86 het volgende:
ik heb net met jory zitten driften met bestelbusje van het werkik trok telkes in de bochten aan de handrem hehe
goh, daar heb ik wel eens van gehoord!quote:
Ooit een keer onderweg geweest van mijn woonplaats (Friesland) naar Den Bosch (Brabanthallen) de planning was al wat knap en het was op vrijdag rond 18:00 of 19:00 dat ik tussen Utrecht en Gorichem in de file (invoegen etc.) stil stond. Qua muziek stond Hatebreed vrij luid een mooi metalcore optredentje af te spelen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:40 schreef HansU het volgende:
[..]
1x per ongeluk Rage against the machine in de auto opgezet. Doe ik nooit meer, veranderde in een levensgevaarlijke gek op de weg
Whaha.. stond et zo hard dat mensen om je heen het hoorden?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ooit een keer onderweg geweest van mijn woonplaats (Friesland) naar Den Bosch (Brabanthallen) de planning was al wat knap en het was op vrijdag rond 18:00 of 19:00 dat ik tussen Utrecht en Gorichem in de file (invoegen etc.) stil stond. Qua muziek stond Hatebreed vrij luid een mooi metalcore optredentje af te spelen.
Het gevolg was middelvingers van heel veel mensen om me heen en een auto die als het even kon veel te ver de toeren in gestrapt werd. Ik was toen echt op en top agressief, niet de ideale situatie voor in het verkeer. Maar door het gas even flink open te trekken na de filé waren we niet te laat.
Terugreis was de weg leeg en konden we echt lekker door kachelen!
Haha ja ik moest jory laten zien wat ik kanquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:58 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En al zeuren als de achterbanden op de rotonde een beetje grip verliezen![]()
Mafketels..
Maar hoe was de film (2e keer dak et vraag)..
Mag ik der ook eentje ??quote:
Ik neem aan dat er voldoende mensen waren die het goed konden horen inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Whaha.. stond et zo hard dat mensen om je heen het hoorden?
En agressief worden, dat doe ik wel eens als bijrijder bij een supergoed hardstyle nummer
Maar dan rijd ik gelukkig niet..
kom maar halenquote:
als die blikken konden dodenquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er voldoende mensen waren die het goed konden horen inderdaadMaar als je naar een optreden toe gaat moet je daar ook wat voorbereid aankomen.
Ben ook eens aan het touren geweest in zo'n echte sjonniebak (stratenmakersferarri) van een vriend van me, als je er naar keek had je het kippenvel al overal staan. Samen met een vriend erin rijden, de auto had natuurlijk veel te veel lawaai (door speakerset en de 'sport' uitlaat). Draaiden we terwijl we door steden heen reden heel hard klassieke muziek. Dan krijg je wel grappige blikken naar je kop gesmeten.
Hatebreed is stoer ja. Echte muziek voor echte mannen! (wat dat aangaat is het nog net geen Manowar)quote:
als je dat over jezelf moet zeggenquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hatebreed is stoer ja. Echte muziek voor echte mannen! (wat dat aangaat is het nog net geen Manowar)
hier ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:17 schreef HansU het volgende:
het forum deed het net ff niet, was dat algemeen of alleen bij mij?
Zelfkennis HansU. Goede muziek luisterend, zware shag rokend, van auto's houdende, over wijfen pratend en bierdrinkend. Ik zou niet weten waarom ik niet stoer zou zijnquote:
volledig akkoordquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zelfkennis HansU. Goede muziek luisterend, zware shag rokend, van auto's houdende, over wijfen pratend en bierdrinkend. Ik zou niet weten waarom ik niet stoer zou zijn
Onder het genot van een stukje goede muziek (wat heel ruim kan zijn) en in een niet rookvrije ruimtequote:Op vrijdag 21 december 2007 12:25 schreef HansU het volgende:
[..]
volledig akkoord
![]()
Over wijfen en auto's kunnen we wel is gaan lullen met elkaar onder het genot van een goud gele rakker
quote:Manowar Put the Power In Taking Power Out of Power Metal
As the American northeast recovers from last week's massive power outage, during which an estimated 60 million people - from New York to Detroit to Toronto - were left in the dark, power metal legends Manowar have issued a statement claiming responsibility for the massive blackout.
"First of all, consider this not an Apology, for Kings of Metal grovel before no one," the statement - credited to bassist and founding member Joey DeMaio - begins. "However, Manowar wishes to acknowledge to the world their role in the Surge of Electrical Power that, much like our vaunted music, rocked the world last week. Though it was not our intention to disrupt the lives of millions of Poseurs, we consider it a Testament to Heavy Metal Might and Thunder that one power chord from our steeled hands could wreak such havoc in the lives of mortals."
According to DeMaio, guitarist Karl Logan was tuning before a rehearsal at the band's upstate New York studio, and his striking of a "particularly bitchin' and typically intense" power chord coincided with the moment the lights went out for millions of people.
"Real Men Play On Ten, and always have," Logan comments. "As I am already the fastest, loudest, and most determined heavy metal guitarist on this or any World, I can only assume that it was the power grid itself, weakened by two Decades of our Heavy Metal Assault, that finally surrendered to the Glory and the Honor of True Metal Brotherhood."
Several naysayers, including high officials in the electrical power industry, insist that an overloaded line in Ohio, or even an attack from computer hackers, are the only likely causes of the outage. "The notion that a guitar player hitting a chord could knock out the entire northeast grid is ludicrous," commented Cleveland First Energy spokesman Wiffley Snidegarb, on condition of anonymity. "I mean, maybe if it was DeMaio playing 'Flight of the Bumblebee' on bass. Maybe."
Manowar has stated that, despite their refusal to turn down or in any way betray the heavy metal cause, they do feel sympathy for the cities left hungry and powerless by the force of their might. "We hereby issue the call to all True Metal Brothers and Well-Endowed Women of Steel - come to us, to our studio, and we will teach you the primitive ways of hunting, gathering, conquering and pillaging. These old ways of survival will be useful soon, as it has become obvious that Manowar's uncompromising Sonic Savagery is too strong for civilization itself to endure. Once the Blood-Forged Might of our Victorious Anthems cause this weak-willed Society and its trappings to crumble, the World's Loudest Band will lead you all to a new era, where Real Men hunt for their meat in the woods, and Fuck their Metal Maidens with Lust and Pride near a roaring fire next to a cave, while drinking their Beer from a hollowed horn and bellowing praises to the Old Gods. The time is nearly upon us, Brothers and Sisters!"
DeMaio concluded that, should fans be unable or unwilling to shed their modern lives and move to the woods of upstate New York to live naked in a cave, that purchasing a t-shirt or mesh-backed baseball cap from the band's online store would be "almost as cool."
- Keith Bergman
de Veyron is normaal al lelijk, maar op deze manierquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:35 schreef KaheemSaid het volgende:
Pff, wat is daar mis mee. Lees ook vrij vaak Engelse boeken. Is dat te ingewikkeld?
[ afbeelding ]
Dit is dus niet stoer!
Verschrikkelijk inderdaad..quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:57 schreef HansU het volgende:
[..]
de Veyron is normaal al lelijk, maar op deze manier
Jep.. alle katten zijn dood..quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:52 schreef Loontjah het volgende:
Luxe daar in Helmond zeg.
Was het kattenvlees op?
Toch is kat lekkerder..quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:06 schreef Loontjah het volgende:
Ach gossie, das jammer nou he.
Nu maar de kippen kaal plukken...
Nee, maar jij eet ook vrij vaak bij mama toch?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:42 schreef Loontjah het volgende:
Is niet te ingewikkeld, maar waarom Engelse boeken lezen?
Maja, ieder zo zijn hobby.
Ik zie jou namelijk niet elke dag een 2-gangen diner bereiden
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi.
Weekend.
Zometeen maar even douchen, scheren en omkleden voor de kerstborrel. Dit zal een van de eerste keren zijn dat ik netjes geschoren op mijn stagebedrijf verschijn. Verder alleen op het sollicitatiegesprek en de eerste werkdag volgens mij.
I luv zo lang mogelijk in mijn nest blijven liggenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:17 schreef Isdatzo het volgende:
scheren
doe ik altijd 's avonds want 's ochtends wil ik zo lang mogelijk in mijn nest blijven liggen14.gif.
![]()
Bij mijn studie hoort het wel ja, maar in het bedrijf is het een stuk minder formeel dan gangbaar in een functie zoals ik die heb. En verder zie ik er wel verzorgd uit, ik trim mijn baard met enige regelmaat en loop in een overhemd en spijkerbroek.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze nemen je gewoon niet serieus, daarom mocht je je gegevens gister ook niet toelichten.
Kaheem hier hecht wel waarde aan een beetje netjes op stage verschijnen, hoort gewoon bij de studie die ik doe vind ik. Zo probeer ik me elke morgen even netjes te scheren en loop ik bijna altijd in pantalon en bloes
Bezuiniging in praktijk brengen.... Zo werkt dat nu eenmaal.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:38 schreef Etcetera het volgende:
komt een vent van de administratie ofzo eraan, drukt zonder wat te zeggen tv op onze redactie uitwat een zak
lekker gegeten ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:28 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, lunch voorbij. Nog 40 studentenverenigingen bellen
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Bezuiniging in praktijk brengen.... Zo werkt dat nu eenmaal.
Ik denk Etc. gaat een mop vertellen.
Komt er een vent bij de administratie ....
financiele figuren zijn nu eenmaalquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:38 schreef Etcetera het volgende:
komt een vent van de administratie ofzo eraan, drukt zonder wat te zeggen tv op onze redactie uitwat een zak
Wat voor bezuiniging?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Bezuiniging in praktijk brengen.... Zo werkt dat nu eenmaal.
En facilitair managers zijn nu eenmaal bekrompen?quote:
uiteraard, maar wel sexyquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En facilitair managers zijn nu eenmaal bekrompen?
Nou, er liep er eentje rond bij ons, die zag er zeker niet beroerd uit, daar moet ik je gelijk in geven.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou, er liep er eentje rond bij ons, die zag er zeker niet beroerd uit, daar moet ik je gelijk in geven.
iedereen is het met me eens, goedzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:56 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben het wel met HansU eens. Ook al doe ik zelf ook eens studie tot financieel stuk personeel, maar als ik zo om me heen kijk naar mensen die ik uit deze wereld ken. Dan zijn de meesten gewoon om te gapen.
quote:Dagcijfers van donderdag 20 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
034. 085 Loontjah
049. 069 Houniet
054. 067 Deansensitized
063. 062 Trigalti
069. 060 Etcetera
097. 050 ChatGirl
111. 044 Kuno_van_Dijk
168. 031 HostiMeister
187. 029 HansU
225. 025 Isdatzo
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:08 schreef HansU het volgende:
mensen die via de interne mail iedereen nu al een prettig 2008 wensen en vertellen wat ze gaan doe tijdens kerst..
Ik heb ook al enkele kerstkaarten via de mail mogen ontvangen op mijn stage.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:08 schreef HansU het volgende:
mensen die via de interne mail iedereen nu al een prettig 2008 wensen en vertellen wat ze gaan doe tijdens kerst..
Ik heb nog geen kerstkaart ontvangen, wat heb ik toch een perfecte sociale omgeving, ze weten precies waar ik behoefte ana heb.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb ook al enkele kerstkaarten via de mail mogen ontvangen op mijn stage.
doe 's postenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:08 schreef HansU het volgende:
ik sta god zij dank nog maar op 1 kerstkaartquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik op 4. 1 van papier en 3 via de mail.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:11 schreef HansU het volgende:
[..]
ik sta god zij dank nog maar op 1 kerstkaart![]()
Eentje van papier.
dan zet je het in een spoilerquote:
dat was ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik op 4. 1 van papier en 3 via de mail.
En 1 papieren zonder afzender, dat heeft vast niks met stage te maken. Gewoon iemand die valentijn en kerst niet uit elkaar kan halen.
Ok, dan hoef ik me dat ook niet meer af te vragen.quote:
Die print mn stagebegeleider uit en hangt ze op de kast, maar ondertussen wel heel milieuvriendelijk zitten doen hierquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Whaha.. weg boompjes...quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die print mn stagebegeleider uit en hangt ze op de kast, maar ondertussen wel heel milieuvriendelijk zitten doen hier
Dat dus.quote:
scheit aan oud en nieuw. 10x de entree prijs van een normale avond. Hoge verwachtingen altijd, lage gezelligheid. Altijd een teleurstellingquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:14 schreef KaheemSaid het volgende:
Straks komt dat andere hypocriete feest ook weer. Gelukkig nieuwjaar9/10 van de wereldbevolking mag van mij per direct doodvallen (misschien zelfs nog wel veel meer). Wat moet i kdan met mensen die ik niet ken/mag/wil kennen etc. en die me dit tcoh wensen!
Ben i khelemaal met je eens en daarom ga ik het dit jaar met een groep vrienden vieren, een feestje waar allemaal bekenden bij zijn!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:25 schreef HansU het volgende:
[..]
scheit aan oud en nieuw. 10x de entree prijs van een normale avond. Hoge verwachtingen altijd, lage gezelligheid. Altijd een teleurstelling
Wij ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben i khelemaal met je eens en daarom ga ik het dit jaar met een groep vrienden vieren, een feestje waar allemaal bekenden bij zijn!
Gedeeltelijk waar.... ik heb wel eens een dik feest gehad met oud en nieuw in de Astaquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:25 schreef HansU het volgende:
[..]
scheit aan oud en nieuw. 10x de entree prijs van een normale avond. Hoge verwachtingen altijd, lage gezelligheid. Altijd een teleurstelling
Verkouden enzo?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:42 schreef HansU het volgende:volgens mij begin ik een griepje te krijgen, niet voor dit as leuke weekend
Och, dan weet je meteen weer waar je staat hequote:Op vrijdag 21 december 2007 14:44 schreef Loontjah het volgende:
Of je krijgt een Kerst E-card van je vriendlief
Ik was 29 cent te duur.
dat hóef je niet te betalenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Een vriend van me kreeg eens een verjaardagskaart, waarvoor hij bijna een euro bij moest betalen omdat er te weinig postzegels op zaten. Ook best erg
Whaha een E-cardquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:44 schreef Loontjah het volgende:
Of je krijgt een Kerst E-card van je vriendlief
Ik was 29 cent te duur.
Jij ruikt je kans?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:48 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Whaha een E-card
Wat een boertje..
Kaasboerquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:56 schreef Trigalti het volgende:
[..]
No waiii..
En ik ben geen boer..
Ik ben geboren en getogen in Alkmaar!!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:00 schreef Loontjah het volgende:
jammer trig, ik zag zo'n liefdesvolle toekomst samen voor mij...
ik ga wel weer boodschappen doen bij de ah
Ik kom er pas net weer opquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:03 schreef Etcetera het volgende:
fok.nl ligt eruit maar forum doet het nogvaag
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:11 schreef Loontjah het volgende:
EINDHOVEN DE GEKSTUHHHH
Phillips neemt groot bedrijf in Amerika over voor 3,6 Miljard euries.
ik moest echt lachenquote:
en zo kwamen we weer terug in ons boeinde leven als stage sc'er..quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:07 schreef Etcetera het volgende:
ah dan had ik mazzelbedacht ineens dat de weblog het vaak nog wel doet, dus ben daar gaan kijken. en toen probeerde ik het forum linkje en voila
moet ik ook nog doen, dan heb ik tijdens die kouwe dagen tenminste wat om over te fantaseren, is me de 27,50 ruim waardquote:
ik heb vanaf half 4 niks meer gedaanquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:12 schreef HansU het volgende:
[..]
en zo kwamen we weer terug in ons boeinde leven als stage sc'er..
-50 centquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:13 schreef HansU het volgende:
[..]
moet ik ook nog doen, dan heb ik tijdens die kouwe dagen tenminste wat om over te fantaseren, is me de 27,50 ruim waard
quote:GRUBBENVORST - Een 27-jarige man uit Tilburg is donderdag met zijn auto de Maas bij Grubbenvorst ingereden. Hij had niet gezien dat er geen veerpont lag.
De man moest de snelste weg naar Venlo hebben en zijn navigatiesysteem leidde hem daarom naar het veer in Grubbenvorst. Door de dichte mist zag hij niet dat de pont aan de andere kant van de rivier stond.
Daardoor reed hij rechtdoor het water in. De auto liep snel vol water, maar de man wist zelf uit de auto te klimmen. Hij had geen letsel en werd opgevangen door gealarmeerd ambulancepersoneel.
quote:
quote:
M'n specialiteit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:17 schreef Loontjah het volgende:
Sterke post-niveau nu zeg!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |