Vakkenvullen met de kerst..quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:42 schreef Loontjah het volgende:
Stage & vakantie ...
Zelfs ik werk nog door met Kerst
@ Kaheem; dan hoef je geen zogenaamde persoonlijke argumenten te gebruiken
@ Trig; super actie.. maar wel rotte situatie ja. Dat is het nadeel van 2 baantjes. Ik ga niet langer als deze 8 uur werken hoor. Alhowel vakkenvullen ook nog niet zo vermoeiend is.
GMTA... enzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:43 schreef Etcetera het volgende:
vakkenvullen is, juist in deze periode, toch best zwaar hoor Loontjah
Ik ben uiteraard meegevraagd..quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:45 schreef Loontjah het volgende:
Peelland, daar zit je toch allang niet meer op.
Of heb je een date?
Als jij je een opmerking over betrouwbaarheid serieus aantrekt, dan moet je eerder bij jezelf te rade gaan dan bij mijquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:42 schreef Loontjah het volgende:
@ Kaheem; dan hoef je geen zogenaamde persoonlijke argumenten te gebruiken
roept u maar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Morgen eer..
Kun je de TT niet veranderen
Wij hebben geen vakantie..
Roger that.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:52 schreef KaheemSaid het volgende:
Vakkenvullen is vrij druk werk zo vlak voor kerst. Niet te geloven hoeveel mensen in die 2 dagen door hun strot heen douwen!
Bah bah bah, waarom is iedereen zo van de kerst. Het kon van mij meteen afgeschaft worden!
Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:53 schreef Loontjah het volgende:
Ik vind dat ze een kerstborrel moeten verplichten
Juistem..quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:52 schreef KaheemSaid het volgende:
Vakkenvullen is vrij druk werk zo vlak voor kerst. Niet te geloven hoeveel mensen in die 2 dagen door hun strot heen douwen!
Bah bah bah, waarom is iedereen zo van de kerst. Het kon van mij meteen afgeschaft worden!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Of het bedrijf moet gratis taxi's verstrekken.
Straks maar even met mijn werk bellen of ze met kerst ook ergens aan de gang gaan! Ik ben beschikbaar!quote:
Vakken vullenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Straks maar even met mijn werk bellen of ze met kerst ook ergens aan de gang gaan! Ik ben beschikbaar!
Iddquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Owned..1!.1.1!!!.11'1010011-1-1eonssenisn..
Zoiets?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:56 schreef Trigalti het volgende:
Stage SC #298 Waar de kerst wel heel dichtbij komt ?
Eigenlijk veranderd er niet zoveel voor je met de jaren? Of wel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vakken vullen
Heb dat ook 4 jaar gedaan, waarvan ik het laatste jaar assistent-assistent-winkelmanager was
He-le-maal niks uitvoeren behalve beetje interessant doen en jeugd aan het werk zetten terwijl je zelf ook nog jeugd bent
Ehm, neequote:Op vrijdag 21 december 2007 09:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eigenlijk veranderd er niet zoveel voor je met de jaren? Of wel.
Van de Reservoir Dogs soundtrack ken ik die vooral. Heerlijk nummer inderdaad, maar er zijn meer mooie nummers op die cd!quote:
Van Stealers Wheel?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Van de Reservoir Dogs soundtrack ken ik die vooral. Heerlijk nummer inderdaad, maar er zijn meer mooie nummers op die cd!
Ik ben ook vulploegleidert.. zoals jij het zegt.. maar gister dus niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vakken vullen
Heb dat ook 4 jaar gedaan, waarvan ik het laatste jaar assistent-assistent-winkelmanager was
He-le-maal niks uitvoeren behalve beetje interessant doen en jeugd aan het werk zetten terwijl je zelf ook nog jeugd bent
Nee?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:01 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik ben ook vulploegleidert.. zoals jij het zegt.. maar gister dus niet.
En mensen aan het werk zetten en zelf niets doen, dat krijg ik niet over mijn hart.
Zeg er altijd wat van als iemand die maar een jaar ouder dan mij is dat doet.
Ga eens aan het werk lambal.. luie donder!
Ik heb het 3 jaar gedaanquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vakken vullen
Ruben?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het 3 jaar gedaanmocht conserven/soep enzo vullen
maar het was wel een gezellig sfeertje rond kerst gelukkig
[..]Ruben
![]()
Is dat 36 uur in de week?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga zo solliciteren via uitzendbureau op een administratieve functie bij een onderzoeksbureau vooor 1700 netto de maand
dat was een collega, type klootzak, deed geen flikkerquote:
33 tot 36.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is dat 36 uur in de week?Voor veel minder had ik mijn bed niet uitgekomen Erik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |