Dus eigenlijk is wat je zegt dat de Nissan nog een stuk sneller is als je em laat rijden door ervaren coureurs?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:58 schreef Jimmeh het volgende:
Die GT-R wint alleen maar met gemak in die autotests omdat het een Playstation op wielen is.
Gewoon lekker lomp vol gas, de computers regelen alles wel.
De Porsche Turbo en andere versies zijn gewoon veel meer rijders auto’s, waar wel enige stuurvaardigheid voor nodig is.
Op de Nurburgring kan de GT-R het nog steeds niet waar maken, omdat de Porsche tijden in dit geval wel door ervaren (race)coureurs neer gezet zijn. Van autojournalisten geloof ik niet dat ze het uiterste uit de auto’s halen…
Nee, dat zegt hij niet. Hij zegt dat een autojournalist wel in staat is om 99% uit een GT-R te krijgen en bij een Porsche niet, waardoor de voorsprong van de GT-R, als er een echte coureur achter het stuur zit, zal verdwijnen.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:07 schreef Repeat het volgende:
Dus eigenlijk is wat je zegt dat de Nissan nog een stuk sneller is als je em laat rijden door ervaren coureurs?
Begin 2009 (als de GT-R naar Europa komt) staat er een nieuwe reeks van de 911...quote:Op woensdag 9 april 2008 23:14 schreef 1299 het volgende:
Ik voel het aan mijn water dat dit ding de 911 alle hoeken van de kamer laat zien bij de volgende 100 testen
Zo waar...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:27 schreef tevebe het volgende:
Zo'n zware auto die alle snelle Porsches voorbij rijdt.. En dan altijd maar op StefanP afgeven als die de Supra de hemel in prijst. Jij doet precies hetzelfde met Porsche.
in japan ofzo kan je nu prima modellen van de dealer vergelijken...quote:Op donderdag 10 april 2008 09:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Begin 2009 (als de GT-R naar Europa komt) staat er een nieuwe reeks van de 911...
In de VS rijden VS modellen van de 911 rond. Die zijn niet zelden (ik weet dat bij de 997 reeks overigens niet zeker) hoger gezet en slapper geveerd. Een zeer populaire manier in de VS om je Porsche beter op het circuit te maken is het monteren van de standaard EU-model (eigenlijk: RoW, rest of world) veren+dempers. Daarnaast zijn de VS modellen vaak ruimer uitgerust, dus zwaarder.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef Repeat het volgende:
in de VS kan je nu prima modellen van de dealer vergelijken...
Ik beheers Japans te slecht om de tests in Japan te begrijpen... En ook Japanse Porsches hebben wijzigingen (alleen weet ik daar niet wat de verschillen exact zijn). Japans model is marktspecifiek.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef Repeat het volgende:
in japan ofzo kan je nu prima modellen van de dealer vergelijken...
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:46 schreef DirtyHarry het volgende:
DS4 wringt zich in zoveel bochten dat er straks een circuit naar hem wordt vernoemd
Deze vond ik ook wel aardig.quote:
Er is geen productieversie van de GT-R V-spec en dus kan deze niet een snellere tijd bij de productieversies neergezet hebben.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:11 schreef HunterPrior het volgende:
Kijken we naar de rondetijden op Ring, waar de GT-R V-spec bij EERSTE TESTRIT sneller is dan Carrera GT:
Het is alleen een indicatie van waar deze conceptversie al in staat is.. je weet wel, een prototype waar nog een en ander aan te verbeteren valt. Ik heb dan ook nergens gezegd dat het een productieversie was, sluwe rat dat je bent..quote:Op donderdag 10 april 2008 14:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er is geen productieversie van de GT-R V-spec en dus kan deze niet een snellere tijd bij de productieversies neergezet hebben.
Het is echt zo sim-pel.
O, een prototype. Dan mag de 962 ook meedoen. Die is een ruime minuut sneller dan die 7.25 die werd genoemd.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:56 schreef HunterPrior het volgende:
Het is een conceptversie.. je weet wel, een prototype. Ik heb dan ook nergens gezegd dat het een productieversie was, sluwe rat dat je bent..
Net als die prototypes van Donkervoort (die overigens WEL officieel getimed zijn). Alleen haalt de productieversie daar ook niet die tijden.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:56 schreef HunterPrior het volgende:
je weet wel, een prototype waar nog een en ander aan te verbeteren valt.
Behalve dan dat de GT-R V-Spec ook daadwerkelijk als productiemodel gepland is.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, een prototype. Dan mag de 962 ook meedoen. Die is een ruime minuut sneller dan die 7.25 die werd genoemd.
Dag hoor.
Er rijden al lang en breed 962's rond op de openbare weg (niet veel, maar toch). Ik had de opmerking mijlenver zien aankomen...quote:Op donderdag 10 april 2008 15:40 schreef PeeJay1980 het volgende:
Behalve dan dat de GT-R V-Spec ook daadwerkelijk als productiemodel gepland is.
Een circuitwagen op kenteken weten te regelen, maakt het nog geen productiemodel natuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2008 16:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er rijden al lang en breed 962's rond op de openbare weg (niet veel, maar toch). Ik had de opmerking mijlenver zien aankomen...
(natuurlijk is het geen vergelijk, maar een prototype is natuurlijk ook geen vergelijk met een productiemodel, nog afgezien van het feit dat de tijd van niveau "roddel" is)
Het is ook geen vergelijk, maar als we het toch over prototypes moeten hebben, dan haal ik natuurlijk de prototype van stal.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:37 schreef PeeJay1980 het volgende:
Een circuitwagen op kenteken weten te regelen, maakt het nog geen productiemodel natuurlijk
Dat staat dus gewoon NERGENS te lezen. Feit is wel dat de nieuwe elfer sneller zal zijn. En die komt toch echt gelijktijdig met de GT-R in Europa op de markt. Sterker nog: de elfer komt eerder.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:42 schreef tevebe het volgende:
Nu is de 997 al enige tijd op de markt en zegt Porsche dat ze niet alles eruit hebben gehaald.
Als je straks je traantjes (die je kennelijk laat omdat iemand niet onder de indruk is van wat testjes) op droogt, dan zul je zien dat ik die opmerking niet heb geplaatst.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:05 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ja precies.
Als er een ervaren racecoureur met de 911 gaat scheuren, dan valt er nog veel meer winst te behalen.
Maar als diezelfde coureur in de GT-R gaat trappen, dan valt er bijna niks vanaf te rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |